Opa Horner is jarigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Raar verhaal was dat van drizzt ja
Lekker manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Legia gister pakkie gegeven tegen metalist
Polen polen polen
Polen wint alles dit jaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Legia gister pakkie gegeven tegen metalist
Polen polen polen
Onverslagen in elquote:
Bram van Polen maakt weinig kans.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
als we dan nog een Poolse topscorer krijgen in de eredivisie ben ik ook tevreden
met 10 man ook nog, ik heb gisteren weer het schakelkanaal gekeken, beviel me wel, beetje langs de lijn met beeldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ludogorets heeft 1-0 gewonnen van Basel overigens
Die moet eerst tien maal zondigen op de biechtstoel bij de paters uit Deventer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bram van Polen maakt weinig kans.
Moet een vermakelijk slot zijn geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
met 10 man ook nog, ik heb gisteren weer het schakelkanaal gekeken, beviel me wel, beetje langs de lijn met beeld
Bij Anderlecht wel jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet een vermakelijk slot zijn geweest.
Longkankah. Hij rookte nogal veel. Heb hem wel een paar keer gezien in het Haagse. Sympathieke en oprechte man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Overleden aan bloedkanker neem ik aan?
Welke poolse stad heb je ook nog wat bergen of heuvels in de buurt insoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onverslagen in el
Hadden cl kunnen winnen zonder uefa maffiaa
Als je naar Polen gaat, Danzig of Krakau.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke poolse stad heb je ook nog wat bergen of heuvels in de buurt inso
twitter:rwilliams1947 twitterde op donderdag 23-10-2014 om 11:21:27So let me get this right. Chris Froome is thinking of giving the 2014 Tour de France a miss because he suspects he might not win it? reageer retweet
2015quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:24 schreef Tarado het volgende:
twitter:rwilliams1947 twitterde op donderdag 23-10-2014 om 11:21:27So let me get this right. Chris Froome is thinking of giving the 2014 Tour de France a miss because he suspects he might not win it? reageer retweet
Wroclaw is ook de moeite waard.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je naar Polen gaat, Danzig of Krakau.
Krakau jodensteegquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je naar Polen gaat, Danzig of Krakau.
Lijkt qua architectuur wat op Danzig toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wroclaw is ook de moeite waard.
Ja ook Duits geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Lijkt qua architectuur wat op Danzig toch?
kutstad vond ik datquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja ook Duits geweest.
Mijn vrouw is vandaag voor het werk een dagje in Warschau.
Goed om te weten. Waar precies.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja ook Duits geweest.
Wist trouwens helemaal niet dat je getrouwd bent man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja ook Duits geweest.
Een ziekenhuis, heb geen idee welke. Ze is er een paar keer per jaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed om te weten. Waar precies.
Ja het verpest de hele tweetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk, meneer de Twitteraar verspreekt zich. Allemaal even lachen: HAHAHAHAHAHAHA
Lijkt niet op een poolquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:
deze Pool steelt een auto die nog niet eens op de markt is
[ afbeelding ]
Moskouquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Wist trouwens helemaal niet dat je getrouwd bent man.
Waar komt je moppie eigenlijk vandaan?
Maar klopt het over Froome?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja het verpest de hele tweet
Wel heel oprecht en sympathiek.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Verklaart veel. Vond d'r al geen rashagenees
Heel polen is duits geweest, dit lijkt me een lastig argument om een stedenkeuze op te baseren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja ook Duits geweest.
Geen dingen die ik met Den Haag asocieer ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel heel oprecht en sympathiek.
Valt goed mee, ze zou eigenlijk ook naar Oekraine moeten. Dat is stil gelegd. Het liefst komt ze in Servië.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sterkte aan haar als Russin in Polen.
Ja, en hij is ook kansloos voor de winst.quote:
Littlerabbit, kun jij deze man op non-actief zetten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen dingen die ik met Den Haag asocieer ook
Wat voor moves heb jijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ging nuchter dansvloertje murderen.
Prachtig manquote:
Neem dan wat sos of controleren ze daar ook opquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nuchter uitgaan is echt heel kut elan
Kies je toch zelf voor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Duur in warshau manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem dan wat sos of controleren ze daar ook op
http://www.npo.nl/spraakmakende-zaken/07-07-2009/POW_00238690quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verhuizen naar Zuid Hollandquote:Jongeren in de kop van Noord-Holland gebruiken drugs, drinken veel en zijn vooral NIET gelukkig. Sommige jongeren zien geen andere uitweg dan zelfmoord. Hoe kan die tendens stoppen?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw UI![]()
Wat een kool weer gisteren he
Heerlijke kool jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw UI![]()
Wat een kool weer gisteren he
Daar word je eenzaam en dikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verhuizen naar Zuid Holland
graag gedaan
quote:Bij door de Verenigde Staten geleide luchtaanvallen in de strijd tegen Islamitische Staat (IS) in Syrië zijn in een maand 553 mensen gedood.
400 nog wat, dan nog stuk of 60 al qaida en 30 burgerdoden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrica!!!!!!!!!!!!!!!
Hoeveel IS strijders zaten daar tussen?
vertelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:13 schreef Saind het volgende:
Wat is het verschil tussen een IS outpost en een Syrische basisschool?
HALLO HALLO HALLOquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrica!!!!!!!!!!!!!!!
Hoeveel IS strijders zaten daar tussen?
IS(IS) gaat, als ze de verantwoording opeisen,nu helemaal dood voor die aanslag in Canada. Kan er niet rouwig om zijn.quote:
Atoombomba erop.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
IS(IS) gaat, als ze de verantwoording opeisen,nu helemaal dood voor die aanslag in Canada. Kan er niet rouwig om zijn.
VS efficiëntie op Japan mag ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
veel te weinig, ze hebben wat meer Duitse efficiëntie nodig
Daarom ga ik met stylo afreizen naar koerdistanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
veel te weinig, ze hebben wat meer Duitse efficiëntie nodig
het zal me niet verbazen als die operatie tot nu toe al een half miljard heeft gekost, dan is het een miljoen per slachtoffer, veel te duurquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom ga ik met stylo afreizen naar koerdistan
Ze moeten er dan ook gewoon wat beter gaan bombarderen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zal me niet verbazen als die operatie tot nu toe al een half miljard heeft gekost, dan is het een miljoen per slachtoffer, veel te duur
Amerikanen ook richting japanners in de usa...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Japanners waren in de oorlog net zulke beesten als IS nu is.
Net als russenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
In die oorlog was iedereen fout.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
geen parkeerplaats, gewoon zonnepanelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef JanCees het volgende:
gewoon bom op moslimland !! zijn we van alle probleme af !! ene grote parkeer plaats vna make !!1
Grondtroepen sturen en M1A2 Abrams, bombarderen in steden is niet handigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze moeten er dan ook gewoon wat beter gaan bombarderen.
Waarom droppen we niet alle ebola lijken in IS gebied. 2 vliegen in 1 klap.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zal me niet verbazen als die operatie tot nu toe al een half miljard heeft gekost, dan is het een miljoen per slachtoffer, veel te duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel breed suezkanaalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen parkeerplaats, gewoon zonnepanelen.
Die gasten hebben toch al het idee geopperd Europa te fucken door Ebola over te vliegen? Krijg je dat weerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom droppen we niet alle ebola lijken in IS gebied. 2 vliegen in 1 klap.
Valt ook niet goed te praten maar die werden niet met bosjes afgeslacht en verkrachtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Amerikanen ook richting japanners in de usa...
ach ja typische trash namenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me toch af hoe je die fascinerende namen kunt verzinnen als ouder van kinderen.
Mn vriendin keek haar ogen uit in de onsen en andersom ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer dat veel hun schaamhaar cultiveren ipv weghalen
Kan geen filmpjes laden op deze derdewereld wifiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)70668&type=2&theater
kan jij dit ook
Omdat Japanners zelfmoord pleegden voordat ze in handen kwamen van de USA.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt ook niet goed te praten maar die werden niet met bosjes afgeslacht en verkracht
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat Japanners zelfmoord pleegden voordat ze in handen kwamen van de USA.
En in de oorlog tegen china en rusland was het vuil spel aan alle kanten hoor.
Doen ruslandfappers hier ook over de sovjets in ww2 echt domquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Je mag van Japan houden hoor maar alles recht praten wat krom is hoeft ook weer niet.
Japanners waren de initiële agressors vanwege expansiedrift, net als de Duitsers wat volgde aan ellende en geweld is een rechtstreeks gevolg van hun eigen acties.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat Japanners zelfmoord pleegden voordat ze in handen kwamen van de USA.
En in de oorlog tegen china en rusland was het vuil spel aan alle kanten hoor.
Wel verdomd snel een spoorlijntje aangelegd door de junglequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Je mag van Japan houden hoor maar alles recht praten wat krom is hoeft ook weer niet.
Rusland mag ook wel wat bedankt worden voor bijdage in de ww2, hun daden uitgesloten. In Nederland lijkt het wel alsof alleen de amerikanen nederland hebben bevrijdt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doen ruslandfappers hier ook over de sovjets in ww2 echt dom
Heb je Railway Man al gezien of was dat te confronterend?quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 23 oktober 2014 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel verdomd snel een spoorlijntje aangelegd door de jungle
Ik zou de geschiedenisboeken nog eens nalezen met je initiele aggresor. Daar zit namelijk nog zo'n eeuw aan gebeurtenissen voor die allemaal invloed hebben gehad op de beslissing mantsjoerie binnen te vallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Japanners waren de initiële agressors vanwege expansiedrift, net als de Duitsers wat volgde aan ellende en geweld is een rechtstreeks gevolg van hun eigen acties.
Japan viel Mantsjoerije binnen, viel Pearl Harbour aan dus actie - reactie.
Omdat wij als het aan de russen lag nog jaren een erger systeem zouden hebben gehad.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rusland mag ook wel wat bedankt worden voor bijdage in de ww2, hun daden uitgesloten. In Nederland lijkt het wel alsof alleen de amerikanen nederland hebben bevrijdt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Polen is echt door iedereen verkracht in de afgelopen eeuwen
altijd al hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Polen is echt door iedereen verkracht in de 2e wo
Ongetwijfeld her en der landjepik maar het waren in beide gevallen wel de Japanners die begonnen met geweld te gebruiken hun tegenstanders daardoor verplichten de oorlog aan te gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou de geschiedenisboeken nog eens nalezen met je initiele aggresor. Daar zit namelijk nog zo'n eeuw aan gebeurtenissen voor die allemaal invloed hebben gehad op de beslissing mantsjoerie binnen te vallen.
Ja man wel beter.quote:
De Koerden van Europaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Polen is echt door iedereen verkracht in de 2e wo
Uh nee, Rusland is rond de eeuwwiseling mantsjoerie binnen gevallen en dreigde dit ook met Korea te doen, Amerika heeft met een gunboat (toen japan deze nog niet had) gedreigd tokyo op te blazen tenzij ze een "verdrag" zouden tekenen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld her en der landjepik maar het waren in beide gevallen wel de Japanners die begonnen met geweld te gebruiken hun tegenstanders daardoor verplichten de oorlog aan te gaan.
Vd week zag ik een plaatje van een vrouw die een complete ATM aan het demonteren was omdat ze haar pinpas niet terug kreeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
mooi pinautomaat plunderen in het parlement ondanks veel beveiliging
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vd week zag ik een plaatje van een vrouw die een complete ATM aan het demonteren was omdat ze haar pinpas niet terug kreeg.
Ze kreeg applaus van het publiek, vanwege haar technische kennis omtrent het apparaat. De bank was er minder blij mee en stuurde haar een rekening van 15k geloof ik
Dit verhaal is niets zonder het plaatje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vd week zag ik een plaatje van een vrouw die een complete ATM aan het demonteren was omdat ze haar pinpas niet terug kreeg.
Ze kreeg applaus van het publiek, vanwege haar technische kennis omtrent het apparaat. De bank was er minder blij mee en stuurde haar een rekening van 15k geloof ik
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit verhaal is niets zonder het plaatje.
quote:A woman reportedly destroyed an Automatic Teller Machine (ATM) at a shopping center in an attempt to retrieve her bank card, reports Guanzhou Daily.
The incident took place Oct. 16 in a shopping mall in Dongguan, Guangzhou province. According to local police, the woman surnamed Lin, attempted to break open an ATM in the shopping mall because it had confiscated her card.
Surveillance cameras show Lin banging her palms on the ATM screen multiple times after several failed attempts to withdraw cash. She later grabbed the screen's outer plastic frame and pulled it off, before she finally taking out the whole screen, along with rolls of printing paper, the report said.
Lin was restless and agitated during and after the incident. She was thought to have a mental condition, and has been detained in the city's mental hospital for screening. It will take 15 days for authorities to evaluate her condition before charges could be filed against her.
According to the Bank of Dongguang, the ATM's owner, Lin was unable to withdraw money from the machine because she used a locked bank card from a different bank. The machine had rejected her card four times before eating it, the incident occured. The report did not disclose whether or not she got her card back.
The bank said the plastic sections of the machine may have been worn and loose, so the woman could break it easily without utilizing any tools.
No cash from the machine was reported missing, the report said.
Dat is de Japanse versie van het verhaal ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh nee, Rusland is rond de eeuwwiseling mantsjoerie binnen gevallen en dreigde dit ook met Korea te doen, Amerika heeft met een gunboat (toen japan deze nog niet had) gedreigd tokyo op te blazen tenzij ze een "verdrag" zouden tekenen.
Stijn wat denk je dat Feyenoord gaat doen vanavond?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit verhaal is niets zonder het plaatje.
Winnen, jaja, wij welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn wat denk je dat Feyenoord gaat doen vanavond?
Ik weet niets van HNK Rijeka, slechts dat ze tweede staan in de Kroatische competitie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn wat denk je dat Feyenoord gaat doen vanavond?
Jatochofniedannnnnquote:
Ze gaan ouderwets verliezen stijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niets van HNK Rijeka, slechts dat ze tweede staan in de Kroatische competitie.
Dus ik geef geen voorspelling.
Dat denken ze. Die weg wordt afgesloten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Jatochofniedannnnn![]()
Mensen die geen kaartje hebben kunnen blijkbaar gewoon vanaf een rots kijken daar
Dat denk jij, drolletje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze gaan ouderwets verliezen stijn
Nou bedankt, dan hoef ik dus niet meer te kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze gaan ouderwets verliezen stijn
Uitlaten dat ding.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou bedankt, dan hoef ik dus niet meer te kijken.
Nee man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de Japanse versie van het verhaal ja.
Rusland had daar een haven namelijk Port Arthur, er waren volop diplomatieke onderhandelingen aan de gang over dat gebied toen Togo namens Japan de haven blokkeerde, bestormde en belegerde gewoon Port Arthur.
Die gunboat kwam pas veel later in het verhaal namelijk na die belegering.
Hopelijk geen situaties zoals die pool in de gracht in de kuipquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Jatochofniedannnnn![]()
Mensen die geen kaartje hebben kunnen blijkbaar gewoon vanaf een rots kijken daar
Dat was terecht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk geen situaties zoals die pool in de gracht in de kuip
Happel is er. Die had het er over dat het ouderwets "gezellig" was. Dat geeft te denkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk geen situaties zoals die pool in de gracht in de kuip
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaat het hier zo vaak over Japan? Wat voor nut heeft Japan zonder plaatjes van lekkere chickies?
HMF zal vast weer de hele dag tegen hem lopen lullen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel is er. Die had het er over dat het ouderwets "gezellig" was. Dat geeft te denken
Timmmmm heeft gehoord dat rijeka beter is dan ajax of twentequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
.
Wat een aidscompetitie zonder spanning.
Dat is dan ook niet zo moeilijk. Beide werden door fr compleet weggespeeld, fr gaat dus verliezenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Timmmmm heeft gehoord dat rijeka beter is dan ajax of twente
Fey gisteren al aangevallen hoorde ik?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel is er. Die had het er over dat het ouderwets "gezellig" was. Dat geeft te denken
Er waren wat ongeregeldheden ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef S15 het volgende:
[..]
Fey gisteren al aangevallen hoorde ik?
Ajax won van Barcelonaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
Speelden wel mooi gelijk tegen Sevilla dus zo heel kut kan het niet zijn.
Er ging een stukje in me dood toen hij dat zei. Ik wilde het ook zeggen maar ik editte het snel weg omdat het toch wel weer zo'n kutdiscussie zou worden waar de strekking van is: ''VUILE TERINGDEBIEL OPROTTEN NAAR JE EIGEN TOPIC''.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Timmmmm heeft gehoord dat rijeka beter is dan ajax of twente
Ik kreeg deze link van Jimbo gister. Dit lijkt mij ook wel een oprechte en sympathieke film voor een goede Halloween avond.quote:
Met 1 man meer weliswaar maar het zegt inderdaad wel wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er waren wat ongeregeldheden ja.
Sevilla 1 helft met 10 manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
Alles wat oostelijker dan munchen ligt kan niet voetballen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
Yep, dat zijn wel gekkehuizen ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zijn dat echt linke gasten die Kroaten
Haha, ik ben een aantal jaar geleden in Zagreb geweest. Man man, bijna de taxi uitgetrokken, het is dat die taxichauffeur maar besloot door rood te rijdenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zijn dat echt linke gasten die Kroaten
Jep bij Luik verloren ze toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Hele helft met 10 man zelfs
Rijeka speelde ook thuis tegen Sevilla he
Lekker voor hemquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:49 schreef JanCees het volgende:
Turkse jongen bij mij op school wou eigenlijk vanochtend het vliegtuig naar Servië pakken maar kon het dit keer niet ophoesten
Wie?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep bij Luik verloren ze toch?
Volgens Sergio Zijler zijn die fans helemaal gek, nou als hij dat al zegt moet er wel een kern van waarheid in zitten
Dat had niet goed gekomen nee. Poeh. Hem zou ik toch niet graag in een donker steegje willen komen, zeker niet met al zijn contacten in de harde kern.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep, dat zijn wel gekkehuizen ja.
Ze hebben 1 geluk. En da's dat HMF niet is afgereisd naar Kroatië.
Johquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep, dat zijn wel gekkehuizen ja.
Ze hebben 1 geluk. En da's dat HMF niet is afgereisd naar Kroatië.
Ze speelden tegen 10 man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Hele helft met 10 man zelfs
Rijeka speelde ook thuis tegen Sevilla he
Geen idee, zo goed volg ik het ook nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep bij Luik verloren ze toch?
Volgens Sergio Zijler zijn die fans helemaal gek, nou als hij dat al zegt moet er wel een kern van waarheid in zitten
Verstandig, verstandig. Dat is ook de reden dat jij je niet durfde te vertonen op Het Groene Haas Toernooi, toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had niet goed gekomen nee. Poeh. Hem zou ik toch niet graag in een donker steegje willen komen, zeker niet met al zijn contacten in de harde kern.
Maar iedereen weet dat hij zelf de harde kern is. Alleen wilt hij niet arrogant overkomen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had niet goed gekomen nee. Poeh. Hem zou ik toch niet graag in een donker steegje willen komen, zeker niet met al zijn contacten in de harde kern.
Kroatie valt wel mee. Die zijn wel vrij Westers. Dat was ook direct hun grootste reden om te willen afsplitsen samen met Slovenie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef S15 het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed volg ik het ook niet
Allemaal oorlogsmisdadigers daar ja
Uhu. Zo'n HMF durf je maar 1x te trotseren in je leven als buitenstaander. Dit keer kwam ik goed weg omdat hij uit 'principe' wegstormde.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verstandig, verstandig. Dat is ook de reden dat jij je niet durfde te vertonen op Het Groene Haas Toernooi, toch?
Wat was legia goed gister he. Even waande ik ze in de CL zo op woensdag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga in op "Het zijn allemaal oorlogsmisdadigers "quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij wel eens een uitwedstrijdje bezocht daar?
Ok. Ik ga weer werrekuh for da cheldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga in op "Het zijn allemaal oorlogsmisdadigers "
Beetje overdreven natuurlijk. Aan de andere kant als ik me niet vergis stonden de BBB wel een beetje aan de basis van de burgeroorlog in Joegoslavië. Ik geloof een wedstrijd tegen een Servische club ofzo begin jaren 90.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga in op "Het zijn allemaal oorlogsmisdadigers "
Wil je pic plaatsen hier of in Feyenoordtopic als die af isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze zijn het coul moulijn muurtje voor mijn deur trouwens aan het herbouwen.
Ga er tegen voetballen.
Jansen moet echt uit het elftal.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwachte opstelling @ADODenHaag: Hansen, Malone, Zuiverloon, Wormgoor, Meijers; Gehrt, Kristensen, Jansen;Duinen, Kramer, Houtkoop
opper heeft er zin in
Tuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil je pic plaatsen hier of in Feyenoordtopic als die af is
Zou door de wielen van mn racefiets zakken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Timmerfrans is fotogeniek
zouden ze betalen aan DWDD om zeer matige komedianten populair te makenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter Pannekoek haalt 9gag. Dat ik dit heb mee mogen maken.
Peter is stiekem wel een stuk sterker dan zijn voorganger maar dat zal je mij nooit horen toegeven natuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter Pannekoek haalt 9gag. Dat ik dit heb mee mogen maken.
wat is het midden Amersfoort? In Amsterdam is het bewolktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef S15 het volgende:
[..]
Nope, zit gewoon in het midden van het land op mijn werk.
Hier ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is het midden Amersfoort? In Amsterdam is het bewolkt
Utrecht. Vanochtend was het ook bewolkt, nu schijnt toch al een uur het zonnetje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is het midden Amersfoort? In Amsterdam is het bewolkt
1,3quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:43 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel ballen zouden ze kwijtraken op een gemiddelde training?
Op de training schoot ik ballen altijd expres in de sloot als we een stomme oefening moesten doen. Op t gemakje halen, even rustig zitten in de bosjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:41 schreef JanCees het volgende:
Hoeveel ballen zou Immers het water inschieten?
wat is dit voor onzin?quote:
Ik had niets anders van je verwacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de training schoot ik ballen altijd expres in de sloot als we een stomme oefening moesten doen. Op t gemakje halen, even rustig zitten in de bosjes.
Nee?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had je die volautomaat voor je racefiets gezien?
http://www.dcrainmaker.co(...)omated-shifting.htmlquote:
is wel iets voor mij, zit nog te vaak in de verkeerdequote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.dcrainmaker.co(...)omated-shifting.html
Kiest icm met het vermogen en je hartslag en je cadans het geschikte verzet en schakelt dan ook automatisch (di2)
Ik schakel wel veel. En ook laatste tijd echt een stuk meer dan vroeger, vooral omdat ik een beter gevoel heb ontwikkeld voor wat mn ideale cadans is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is wel iets voor mij, zit nog te vaak in de verkeerde.
Dat dat jochie onder de indruk van Cristiano is en niet kan geloven dat hij met hem het veld op mag lopen? Is toch mooi man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zou dit in vredesnaam moeten uitbeelden?
Of hij kijkt gewoon opzij/omhoog en is teringlelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:13 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat dat jochie onder de indruk van Cristiano is en niet kan geloven dat hij met hem het veld op mag lopen? Is toch mooi man.
Ik vind 90-95 heerlijk, maar ik ben dan ook een lui mens.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik schakel wel veel. En ook laatste tijd echt een stuk meer dan vroeger, vooral omdat ik een beter gevoel heb ontwikkeld voor wat mn ideale cadans is.
Minder dan 95 ben ik aan het stoepmen. 95-103 is top, daarboven draai ik nog teveel in de lucht.
check untappd danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik schakel wel veel. En ook laatste tijd echt een stuk meer dan vroeger, vooral omdat ik een beter gevoel heb ontwikkeld voor wat mn ideale cadans is.
Minder dan 95 ben ik aan het stoepmen. 95-103 is top, daarboven draai ik nog teveel in de lucht.
De make up van CR verbaast hem gewoonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of hij kijkt gewoon opzij/omhoog en is teringlelijk.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
De make up van CR verbaast hem gewoon
Oh ja... helemaal vergeten. Ik zal vanavond eens kijken of er wat waard is om te sharen.quote:
Bedankt, 3 sterren vond ik wel goed. Ze hebben trouwens tegenwoordig ook radler achtige biertjesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja... helemaal vergeten. Ik zal vanavond eens kijken of er wat waard is om te sharen.
Goed bezig JC. 3 sterren maar?
Dat laatste biertje van Saind trouwens. Dat lijkt mij smerig
Krijg je daar zon shirt als je een challenge volbrengt (dit geval dus minimaal 30 mensen vermoorden)?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:36 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
39, dat kan je wel een serial killer noemen (centraal Brazilië)
is een vest (kogelvrij neem ik aan dat de bedoeling is)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Krijg je daar zon shirt als je een challenge volbrengt (dit geval dus minimaal 30 mensen vermoorden)?
mijn t-shirt die ik nu aan heb ik ook kogelvrij. Maar denk het ook ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
is een vest (kogelvrij neem ik aan dat de bedoeling is)
vreemde benaming eigenlijk, pantservest of zo zou beter zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn t-shirt die ik nu aan heb ik ook kogelvrij. Maar denk het ook ja.
Is dat die gozer die op een morgen boos besloot te zijn en daarom maar aan het moorden besloot te gaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:36 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
39, dat kan je wel een serial killer noemen (centraal Brazilië)
Kon ik in dat Braziliaanse artikel niet ontdekken, hier een Engels verslag maar of dat accuraat is geen idee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat die gozer die op een morgen boos besloot te zijn en daarom maar aan het moorden besloot te gaan?
Het is ook kogelwerend vestquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemde benaming eigenlijk, pantservest of zo zou beter zijn
rajah het is natuurlijk kogelwerend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemde benaming eigenlijk, pantservest of zo zou beter zijn
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
Welke boys wonen ookweer in stadskanaal?
Paxconquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
Welke boys wonen ookweer in stadskanaal?
YESquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed gedaan van mij krijg je een toast.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vinden jullie van sunneklaas?
Teringlelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Team kit 2015 TEAMLottoNL
dus niet klopt gewoonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK ik zat nog in de oude spelling denk ik
Dan gooi ik mijn TV uit het raam.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de weken rond de tour krijgen we natuurlijk een olijke jumbo reclame van onze jongens in een supermarkt in zuidlaren, laurens ten dam zoekend in het bierschap, gesink aan het fietsen op de lopende band, lachen gieren brullen jongens.
Ik ben volgend jaar voor molkemaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En schaatsmannetjes erbij
die bier recleame of tenminste wat erop moet lijken is wel een hele slechtequote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de weken rond de tour krijgen we natuurlijk een olijke jumbo reclame van onze jongens in een supermarkt in zuidlaren, laurens ten dam zoekend in het bierschap, gesink aan het fietsen op de lopende band, lachen gieren brullen jongens.
Ik ga Team Colombia en Movistar aanhangen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben volgend jaar voor molkema
staan die even voor paalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En schaatsmannetjes erbij
Ik Chris Froome. Alles voor Knut zijn look-a-like. Als hij wint lijkt het toch nog een beetje op een FOK!-succes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga Team Colombia en Movistar aanhangen.
Mollema kan er niks van.
Syntix steunt Froome al exclusief.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik Chris Froome. Alles voor Knut zijn look-a-like. Als hij wint lijkt het toch nog een beetje op een FOK!-succes.
Mwah, daarvoor zit er genoeg wit bij denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien mag het niet eens gedragen worden in de Tour.
roze zoals ONCEquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo te zien hebben ze daar al rekening mee gehouden met die broek. Ik vermoed dat ze het kleurschema omwisselen speciaal voor de tour. Dus geel accent op broek en dan wittige shirts.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wattequote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zuigt iets te hard en dan zit je tong in de deksel van je drinkbeker.
Wormgoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwachte opstelling @ADODenHaag: Hansen, Malone, Zuiverloon, Wormgoor, Meijers; Gehrt, Kristensen, Jansen;Duinen, Kramer, Houtkoop
opper heeft er zin in
Maar geen Alberg, ach zonder hem moet het ook te doen zijn. Volgende week pak op de billen van PSV.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
WormgoorAlles beter dan Derijck.
Tegen PSV hebben wij het altijd moeilijk. PSV gaat dan ook kampioen worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar geen Alberg, ach zonder hem moet het ook te doen zijn. Volgende week pak op de billen van PSV.
Haha.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen PSV hebben wij het altijd moeilijk. PSV gaat dan ook kampioen worden.
niet in 2015quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen PSV hebben wij het altijd moeilijk. PSV gaat dan ook kampioen worden.
PSV staat elke eerste seizoenshelft bovenaan. Thuiswedstrijden zijn ze sterk maar door het verliezen van uitwedstrijden hebben ze die koppositie vooral verspeeld, zou wonderbaarlijk zijn als het dit seizoen wel goed gaat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Staan anders wel bovenaan en Ajax kan niet van ze winnen
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Staan anders wel bovenaan en Ajax kan niet van ze winnen
Had eigenlijk wel verwacht dat ze zonder Depay weer vanouds slecht gingen spelen maar als ze zonder zijn kools nog zo makkelijk winnen.....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV staat elke eerste seizoenshelft bovenaan. Thuiswedstrijden zijn ze sterk maar door het verliezen van uitwedstrijden hebben ze die koppositie vooral verspeeld, zou wonderbaarlijk zijn als het dit seizoen wel goed gaat.
Toch had ik verwacht dat ze zonder Depay meer punten gingen verliezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV staat elke eerste seizoenshelft bovenaan. Thuiswedstrijden zijn ze sterk maar door het verliezen van uitwedstrijden hebben ze die koppositie vooral verspeeld, zou wonderbaarlijk zijn als het dit seizoen wel goed gaat.
PSV is niet zo goed en Ajax niet zo slecht als jij denktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel verwacht dat ze zonder Depay weer vanouds slecht gingen spelen maar als ze zonder zijn kools nog zo makkelijk winnen.....
Ajax speelt echt zo slecht dit seizoen en die Ziemling of Serrero wie dan ook gaan dat echt niet ineens omgooien.
Ajax tegen Feyenoord gezien man man wat was dat abominabel slecht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is niet zo goed en Ajax niet zo slecht als jij denkt
ja maar als je slechte wedstrijden ook wint word je kampioenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax tegen Feyenoord gezien man man wat was dat abominabel slecht.
Ik een willekeurige Italiaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik Chris Froome. Alles voor Knut zijn look-a-like. Als hij wint lijkt het toch nog een beetje op een FOK!-succes.
Zou wel een stunt zijn van Frank.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar als je slechte wedstrijden ook wint word je kampioen
De hand van Hiddink is zichtbaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]komt nog een wedstrijd, niet dat ik Ajax zo goed vind momenteel maar organisatie (in het veld) is beter dan bij PSV en dat betaalt zich uit op de lange termijn
Hoe is je vaka?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik een willekeurige Italiaan.
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn van Frank.
Ook een unicum of zijn er clubs meer dan vijf keer op rij kampioen geworden?
All-in he. Kinderen genieten volop dus hebben wij het ook naar ons zin.quote:
neequote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn van Frank.
Ook een unicum of zijn er clubs meer dan vijf keer op rij kampioen geworden?
Telegraaf. Wat een enorm trieste krant os dat zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |