Daar heb ik nog nooit last van gehad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaringNouja 500g kwark in één keer heb ik nooit gegeten, dat effect treedt bij mij al eerder op :p
Zijn vrouw is er vandoor met de kinderen? Gadverdamme, incest.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:24 schreef Weissman het volgende:
Ik ken iemand die elke dag 2 wheyshakes deed, 6 maandenlang. Gast, zit nu in een rolstoel, baan kwijt, zijn vrouw is er vandoor met de kinderen. Krijgt paniekaanvallen als je begint over protonz.
Dus eiwitten icm met creatine of andere druks zou ik niet aan beginnen.
Het begint meestal onschuldig met een bakje kwark en wat tonijn maar voor je het weet mag je op zoek gaan naar een orgaandonor.
Herkenbaar. Je lichaam is ook geen thermostaat dus puur op honger afgaan werkt vaak niet om op gewicht te blijven oid. Het kost mij ook hooguit 10 min per dag om even te doen, al is het wegen soms wel onhandig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ongeveer een jaartje, hou nu alleen kcals bij en dat kost me hooguit 5~10 minuten op een dag. Op hongergevoel eten werkt voor mij nog steeds niet, soms heb ik helemaal geen honger terwijl ik op 1500kcal netto zit en andere dagen heb ik na 5000kcal netto nog honger (srs). Hangt ook heel veel af van mijn dagelijkse activiteit.
Heb voor de rest een keukenweegschaaltje om dingen af te wegen, maar gebruik het bijna niet meer. Myfitnesspal app houdt de macros wel voor me bij, maar die houdt op een gegeven moment dingen bij die je frequent eet dus kun je het snel toevoegen ipv steeds alles op te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwarktaart is inmiddels op.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:51 schreef Deuce92 het volgende:
O: 100g kwarktaart
L: 600g kwarktaart, 90g melkbroodjes
T: 175g advocaat spritsen
D: 600g käsespätzle, 200g ham
Kcal: 3578
E: 187g
K: 363g
V: 147gPas maar op, straks zijn je abs weg door al die vetten die je binnen krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwarktaart is inmiddels op.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Dat meen je toch niet hè? Ik begon me al af te vragen waar m'n abs naartoe waren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pas maar op, straks zijn je abs weg door al die vetten die je binnen krijgt.
broertje doe je nou kip, ham én salami op 1 broodje?? Sickquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
O: 4 keer boterham pindakaas 500ml melk
L: 6 keer boterham kipfilet, ham en salami
D: Shitload aan pasta met kipfilet, groente en tomatensaus
Straks nog 500gram kwark en banaan 50g walnoten
Rustdag vandaag.
Haha, voor de duidelijkheid, ik wil dus 'zo droog mogelijk' worden (tot op een zekere hoogte natuurlijk) en daarbij gespierder worden.quote:
Behoorlijk simpel te beantwoorden. Zorg dat je op zijn minst 2g eiwit per kg lichaamsgewicht binnen krijgt en onder je onderhoudsniveau eet. Als beginner is er dan nog genoeg progressie te boeken. Met het voedingslijstje kunnen we weinig. Dat zijn de belangrijkste zaken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand die zijn mening wil geven over mijn eetschema...
Doel is zo droog mogelijk spieren kweken, buik moet nog droger.
's Morgens: Whey shake, banaan, 2 volkoren boterhammen met kipfilet;
's Middags: 6 volkoren boterhammen met kipfilet;
's Avonds: Wat de pot schaft, 2 volle borden meestal;
Na de training nog een whey shake.
Drink verder alleen water en melk.
In het weekend eet ik vaak wat ongezonder en een biertje of wat gaat er ook nog in op zijn tijd, maar dat moet kunnen en dat ga ik ook niet laten![]()
Ben ongeveer 1,82m en sport (zo goed als) elke dag (krachttraining).
Bedoeling is dus om veel eiwitten binnen te krijgen maar toch onder onderhoud te zitten. Ben hier nu ongeveer 2 maanden mee bezig en de spiegel geeft een zeer positief resultaat. Misschien dat jullie hier iets nuttigs over kunnen zeggen wat wel/niet goed is.
Wat is je doel? Wat je macroverhouding is een beetje scheef volgens mij. 125g vet?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
Best tevree voor 'n echte 'serieuze' dag van bijhouden. Zit nog wel ruimte voor verbetering, máár, toch. Genoeg eten (van het juiste) is nog best lastig.
[ afbeelding ]
Goals etc zijn trouwens een beetje van MyFitnessPal en een beetje van IIFYM
'Extra' Kcal komen van een uur hardlopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |