400 nog wat, dan nog stuk of 60 al qaida en 30 burgerdoden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrica!!!!!!!!!!!!!!!
Hoeveel IS strijders zaten daar tussen?
vertelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:13 schreef Saind het volgende:
Wat is het verschil tussen een IS outpost en een Syrische basisschool?
HALLO HALLO HALLOquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrica!!!!!!!!!!!!!!!
Hoeveel IS strijders zaten daar tussen?
IS(IS) gaat, als ze de verantwoording opeisen,nu helemaal dood voor die aanslag in Canada. Kan er niet rouwig om zijn.quote:
Atoombomba erop.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
IS(IS) gaat, als ze de verantwoording opeisen,nu helemaal dood voor die aanslag in Canada. Kan er niet rouwig om zijn.
VS efficiëntie op Japan mag ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
veel te weinig, ze hebben wat meer Duitse efficiëntie nodig
Daarom ga ik met stylo afreizen naar koerdistanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
veel te weinig, ze hebben wat meer Duitse efficiëntie nodig
het zal me niet verbazen als die operatie tot nu toe al een half miljard heeft gekost, dan is het een miljoen per slachtoffer, veel te duurquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom ga ik met stylo afreizen naar koerdistan
Ze moeten er dan ook gewoon wat beter gaan bombarderen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zal me niet verbazen als die operatie tot nu toe al een half miljard heeft gekost, dan is het een miljoen per slachtoffer, veel te duur
Amerikanen ook richting japanners in de usa...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Japanners waren in de oorlog net zulke beesten als IS nu is.
Net als russenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
In die oorlog was iedereen fout.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |