quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gok dat je dit boek daar sowieso gaat tegenkomen dan:
[ afbeelding ]
Je mag wel hier komen kijken hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:13 schreef Toekito het volgende:
Kut mijn Fox abbo had ik opgezegd en dat gaat blijkbaar nu in.....dan maar Rijnmond luisteren
ik heb enorm sexy sloffen aanquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik iig nietheb onwijs seksloze wandelschoenen aan, net met de pup op pad geweest
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb m'n haar in een pluizig knotje en draag m'n oudste slobberbroek!
Veiligheidsspeldquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:35 schreef gianni61 het volgende:
raapt hem op.
straks loopt iemand op blote voeten
Maar Lexie kan er wel op gaan staan..quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik iig nietheb onwijs seksloze wandelschoenen aan, net met de pup op pad geweest
Dat had ik ook toen jij over je sexy sloffen begon!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen jij over je sexy sloffen begon!
wat moet ik dan aan mn voeten doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Sokken?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik dan aan mn voeten doen?
maar dat is koudquote:
slobberbroeken en knotjesquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb de deur openstaan en loop op blote voeten
je bent gek!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb de deur openstaan en loop op blote voeten
lex ligt in snurkende puppencomaquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar Lexie kan er wel op gaan staan..![]()
zondagquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb m'n haar in een pluizig knotje en draag m'n oudste slobberbroek!
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zondagde enige dag dat je legitiem lelijk en muf mag doen op de bank of in bed
Ik hou van zondagen!quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zondagde enige dag dat je legitiem lelijk en muf mag doen op de bank of in bed
ik ook, pas om drie uur gedouched en aangekleedquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]Je hebt ze verkeerdom aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
[..]wansmaak alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
het was een cadeauquote:
er bestaan ook eigk geen smaakvolle pantoffelsquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was een cadeau
en ik heb ook gewoon opa pantoffles hoor
[..]Dafuq, zijn dat die pantoffele van de lidl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat zou serieus een gat in de markt zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er bestaan ook eigk geen smaakvolle pantoffelsik heb hoge roze met een patroontje en pluis vanbinnen
nee, die zag ik toevallig ook liggen afgelopen wek. ze lijken er wel best opquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dafuq, zijn dat die pantoffele van de lidl?
Waarom loop jij op mijn al enkele jaren geleden overleden kat?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er bestaan ook eigk geen smaakvolle pantoffelsik heb hoge roze met een patroontje en pluis vanbinnen
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die zag ik toevallig ook liggen afgelopen wek. ze lijken er wel best op
mij boeit t eigk geen drol hoe ze eruit zienquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat zou serieus een gat in de markt zijn.
* MPG gaat vast aan tafelquote:
pluis is gereincarneerd als slofje en is nu altijd bij mequote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom loop jij op mijn al enkele jaren geleden overleden kat?.
Dat verdient Pluis niet.
deze zijn mooierquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Er bestaan serieus méér varianten van die dingen![]()
?
Daarom heb ik een vaatwasser (én woonbegeleiding)quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb zojuist de afwas gedaan!Toch iedere keer opnieuw een persoonlijke overwinning!
![]()
Afwassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |