Het is ook kogelwerend vestquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemde benaming eigenlijk, pantservest of zo zou beter zijn
rajah het is natuurlijk kogelwerend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemde benaming eigenlijk, pantservest of zo zou beter zijn
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
Welke boys wonen ookweer in stadskanaal?
Paxconquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
Welke boys wonen ookweer in stadskanaal?
YESquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed gedaan van mij krijg je een toast.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vinden jullie van sunneklaas?
Teringlelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Team kit 2015 TEAMLottoNL
dus niet klopt gewoonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK ik zat nog in de oude spelling denk ik
Dan gooi ik mijn TV uit het raam.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de weken rond de tour krijgen we natuurlijk een olijke jumbo reclame van onze jongens in een supermarkt in zuidlaren, laurens ten dam zoekend in het bierschap, gesink aan het fietsen op de lopende band, lachen gieren brullen jongens.
Ik ben volgend jaar voor molkemaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En schaatsmannetjes erbij
die bier recleame of tenminste wat erop moet lijken is wel een hele slechtequote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de weken rond de tour krijgen we natuurlijk een olijke jumbo reclame van onze jongens in een supermarkt in zuidlaren, laurens ten dam zoekend in het bierschap, gesink aan het fietsen op de lopende band, lachen gieren brullen jongens.
Ik ga Team Colombia en Movistar aanhangen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben volgend jaar voor molkema
staan die even voor paalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En schaatsmannetjes erbij
Ik Chris Froome. Alles voor Knut zijn look-a-like. Als hij wint lijkt het toch nog een beetje op een FOK!-succes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga Team Colombia en Movistar aanhangen.
Mollema kan er niks van.
Syntix steunt Froome al exclusief.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik Chris Froome. Alles voor Knut zijn look-a-like. Als hij wint lijkt het toch nog een beetje op een FOK!-succes.
Mwah, daarvoor zit er genoeg wit bij denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien mag het niet eens gedragen worden in de Tour.
roze zoals ONCEquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo te zien hebben ze daar al rekening mee gehouden met die broek. Ik vermoed dat ze het kleurschema omwisselen speciaal voor de tour. Dus geel accent op broek en dan wittige shirts.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |