"Ga je weg?" als je al met één been buiten staatquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
'Waar ga je heen?'
'Met wie?'
'Wat ga je doen'
'Hoe laat ben je thuis?'
'Ga je naar boven?' als je duidelijk de deur richting trap opendoet
enz. enz.
Tijd om op jezelf te gaan wonenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:18 schreef Takaiki het volgende:
Dan nog: kunstenares, dus geen inkomsten
+ die ouders drentelen nog steeds om me heen
Herkenbaarquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
"Ga je weg?" als je al met één been buiten staat
"Weet je zeker dat je geen winterjas aan moet?"
"Ga je met de auto?" als je duidelijk juist wel, of juist géén sleutel bij hebt
enz.
etc.
Ik zou ze niet willen missen, maarik ben het thuiswonen compleet ontgroeidquote:
dat eerste is een goed tekenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik zou ze niet willen missen, maarik ben het thuiswonen compleet ontgroeid
Ouders...quote:
9 jaar geleden zou ik anders hebben gezegd. Maar voorlopig kan ik nog niet zonder vader...quote:
Hoop dat je dat de komende tientallen jaren ook niet hoeft Bos.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
9 jaar geleden zou ik anders hebben gezegd. Maar voorlopig kan ik nog niet zonder vader...
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Logeetje weg.![]()
![]()
Blij katten op en om me heen![]()
![]()
Nichtje is een mopje, maar ik ben echt niet gemaakt voor fulltime kinderen.
Mooi toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
9 jaar geleden zou ik anders hebben gezegd. Maar voorlopig kan ik nog niet zonder vader...
catquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Logeetje weg.![]()
![]()
![]()
quote:
Hij is 66 en nu met zijn hartproblemen... Maar goed die worden als het goed is spoedig verholpen, of iig hij wordt er aan geopereerd..quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoop dat je dat de komende tientallen jaren ook niet hoeft Bos.
Oost west, thuis bestquote:
hartproblemen kan je ook 100 mee worden als je maar braaf naar cardio blijft gaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is 66 en nu met zijn hartproblemen... Maar goed die worden als het goed is spoedig verholpen, of iig hij wordt er aan geopereerd..
Dat is waar. Zijn moeder en zijn zus zijn alletwee 81 geworden, en al zijn andere broers en zussen leven nog (tussen de 60 en de 80). Dus is het wel een sterke familie wat dat aangaande..quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
hartproblemen kan je ook 100 mee worden als je maar braaf naar cardio blijft gaanen soms luistert naar de wijze raad.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Logeetje weg.![]()
![]()
![]()
Was jij dat!quote:
Das bouw- en sloopafval, moet je officieel naar de gemeentewerf brengen. Maar waarschijnlijk proppen de meeste mensen het gewoon in de grijze zak / bak.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:29 schreef cablegunmaster het volgende:
misschien een stomme vraag, omdat ik zo snel ff geen idee heb hoe ik dit moet samenvatten op google, douchekop waar gooi je die weg? gewoon bij normaal afval?
heh... was dus niet de enige met die gedachte. ik kom dus uit recycle familie dus tjahquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Das bouw- en sloopafval, moet je officieel naar de gemeentewerf brengen. Maar waarschijnlijk proppen de meeste mensen het gewoon in de grijze zak / bak.
Ik maak me even druk op een ander subforum.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:14 schreef D. het volgende:
Volgens mij mis ik niets als ik Fok! even links laat liggen
Ik leg het liever rechts, links houdt de tafel op.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:14 schreef D. het volgende:
Volgens mij mis ik niets als ik Fok! even links laat liggen
Goede tip, ik heb rechts ook meer ruimtequote:Op zondag 26 oktober 2014 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik leg het liever rechts, links houdt de tafel op.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Goede tip, ik heb rechts ook meer ruimte
Of nietquote:
Waar heb ik dan aan zitten eten bij jou thuis?quote:
Arme jijquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Er ligt een Puma overdwars op schoot heel breed enzo. Warm!
Ik heb mijn familie een eervollere rustplaats gegevenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar heb ik dan aan zitten eten bij jou thuis?
Of is Toek daarna nog een keer langsgekomen en heeft die de tafel opgevroten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |