Nou bedankt, dan hoef ik dus niet meer te kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze gaan ouderwets verliezen stijn
Uitlaten dat ding.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou bedankt, dan hoef ik dus niet meer te kijken.
Nee man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de Japanse versie van het verhaal ja.
Rusland had daar een haven namelijk Port Arthur, er waren volop diplomatieke onderhandelingen aan de gang over dat gebied toen Togo namens Japan de haven blokkeerde, bestormde en belegerde gewoon Port Arthur.
Die gunboat kwam pas veel later in het verhaal namelijk na die belegering.
Hopelijk geen situaties zoals die pool in de gracht in de kuipquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Jatochofniedannnnn![]()
Mensen die geen kaartje hebben kunnen blijkbaar gewoon vanaf een rots kijken daar
Dat was terecht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk geen situaties zoals die pool in de gracht in de kuip
Happel is er. Die had het er over dat het ouderwets "gezellig" was. Dat geeft te denkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk geen situaties zoals die pool in de gracht in de kuip
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaat het hier zo vaak over Japan? Wat voor nut heeft Japan zonder plaatjes van lekkere chickies?
HMF zal vast weer de hele dag tegen hem lopen lullen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel is er. Die had het er over dat het ouderwets "gezellig" was. Dat geeft te denken
Timmmmm heeft gehoord dat rijeka beter is dan ajax of twentequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
.
Wat een aidscompetitie zonder spanning.
Dat is dan ook niet zo moeilijk. Beide werden door fr compleet weggespeeld, fr gaat dus verliezenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Timmmmm heeft gehoord dat rijeka beter is dan ajax of twente
Fey gisteren al aangevallen hoorde ik?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel is er. Die had het er over dat het ouderwets "gezellig" was. Dat geeft te denken
Er waren wat ongeregeldheden ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef S15 het volgende:
[..]
Fey gisteren al aangevallen hoorde ik?
Ajax won van Barcelonaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
Speelden wel mooi gelijk tegen Sevilla dus zo heel kut kan het niet zijn.
Er ging een stukje in me dood toen hij dat zei. Ik wilde het ook zeggen maar ik editte het snel weg omdat het toch wel weer zo'n kutdiscussie zou worden waar de strekking van is: ''VUILE TERINGDEBIEL OPROTTEN NAAR JE EIGEN TOPIC''.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Timmmmm heeft gehoord dat rijeka beter is dan ajax of twente
Ik kreeg deze link van Jimbo gister. Dit lijkt mij ook wel een oprechte en sympathieke film voor een goede Halloween avond.quote:
Met 1 man meer weliswaar maar het zegt inderdaad wel wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er waren wat ongeregeldheden ja.
Sevilla 1 helft met 10 manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |