abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146001140
Ik ken iemand die elke dag 2 wheyshakes deed, 6 maandenlang. Gast, zit nu in een rolstoel, baan kwijt, zijn vrouw is er vandoor met de kinderen. Krijgt paniekaanvallen als je begint over protonz.

Dus eiwitten icm met creatine of andere druks zou ik niet aan beginnen.

Het begint meestal onschuldig met een bakje kwark en wat tonijn maar voor je het weet mag je op zoek gaan naar een orgaandonor.
pi_146001154
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Persoonlijke ervaring :Y) Nouja 500g kwark in één keer heb ik nooit gegeten, dat effect treedt bij mij al eerder op :p
Daar heb ik nog nooit last van gehad.
pi_146001197
quote:
4s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:24 schreef Weissman het volgende:
Ik ken iemand die elke dag 2 wheyshakes deed, 6 maandenlang. Gast, zit nu in een rolstoel, baan kwijt, zijn vrouw is er vandoor met de kinderen. Krijgt paniekaanvallen als je begint over protonz.

Dus eiwitten icm met creatine of andere druks zou ik niet aan beginnen.

Het begint meestal onschuldig met een bakje kwark en wat tonijn maar voor je het weet mag je op zoek gaan naar een orgaandonor.
Zijn vrouw is er vandoor met de kinderen? Gadverdamme, incest.
pi_146002519
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:15 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ongeveer een jaartje, hou nu alleen kcals bij en dat kost me hooguit 5~10 minuten op een dag. Op hongergevoel eten werkt voor mij nog steeds niet, soms heb ik helemaal geen honger terwijl ik op 1500kcal netto zit en andere dagen heb ik na 5000kcal netto nog honger (srs :') ). Hangt ook heel veel af van mijn dagelijkse activiteit.

Heb voor de rest een keukenweegschaaltje om dingen af te wegen, maar gebruik het bijna niet meer. Myfitnesspal app houdt de macros wel voor me bij, maar die houdt op een gegeven moment dingen bij die je frequent eet dus kun je het snel toevoegen ipv steeds alles op te zoeken.
Herkenbaar. Je lichaam is ook geen thermostaat dus puur op honger afgaan werkt vaak niet om op gewicht te blijven oid. Het kost mij ook hooguit 10 min per dag om even te doen, al is het wegen soms wel onhandig. :)
  maandag 27 oktober 2014 @ 18:36:24 #105
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_146003461
O: aardbeien bavarois
L: donner box, 2 eieren, 4 crackers :@
D: gebakken aardappeltjes, boontjes, 1,5 Saucijsjes

Zal vanavond nog wel iets nemen, al dan niet vloeibaar.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_146004058
O: 100g kwarktaart
L: 600g kwarktaart, 90g melkbroodjes
T: 175g advocaat spritsen
D: 600g käsespätzle, 200g ham

Kcal: 3578
E: 187g
K: 363g
V: 147g :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwarktaart is inmiddels op. :P
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:36:32 #107
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_146006319
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:51 schreef Deuce92 het volgende:
O: 100g kwarktaart
L: 600g kwarktaart, 90g melkbroodjes
T: 175g advocaat spritsen
D: 600g käsespätzle, 200g ham

Kcal: 3578
E: 187g
K: 363g
V: 147g :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwarktaart is inmiddels op. :P
Pas maar op, straks zijn je abs weg door al die vetten die je binnen krijgt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_146006506
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:36 schreef Klokov het volgende:

[..]

Pas maar op, straks zijn je abs weg door al die vetten die je binnen krijgt.
Dat meen je toch niet hè? Ik begon me al af te vragen waar m'n abs naartoe waren. ;(
pi_146006558
deuce92 hoeveel weeg je?
pi_146006651
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:40 schreef wiskundenoob het volgende:
deuce92 hoeveel weeg je?
Op dit moment 76-77kg.
pi_146006753
O: 4 keer boterham pindakaas 500ml melk
L: 6 keer boterham kipfilet, ham en salami
D: Shitload aan pasta met kipfilet, groente en tomatensaus

Straks nog 500gram kwark en banaan 50g walnoten

Rustdag vandaag.
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:02:03 #112
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_146010715
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
O: 4 keer boterham pindakaas 500ml melk
L: 6 keer boterham kipfilet, ham en salami
D: Shitload aan pasta met kipfilet, groente en tomatensaus

Straks nog 500gram kwark en banaan 50g walnoten

Rustdag vandaag.
broertje doe je nou kip, ham én salami op 1 broodje?? Sick
Deathlift or Die.
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:04:03 #113
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_146010847
overdag:
1kg kwark
2 scoops whey
250gr muesli
Banaan
4 blokjes pure chocola met hazelnoot

D: 250 gram gebakken chorizo, 4 eieren, paprika, sperziebonen (geen carbs, geen zin om rijst te koken)

Geen kcal geteld. :') Rustdag.
Deathlift or Die.
pi_146011527
o 1 snee suikerbrood
l 4 gehaktballen :')
d linzensoep
t banaan zometeen

rustdag liften/eindelijk m'n eerste wheelpose volledig gedaan met yoga vandaag verder
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_146015692
kwark is hier populair zeg
pi_146016750
Iemand die zijn mening wil geven over mijn eetschema...
Doel is zo droog mogelijk spieren kweken, buik moet nog droger.

's Morgens: Whey shake, banaan, 2 volkoren boterhammen met kipfilet;
's Middags: 6 volkoren boterhammen met kipfilet;
's Avonds: Wat de pot schaft, 2 volle borden meestal;
Na de training nog een whey shake.

Drink verder alleen water en melk.
In het weekend eet ik vaak wat ongezonder en een biertje of wat gaat er ook nog in op zijn tijd, maar dat moet kunnen en dat ga ik ook niet laten -O-

Ben ongeveer 1,82m en sport (zo goed als) elke dag (krachttraining). Loop verder nog 1 of 2 keer per week hard (10-15km).
Bedoeling is dus om veel eiwitten binnen te krijgen maar toch onder onderhoud te zitten. Ben hier nu ongeveer 2 maanden mee bezig en de spiegel geeft een zeer positief resultaat. Misschien dat jullie hier iets nuttigs over kunnen zeggen wat wel/niet goed is.
pi_146016994
Derp, verkeerd gelezen.
pi_146017125
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:55 schreef Deuce92 het volgende:
Derp, verkeerd gelezen.
Haha, voor de duidelijkheid, ik wil dus 'zo droog mogelijk' worden (tot op een zekere hoogte natuurlijk) en daarbij gespierder worden.
Gaat afgelopen 2 maanden goed, spiegel geeft een positief beeld qua vetpercentage en ben er in kracht alleen maar op vooruit gegaan.
Maar misschien dat ik nog een handigheidje kan toevoegen aan m'n eetschema of bijvoorbeeld meer/minder brood moet eten?
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:12:00 #119
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_146017915
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand die zijn mening wil geven over mijn eetschema...
Doel is zo droog mogelijk spieren kweken, buik moet nog droger.

's Morgens: Whey shake, banaan, 2 volkoren boterhammen met kipfilet;
's Middags: 6 volkoren boterhammen met kipfilet;
's Avonds: Wat de pot schaft, 2 volle borden meestal;
Na de training nog een whey shake.

Drink verder alleen water en melk.
In het weekend eet ik vaak wat ongezonder en een biertje of wat gaat er ook nog in op zijn tijd, maar dat moet kunnen en dat ga ik ook niet laten -O-

Ben ongeveer 1,82m en sport (zo goed als) elke dag (krachttraining).
Bedoeling is dus om veel eiwitten binnen te krijgen maar toch onder onderhoud te zitten. Ben hier nu ongeveer 2 maanden mee bezig en de spiegel geeft een zeer positief resultaat. Misschien dat jullie hier iets nuttigs over kunnen zeggen wat wel/niet goed is.
Behoorlijk simpel te beantwoorden. Zorg dat je op zijn minst 2g eiwit per kg lichaamsgewicht binnen krijgt en onder je onderhoudsniveau eet. Als beginner is er dan nog genoeg progressie te boeken. Met het voedingslijstje kunnen we weinig. Dat zijn de belangrijkste zaken.

De informatie die je verschaft is niet erg nuttig. Het gaat vooral om dat je een verschil kan meten (bijv. je gewicht). Wat je beter had kunnen bereken/verschaffen is het volgende: Kcal inname, Onderhoudsniveau, Eiwit/vet/koolhydraten wat je gemiddeld per dag binnen krijgt.

Voor de rest weten we niks over je training stijl, Wat voor oefeningen, rep ranges etc. Je geeft aan dat spieropbouw belangrijk is om vervolgens weer te praten over een vooruitgang in kracht.

P.s. Wat wel opvalt is dat je dieet heel eentonig is (Whey,banaan, brood met kip en avondeten). Lijkt me zelf nogal saai. Zelf hou ik ervan om wat af te wisselen met een paar standaard maaltijden. Om een voorbeeld te geven voor het ontbijt:

Havermout (met pindakaas, cacao nibs, noten, honing, chocolade, rozijnen, kaneel, banaan, blauwe bessen etc. ligt er net aan waar ik zin in heb.)

Eieren (Omelet met groente en spek, Gekookt, Shirred eggs (fisherman eggs))

Yoghurt/griekse yoghurt of kwark (Honing, stroopwafel, roosvicee, fruit, rozijnen etc.)
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_146018425
Ben trouwens zeker geen beginner qua krachttraining, fitness al een aantal jaar maar nog nooit écht goed op mijn voeding gelet (waardoor je dus voor niks aan het trainen bent). Ben vanaf de zomervakantie weer serieus begonnen en boek nu pas progressie daardoor.

Ik heb het over krachttoename om zo aan te geven dat ik, ondanks de cut, toch sterker wordt.
Weeg op dit moment 70 kg (wat al ontzettend weinig is ja :') )

Doe verder de standaard 'bodybuilding' oefeningen met deze compounds:
Benchpress 75kg
Deadlift 130kg
Squad 80kg (ja, niet mijn oefening, doe liever legpress ivm onstabiele knie).
Schema is dag1: borst, triceps | dag2: rug, biceps | dag3: schouders, benen, buik | repeat.
Meestal 3x10 reps, laatste setje vaak tot failure.

Verder vind ik het totaal niet erg om zo eentonig te eten. Heb maar een beperkte tijd om alles weg te krijgen overdag. Dan is een boterham met kipfilet lekker makkelijk, en vind het lekker.

Kan inderdaad misschien wel eens wat kwark toevoegen ^O^
pi_146019723
Best tevree voor 'n echte 'serieuze' dag van bijhouden. Zit nog wel ruimte voor verbetering, máár, toch. Genoeg eten (van het juiste) is nog best lastig.

Goals etc zijn trouwens een beetje van MyFitnessPal en een beetje van IIFYM :)

'Extra' Kcal komen van een uur hardlopen.
Ja doei.
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:58:00 #122
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_146019789
Dit is wel heel tegenstrijdig wat je nu allemaal wil/doet.

Ten eerste zijn de compounds vooral powerlifting oefeningen en geen standaard bodybuilding oefeningen...

Ten tweede ben je 70 kilo @ 1,82 en ga je cutten? Dan ben ik wel heel benieuwd naar je fysiek om dit in perspectief te zetten....

Ten derde heb je over spieropbouw terwijl je wilt cutten op 70kg

Ten vierde spel je de oefening verkeerd

Ten vijfde vraag ik me af of dit nou een gebrek aan kennis is of een troll....

Als laastste, de gewichten die je noemt zijn 1RM of 10RM?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_146019861
DELTA SQUAD

HEY HO

LET'S GO!
Ja doei.
pi_146022327
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
Best tevree voor 'n echte 'serieuze' dag van bijhouden. Zit nog wel ruimte voor verbetering, máár, toch. Genoeg eten (van het juiste) is nog best lastig.

[ afbeelding ]

Goals etc zijn trouwens een beetje van MyFitnessPal en een beetje van IIFYM :)

'Extra' Kcal komen van een uur hardlopen.
Wat is je doel? Wat je macroverhouding is een beetje scheef volgens mij. 125g vet?
pi_146023222
Oh, die klopt niet. Zie ik nu. Althans, die klopt volgens MFP, maar niet volgens IIFYM :')

Dat zou rond de 50 moeten zijn (zonder extra sporten) volgens die website. Best lastig om op die hoeveelheid te blijven. Zelfs in m'n lijnzaadspul zit vet.

Doel is afvallen + op den duur KT erbij (als ik m'n sportschool heb uitgezocht + fysio voor m'n rug heb. Al zei de MFT wel netjes op die hoeveelheid vet dat ik langzaam maar zeker af zou vallen, dus op zich vind ik dat voor nu wel prima, al zal ik 'm wel naar beneden aanpassen. 'Probleem' is denk ik ook dat ik weiger om allerlei light producten te eten. Eet geen ongein zoals snoep etc, maar wel volvette yoghurt (Griekse), dus dat tikt dan wel aan. Ik ga 't deze week eens allemaal bijhouden en er kritisch naar kijken :)

[ Bericht 35% gewijzigd door motorbloempje op 28-10-2014 08:31:14 ]
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')