Tuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil je pic plaatsen hier of in Feyenoordtopic als die af is
Zou door de wielen van mn racefiets zakken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Timmerfrans is fotogeniek
zouden ze betalen aan DWDD om zeer matige komedianten populair te makenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter Pannekoek haalt 9gag. Dat ik dit heb mee mogen maken.
Peter is stiekem wel een stuk sterker dan zijn voorganger maar dat zal je mij nooit horen toegeven natuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter Pannekoek haalt 9gag. Dat ik dit heb mee mogen maken.
wat is het midden Amersfoort? In Amsterdam is het bewolktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef S15 het volgende:
[..]
Nope, zit gewoon in het midden van het land op mijn werk.
Hier ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is het midden Amersfoort? In Amsterdam is het bewolkt
Utrecht. Vanochtend was het ook bewolkt, nu schijnt toch al een uur het zonnetje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is het midden Amersfoort? In Amsterdam is het bewolkt
1,3quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:43 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel ballen zouden ze kwijtraken op een gemiddelde training?
Op de training schoot ik ballen altijd expres in de sloot als we een stomme oefening moesten doen. Op t gemakje halen, even rustig zitten in de bosjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:41 schreef JanCees het volgende:
Hoeveel ballen zou Immers het water inschieten?
wat is dit voor onzin?quote:
Ik had niets anders van je verwacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de training schoot ik ballen altijd expres in de sloot als we een stomme oefening moesten doen. Op t gemakje halen, even rustig zitten in de bosjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |