Gewoon laten lullen werk ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik zou er het rambam van krijgen
Ik lees het niet meer terug, sinds een week of tweequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat door niet terug te lezen je vaak dingen mist, waardoor je dingen gaat vragen die er allang staan.
Ik lees alles bij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik lees het niet meer terug, sinds een week of twee
Je vult ook echt zelf dingen in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog geen woord met die man gewisseld vandaag.
dan snap ik je niet met ''mijn naam is haas'', maar zal ongetwijfeld aan mij liggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je vult ook echt zelf dingen in.
Die 2 posts hebben geen enkel verband met elkaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
dan snap ik je niet met ''mijn naam is haas'', maar zal ongetwijfeld aan mij liggen
owquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die 2 posts hebben geen enkel verband met elkaar.
Heb geen idee, meestal is ie rond deze tijd prominent aanwezig maar zijn ritme is in de war denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ownou ja, ik denk dat Chuf effe bij moet slapen zodat ie vannacht weer fris en fruitig er tegenaan
kan, of hij zit met zijn happie in Utopia dat kan ook
Jullie waren ook de hele nacht op geloof ik dus dat is niet zo gekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, meestal is ie rond deze tijd prominent aanwezig maar zijn ritme is in de war denk ik.
Ik ben daarna nog gaan paardrijden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie waren ook de hele nacht op geloof ik dus dat is niet zo gek
jij bent echt goed gekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben daarna nog gaan paardrijden.
Dat rekende ik je niet aan, ik rekende het mijzelf aan dat ik een poes had gepost en er niet bij stil had gestaan dat het die vraag op zou roepen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat door niet terug te lezen je vaak dingen mist, waardoor je dingen gaat vragen die er allang staan.
...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
Hij zal wel weer liggen te pitten denk ik, dat was gisteren ook zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |