volgens mij zijn er in maart meer te laat dan nu te vroeg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen morgen een uur te vroeg op hun werk staan
Denk het ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens mij zijn er in maart meer te laat dan nu te vroeg.
ik nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen morgen een uur te vroeg op hun werk staan
ik was anders vandaag wel blij dat ik een uur langer kon blijven slapenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:35 schreef D. het volgende:
[..]
Denk het ook
Een uurtje tekort vergt meer gewenning
Hmmquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zou je geen bananen aan je deur kunnen hangen? Zoiets als knoflook tegen vampieren zeg maar
Maar dat komt dan zeker door de Nederlandse Stoorwegen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan hooguit een uur te laat achter mijn bureau gaan zitten.
Heb je je doel bereikt ?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:48 schreef Toekito het volgende:
Over 3 weken ben ik kaalohnee pas later op de middag.
Luie zondagen zijn heerlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb m'n haar in een pluizig knotje en draag m'n oudste slobberbroek!
Nee ik werk thuis.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dat komt dan zeker door de Nederlandse Stoorwegen?
Dan komt het door MartRailquote:
Ik niet, dan verdien ik niet veelquote:
Bijna Indahaquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je je doel bereikt ?
[..]
Luie zondagen zijn heerlijkhelaas had ik daar vandaag geen tijd voor , maar volgende week plan ik het weer in
De apparatuur waarmee ik moet werken staat op kantoor en de vertrouwelijke papieren die ik moet scannen mogen bij voorkeur het pand niet verlatenquote:
Ik bedoelde niet per se dat je thuis doet wat je '9 to 5' baan isquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De apparatuur waarmee ik moet werken staat op kantoor en de vertrouwelijke papieren die ik moet scannen mogen bij voorkeur het pand niet verlaten
Dus als ik thuis zit ben ik werkeloos
Ik niet, ik hoef niet zo nodig enkele tienduizenden kilo's slaaj bij mij thuis te hebben staanquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet, ik hoef niet zo nodig enkele tienduizenden kilo's slaaj bij mij thuis te hebben staan.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet per se dat je thuis doet wat je '9 to 5' baan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |