jezus ben lekker bezig met posten dan ;pquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1 lijst maar.de andere was die van de dag ervoor.
verklaard een hoopquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die lijst van Koen klopte niet. Iets met Friesland waarschijnlijk
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die lijst van Koen klopte niet. Iets met Koen waarschijnlijk
En ik probeerde het nog zo aardig te verwoordenquote:
weet ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik probeerde het nog zo aardig te verwoorden![]()
![]()
dus geen ijsprijs ofzo voor je!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:17 schreef DaMart het volgende:
Ik had nog zo'n wincode van de collectie van de Dierenbescherming. Was tot en met vandaag te activeren volgens de kaart. Dus ik ging naar die website toe, twijfelde al toen ik zag dat de Postcodekloterij erbij betrokken was, maar vulde het toch in... blijkt dat die actie twee dagen eerder al afgelopen was. Die kloterij blijft toch een onbetrouwbaar zooitje....
Dierenbescherming, Dus ik denk een nieuwe dansende marmotquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dierenbescherming, Dus ik denk een nieuwe dansende marmot
Hafe VUnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:27 schreef Toekito het volgende:
[..]ik ga naar de pubquiz en Real - Barca
En ook niet zo'n afzichtelijke fietsquote:
Als dat zou kunnen... leuk voor 15 novemberquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dierenbescherming, Dus ik denk een nieuwe dansende marmot
Ah MPG komt dus...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ook niet zo'n afzichtelijke fiets.
[..]
Als dat zou kunnen... leuk voor 15 november.
Hmmmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
4 aanmeldingen, 3 misschien, 15 afmeldingen en 13 hebben nog niet gereageerd.
beter, zovaak meet ik niet dus dan moet er wel wat te meeten zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, binnenkort even 13 herinneringen sturen dus.
als jij alles uit mijn agenda weet te gooien de 15de kom ik. Paar verjaardagen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
4 aanmeldingen, 3 misschien, 15 afmeldingen en 13 hebben nog niet gereageerd.
Google Agenda? Geef je inloggegevens dan maarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
als jij alles uit mijn agenda weet te gooien de 15de kom ik. Paar verjaardagen.
mijn eigen verjaardag zit niet in de weg in ieder geval, die vier ik week laterquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
als jij alles uit mijn agenda weet te gooien de 15de kom ik. Paar verjaardagen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Google Agenda? Geef je inloggegevens dan maar.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:03 schreef Takaiki het volgende:
22 nov feestje want dan is mijn neef uit Spanje hier
zwarter dan zwart aldus mijn baas die dag. Dat was ook mijn eisquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
zwarter dan zwart aldus mijn baas die dag. Dat was ook mijn eiszwart en anders kom ik niet.
nadeel is nu wel dat ik twijfelde. Een nieuw pak kopen of niet doen. Markt kan zomaar in storten komende jaren. Maar toch ga ik volgend weekend denk ik of anders weekend erop ff kijken.quote:
Je wil geen groene, kaas of gevlekte piet worden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
nadeel is nu wel dat ik twijfelde. Een nieuw pak kopen of niet doen. Markt kan zomaar in storten komende jaren. Maar toch ga ik volgend weekend denk ik of anders weekend erop ff kijken.
dan stop ik er echt mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je wil geen groene, kaas of gevlekte piet worden?
Mariopietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je wil geen groene, kaas of gevlekte piet worden?
zwart met zo'n mariosnor en goomba's op me cape.....nice!quote:
Wel een foto laten maken dan hequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
zwart met zo'n mariosnor en goomba's op me cape.....nice!
laat Muck eerst een blauw/rood MarioPieten pak maken dan.quote:
Ook even gereageerdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:34 schreef Toekito het volgende:
R&P / Ouders nemen ruimte in beslag vermaak op Zaterdag
Dan bel je toch even?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:36 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je door de contacten van je telefoon scrollt en een naam tegenkomt die je helemaal niets zegt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |