Vlak voor mijn fast net nog even een dikke shake gepakt. Zodat ik toch die protonnetjes binnen kreeg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
iemand heeft hier flink genoten![]()
O: Shitload gehaktballen
L: kwark en whey
D: Nasi met Babi Pangang
S: beetje hardlopen.
#lifehackquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vlak voor mijn fast net nog even een dikke shake gepakt. Zodat ik toch die protonnetjes binnen kreeg.
nee. Alleen dezequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb wel eens een 9mm kogel die op een kastje stond omgestoten. Telt dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
12.00 - 20.00 vind ik de makkelijkste tot nu toe. Zeker als ik laat ga werken, dan word het heel snel 13:00.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
#lifehack
Ik heb echt moeite met die 12:00-20:00 IF Window. Jaar lang 17:00-0:00 en ik vergeet die nieuwe window gewoonHeb nu twee timers gezet. Eentje voor aanvang en eentje om te stoppen met eten.
Welke smaak whey heb je dan?
Ik doe steeds vaker 14-20, rond 10 heb ik het meestal wel heel zwaar, maar om 12 ben ik er dan overheen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
#lifehack
Ik heb echt moeite met die 12:00-20:00 IF Window. Jaar lang 17:00-0:00 en ik vergeet die nieuwe window gewoonHeb nu twee timers gezet. Eentje voor aanvang en eentje om te stoppen met eten.
Welke smaak whey heb je dan?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee. Alleen deze
O. Ok..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
120gr eiwit in 1 maaltijdquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:01 schreef Awesome_ het volgende:
L: 500g kwark, 70g whey, en een banaan.
Ja Awesome mafkees, boven de 30gr eiwit per maaltijd wordt het niet opgenomen!quote:
Dat hoor je mij zeker niet zeggen, maar 120gr eiwit is wel heel veel, en kh en vetten zijn in deze maaltijd eigenlijk niet aanwezig (afgezien van de banaan)quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja Awesome mafkees, boven de 30gr eiwit per maaltijd wordt het niet opgenomen!
Super slim toch? Kan ik de rest van de dag Yolo'en binnen mn kcals. Bro tip dit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:15 schreef SausDip het volgende:
[..]
Dat hoor je mij zeker niet zeggen, maar 120gr eiwit is wel heel veel, en kh en vetten zijn in deze maaltijd eigenlijk niet aanwezig (afgezien van de banaan)
Heb die zieke blender van je gezien ooit ja. Jelly wel. Ik blend mn shit ook, met water. 800ml aan godennectar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo blende ik voorheen vaak 2 bakker kwark met 200 ml melk en 150 gr whey.
Dat verdelen over 2 porties op een dag en je weet altijd dat je goed zit met je eiwitjes!
good luck met de niersteentjes broquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:01 schreef Awesome_ het volgende:
L: 500g kwark, 70g whey, en een banaan.
Voor de duidelijkheid, je krijgt geen nierstenen van 500g kwark, 70g whey en een banaan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Is het niet handig om juist feiten in de OP te zetten die juist wel kloppen? Nu vraag ik me bij elk feitje af wat dan wel waar is?
Hoogstens ga je wat bovengemiddeld boertjes laten :pquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, je krijgt geen nierstenen van 500g kwark, 70g whey en een banaan.
Klinkt een beetje als bro science. Heb je hier onderbouwing voor?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoogstens ga je wat bovengemiddeld boertjes laten :p
Persoonlijke ervaringquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als bro science. Heb je hier onderbouwing voor?
gr gr
ff serieus hier okeequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
good luck met de niersteentjes bro
Vind ik ook wel zo prettig.quote:
D: 800g kwarktaart, 84g chinois, 120g melkbroodjesquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:53 schreef Deuce92 het volgende:
O: 100g kwarktaart
S: Leg day
L: 1kg kwarktaart
[ afbeelding ]
To be continued.
Daar heb ik nog nooit last van gehad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaringNouja 500g kwark in één keer heb ik nooit gegeten, dat effect treedt bij mij al eerder op :p
Zijn vrouw is er vandoor met de kinderen? Gadverdamme, incest.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:24 schreef Weissman het volgende:
Ik ken iemand die elke dag 2 wheyshakes deed, 6 maandenlang. Gast, zit nu in een rolstoel, baan kwijt, zijn vrouw is er vandoor met de kinderen. Krijgt paniekaanvallen als je begint over protonz.
Dus eiwitten icm met creatine of andere druks zou ik niet aan beginnen.
Het begint meestal onschuldig met een bakje kwark en wat tonijn maar voor je het weet mag je op zoek gaan naar een orgaandonor.
Herkenbaar. Je lichaam is ook geen thermostaat dus puur op honger afgaan werkt vaak niet om op gewicht te blijven oid. Het kost mij ook hooguit 10 min per dag om even te doen, al is het wegen soms wel onhandig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ongeveer een jaartje, hou nu alleen kcals bij en dat kost me hooguit 5~10 minuten op een dag. Op hongergevoel eten werkt voor mij nog steeds niet, soms heb ik helemaal geen honger terwijl ik op 1500kcal netto zit en andere dagen heb ik na 5000kcal netto nog honger (srs). Hangt ook heel veel af van mijn dagelijkse activiteit.
Heb voor de rest een keukenweegschaaltje om dingen af te wegen, maar gebruik het bijna niet meer. Myfitnesspal app houdt de macros wel voor me bij, maar die houdt op een gegeven moment dingen bij die je frequent eet dus kun je het snel toevoegen ipv steeds alles op te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwarktaart is inmiddels op.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:51 schreef Deuce92 het volgende:
O: 100g kwarktaart
L: 600g kwarktaart, 90g melkbroodjes
T: 175g advocaat spritsen
D: 600g käsespätzle, 200g ham
Kcal: 3578
E: 187g
K: 363g
V: 147gPas maar op, straks zijn je abs weg door al die vetten die je binnen krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwarktaart is inmiddels op.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Dat meen je toch niet hč? Ik begon me al af te vragen waar m'n abs naartoe waren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pas maar op, straks zijn je abs weg door al die vetten die je binnen krijgt.
broertje doe je nou kip, ham én salami op 1 broodje?? Sickquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
O: 4 keer boterham pindakaas 500ml melk
L: 6 keer boterham kipfilet, ham en salami
D: Shitload aan pasta met kipfilet, groente en tomatensaus
Straks nog 500gram kwark en banaan 50g walnoten
Rustdag vandaag.
Haha, voor de duidelijkheid, ik wil dus 'zo droog mogelijk' worden (tot op een zekere hoogte natuurlijk) en daarbij gespierder worden.quote:
Behoorlijk simpel te beantwoorden. Zorg dat je op zijn minst 2g eiwit per kg lichaamsgewicht binnen krijgt en onder je onderhoudsniveau eet. Als beginner is er dan nog genoeg progressie te boeken. Met het voedingslijstje kunnen we weinig. Dat zijn de belangrijkste zaken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand die zijn mening wil geven over mijn eetschema...
Doel is zo droog mogelijk spieren kweken, buik moet nog droger.
's Morgens: Whey shake, banaan, 2 volkoren boterhammen met kipfilet;
's Middags: 6 volkoren boterhammen met kipfilet;
's Avonds: Wat de pot schaft, 2 volle borden meestal;
Na de training nog een whey shake.
Drink verder alleen water en melk.
In het weekend eet ik vaak wat ongezonder en een biertje of wat gaat er ook nog in op zijn tijd, maar dat moet kunnen en dat ga ik ook niet laten![]()
Ben ongeveer 1,82m en sport (zo goed als) elke dag (krachttraining).
Bedoeling is dus om veel eiwitten binnen te krijgen maar toch onder onderhoud te zitten. Ben hier nu ongeveer 2 maanden mee bezig en de spiegel geeft een zeer positief resultaat. Misschien dat jullie hier iets nuttigs over kunnen zeggen wat wel/niet goed is.
Wat is je doel? Wat je macroverhouding is een beetje scheef volgens mij. 125g vet?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
Best tevree voor 'n echte 'serieuze' dag van bijhouden. Zit nog wel ruimte voor verbetering, máár, toch. Genoeg eten (van het juiste) is nog best lastig.
[ afbeelding ]
Goals etc zijn trouwens een beetje van MyFitnessPal en een beetje van IIFYM
'Extra' Kcal komen van een uur hardlopen.
Wellicht een idee om je carbs te verhogen? Voor zover ik nog weet sport je veel/ga je veel sporten?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
Best tevree voor 'n echte 'serieuze' dag van bijhouden. Zit nog wel ruimte voor verbetering, máár, toch. Genoeg eten (van het juiste) is nog best lastig.
[ afbeelding ]
Goals etc zijn trouwens een beetje van MyFitnessPal en een beetje van IIFYM
'Extra' Kcal komen van een uur hardlopen.
De macro's die MFP standaard geeft vind ik helemaal niks, je kan ze zelf aanpassen naar eigen wens (helaas alleen vanaf de pc).quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, die klopt niet. Zie ik nu. Althans, die klopt volgens MFP, maar niet volgens IIFYM
Dat zou rond de 50 moeten zijn (zonder extra sporten) volgens die website. Best lastig om op die hoeveelheid te blijven. Zelfs in m'n lijnzaadspul zit vet.
Doel is afvallen + op den duur KT erbij (als ik m'n sportschool heb uitgezocht + fysio voor m'n rug heb. Al zei de MFT wel netjes op die hoeveelheid vet dat ik langzaam maar zeker af zou vallen, dus op zich vind ik dat voor nu wel prima, al zal ik 'm wel naar beneden aanpassen. 'Probleem' is denk ik ook dat ik weiger om allerlei light producten te eten. Eet geen ongein zoals snoep etc, maar wel volvette yoghurt (Griekse), dus dat tikt dan wel aan. Ik ga 't deze week eens allemaal bijhouden en er kritisch naar kijken
ja, het is nog even zoeken naar wat werkt. Op zich was een dag als gisteren met die hoeveelheid carbs een normale dag. Maar ik heb dan ook nog geen idee hoe mijn lichaam op welke macroset reageert aangezien ik nog nooit wat heb bijgehoudenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wellicht een idee om je carbs te verhogen? Voor zover ik nog weet sport je veel/ga je veel sporten?
Iig niet bang zijn voor vetten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, het is nog even zoeken naar wat werkt. Op zich was een dag als gisteren met die hoeveelheid carbs een normale dag. Maar ik heb dan ook nog geen idee hoe mijn lichaam op welke macroset reageert aangezien ik nog nooit wat heb bijgehouden
Jij bent meer van de BBW's of neit Henk, magere troepquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Iig niet bang zijn voor vetten.
Vetten
Magere troep.
L: 600g käsespätzle, 200g hamquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:30 schreef Deuce92 het volgende:
O:
500g melk, 80g brinta, 8g zoetstof
123g brood, 40g rinse appelstroop, 72g kaas (45+)
En uiteindelijk is het net genoeg voor morgen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef Deuce92 het volgende:
Zo, kwarktaart voor morgen (en overmorgen) staat klaar.
Nah, ik zal me in moeten houden. Anders zit ik zo op 4k kcal aan kwarktaart, met 350g eiwitten ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En uiteindelijk is het net genoeg voor morgen ?
Wat is met die kwarktaart, hoeveel van die krengen bak je wel nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef Deuce92 het volgende:
Zo, kwarktaart voor morgen (en overmorgen) staat klaar.
Fokking lekker, en veel eiwitten. Ik maak er maximaal twee per week.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is met die kwarktaart, hoeveel van die krengen bak je wel niet![]()
Hoe maak jij ze, in die van mij zitten maar 6 gram eiwitten per 100 gramquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Fokking lekker, en veel eiwitten. Ik maak er maximaal twee per week.![]()
:$ :$
Ik gebruik pakken van Dr Oetker. Ik doe er alleen drie keer zoveel kwark in als de bedoeling is, en 250g whey.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoe maak jij ze, in die van mij zitten maar 6 gram eiwitten per 100 gram
Holy shitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik gebruik pakken van Dr Oetker. Ik doe er alleen drie keer zoveel kwark in als de bedoeling is, en 250g whey.
Zou wel wat rustiger aan doen. Beetje kwark erbij, beetje whey. Niet in een keer zoveel, want dan kan het best tegenvallen, zo'n enorm verschil.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Holy shit. Die pakken gebruik ik ook, volgende keer ga ik dit ook proberen dan.
Smaakt een stuk minder zoet zeker?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel wat rustiger aan doen. Beetje kwark erbij, beetje whey. Niet in een keer zoveel, want dan kan het best tegenvallen, zo'n enorm verschil.
Dat valt wel mee. De vanille whey die ik gebruik voegt ook wat zoetigheid toe. Ik had laatst eens wat minder whey gebruikt omdat ik lang niet zoveel eiwitten nodig heb, maar toen vond ik hem dus inderdaad niet zoet genoeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Smaakt een stuk minder zoet zeker?
Denk je dat ik er honing doorheen kan denderen met natty poeder?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. De vanille whey die ik gebruik voegt ook wat zoetigheid toe. Ik had laatst eens wat minder whey gebruikt omdat ik lang niet zoveel eiwitten nodig heb, maar toen vond ik hem dus inderdaad niet zoet genoeg.
Door zoveel kwark toe te voegen wordt te smaak van de kwark een stuk sterker, en alles wordt een stuk minder stevig. Ik heb nog steeds geen perfecte samenstelling gevonden, helaas. Maar 't blijft lekker.![]()
Is natty poeder whey?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk je dat ik er honing doorheen kan denderen met natty poeder?
Casseine (naturel)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is natty poeder whey?
Ik zou niet weten waarom niet. Het is wel wat plakkerig, maar met een mixer zou dat geen probleem moeten zijn.
Zal er vooral aan liggen hoeveel je gebruikt. Ik heb casseine nog nooit ergens in verwerkt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |