yoquote:
bron:NU.nlquote:'Vergeleken met een gewone glasvezelkabel is het alsof je van een éénbaansweg naar een zevenbaanssnelweg gaat'', vertelt onderzoeker Hugo de Waardt van de TU Eindhoven.
En dan niet steeds met één auto, maar met drie bovenop elkaar. Daarmee is ruim twintig keer zoveel informatie door het glas gestuurd als er door de glasvezels gaat waarmee nu tv wordt gekeken en geïnternet.
Het datapakket dat tijdens het experiment is verstuurd, was 255 Terabit per seconde, zo staat zondag in het tijdschrift Nature Photonics. Door een gewone glasvezel gaat 4 tot 8 terabit per seconde. De Eindovense technische universiteit werkte samen met de CREOL-universiteit in Florida.
dafuq moeten we daarmeequote:Op maandag 27 oktober 2014 05:28 schreef Toekito het volgende:
niet steeds met één auto, maar met drie bovenop elkaar. Daarmee is ruim twintig keer zoveel informatie door het glas gestuurd als er door de glasvezels gaat waarmee nu tv wordt gekeken en geïnternet.
Het datapakket dat tijdens het experiment is verstuurd, was 255 Terabit per seconde, zo staat zondag in het tijdschrift Nature Photonics. Door een gewone glasvezel gaat 4 tot 8 terabit per seconde. De Eindovense technische univer
dus dat.quote:
Zeg Toek, moest dat nu, die reactie in FHF?quote:
misschien kun je de TU eindhoven vragen. Als het ze lukt 255TG door een glasdraadje te proppen, moeten ze de capaciteit en snelheid van de ns toch ook wel wat op kunnen krikken lijkt mequote:Op maandag 27 oktober 2014 07:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus dat.
Damn trein rijdt niet op volle kracht
Volgens mij begon ik niet. Ik constateer alleen iets....quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg Toek, moest dat nu, die reactie in FHF?Je maakt het de FA's nu wel erg makkelijk om te deleten en slotten he?
ben je weer bezig ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens mij begon ik niet. Ik constateer alleen iets....
quote:
kom op zeg. Ik ben niet de grootste trol daar aanwezig.quote:
jawel hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 07:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom op zeg. Ik ben niet de grootste trol daar aanwezig.
ik constateer dat een nuttige discussie vermoord is door SC. Thats all.quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel hoor
maar je gedraagt je nog netjes, dat dan ook wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |