Wellicht een idee om je carbs te verhogen? Voor zover ik nog weet sport je veel/ga je veel sporten?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
Best tevree voor 'n echte 'serieuze' dag van bijhouden. Zit nog wel ruimte voor verbetering, máár, toch. Genoeg eten (van het juiste) is nog best lastig.
[ afbeelding ]
Goals etc zijn trouwens een beetje van MyFitnessPal en een beetje van IIFYM
'Extra' Kcal komen van een uur hardlopen.
De macro's die MFP standaard geeft vind ik helemaal niks, je kan ze zelf aanpassen naar eigen wens (helaas alleen vanaf de pc).quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, die klopt niet. Zie ik nu. Althans, die klopt volgens MFP, maar niet volgens IIFYM
Dat zou rond de 50 moeten zijn (zonder extra sporten) volgens die website. Best lastig om op die hoeveelheid te blijven. Zelfs in m'n lijnzaadspul zit vet.
Doel is afvallen + op den duur KT erbij (als ik m'n sportschool heb uitgezocht + fysio voor m'n rug heb. Al zei de MFT wel netjes op die hoeveelheid vet dat ik langzaam maar zeker af zou vallen, dus op zich vind ik dat voor nu wel prima, al zal ik 'm wel naar beneden aanpassen. 'Probleem' is denk ik ook dat ik weiger om allerlei light producten te eten. Eet geen ongein zoals snoep etc, maar wel volvette yoghurt (Griekse), dus dat tikt dan wel aan. Ik ga 't deze week eens allemaal bijhouden en er kritisch naar kijken
ja, het is nog even zoeken naar wat werkt. Op zich was een dag als gisteren met die hoeveelheid carbs een normale dag. Maar ik heb dan ook nog geen idee hoe mijn lichaam op welke macroset reageert aangezien ik nog nooit wat heb bijgehoudenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wellicht een idee om je carbs te verhogen? Voor zover ik nog weet sport je veel/ga je veel sporten?
Iig niet bang zijn voor vetten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, het is nog even zoeken naar wat werkt. Op zich was een dag als gisteren met die hoeveelheid carbs een normale dag. Maar ik heb dan ook nog geen idee hoe mijn lichaam op welke macroset reageert aangezien ik nog nooit wat heb bijgehouden
Jij bent meer van de BBW's of neit Henk, magere troepquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Iig niet bang zijn voor vetten.
Vetten
Magere troep.
L: 600g käsespätzle, 200g hamquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:30 schreef Deuce92 het volgende:
O:
500g melk, 80g brinta, 8g zoetstof
123g brood, 40g rinse appelstroop, 72g kaas (45+)
En uiteindelijk is het net genoeg voor morgen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef Deuce92 het volgende:
Zo, kwarktaart voor morgen (en overmorgen) staat klaar.
Nah, ik zal me in moeten houden. Anders zit ik zo op 4k kcal aan kwarktaart, met 350g eiwitten ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En uiteindelijk is het net genoeg voor morgen ?
Wat is met die kwarktaart, hoeveel van die krengen bak je wel nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef Deuce92 het volgende:
Zo, kwarktaart voor morgen (en overmorgen) staat klaar.
Fokking lekker, en veel eiwitten. Ik maak er maximaal twee per week.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is met die kwarktaart, hoeveel van die krengen bak je wel niet![]()
Hoe maak jij ze, in die van mij zitten maar 6 gram eiwitten per 100 gramquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Fokking lekker, en veel eiwitten. Ik maak er maximaal twee per week.![]()
:$ :$
Ik gebruik pakken van Dr Oetker. Ik doe er alleen drie keer zoveel kwark in als de bedoeling is, en 250g whey.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoe maak jij ze, in die van mij zitten maar 6 gram eiwitten per 100 gram
Holy shitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik gebruik pakken van Dr Oetker. Ik doe er alleen drie keer zoveel kwark in als de bedoeling is, en 250g whey.
Zou wel wat rustiger aan doen. Beetje kwark erbij, beetje whey. Niet in een keer zoveel, want dan kan het best tegenvallen, zo'n enorm verschil.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Holy shit. Die pakken gebruik ik ook, volgende keer ga ik dit ook proberen dan.
Smaakt een stuk minder zoet zeker?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel wat rustiger aan doen. Beetje kwark erbij, beetje whey. Niet in een keer zoveel, want dan kan het best tegenvallen, zo'n enorm verschil.
Dat valt wel mee. De vanille whey die ik gebruik voegt ook wat zoetigheid toe. Ik had laatst eens wat minder whey gebruikt omdat ik lang niet zoveel eiwitten nodig heb, maar toen vond ik hem dus inderdaad niet zoet genoeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Smaakt een stuk minder zoet zeker?
Denk je dat ik er honing doorheen kan denderen met natty poeder?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. De vanille whey die ik gebruik voegt ook wat zoetigheid toe. Ik had laatst eens wat minder whey gebruikt omdat ik lang niet zoveel eiwitten nodig heb, maar toen vond ik hem dus inderdaad niet zoet genoeg.
Door zoveel kwark toe te voegen wordt te smaak van de kwark een stuk sterker, en alles wordt een stuk minder stevig. Ik heb nog steeds geen perfecte samenstelling gevonden, helaas. Maar 't blijft lekker.![]()
Is natty poeder whey?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk je dat ik er honing doorheen kan denderen met natty poeder?
Casseine (naturel)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is natty poeder whey?
Ik zou niet weten waarom niet. Het is wel wat plakkerig, maar met een mixer zou dat geen probleem moeten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |