Alles wat oostelijker dan munchen ligt kan niet voetballen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
Speelden wel mooi gelijk tegen Sevilla dus zo heel kut kan het niet zijn.
Yep, dat zijn wel gekkehuizen ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zijn dat echt linke gasten die Kroaten
Haha, ik ben een aantal jaar geleden in Zagreb geweest. Man man, bijna de taxi uitgetrokken, het is dat die taxichauffeur maar besloot door rood te rijdenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zijn dat echt linke gasten die Kroaten
Jep bij Luik verloren ze toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Hele helft met 10 man zelfs
Rijeka speelde ook thuis tegen Sevilla he
Lekker voor hemquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:49 schreef JanCees het volgende:
Turkse jongen bij mij op school wou eigenlijk vanochtend het vliegtuig naar Servië pakken maar kon het dit keer niet ophoesten
Wie?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep bij Luik verloren ze toch?
Volgens Sergio Zijler zijn die fans helemaal gek, nou als hij dat al zegt moet er wel een kern van waarheid in zitten
Dat had niet goed gekomen nee. Poeh. Hem zou ik toch niet graag in een donker steegje willen komen, zeker niet met al zijn contacten in de harde kern.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep, dat zijn wel gekkehuizen ja.
Ze hebben 1 geluk. En da's dat HMF niet is afgereisd naar Kroatië.
Johquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep, dat zijn wel gekkehuizen ja.
Ze hebben 1 geluk. En da's dat HMF niet is afgereisd naar Kroatië.
Ze speelden tegen 10 man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Hele helft met 10 man zelfs
Rijeka speelde ook thuis tegen Sevilla he
Geen idee, zo goed volg ik het ook nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep bij Luik verloren ze toch?
Volgens Sergio Zijler zijn die fans helemaal gek, nou als hij dat al zegt moet er wel een kern van waarheid in zitten
Verstandig, verstandig. Dat is ook de reden dat jij je niet durfde te vertonen op Het Groene Haas Toernooi, toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had niet goed gekomen nee. Poeh. Hem zou ik toch niet graag in een donker steegje willen komen, zeker niet met al zijn contacten in de harde kern.
Maar iedereen weet dat hij zelf de harde kern is. Alleen wilt hij niet arrogant overkomen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had niet goed gekomen nee. Poeh. Hem zou ik toch niet graag in een donker steegje willen komen, zeker niet met al zijn contacten in de harde kern.
Kroatie valt wel mee. Die zijn wel vrij Westers. Dat was ook direct hun grootste reden om te willen afsplitsen samen met Slovenie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef S15 het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed volg ik het ook niet
Allemaal oorlogsmisdadigers daar ja
Uhu. Zo'n HMF durf je maar 1x te trotseren in je leven als buitenstaander. Dit keer kwam ik goed weg omdat hij uit 'principe' wegstormde.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verstandig, verstandig. Dat is ook de reden dat jij je niet durfde te vertonen op Het Groene Haas Toernooi, toch?
Wat was legia goed gister he. Even waande ik ze in de CL zo op woensdag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga in op "Het zijn allemaal oorlogsmisdadigers "quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij wel eens een uitwedstrijdje bezocht daar?
Ok. Ik ga weer werrekuh for da cheldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga in op "Het zijn allemaal oorlogsmisdadigers "
Beetje overdreven natuurlijk. Aan de andere kant als ik me niet vergis stonden de BBB wel een beetje aan de basis van de burgeroorlog in Joegoslavië. Ik geloof een wedstrijd tegen een Servische club ofzo begin jaren 90.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga in op "Het zijn allemaal oorlogsmisdadigers "
Wil je pic plaatsen hier of in Feyenoordtopic als die af isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze zijn het coul moulijn muurtje voor mijn deur trouwens aan het herbouwen.
Ga er tegen voetballen.
Jansen moet echt uit het elftal.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwachte opstelling @ADODenHaag: Hansen, Malone, Zuiverloon, Wormgoor, Meijers; Gehrt, Kristensen, Jansen;Duinen, Kramer, Houtkoop
opper heeft er zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |