Ja, dat zeg ik, niet door de beugelquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:17 schreef Koen66 het volgende:
Dan was de TT iets van 'waar we er een einde aan maken' geworden ofzo
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-10-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 119 D.
02. 113 Koen66
03. 033 tailfox
04. 021 Toekito
05. 017 DaMart
06. 016 Bos81
07. 012 crv
08. 010 Cat22
09. 009 goldfinger1963
10. 008 essnhills
11. 005 Miniem
12. 004 MPG
13. 004 Takaiki
14. 003 PaarsBeestje
15. 002 Dr_Flash
16. 001 Nikkie_86
17. 001 Pheno
Reeks-statistieken!
geen idee, maar rip aan de nabestaanden ect!quote:
Kom jij de 15e ook?quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen idee, maar rip aan de nabestaanden ect!
dunno yetquote:
Gewoon iedereen tegelijk vrij geven dan en de zaak een paar weken sluiten. Dan zijn de problemen voor de roostermaker ook opgelostquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno yetmijn novemberrooster is al drie keer veranderd
kan niks garanderen.
Iedereen komt er in de laatste twee maanden ineens mee dat de overuren op moeten, arme roosteraar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon iedereen tegelijk vrij geven dan en de zaak een paar weken sluiten. Dan zijn de problemen voor de roostermaker ook opgelost.
dan breekt de hel los in een bepaalde wijk van 010SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon iedereen tegelijk vrij geven dan en de zaak een paar weken sluiten. Dan zijn de problemen voor de roostermaker ook opgelost.
Goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ze hier komen invallen"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
mag ik niet gewoon vakantie hebbenquote:
Vakantiewerk, mag je hier blijven logerenquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik niet gewoon vakantie hebben
ook nog slaapdienstquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vakantiewerk, mag je hier blijven logeren![]()
![]()
mwa, valt meequote:Op zondag 26 oktober 2014 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Wie gaat er wat leuks doen vandaag?
Ik ga in Cat dr bibliotheek snuffelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
takkiquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ga in Cat dr bibliotheek snuffelen
Mogguh trouwens
Jou lastig vallen hier op fokquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
boekenquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mogguh trouwens
nou dan weet ik ook wat ik ga doen vandaagquote:
Toen ik vanochtend wakker was, eerst even uurtje zitten lezen in bed... straks verder lezen op de bankquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
boekendaar is herfst goed voor!
quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou dan weet ik ook wat ik ga doen vandaag
Ik gok dat je dit boek daar sowieso gaat tegenkomen dan:quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gok dat je dit boek daar sowieso gaat tegenkomen dan:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gok dat je dit boek daar sowieso gaat tegenkomen dan:
[ afbeelding ]
Je mag wel hier komen kijken hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:13 schreef Toekito het volgende:
Kut mijn Fox abbo had ik opgezegd en dat gaat blijkbaar nu in.....dan maar Rijnmond luisteren
ik heb enorm sexy sloffen aanquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik iig nietheb onwijs seksloze wandelschoenen aan, net met de pup op pad geweest
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb m'n haar in een pluizig knotje en draag m'n oudste slobberbroek!
Veiligheidsspeldquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:35 schreef gianni61 het volgende:
raapt hem op.
straks loopt iemand op blote voeten
Maar Lexie kan er wel op gaan staan..quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik iig nietheb onwijs seksloze wandelschoenen aan, net met de pup op pad geweest
Dat had ik ook toen jij over je sexy sloffen begon!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen jij over je sexy sloffen begon!
wat moet ik dan aan mn voeten doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Sokken?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik dan aan mn voeten doen?
maar dat is koudquote:
slobberbroeken en knotjesquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb de deur openstaan en loop op blote voeten
je bent gek!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb de deur openstaan en loop op blote voeten
lex ligt in snurkende puppencomaquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar Lexie kan er wel op gaan staan..![]()
zondagquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zondagde enige dag dat je legitiem lelijk en muf mag doen op de bank of in bed
Ik hou van zondagen!quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zondagde enige dag dat je legitiem lelijk en muf mag doen op de bank of in bed
ik ook, pas om drie uur gedouched en aangekleedquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]Je hebt ze verkeerdom aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
[..]wansmaak alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
het was een cadeauquote:
er bestaan ook eigk geen smaakvolle pantoffelsquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was een cadeau
en ik heb ook gewoon opa pantoffles hoor
[..]Dafuq, zijn dat die pantoffele van de lidl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat zou serieus een gat in de markt zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er bestaan ook eigk geen smaakvolle pantoffelsik heb hoge roze met een patroontje en pluis vanbinnen
nee, die zag ik toevallig ook liggen afgelopen wek. ze lijken er wel best opquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dafuq, zijn dat die pantoffele van de lidl?
Waarom loop jij op mijn al enkele jaren geleden overleden kat?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er bestaan ook eigk geen smaakvolle pantoffelsik heb hoge roze met een patroontje en pluis vanbinnen
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die zag ik toevallig ook liggen afgelopen wek. ze lijken er wel best op
mij boeit t eigk geen drol hoe ze eruit zienquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat zou serieus een gat in de markt zijn.
* MPG gaat vast aan tafelquote:
pluis is gereincarneerd als slofje en is nu altijd bij mequote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom loop jij op mijn al enkele jaren geleden overleden kat?.
Dat verdient Pluis niet.
deze zijn mooierquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Er bestaan serieus méér varianten van die dingen![]()
?
Daarom heb ik een vaatwasser (én woonbegeleiding)quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb zojuist de afwas gedaan!Toch iedere keer opnieuw een persoonlijke overwinning!
![]()
Afwassen
Vaatwasser!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom heb ik een vaatwasser (én woonbegeleiding)![]()
![]()
heb ik niet nodig. In mn eentje maak ik niet zo gek veel viesquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vaatwasser!Die gaat er toch ook nog eens komen hier!
wel smorgens misschien weer een beetje lichtquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kwart voor 6 en het is al bijna donkerVoortaan weer in het donker terug naar huis.
* MPG wapent zich vast met de pisang gorengquote:
Zou je geen bananen aan je deur kunnen hangen? Zoiets als knoflook tegen vampieren zeg maarquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:04 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG wapent zich vast met de pisang goreng.
ik wil alleen rijst met babi pangang joh....beetje tjap tjoy en verder niks.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:04 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG wapent zich vast met de pisang goreng.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-10-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 119 D.
02. 113 Koen66
03. 033 tailfox
04. 021 Toekito
05. 017 DaMart
06. 016 Bos81
07. 012 crv
08. 010 Cat22
09. 009 goldfinger1963
10. 008 essnhills
11. 005 Miniem
12. 004 MPG
13. 004 Takaiki
14. 003 PaarsBeestje
15. 002 Dr_Flash
16. 001 Nikkie_86
17. 001 Pheno
Reeks-statistieken!
D. bedoel jequote:
oepsquote:
quote:
volgens mij zijn er in maart meer te laat dan nu te vroeg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen morgen een uur te vroeg op hun werk staan
Denk het ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens mij zijn er in maart meer te laat dan nu te vroeg.
ik nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen morgen een uur te vroeg op hun werk staan
ik was anders vandaag wel blij dat ik een uur langer kon blijven slapenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:35 schreef D. het volgende:
[..]
Denk het ook
Een uurtje tekort vergt meer gewenning
Hmmquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zou je geen bananen aan je deur kunnen hangen? Zoiets als knoflook tegen vampieren zeg maar
Maar dat komt dan zeker door de Nederlandse Stoorwegen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan hooguit een uur te laat achter mijn bureau gaan zitten.
Heb je je doel bereikt ?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:48 schreef Toekito het volgende:
Over 3 weken ben ik kaalohnee pas later op de middag.
Luie zondagen zijn heerlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nee ik werk thuis.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dat komt dan zeker door de Nederlandse Stoorwegen?
Dan komt het door MartRailquote:
Ik niet, dan verdien ik niet veelquote:
Bijna Indahaquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je je doel bereikt ?
[..]
Luie zondagen zijn heerlijkhelaas had ik daar vandaag geen tijd voor , maar volgende week plan ik het weer in
De apparatuur waarmee ik moet werken staat op kantoor en de vertrouwelijke papieren die ik moet scannen mogen bij voorkeur het pand niet verlatenquote:
Ik bedoelde niet per se dat je thuis doet wat je '9 to 5' baan isquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De apparatuur waarmee ik moet werken staat op kantoor en de vertrouwelijke papieren die ik moet scannen mogen bij voorkeur het pand niet verlaten
Dus als ik thuis zit ben ik werkeloos
Ik niet, ik hoef niet zo nodig enkele tienduizenden kilo's slaaj bij mij thuis te hebben staanquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet, ik hoef niet zo nodig enkele tienduizenden kilo's slaaj bij mij thuis te hebben staan.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet per se dat je thuis doet wat je '9 to 5' baan is
"Wat ben je aan het doen?"quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:18 schreef Takaiki het volgende:
Dan nog: kunstenares, dus geen inkomsten
+ die ouders drentelen nog steeds om me heen
'Waar ga je heen?'quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
"Wat ben je aan het doen?"
"Heb je even tijd voor <insert random klusje>?"
"Kun je dat niet beter zo of zo doen?"
"Waarom doe je dat?"
"Hoe lang gaat dat duren?"
"Kan ik ergens mee helpen?"
etc.
enz.
"Ga je weg?" als je al met één been buiten staatquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
'Waar ga je heen?'
'Met wie?'
'Wat ga je doen'
'Hoe laat ben je thuis?'
'Ga je naar boven?' als je duidelijk de deur richting trap opendoet
enz. enz.
Tijd om op jezelf te gaan wonenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:18 schreef Takaiki het volgende:
Dan nog: kunstenares, dus geen inkomsten
+ die ouders drentelen nog steeds om me heen
Herkenbaarquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
"Ga je weg?" als je al met één been buiten staat
"Weet je zeker dat je geen winterjas aan moet?"
"Ga je met de auto?" als je duidelijk juist wel, of juist géén sleutel bij hebt
enz.
etc.
Ik zou ze niet willen missen, maarik ben het thuiswonen compleet ontgroeidquote:
dat eerste is een goed tekenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik zou ze niet willen missen, maarik ben het thuiswonen compleet ontgroeid
Ouders...quote:
9 jaar geleden zou ik anders hebben gezegd. Maar voorlopig kan ik nog niet zonder vader...quote:
Hoop dat je dat de komende tientallen jaren ook niet hoeft Bos.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
9 jaar geleden zou ik anders hebben gezegd. Maar voorlopig kan ik nog niet zonder vader...
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Logeetje weg.![]()
![]()
Blij katten op en om me heen![]()
![]()
Nichtje is een mopje, maar ik ben echt niet gemaakt voor fulltime kinderen.
Mooi toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
9 jaar geleden zou ik anders hebben gezegd. Maar voorlopig kan ik nog niet zonder vader...
catquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Logeetje weg.![]()
![]()
![]()
quote:
Hij is 66 en nu met zijn hartproblemen... Maar goed die worden als het goed is spoedig verholpen, of iig hij wordt er aan geopereerd..quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoop dat je dat de komende tientallen jaren ook niet hoeft Bos.
Oost west, thuis bestquote:
hartproblemen kan je ook 100 mee worden als je maar braaf naar cardio blijft gaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is 66 en nu met zijn hartproblemen... Maar goed die worden als het goed is spoedig verholpen, of iig hij wordt er aan geopereerd..
Dat is waar. Zijn moeder en zijn zus zijn alletwee 81 geworden, en al zijn andere broers en zussen leven nog (tussen de 60 en de 80). Dus is het wel een sterke familie wat dat aangaande..quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
hartproblemen kan je ook 100 mee worden als je maar braaf naar cardio blijft gaanen soms luistert naar de wijze raad.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Logeetje weg.![]()
![]()
![]()
Was jij dat!quote:
Das bouw- en sloopafval, moet je officieel naar de gemeentewerf brengen. Maar waarschijnlijk proppen de meeste mensen het gewoon in de grijze zak / bak.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:29 schreef cablegunmaster het volgende:
misschien een stomme vraag, omdat ik zo snel ff geen idee heb hoe ik dit moet samenvatten op google, douchekop waar gooi je die weg? gewoon bij normaal afval?
heh... was dus niet de enige met die gedachte. ik kom dus uit recycle familie dus tjahquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Das bouw- en sloopafval, moet je officieel naar de gemeentewerf brengen. Maar waarschijnlijk proppen de meeste mensen het gewoon in de grijze zak / bak.
Ik maak me even druk op een ander subforum.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:14 schreef D. het volgende:
Volgens mij mis ik niets als ik Fok! even links laat liggen
Ik leg het liever rechts, links houdt de tafel op.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:14 schreef D. het volgende:
Volgens mij mis ik niets als ik Fok! even links laat liggen
Goede tip, ik heb rechts ook meer ruimtequote:Op zondag 26 oktober 2014 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik leg het liever rechts, links houdt de tafel op.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Goede tip, ik heb rechts ook meer ruimte
Of nietquote:
Waar heb ik dan aan zitten eten bij jou thuis?quote:
Arme jijquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Er ligt een Puma overdwars op schoot heel breed enzo. Warm!
Ik heb mijn familie een eervollere rustplaats gegevenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar heb ik dan aan zitten eten bij jou thuis?
Of is Toek daarna nog een keer langsgekomen en heeft die de tafel opgevroten?
Tafel is niet in het deel van het huis waar ik ben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar heb ik dan aan zitten eten bij jou thuis?
Of is Toek daarna nog een keer langsgekomen en heeft die de tafel opgevroten?
De Puma accepteert geen andere P's als zij breeduit mijn schoot wil beslapenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Ik ben net belegen door drie katten ( past niet dus de jongeman kon net-aan twee voorpootjes op me kwijt) want bezoek weg
huis terug
Net had je er nog geenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tafel is niet in het deel van het huis waar ik ben./lui
Misschien had ik er 'niet binnen bereik' achter moeten zettenquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:03 schreef Cat22 het volgende:
En jeuj, nederlandse pijltjesgooier wint!
Ik had voor niets medelijdenquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien had ik er 'niet binnen bereik' achter moeten zetten
Bollequote:Op zondag 26 oktober 2014 23:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De Puma accepteert geen andere P's als zij breeduit mijn schoot wil beslapenNu heeft die bolle zelfs op mijn schoot alle ruimte nodig, dus...
Weet je zeker dat het geen Belg was?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:03 schreef Cat22 het volgende:
En jeuj, nederlandse pijltjesgooier wint!
quote:
Ieder een kant vastpakken en dan trekken?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi, dan vieren we dat met een halve rookworst
Kinkyquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ieder een kant vastpakken en dan trekken?
yoquote:
bron:NU.nlquote:'Vergeleken met een gewone glasvezelkabel is het alsof je van een éénbaansweg naar een zevenbaanssnelweg gaat'', vertelt onderzoeker Hugo de Waardt van de TU Eindhoven.
En dan niet steeds met één auto, maar met drie bovenop elkaar. Daarmee is ruim twintig keer zoveel informatie door het glas gestuurd als er door de glasvezels gaat waarmee nu tv wordt gekeken en geïnternet.
Het datapakket dat tijdens het experiment is verstuurd, was 255 Terabit per seconde, zo staat zondag in het tijdschrift Nature Photonics. Door een gewone glasvezel gaat 4 tot 8 terabit per seconde. De Eindovense technische universiteit werkte samen met de CREOL-universiteit in Florida.
dafuq moeten we daarmeequote:Op maandag 27 oktober 2014 05:28 schreef Toekito het volgende:
niet steeds met één auto, maar met drie bovenop elkaar. Daarmee is ruim twintig keer zoveel informatie door het glas gestuurd als er door de glasvezels gaat waarmee nu tv wordt gekeken en geïnternet.
Het datapakket dat tijdens het experiment is verstuurd, was 255 Terabit per seconde, zo staat zondag in het tijdschrift Nature Photonics. Door een gewone glasvezel gaat 4 tot 8 terabit per seconde. De Eindovense technische univer
dus dat.quote:
Zeg Toek, moest dat nu, die reactie in FHF?quote:
misschien kun je de TU eindhoven vragen. Als het ze lukt 255TG door een glasdraadje te proppen, moeten ze de capaciteit en snelheid van de ns toch ook wel wat op kunnen krikken lijkt mequote:Op maandag 27 oktober 2014 07:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus dat.
Damn trein rijdt niet op volle kracht
Volgens mij begon ik niet. Ik constateer alleen iets....quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg Toek, moest dat nu, die reactie in FHF?Je maakt het de FA's nu wel erg makkelijk om te deleten en slotten he?
ben je weer bezig ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens mij begon ik niet. Ik constateer alleen iets....
quote:
kom op zeg. Ik ben niet de grootste trol daar aanwezig.quote:
jawel hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 07:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom op zeg. Ik ben niet de grootste trol daar aanwezig.
ik constateer dat een nuttige discussie vermoord is door SC. Thats all.quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel hoor
maar je gedraagt je nog netjes, dat dan ook wel weer
dat klopt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik constateer dat een nuttige discussie vermoord is door SC. Thats all.
pinquinquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:01 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen
Straks naar de randstad
Amsterdam
Fhaquote:
kloptquote:
niet de grootste misschienquote:Op maandag 27 oktober 2014 07:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom op zeg. Ik ben niet de grootste trol daar aanwezig.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo even terug lezende was ik natuurlijk één van de grootste lolbroeken daar (). Neemt niet weg dat het gewoon zonde is van dat forum
quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:01 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen
Straks naar de randstad
Amsterdam
foei beestjequote:Op maandag 27 oktober 2014 08:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo even terug lezende was ik natuurlijk één van de grootste lolbroeken daar (). Neemt niet weg dat het gewoon zonde is van dat forum
fixedquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo even terug lezende was ik natuurlijk één van de grootste TRolbroeken daar (). Neemt niet weg dat het gewoon zonde is van dat forum
ohaigosimoquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:01 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen
Straks naar de randstad
Amsterdam
Ik was zeker niet aan het trollen. Daar ben ik echt niet mee eens. Had het serieuzer gekund? Absoluut. Maar om te trollen had ik hele andere dingen kunnen zeggen.quote:
jij trollt gewoon onbewust, zo ben je gewoonquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik was zeker niet aan het trollen. Daar ben ik echt niet mee eens. Had het serieuzer gekund? Absoluut. Maar om te trollen had ik hele andere dingen kunnen zeggen.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij trollt gewoon onbewust, zo ben je gewoon
Dingen kopenquote:
Als je nog even doorrijdt naar het westen, krijg je een kop thee van mequote:Op maandag 27 oktober 2014 08:01 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen
Straks naar de randstad
Amsterdam
geen idee, ik ga het niet nalezenquote:
Dus dat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik was zeker niet aan het trollen. Daar ben ik echt niet mee eens. Had het serieuzer gekund? Absoluut. Maar om te trollen had ik hele andere dingen kunnen zeggen.
dit dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik ga het niet nalezen
Het woord 'ongeval' kunnen ze ook wel weglaten uit die kop trouwens. Daar kom je namelijk echt niet per ongeluk op het spoor, dus degene die is aangereden, was daar vrijwel zeker zelf op uitquote:Ongeval op spoor Haarlem-Zandvoort, treinverkeer gestremd
ZANDVOORT - Een traumahelikopter en andere hulpdiensten zijn maandagochtend rond acht uur onderweg naar Zandvoort voor een ongeval op het spoortraject Haarlem-Zandvoort. Hierbij is een persoon geraakt.
Het treinverkeer ligt op dit moment stil, meldt NS via Twitter. Dat duurt tot circa elf uur.
De traumahelikopter is inmiddels afbesteld. De ambulance is zonder slachtoffer weggegaan. Op de plaats van het ongeluk ligt een laken uitgespreid. Officieel is er nog niet bevestigd dat er een dodelijk slachtoffer is gevallen. De politie en de brandweer doen verder onderzoek.
herfstquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:00 schreef DaMart het volgende:
Vandaar al die sirenes vanochtend:
[..]
Het woord 'ongeval' kunnen ze ook wel weglaten uit die kop trouwens. Daar kom je namelijk echt niet per ongeluk op het spoor, dus degene die is aangereden, was daar vrijwel zeker zelf op uit.
Je loopt achter de feiten aan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens mij begon ik niet. Ik constateer alleen iets....
quote:
Ach, laat mquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]Hang nu niet de vermoorde onschuld uit. Zeg dan gewoon daar wat je dwars zit.
Of ben je echt zo lomp dat je niet doorhebt wat je aanwakkert?
Die discussie was allang weer op de rails manquote:Op maandag 27 oktober 2014 07:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik constateer dat een nuttige discussie vermoord is door SC. Thats all.
Merk er hier binnen weinig vanquote:
Ik ook niet, maar ik wist zo gauw geen ander onderwerp.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:12 schreef gianni61 het volgende:
toch maar een klein beetje teruggelezen.
tombo mag ook hier komen sc'en
Heeft Takkie je bibliotheek nog heel erg geplunderd?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wist zo gauw geen ander onderwerp.![]()
![]()
Thuiskomen in het donker
Tomboquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:12 schreef gianni61 het volgende:
toch maar een klein beetje teruggelezen.
tombo mag ook hier komen sc'en
Geen probleem tochquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wist zo gauw geen ander onderwerp.![]()
![]()
Thuiskomen in het donker
heb ik nietquote:
Ja!quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft Takkie je bibliotheek nog heel erg geplunderd?.
Lichtjes, kaarsjesquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen probleem toch
Ja, dat is zeker minder
Alleen straks rond kerst met al die lichtjes overal
Mijn eigen voorraad met 1/8 uitgebreidquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ze kwam met de fiets, acherrum.Ik heb de rest vanmorgen maar in de auto meegenomen.
Toch mooi 1/8 van mijn voorraad weg.
Takkie heeft gelijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik niet
maar volgens takki is ze wel
en als takki dat al zegt
Jij wil van boeken af?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ze kwam met de fiets, acherrum.Ik heb de rest vanmorgen maar in de auto meegenomen.
Toch mooi 1/8 van mijn voorraad weg.
pics van tombo danquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Takkie heeft gelijk.
En Tombo was een paar jaar geleden zo aardig om een Scrabblespel voor me te kopen en mee te nemen naar een meet, omdat ik het zelf nergens kon vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |