Nee?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had je die volautomaat voor je racefiets gezien?
http://www.dcrainmaker.co(...)omated-shifting.htmlquote:
is wel iets voor mij, zit nog te vaak in de verkeerdequote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.dcrainmaker.co(...)omated-shifting.html
Kiest icm met het vermogen en je hartslag en je cadans het geschikte verzet en schakelt dan ook automatisch (di2)
Ik schakel wel veel. En ook laatste tijd echt een stuk meer dan vroeger, vooral omdat ik een beter gevoel heb ontwikkeld voor wat mn ideale cadans is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is wel iets voor mij, zit nog te vaak in de verkeerde.
Dat dat jochie onder de indruk van Cristiano is en niet kan geloven dat hij met hem het veld op mag lopen? Is toch mooi man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zou dit in vredesnaam moeten uitbeelden?
Of hij kijkt gewoon opzij/omhoog en is teringlelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:13 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat dat jochie onder de indruk van Cristiano is en niet kan geloven dat hij met hem het veld op mag lopen? Is toch mooi man.
Ik vind 90-95 heerlijk, maar ik ben dan ook een lui mens.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik schakel wel veel. En ook laatste tijd echt een stuk meer dan vroeger, vooral omdat ik een beter gevoel heb ontwikkeld voor wat mn ideale cadans is.
Minder dan 95 ben ik aan het stoepmen. 95-103 is top, daarboven draai ik nog teveel in de lucht.
check untappd danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik schakel wel veel. En ook laatste tijd echt een stuk meer dan vroeger, vooral omdat ik een beter gevoel heb ontwikkeld voor wat mn ideale cadans is.
Minder dan 95 ben ik aan het stoepmen. 95-103 is top, daarboven draai ik nog teveel in de lucht.
De make up van CR verbaast hem gewoonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of hij kijkt gewoon opzij/omhoog en is teringlelijk.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
De make up van CR verbaast hem gewoon
Oh ja... helemaal vergeten. Ik zal vanavond eens kijken of er wat waard is om te sharen.quote:
Bedankt, 3 sterren vond ik wel goed. Ze hebben trouwens tegenwoordig ook radler achtige biertjesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja... helemaal vergeten. Ik zal vanavond eens kijken of er wat waard is om te sharen.
Goed bezig JC. 3 sterren maar?
Dat laatste biertje van Saind trouwens. Dat lijkt mij smerig
Krijg je daar zon shirt als je een challenge volbrengt (dit geval dus minimaal 30 mensen vermoorden)?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:36 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
39, dat kan je wel een serial killer noemen (centraal Brazilië)
is een vest (kogelvrij neem ik aan dat de bedoeling is)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Krijg je daar zon shirt als je een challenge volbrengt (dit geval dus minimaal 30 mensen vermoorden)?
mijn t-shirt die ik nu aan heb ik ook kogelvrij. Maar denk het ook ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
is een vest (kogelvrij neem ik aan dat de bedoeling is)
vreemde benaming eigenlijk, pantservest of zo zou beter zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn t-shirt die ik nu aan heb ik ook kogelvrij. Maar denk het ook ja.
Is dat die gozer die op een morgen boos besloot te zijn en daarom maar aan het moorden besloot te gaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:36 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
39, dat kan je wel een serial killer noemen (centraal Brazilië)
Kon ik in dat Braziliaanse artikel niet ontdekken, hier een Engels verslag maar of dat accuraat is geen idee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat die gozer die op een morgen boos besloot te zijn en daarom maar aan het moorden besloot te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |