Nou bedankt, dan hoef ik dus niet meer te kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze gaan ouderwets verliezen stijn
Uitlaten dat ding.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou bedankt, dan hoef ik dus niet meer te kijken.
Nee man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de Japanse versie van het verhaal ja.
Rusland had daar een haven namelijk Port Arthur, er waren volop diplomatieke onderhandelingen aan de gang over dat gebied toen Togo namens Japan de haven blokkeerde, bestormde en belegerde gewoon Port Arthur.
Die gunboat kwam pas veel later in het verhaal namelijk na die belegering.
Hopelijk geen situaties zoals die pool in de gracht in de kuipquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Jatochofniedannnnn![]()
Mensen die geen kaartje hebben kunnen blijkbaar gewoon vanaf een rots kijken daar
Dat was terecht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk geen situaties zoals die pool in de gracht in de kuip
Happel is er. Die had het er over dat het ouderwets "gezellig" was. Dat geeft te denkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk geen situaties zoals die pool in de gracht in de kuip
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaat het hier zo vaak over Japan? Wat voor nut heeft Japan zonder plaatjes van lekkere chickies?
HMF zal vast weer de hele dag tegen hem lopen lullen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel is er. Die had het er over dat het ouderwets "gezellig" was. Dat geeft te denken
Timmmmm heeft gehoord dat rijeka beter is dan ajax of twentequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
.
Wat een aidscompetitie zonder spanning.
Dat is dan ook niet zo moeilijk. Beide werden door fr compleet weggespeeld, fr gaat dus verliezenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Timmmmm heeft gehoord dat rijeka beter is dan ajax of twente
Fey gisteren al aangevallen hoorde ik?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel is er. Die had het er over dat het ouderwets "gezellig" was. Dat geeft te denken
Er waren wat ongeregeldheden ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef S15 het volgende:
[..]
Fey gisteren al aangevallen hoorde ik?
Ajax won van Barcelonaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
Speelden wel mooi gelijk tegen Sevilla dus zo heel kut kan het niet zijn.
Er ging een stukje in me dood toen hij dat zei. Ik wilde het ook zeggen maar ik editte het snel weg omdat het toch wel weer zo'n kutdiscussie zou worden waar de strekking van is: ''VUILE TERINGDEBIEL OPROTTEN NAAR JE EIGEN TOPIC''.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Timmmmm heeft gehoord dat rijeka beter is dan ajax of twente
Ik kreeg deze link van Jimbo gister. Dit lijkt mij ook wel een oprechte en sympathieke film voor een goede Halloween avond.quote:
Met 1 man meer weliswaar maar het zegt inderdaad wel wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er waren wat ongeregeldheden ja.
Sevilla 1 helft met 10 manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
Alles wat oostelijker dan munchen ligt kan niet voetballen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
Yep, dat zijn wel gekkehuizen ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zijn dat echt linke gasten die Kroaten
Haha, ik ben een aantal jaar geleden in Zagreb geweest. Man man, bijna de taxi uitgetrokken, het is dat die taxichauffeur maar besloot door rood te rijdenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zijn dat echt linke gasten die Kroaten
Jep bij Luik verloren ze toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Hele helft met 10 man zelfs
Rijeka speelde ook thuis tegen Sevilla he
Lekker voor hemquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:49 schreef JanCees het volgende:
Turkse jongen bij mij op school wou eigenlijk vanochtend het vliegtuig naar Servië pakken maar kon het dit keer niet ophoesten
Wie?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep bij Luik verloren ze toch?
Volgens Sergio Zijler zijn die fans helemaal gek, nou als hij dat al zegt moet er wel een kern van waarheid in zitten
Dat had niet goed gekomen nee. Poeh. Hem zou ik toch niet graag in een donker steegje willen komen, zeker niet met al zijn contacten in de harde kern.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep, dat zijn wel gekkehuizen ja.
Ze hebben 1 geluk. En da's dat HMF niet is afgereisd naar Kroatië.
Johquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep, dat zijn wel gekkehuizen ja.
Ze hebben 1 geluk. En da's dat HMF niet is afgereisd naar Kroatië.
Ze speelden tegen 10 man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Hele helft met 10 man zelfs
Rijeka speelde ook thuis tegen Sevilla he
Geen idee, zo goed volg ik het ook nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep bij Luik verloren ze toch?
Volgens Sergio Zijler zijn die fans helemaal gek, nou als hij dat al zegt moet er wel een kern van waarheid in zitten
Verstandig, verstandig. Dat is ook de reden dat jij je niet durfde te vertonen op Het Groene Haas Toernooi, toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had niet goed gekomen nee. Poeh. Hem zou ik toch niet graag in een donker steegje willen komen, zeker niet met al zijn contacten in de harde kern.
Maar iedereen weet dat hij zelf de harde kern is. Alleen wilt hij niet arrogant overkomen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had niet goed gekomen nee. Poeh. Hem zou ik toch niet graag in een donker steegje willen komen, zeker niet met al zijn contacten in de harde kern.
Kroatie valt wel mee. Die zijn wel vrij Westers. Dat was ook direct hun grootste reden om te willen afsplitsen samen met Slovenie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef S15 het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed volg ik het ook niet
Allemaal oorlogsmisdadigers daar ja
Uhu. Zo'n HMF durf je maar 1x te trotseren in je leven als buitenstaander. Dit keer kwam ik goed weg omdat hij uit 'principe' wegstormde.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verstandig, verstandig. Dat is ook de reden dat jij je niet durfde te vertonen op Het Groene Haas Toernooi, toch?
Wat was legia goed gister he. Even waande ik ze in de CL zo op woensdag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga in op "Het zijn allemaal oorlogsmisdadigers "quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij wel eens een uitwedstrijdje bezocht daar?
Ok. Ik ga weer werrekuh for da cheldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga in op "Het zijn allemaal oorlogsmisdadigers "
Beetje overdreven natuurlijk. Aan de andere kant als ik me niet vergis stonden de BBB wel een beetje aan de basis van de burgeroorlog in Joegoslavië. Ik geloof een wedstrijd tegen een Servische club ofzo begin jaren 90.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga in op "Het zijn allemaal oorlogsmisdadigers "
Wil je pic plaatsen hier of in Feyenoordtopic als die af isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze zijn het coul moulijn muurtje voor mijn deur trouwens aan het herbouwen.
Ga er tegen voetballen.
Jansen moet echt uit het elftal.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwachte opstelling @ADODenHaag: Hansen, Malone, Zuiverloon, Wormgoor, Meijers; Gehrt, Kristensen, Jansen;Duinen, Kramer, Houtkoop
opper heeft er zin in
Tuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil je pic plaatsen hier of in Feyenoordtopic als die af is
Zou door de wielen van mn racefiets zakken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Timmerfrans is fotogeniek
zouden ze betalen aan DWDD om zeer matige komedianten populair te makenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter Pannekoek haalt 9gag. Dat ik dit heb mee mogen maken.
Peter is stiekem wel een stuk sterker dan zijn voorganger maar dat zal je mij nooit horen toegeven natuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter Pannekoek haalt 9gag. Dat ik dit heb mee mogen maken.
wat is het midden Amersfoort? In Amsterdam is het bewolktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef S15 het volgende:
[..]
Nope, zit gewoon in het midden van het land op mijn werk.
Hier ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is het midden Amersfoort? In Amsterdam is het bewolkt
Utrecht. Vanochtend was het ook bewolkt, nu schijnt toch al een uur het zonnetje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is het midden Amersfoort? In Amsterdam is het bewolkt
1,3quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:43 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel ballen zouden ze kwijtraken op een gemiddelde training?
Op de training schoot ik ballen altijd expres in de sloot als we een stomme oefening moesten doen. Op t gemakje halen, even rustig zitten in de bosjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:41 schreef JanCees het volgende:
Hoeveel ballen zou Immers het water inschieten?
wat is dit voor onzin?quote:
Ik had niets anders van je verwacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de training schoot ik ballen altijd expres in de sloot als we een stomme oefening moesten doen. Op t gemakje halen, even rustig zitten in de bosjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |