dat klopt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik constateer dat een nuttige discussie vermoord is door SC. Thats all.

pinquinquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:01 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen
Straks naar de randstad
Amsterdam

Fhaquote:
kloptquote:

niet de grootste misschienquote:Op maandag 27 oktober 2014 07:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom op zeg. Ik ben niet de grootste trol daar aanwezig.

quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo even terug lezende was ik natuurlijk één van de grootste lolbroeken daar (). Neemt niet weg dat het gewoon zonde is van dat forum

quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:01 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen
Straks naar de randstad
Amsterdam

foei beestjequote:Op maandag 27 oktober 2014 08:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo even terug lezende was ik natuurlijk één van de grootste lolbroeken daar (). Neemt niet weg dat het gewoon zonde is van dat forum

fixedquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo even terug lezende was ik natuurlijk één van de grootste TRolbroeken daar (). Neemt niet weg dat het gewoon zonde is van dat forum

ohaigosimoquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:01 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen
Straks naar de randstad
Amsterdam

Ik was zeker niet aan het trollen. Daar ben ik echt niet mee eens. Had het serieuzer gekund? Absoluut. Maar om te trollen had ik hele andere dingen kunnen zeggen.quote:

jij trollt gewoon onbewust, zo ben je gewoonquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik was zeker niet aan het trollen. Daar ben ik echt niet mee eens. Had het serieuzer gekund? Absoluut. Maar om te trollen had ik hele andere dingen kunnen zeggen.

quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij trollt gewoon onbewust, zo ben je gewoon

Dingen kopenquote:

Als je nog even doorrijdt naar het westen, krijg je een kop thee van mequote:Op maandag 27 oktober 2014 08:01 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen
Straks naar de randstad
Amsterdam

geen idee, ik ga het niet nalezenquote:

Dus dat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik was zeker niet aan het trollen. Daar ben ik echt niet mee eens. Had het serieuzer gekund? Absoluut. Maar om te trollen had ik hele andere dingen kunnen zeggen.

dit dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik ga het niet nalezen

Het woord 'ongeval' kunnen ze ook wel weglaten uit die kop trouwens. Daar kom je namelijk echt niet per ongeluk op het spoor, dus degene die is aangereden, was daar vrijwel zeker zelf op uitquote:Ongeval op spoor Haarlem-Zandvoort, treinverkeer gestremd
ZANDVOORT - Een traumahelikopter en andere hulpdiensten zijn maandagochtend rond acht uur onderweg naar Zandvoort voor een ongeval op het spoortraject Haarlem-Zandvoort. Hierbij is een persoon geraakt.
Het treinverkeer ligt op dit moment stil, meldt NS via Twitter. Dat duurt tot circa elf uur.
De traumahelikopter is inmiddels afbesteld. De ambulance is zonder slachtoffer weggegaan. Op de plaats van het ongeluk ligt een laken uitgespreid. Officieel is er nog niet bevestigd dat er een dodelijk slachtoffer is gevallen. De politie en de brandweer doen verder onderzoek.

herfstquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:00 schreef DaMart het volgende:
Vandaar al die sirenes vanochtend:
[..]
Het woord 'ongeval' kunnen ze ook wel weglaten uit die kop trouwens. Daar kom je namelijk echt niet per ongeluk op het spoor, dus degene die is aangereden, was daar vrijwel zeker zelf op uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |