Kom jij de 15e ook?quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen idee, maar rip aan de nabestaanden ect!
dunno yetquote:
Gewoon iedereen tegelijk vrij geven dan en de zaak een paar weken sluiten. Dan zijn de problemen voor de roostermaker ook opgelostquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno yetmijn novemberrooster is al drie keer veranderd
kan niks garanderen.
Iedereen komt er in de laatste twee maanden ineens mee dat de overuren op moeten, arme roosteraar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon iedereen tegelijk vrij geven dan en de zaak een paar weken sluiten. Dan zijn de problemen voor de roostermaker ook opgelost.
dan breekt de hel los in een bepaalde wijk van 010SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon iedereen tegelijk vrij geven dan en de zaak een paar weken sluiten. Dan zijn de problemen voor de roostermaker ook opgelost.
Goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ze hier komen invallen"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
mag ik niet gewoon vakantie hebbenquote:
Vakantiewerk, mag je hier blijven logerenquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik niet gewoon vakantie hebben
ook nog slaapdienstquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vakantiewerk, mag je hier blijven logeren![]()
![]()
mwa, valt meequote:Op zondag 26 oktober 2014 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Wie gaat er wat leuks doen vandaag?
Ik ga in Cat dr bibliotheek snuffelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
takkiquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ga in Cat dr bibliotheek snuffelen
Mogguh trouwens
Jou lastig vallen hier op fokquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
boekenquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mogguh trouwens
nou dan weet ik ook wat ik ga doen vandaagquote:
Toen ik vanochtend wakker was, eerst even uurtje zitten lezen in bed... straks verder lezen op de bankquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
boekendaar is herfst goed voor!
quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou dan weet ik ook wat ik ga doen vandaag
Ik gok dat je dit boek daar sowieso gaat tegenkomen dan:quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |