Tof, dat je de handschoen oppaktquote:
Moet je die even in de OP zetten, want de rest wordt vaak niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tof, dat je de handschoen oppakt
Alleen mis ik naar aanleiding van de laatste meet nog een trofee
Bonus: Frits Huffnagel trofee: Grootste homo van POL
Niet echt een leuke verkiezing, als er maar twee personen meedoen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
Grootste hetero lijkt mij momenteel meer op z'n plaats. Wij vormen immers de minderheid in POL.
De Jack de Vries-trofee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet echt een leuke verkiezing, als er maar twee personen meedoen.
Ben wel benieuwd hoe de trofee zou heten. De Dan Bilzerian trofee?
Dit vind ik elk jaar weer een leuke sneer van je bij de verkiezingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:09 schreef Hexagon het volgende:
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Bij Kowloon lijkt rechts zijn meer een soort doel op zichzelf
Ik heb inderdaad niks met huichelaars. Bedankt voor de nominatie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:09 schreef Hexagon het volgende:
20. Halbe Zijlstratrofee - Beste troll
betyar heeft een soort anti D66 obsessie die zich manifesteert in trollerig stalkgedrag
Van mij krijg je hem niet. Je probeert iets te hard.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef Friek_ het volgende:
Friek_. Duidelijke zaak.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:50 schreef Webschip het volgende:
Jim Bakkum is inderdaad bezet en goddelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Hexagon op 21-10-2014 21:03:05 ]Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Wat dacht je er van Kaas, om als moderator je energie eens te steken in het werven van nieuwe leden voor Fok?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet echt een leuke verkiezing, als er maar twee personen meedoen.
Ben wel benieuwd hoe de trofee zou heten. De Dan Bilzerian trofee?
De feiten spreken voor zich, meneer de koningfilosoof.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:57 schreef Friek_ het volgende:
Godverdomme mensen, stem nu op me als beste troll. Zometeen moet ik weer naar NWS.
Hoor ik daar een kameel poepen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:05 schreef cempexo het volgende:
[..]
Wat dacht je er van Kaas, om als moderator je energie eens te steken in het werven van nieuwe leden voor Fok?
Mensen met inzichten en eigen meningen over een thema. Geen fotokopie gedrag van het huidige ledenbestand. En het dan maar op de persoon spelen bij gebrek aan intelligentie.
Waar ben je dan de beste in?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:43 schreef Halcon het volgende:
21. Von Münchhausentrofee – Ouder1 met haar kennissenkring.
Ervaringen verzinnen. Von Munchhausen was een baron met sterke verhalen over zijn tijd in het Russische leger. Ouder1 heeft er een handje van discussies dood te slaan door telkens aan komen te zetten met niet-verifieerbare en vaak zelfs onwaarschijnlijke verhalen van "kennissen" van haar.quote:
Ah okequote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ervaringen verzinnen. Von Munchhausen was een baron met sterke verhalen over zijn tijd in het Russische leger. Ouder1 heeft er een handje van discussies dood te slaan door telkens aan komen te zetten met niet-verifieerbare en vaak zelfs onwaarschijnlijke verhalen van "kennissen" van haar.
De Ad Melkerttrofee heb je al vergeven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef eriksd het volgende:
Oeh, ik ben Tem helemaal vergeten. Moment.
Klopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:33 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij worden er veel NWS-mensen genoemd (waar ik eigenlijk nooit kom), want ik ken de helft niet.
Ik heb het vorig jaar geprobeerd in NWS maar zoiets leeft daar gewoon niet zo. POL heeft wat meer een incrowd cultuur.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt.
Maar pogingen tot NWS-awards zijn in het verleden ontaard in grote ruziepartijen, omdat veel mensen awards geven op basis van politieke voorkeur en persoonlijke afrekeningen.
Hier gebeurt het ook, maar minder.
Incest cultuur.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar geprobeerd in NWS maar zoiets leeft daar gewoon niet zo. POL heeft wat meer een incrowd cultuur.
Ik heb het ingevuld op basis van de topics waaraan ik zelf meedoe. Daar zitten inderdaad ook NWS-topics bij. Vaak heeft de discussie daar ook wel een link met de politiek.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:33 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij worden er veel NWS-mensen genoemd (waar ik eigenlijk nooit kom), want ik ken de helft niet.
Erik is de volgende.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:29 schreef Tem het volgende:
[..]
De Ad Melkerttrofee heb je al vergeven.
Heb je trouwens ook wat op te biechten? Aangezien je zo aan het sjansen bent met GS z'n kontje.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef Kaas- het volgende:
Lastige. Drugshond heeft er eigenlijk wel recht op, omdat hij nog nooit nuchter is geweest wanneer hij iets in de SC post (wellicht uberhaupt nooit nuchter), maar misschien post hij niet vaak genoeg voor de titel. Betyar gaat elke avond naar kroeg en komt dronken dan nog een paar users uitschelden, terwijl zijn vrouw het bad laat vollopen. Ook best een goede concurrent. Remlof is volgens mij ook nooit nuchter. Toch maar KoosVogels, omdat hij zelfs nuchter een dronken idioot is.
Uw goedkeuring is doorgaans niets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Te gemaakt, Kaas.
U faalt in grappig zijn.
Er is een lange traditie van uit te rijken bonustrofeeën, dus je hebt nog kansen. Creativiteit wordt gewaardeerd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef Kaas- het volgende:
Verder een heleboel mooie mensen in POL die ik graag een trofee zou gunnen, maar helaas zijn ze op. Sorry.![]()
Dan gaat het jou om het aantal kliks om de commercie van Fok tevreden stellen ?quote:
Dat bepalen we godverredomme zelf wel.quote:
24 - de Bokassa-bokaal - voor de meest autoritaire (en licht kannibalistische) user - De_Guidancequote:
Hen anglicisme is inderdaad wat naar. Maar zelfverzonnen lintjes, bekers en plakkaten voegen echt wel iets toe.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Even een volstrekt zinloze persoonlijke aanval op Kaas van Klopkoek weggehaald en ook de reacties daarop
Waren de reacties het lezen nog een beetje waard? Helemaal gemist. Wel puike award van Klopkoek hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Even een volstrekt zinloze persoonlijke aanval op Kaas van Klopkoek weggehaald en ook de reacties daarop
Nee, maar ik wis alle sporen dan gewoon uit. Het was iets met Hitler zegmaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waren de reacties het lezen nog een beetje waard? Helemaal gemist.
Je werd vergeleken met een besnorde Oostenrijker uit de vorige eeuw.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waren de reacties het lezen nog een beetje waard? Helemaal gemist. Wel puike award van Klopkoek hoor.
Maar zeer verstandig van u.
Nee, in discussie gaan dan wel negeren is minder "beschaafd" dan wegjorissen.quote:
Mataaaa.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, in discussie gaan dan wel negeren is minder "beschaafd" dan wegjorissen.
De Oostenrijker in kwestie zou trots geweest zijn op de moderatie. Helaasch.
Graag gedaan. Zoals de zuurgraad van POL(SC) is, zijn er elk jaar te weinig positieve awards en teveel gekke/negatieve.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:53 schreef Kaas- het volgende:
Trouwens, bedankt voor de toffe award nog.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
Even ter informatie: indien de Liliane Helder trofee trofee aan mij wordt toegekend neem ik die niet in ontvangst!
Correct, dat doet je begeleider al.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
Even ter informatie: indien de Liliane Helder trofee trofee aan mij wordt toegekend neem ik die niet in ontvangst!
Door welk topic heb je eigenlijk het idee gekregen dat ik (dogmatisch)links ben?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Graag gedaan. Zoals de zuurgraad van POL(SC) is, zijn er elk jaar te weinig positieve awards en teveel gekke/negatieve.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22. Emile Roemer trofee -User zonder enige onderbouwing alles slecht vindt
Mijn grote vriend CynicusRomanticusRob. Dit zal hij ongetwijfeld als een grote leugen betitelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23. Pieter Omtzigt trofee - Grootste POL autist.
Llliberal schijnt nogal een autist te zijn maar deze keer gaat hij gewoon naar Kowloon. Slimme jongen met typische trekjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24. De Mark Rutte Cohen Mooi-trofee - Ook wel de bedankt Hanstrofee.
Deze gaat naar john2406, ongetwijfeld een aardige vent maar ik snap nooit een anus van zijn bijdrages.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25. De Jan Roostrofee - Grootste stoker binnen POL.
Buiten de uiterlijke overeenkomsten gaat deze zonder enige serieuze concurrentie naar de “bochel from Brussels”, ons aller Reya.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26. Frits Huffnagel trofee - Grootste homo van POL
Er zijn er nog al wat pikkelikkers de laatste tijd binnen POL. Voor mij blijft Voorschrift onze enige echte Fritsie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest zijn het voornamelijk alleen maar nette mensen binnen dit mooie subforum![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 21:18:44 ]![]()
Haha ja.. Ik heb vaak niet veel zin om hele epistels te schrijven, vooral als anderen al zo goed verworden wat ik vind. Wel leuk om aan te werken.![]()
Dit weekend komen mijn nominees!![]()
Ik moest erg lachen om deze bijdrage.quote:quote:18. Liliane Heldertrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen.
Zoals een groot dichter al eens vroeg: "Heb je even voor mij?". Het aantal users dat allerhande samenzweringsidioterie aanhangt of nog niet eens het meest basale begrip van retorica of logica bezit, lijkt weer flink te zijn toegenomen dit jaar. In de categorie Down met Johnny springt john2406 er echter wel bovenuit.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 21:31:40 ]![]()
Helaas zit er wel een behoorlijke kern van waarheid in.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik moest erg lachen om deze bijdrage.
[..]Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat heb ik nou nooit gezien, dat hij bronnen aanhaalt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:11 schreef Tem het volgende:
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder.
Deze prijs gaat dit jaar naar Monolith. Inhoudelijk sterk, goede argumenten, humeurig, baseert zijn betoog op fatsoenlijke bronnen in plaats van maar wat voor zich uit te blaten.
Ryon verdient ook een eervolle vermelding.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Ik wel, in het Ebolatopic bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit gezien, dat hij bronnen aanhaalt.![]()
![]()
Oh, ik zie ze juist vrij regelmatig. Hij heeft altijd wel een wetenschappelijk artikel of informatie vanuit de kwaliteitsmedia achter de hand om zijn standpunt te ondersteunen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit gezien, dat hij bronnen aanhaalt.![]()
Ik wil enkel Cempexo nomineren voor de Anouchka van Miltenburgtrofee - Meest meelijwekkende user.
Ik merk dat de irritatie wegzakt en plaats maakt voor medelijden, temeer omdat de man Denemarken waarschijnlijk nog nooit gezien heeft anders dan op de posters aan zijn zolderwand, en dat zijn enige onderneming gezien de frequentie van zijn posts het dagelijkse bezoek aan het toilet is."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village![]()
In Mein Kampf doet ' ie niet anders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit gezien, dat hij bronnen aanhaalt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier![]()
Bek dicht, Goebbels.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In Mein Kampf doet ' ie niet anders.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Inderdaad. Vaak uit The Guardian, Economist, Groene etc.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, ik zie ze juist vrij regelmatig. Hij heeft altijd wel een wetenschappelijk artikel of informatie vanuit de kwaliteitsmedia achter de hand om zijn standpunt te ondersteunen.![]()
![]()
Dat doet hij ook niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit gezien, dat hij bronnen aanhaalt.a man convinced against his will is of the same opinion still![]()
Wat voor wetenschappelijke artikelen? Welke onderwerpen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, ik zie ze juist vrij regelmatig. Hij heeft altijd wel een wetenschappelijk artikel of informatie vanuit de kwaliteitsmedia achter de hand om zijn standpunt te ondersteunen.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Willekeurig voorbeeld van vanmiddag POL / Het Grote Libertarisme Topic #38quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat voor wetenschappelijke artikelen? Welke onderwerpen?![]()
Ben je het rapport van Pew alweer vergeten KK?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat zou je wetenschap kunnen noemen bij nader inzien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:51 schreef Monolith het volgende:
Ben je het rapport van Pew alweer vergeten KK?Deuger, Woke & Gutmensch
Het ging niet enkel om wetenschap, maar ook ook achtergronden. Veel onderwerpen in POL lenen zich ook niet echt voor discussie op basis van wetenschappelijke artikelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zou je wetenschap kunnen noemen bij nader inzien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lastig... Het wordt Monolith. Goede feiten paraat, mengt zich vaker in discussies dan vroeger en komt vaak met kwaliteitsbronnen aan.
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.
Ironisch genoeg is het best moeilijk om te kiezen, maar cempexo spant toch echt wel de kroon. Op goede tegenargumenten komt er altijd wel een of andere domme dooddoener.
3. Gerrit Zalmtrofee - User met de meeste "dossierkennis".
Klopkoek weet me altijd wel te verrassen met feitjes die ik niet eerder wist.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
De beste topicopener, dat vind ik een lastige. Is een topic goed als het bijdraagt aan een goede discussie ondanks dat de OP zelf slecht is bijvoorbeeld? Ik ga toch voor Hexagon. OP's zijn netjes verzorgd en doet zijn best.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Hier nomineer ik Ryon voor. Als het ging om wie de langste betogen kon schrijven, dan koos ik Bram_Van_Loon. Het schrijven van lange stukken staat echter niet gelijk aan een fijne schrijfstijl, Ryon schrijft altijd wel aardig to the point.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Lastig. Dat zal Disana zijn. Puur omdat ze niet buiten de SC komt, al vind ik dat ze binnen de SC wel veel inhoudelijk bijdraagt. Echter gaat het hier om heel POL en is ze sowieso een van de meest gezellige users denk ik.
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest?
Echt missen? Veel stamgasten blijven gelukkig wel, maar Monidique helaas niet.
8. Eric Wiebestrofee - Beste nieuwkomer.
Er is een nieuwe user die echt boven de andere users uitschiet in mijn ogen. Keste10 komt met goed onderbouwde stukjes en ondanks dat we dezelfde politieke voorkeur hebben, brengt hij me alsnog tot nieuwe inzichten. Niet het opdreunen van oude mantra's, maar ook echt nieuwe dingen. Goed werk!
9. Henk Kroltrofee - Beste vrouwelijke user.
Deze prijs reik ik principieel niet uit. Vrouwen zijn ook gewoon homo sapiens en moeten gelijk behandeld worden en met respect. Een aparte onderscheiding draagt bij aan de beeldvorming omtrent vrouwen en politiek die helaas best heersend is.
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
De_Guidance. Wat een ongelofelijke baas is het toch ook
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.
Klopkoek. Al zit ik vaak wel met hem op een lijn. Ik hoop dat je het niet als belediging beschouwd, maar als compliment dat ik je de Joop den Uyltrofee uitreik.
Vrije markt is utopiaPaper_Tiger. Iedere legitieme kritiek op de libertarische samenleving wordt weggewuifd, zelfs als er echt geen rationeel argument meer tegenin te brengen valt.
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob.
Voorschrift. Niet leuk man.
14. Quinsy Gariotrofee - Beste allochtoon.
Ook deze reik ik principieel niet uit. Allochtonen moeten hetzelfde worden behandeld als autochtonen. Door zo'n trofee lijkt het net alsof je als allochtoon niet voor andere verdiensten in aanmerking komt, behalve het zijn van een allochtoon. Kortom, het onderscheid is niet nodig, behalve bij quota natuurlijk, maar dat is een ander verhaal.
15. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt.
Koosvogels.
16. Ad Melkerttrofee - De zuurste user.
Cempexo. Iedere dag een broodje met augurk als ontbijt.
17. Marianne Thiemetrofee - User die de meeste nutteloze topics opent.
Er is een user die het voor elkaar krijgt om over te komen als een bot. Synthercell.
18. Liliane Heldertrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen.
Sommige mensen zijn gewoon achterlijk en kunnen daar weinig aan doen. Door dat in te wrijven voelen ze zich misschien in die rol bevestigd, wat een vicieuze cirkel kan veroorzaken en waardoor ze nooit zullen worden verheven. Daarom reik ik ook deze niet uit.
19. Anouchka van Miltenburgtrofee - Meest meelijwekkende user.
cempexo. NL sucks balls lol verder geen argumentatie maar ik vind het leuk om tegen het land waar ik uit gemigreerd ben te ageren XD Verder heb ik niets beters te doen XD
Trollen moet niet beloond worden met een trofee. Stelletje boeven.![]()
De Trolltrofee moet iedereen gewoon aan zichzelf uitreiken om de trollen te trollen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sowieso mensen die vragen om trollfee's zijn geen trollen maar gewoon aandachtshoertjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:36 schreef Monolith het volgende:
De Trolltrofee moet iedereen gewoon aan zichzelf uitreiken om de trollen te trollen.Carpe Libertatem![]()
Matig politiek correct slap kutstukje van je.quote:POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.![]()
Ok.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Matig politiek correct slap kutstukje van je.![]()
![]()
Ho, dat valt mee. Ik ben gewoon anarchosyndicalist in mijn hartje, dus als je dat naast mijn posts zet is het al bomvol nuance.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:59 schreef Hexagon het volgende:
Voor Robin lijkt links zijn onderhand ook een doel op zichzelf geworden.![]()
waht. Ik zie 'm niet zo veel. Maar menigmaal wanneer ik boos een of andere persoonlijke aanval wil doen, dan zie ik dat waht al een rustig geformuleerde post met niks dan de ongemakkelijke waarheid heeft geplaatst. In alle puurheid en zonder rancune. Dat verdient meer erkenning dan een prijs als grootste troll.
Het zou te makkelijk zijn om weer 99.999 te nomineren, dus ik ga voor cempexo met z'n offtopic geklets over Denemarken enzo.
Voor dossierkennis ga ik wel naar WGR.
Nou ja, dan toch maar Lyrebird want daar valt duidelijk te benoemen om welk dossier het gaat en dat hij daar veel kennis van heeft.
Hexagon
Bram van Loon natuurlijk. Altijd uitgebreid en goed leesbaar. Niet altijd inhoudelijk perfect, maar daar gaat deze trofee toch ook niet over.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
El_Matador had vorig jaar geloof ik gezegd een gooi naar deze trofee te doen, maar ik geloof dat hij uiteindelijk toch geen nominatie in deze categorie heeft verdiend.
remlof
Robin007bond
Kowloon
LXIV.
Is Kingstown niet ook allochtoon?
15. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt.
KoosVogels. Een zuurpruim zijn die over alles moppert is één ding, maar als toch niet volledig hersenloos persoon bewust hopen op maatschappelijke ellende in de hoop daar wat leedvermaak uit te kunnen putten is toch wel een klasse apart.
Weltschmerz - z'n naam zegt het toch al?
-
Afijn, ik had i.i.g. Kaas- en remlof ook nog wel ergens willen noemen, maar om die dan maar bij een of andere negatieve kuttrofee neer te zetten is nou ook weer zoiets.
Zelf ben ik trouwens blij ermee, dat mijn strategie succes lijkt te hebben. Vorig jaar won ik nog als (gedeeld) beste discussievoerder. Maar nuance en correctheid is stilstand en achteruitgang. Vandaar dat ik dit jaar heb besloten om het genuanceerde midden op fundamentalistische wijze te verdedigen, en daarbij verwerpelijke methoden zoals persoonlijke aanvallen en drogredeneringen niet te schuwen. Gezien het uitblijven van mijn naam tussen de nominaties lijkt deze aanpak zijn vruchten af te werpen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 12:07:48 ]![]()
En zo is het. De ongemakkelijke waarheid.The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef waht het volgende:
En zo is het. De ongemakkelijke waarheid.![]()
![]()
Je staat juist bij mij op de shortlist voor de Hans Wiegeltrofee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:44 schreef Igen het volgende:
Zelf ben ik trouwens blij ermee, dat mijn strategie succes lijkt te hebben. Vorig jaar won ik nog als (gedeeld) beste discussievoerder. Maar nuance en correctheid is stilstand en achteruitgang. Vandaar dat ik dit jaar heb besloten om het genuanceerde midden op fundamentalistische wijze te verdedigen, en daarbij verwerpelijke methoden zoals persoonlijke aanvallen en drogredeneringen niet te schuwen. Gezien het uitblijven van mijn naam tussen de nominaties lijkt deze aanpak zijn vruchten af te werpen.![]()
![]()
Dat is hier nou eigenlijk net wel de bedoelingquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:44 schreef Igen het volgende:
Afijn, ik had i.i.g. Kaas- en remlof ook nog wel ergens willen noemen, maar om die dan maar bij een of andere negatieve kuttrofee neer te zetten is nou ook weer zoiets.![]()
![]()
Beter goed gejat dan slecht bedacht. Remlof's lijstje aangepast.
Koos_Vogels - Als hij geen kater heeft is hij best voor rede vatbaar.
cempexo - Anders Behring Breivik is Ascii vorm.
Disane... Weet blind elke verjaardag op zijn of haar waarde in te schatten.
Hexagon - Een user die niet begint met homo-pr0n.
Bram van Loon natuurlijk. Je zou haast terug willen denken aan de boekverbranding. Met zijn lappen tekst is er geen energietekort. Juist een overschot.
Disana - Onmisbaar in het POLcafé, om de gemoederen te temperen of om iemand een hart onder de riem te steken. (Voted True),.
Von_Preussen - Waarschijnlijk vecht hij nu tegen de IS.
xpompompomx - Werkt altijd op mijn lachspieren.
Janneke141 - PM je tieten maar. Zorg wel dat er kwastjes op je tepels zitten.
99.999. Onze raamambtenaar achter het energy saver rode lampje.
Betyar - Communisme is een feestje. Zeer zeker rond carnaval.
Voorschrift - Money talks bullshit walks. Wolf of POL-SC.
Mutant01. Haat alles wat te maken heeft met het blanke ras. Behalve Zwarte Piet.
Waht, zit vol joodse grapjes. Heeft ons een 1/2 jaar doen geloven dat er niet op zaterdag gewerkt hoeft/mag worden.
PHP, altijd een kort lontje. Als hij post heeft iedereen een kater (en dat is best knap).
Paper_Tiger - Alles smaak naar kut met betrekking tot onze maatschappij.
Iedereen uit de POL-SC. Reden lijkt me duidelijk.
Baaijgardian. Die gast eet aluminiumfolie als toetje.
19. Anouchka van Miltenburgtrofee - Meest meelijwekkende user.20. Halbe Zijlstratrofee - Beste trollquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:41 schreef De_Guidance het volgende:
Gadverdamme zeg, opdonderen met dit tyfus gehetero.
Voorschrift. Denkt dat POL-SC gelijk staat aan de gaykrant.
Bonus: Uri Rosenthaltrofee - Meest incompetente POL-moderator
Welke moderatie ?
Voorschrift. Heeft schijt aan alle etiketten/fatsoensnormen. Denkt dat iedereen te koop of te huur is.
[ Bericht 6% gewijzigd door Drugshond op 27-10-2014 09:47:03 ]![]()
Oh verdomd, moet mijn lijstje nog posten.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:10 schreef tofastTG het volgende:
Oh verdomd, moet mijn lijstje nog posten.![]()
![]()
Reclame maken dit. Walgelijk. Een goed product verkoopt zichzelf.quote:The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Klep dicht, doorgesnovene.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Reclame maken dit. Walgelijk. Een goed product verkoopt zichzelf.![]()
Hoor wie het zegt dan. Je was niet eens bij die discussie, en je komt nu een beetje lamballen.quote:The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Ik ben in dit topic en jij loopt hier te zeiken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt dan. Je was niet eens bij die discussie, en je komt nu een beetje lamballen.
En dit is niet de plaats daarvoor, kom maar naar het POLcafé.![]()
Tussen de geflipte homo's en de doorgesnoven sukkels? Werkelijk? Ik dank je de koekoek.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben in dit topic en jij loopt hier te zeiken.
En dit is niet de plaats daarvoor, kom maar naar het POLcafé.The only limit is your own imagination
Opzouten dan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tussen de geflipte homo's en de doorgesnoven sukkels? Werkelijk? Ik dank je de koekoek.![]()
Mata is een beetje gepikeerd dat de trofee voor het grootste alu-hoedje verdwenen is, vermoed ik.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De aluminium Tara Singh Varma eremedaille zal wel degelijk worden uitgereikt.
En hoewel paper tiger ook hard zijn best doet zal onze Stierenvechter er mee aan de haal gaan vermoed ik. Het laatste nieuwsbericht wat hij voor waarheid heeft aangenomen ging over de gevechten die Don Quichot voerde met de windmolens.![]()
Nou ja, hij dingt ook nog mee naar de Lilian Helder trofee inderdaad.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Noemt iemand je 'doorgesnovene' en dan luidt je snappy comeback: 'nee, jij bent doorgesnoven'!quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tussen de geflipte homo's en de doorgesnoven sukkels? Werkelijk? Ik dank je de koekoek.
Hulde.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
ik kan mijn eerdere post niet bewerken, dus dan maar zo mijn definitieve lijstje inleveren:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:19 schreef Pokkelmans het volgende:
GSbrdr, kalm, gevat, kundig.
99.999. Blijkt later mogelijk de ultieme troll te zijn. Nu vooral het schoolvoorbeeld van jezelf belachelijk maken in een discussie.
Ryon. Post niet heel veel, maar wat hij post is goed.
Onze eigen van Mierlo Hexagon. Op de actualiteit. Open OP's. Niet mijn onderwerpen, maar toch prima TS.
Waht schrijft hautain, bijtend, en tegelijkertijd met zelfspot.
Disana is de moeder van de slowchat. "Houden jullie het wel gezellig jongens?". "Vergeten we niet na afloop elkaar een handje te geven?", en "Ik heb boterhammetjes gesmeerd voor jullie belhamels. Als jullie honger krijgen van het stoeien komen jullie maar wat eten" zijn enkele uit de lucht gegrepen citaten die ik in mijn eigen wereldje aan deze user toedicht.
Von_Preussen. Mensen die in de anale fase zijn blijven steken vormen altijd een leuke toevoeging. Helemaal als er per alinea drie bevolkingsgroepen een nekschot krijgen toegewenst. Eervolle vermelding voor shagseperatist Arjan1212 (of 1112, of zoiets)
Voldoet TofastTG (ofzoiets?) nog aan de term nieuwkomer? Gezellige aanwezigheid, naar mijn mening nog wel wat te genuanceerd.
Janneke141. Inhoudelijk, en volgens mij dermate geëmancipeerd dat ze het een schande zou vinden dat vrouwelijk zijn haar enige kwalificatie zou zijn die haar een trofee doet verdienen.
Robin007bond. Hippie in extremis. Met z'n lange haren.
Remlof. Lekker schoppen tegen alles dat rechts is. Met de centen die hij verdient aan scheefwonen betaalt hij echter wel meer dan zijn aandeel in de drankrekening. Dergelijk cliëntelisme maakt hem de ideale PvdA'er.
Voorschrift, kapitalisme, multinationals, Mercedessen. En dat allemaal nog eens zonder negers. Deze jongen heeft de dromen.
De regels dicteren duidelijk medegebruiker, dus dan gaat de eer naar Voorschrift. Niet vies van een reisje naar het een of ander. Maar negers, apen, en varkens zijn voor hem één pot nat.
Mutant01 gaat er met deze award vandoor (bel de politie!). Hij heeft een scriptje dat hem in enkele seconden naar integratie-, marokkanen, of algememe allochtonendiscussies dirigeert. De volledige objectiviteit blijft in discussies niet behouden. Misschien de volgende keer daar maar eens wat van jatten?
KoosVogels is volgens mij nooit op een nuchter moment te betrappen.
99.999. Problemen met het Meppelse rioleringsstelsel bleken te zijn herleiden naar de ongekende zuurtegraad die deze user uitscheidt.
Synthercell. Duizend-en-een topics geopend, waarvan er nog geen een tot een nuttige discussie of vernieuwde inzichten heeft geleid.
Er lopen hier zoveel mongolen rond. Er is er niet een die er voor mij nu direct uit springt.
Synthercell opent topics waarin hij zijn profetieën verspreidt. Lijkt vervolgens totaal verbaasd dat er feedback komt waarna hij vertrekt.
Waht. Zijn jodenstreken en (af en toe ook weinig) subtiele voorzetjes polariseren sneller dan een Zwarte Pieten-discussie.
Bonus. Frits Huffnagel trofee - Grootste homo van POL
Deze eer gaat naar de gehele slowchat. Nichtenbende daar.![]()
Men mist mij niet?[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Oud-partijleden worden door de zuiveringscommissie uit het collectieve geheugen gewist.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is een levenslange zoektochtquote:[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Nou, ik ben er toch maar even voor gaan zitten. Hierbij mijn bijdrage.
Monolith. Sommige users hekelen zijn gelijkhebberige en soms zelfs wat neerbuigende toontje. Ik hou daar echter wel van. Er hangt nou eenmaal een hoop dom volk rond op FOK! en er is niks mis met neerkijken op dergelijke types.
cempexo. Er zijn een hoop gegadigden voor deze eretitel, waaronder ikzelf, maar uiteindelijk ga ik toch voor cempexo. De beste man denkt dat elke discussie is te 'winnen' door het paradijselijke Denemarken erbij te slepen. Dat er ooit nog een keer een atoombom mag vallen op dat stinkland.
Ryon. User die zich niet heel vaak laat zien, maar als hij iets post, dan is het inhoudelijk sterk. Heeft veel kennis in huis en ik mag zijn bijdragen dan ook graag lezen.
Hexagon. Bij gebrek aan beter. Hexagon is de een van de weinige users die tijd en energie steekt in zijn OP's. Hulde.
Reya. Ik word nou eenmaal graag gevousvoyeerd.
Betyar. Een fijne, oer-Brabantse vent met Hongaarse roots. Zijn gebral gaat meestal nergens over, maar is vaak erg vermakelijk.
Eriksd. Oh, is die er nog? Niks van meegekregen.
Tosti. Omdat de rest gewoon pure bagger is en mijn denkbeelden redelijk overeen komen met die van Tosti.
Janneke41. Andere jaren ging deze prijs steevast naar Disana. Maar omdat ik oprecht vind dat Janneke goede bijdragen levert, gaat deze eretitel dit keer wat mij betreft naar haar.
robin007bond. Man man man, wat doe jij met jezelf, Robin. Mijn tip aan jou voor het nieuwe jaar: groei wat haar op je ballen.
Guido. Arme, Turkse wereldverbeteraar. Hij doet zo z'n best.
Paper_Tiger. De opa van POL beschouwt zichzelf misschien niet eens als heel erg rechts, maar dogmatisch is hij absoluut. De Markt is God en de overheid is bagger. Strenggelovige katholieken kunnen nog een voorbeeld nemen aan deze man wat betreft trouw zijn aan het geloof.
Voorschrift. Natuurlijk zou ik heel NWS kunnen noemen, maar ik ga voor de eerste homo van POL. Wantrouwt alles met een kleurtje, behalve als het gaat om stokslobberen.
Mutant01. Is Mutant eigenlijk een allochtoon? Merk daar verdomd weinig van.
remlof. Stemmen op mezelf doe ik niet. Ik ben geen Hexagon. Daarom ga ik voor de vader van POL als grootste zatlap. Proost!
Klopkoek. In mijn linkse tijd had ik grote bewondering voor deze user. Nu moet ik vooral lachen om zijn zure gedrag. Ik kreeg laatst van hem te horen dat het jammer is dat ik extreem-rechts ben geworden. Nuff said.
Synthercell. Uitleg overbodig, lijkt mij.
cempexo. Eigenlijk komt heel FOK! voor deze prijs in aanmerking, maar ik ga toch weer voor onze Deense vriend. Een platgestampt saucijzenbroodje kan nog zinniger argumenten bedenken dan deze zelfverklaarde ondernemer.
El_Matador. Gelooft dat de eerste maanlanding in scene is gezet en dat de Amerikaanse overheid verantwoordelijk is voor 9/11. Ik heb serieus medelijden met die jongen.
Friek_. Mijn grote voorbeeld. Soms opereert hij net iets te opzichtig, maar in NWS krijgt hij nog steeds users op de kast.
[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 14-11-2014 15:17:46 ]Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Bedoel je niet gevousvoyeerd?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
Reya. Ik word nou eenmaal graag getutoyeerd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oh ja, was even in de war.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
99.999 weet Mao Tsetungs bestseller aangaande guerrilla-oorlog als geen andere op dit forum in praktijk te brengen. Af en toe in een topic opduiken, wat insinuerende bijdragen doen, en vervolgens als een haas weg zijn. De ideale discussietechniek om je discussiepartners volledig van de kook te krijgen.
Bram_van_Loon. Niemand leest van die lange epistels.
Cempexo, niemand heeft een dergelijk doorwrochte kennis van Denemarken als hij.
Kaas-, want kwaliteit gaat boven kwantiteit.
KoosVogels voegt kleurrijke termen toe aan de Nederlandse taal.
betyar draagt vooral bij hoe hij zijn eega tot een orgasme krijgt.
fokthesystem, vanwege de nodig gemiste lachfactor.
Kaas- is niet echt een nieuwkomer, maar aangezien deze jongen (vermoedelijk) als enige gebruiker alhier Wiebes oraal heeft bevredigd, kan hem de nominatie niet ontgaan.
Janneke141, een politiek verstandige vrouw. Genoeg voor een trofee.
Een oeuvre-nominatie voor 99.999, alhoewel hij liever bomen verbrandt dan knuffelt.
Remlof, verstokt nivelleringsliefhebber en PvdA-adept. Hij zal over enkele jaren de twijfelachtige eer hebben het licht definitief uit te doen bij de arbeiders.
Remlof, ontneemt de arme medemens een woning, dat getuigt van een meedogenloos rechtse houding. Bovendien vormt hij met John McCain en Charles Krauthammer een onvermoeibaar trio voor verdere escalatie in Oekraïne.
Remlof, betitelt alles en iedereen dat hem vreemd is als 'Henk'.
Tofasttog is een Limburger die zich desalniettemin onder woorden kan brengen in de Nederlandse taal. geen geringe prestatie.
Mutant01, hangt constant katjelam in het POL-café. Krijgt bovendien bonuspunten voor zijn notoire kwade dronk.
Pietverdriet marineert vlees en groenten standaard in azijn; zijn bijdragen zijn een betreurenswaardig resultaat.
Een oeuvre-nominatie vor DiegoArmandoMaradona.
CynicusRomanticusRob bewijst telkens weer waarom het censuskiesrecht geen slecht idee was.
Tem modereert vrijwillig dit forum. Geen idee wat die jongen bezielt.
robin007bond lakt zijn teennagels om de stamgasten van het POL-café te trollen. deze buitengewone opoffering verdient een nominatie.
Bonuscategorie:
21. Seth Gaaikemagebbetje - User met de slechtste (woord)grappen
Deze mag Monolith niet ontgaan. Speciaal voor de genomineerde:![]()
![]()
Verdraaid, dat is inderdaad echt gebeurd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:45 schreef Reya het volgende:
robin007bond lakt zijn teennagels om de stamgasten van het POL-café te trollen. deze buitengewone opoffering verdient een nominatie.The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 01:49 schreef Kowloon het volgende:
Is het tot 20 november of tot en met 20 november?Tot en met dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef Reya het volgende:
20 november is de uiterste datum om uw voorkeuren te vermelden![]()
Ik kan m'n post niet meer editten maar voor de volgende categorie wil ik toch alsnog iemand nomineren:KoosVogels. Een zuurpruim zijn die over alles moppert is één ding, maar als toch niet volledig hersenloos persoon bewust hopen op maatschappelijke ellende in de hoop daar wat leedvermaak uit te kunnen putten is toch wel een klasse apart.quote:16. Ad Melkerttrofee - De zuurste user.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 12:04:28 ]![]()
Ik heb hem voor je erbij gezet.quote:Op maandag 17 november 2014 12:04 schreef Igen het volgende:
Ik kan m'n post niet meer editten maar voor de volgende categorie wil ik toch alsnog iemand nomineren:
[..]
KoosVogels. Een zuurpruim zijn die over alles moppert is één ding, maar als toch niet volledig hersenloos persoon bewust hopen op maatschappelijke ellende in de hoop daar wat leedvermaak uit te kunnen putten is toch wel een klasse apart.![]()
Igen is het niet eens met mijn standpunt inzake Zwarte Piet.
Grappig hoe mensen zich in die discussie op kunnen winden over een mening die niet overeen komt met die van henzelf.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik maak alleen even inzichtelijk waar mijn nominatie vandaan komt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Haha, dat werkt nog wel eens door. Vorig jaar draaide Matador een keertje door en ging toen Bram alle negatieve nominaties geven meen ikquote:Op maandag 17 november 2014 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
Igen is het niet eens met mijn standpunt inzake Zwarte Piet.
Grappig hoe mensen zich in die discussie op kunnen winden over een mening die niet overeen komt met die van henzelf.![]()
![]()
Ware het niet dat het onjuist is. Jouw standpunt over Zwarte Piet is niet de reden voor nominatie.quote:Op maandag 17 november 2014 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ik maak alleen even inzichtelijk waar mijn nominatie vandaan komt.
Daarentegen kan ik enig leedvermaak niet onderdrukken, dat je zo gepikeerd bent over je nominatie dat je deze met een sneer terug, geformuleerd in derde persoon nota bene, probeert te diskwalificeren.![]()
![]()
Je mag mij dom noemen, een gebrek aan dossierkennis verwijten, roepen dat ik slecht discussieer of beweren dat ik 24/7 bezopen ben.quote:Op maandag 17 november 2014 12:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Ware het niet dat het onjuist is. Jouw standpunt over Zwarte Piet is niet de reden voor nominatie.
Daarentegen kan ik enig leedvermaak niet onderdrukken, dat je zo gepikeerd bent over je nominatie dat je deze met een sneer terug, geformuleerd in derde persoon nota bene, probeert te diskwalificeren.
Een ding ben ik echter niet, en dat is zuur.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Nee, domheid of een gebrek of dossierkennis zou ik je juist niet verwijten.
Dat ik jou net nomineerde is trouwens natuurlijk ook een uiting van mijn eigen zuurheid. Een falen van mijn kant om de verleiding om mensen voor negatieve trofeeën te nomineren te weerstaan.![]()
Wel man, zure klaphark.quote:Op maandag 17 november 2014 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je mag mij dom noemen, een gebrek aan dossierkennis verwijten, roepen dat ik slecht discussieer of beweren dat ik 24/7 bezopen ben.
Een ding ben ik echter niet, en dat is zuur.![]()
Alcohol wordt gemetaboliseerd tot azijnzuur, dus die stelling lijkt me betwistbaar.quote:Op maandag 17 november 2014 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
Een ding ben ik echter niet, en dat is zuur.![]()
Waarmee de SC dus grotendeels bestaat uit azijnpissers.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waarvan akte.quote:POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
helpGovernment exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Het is nog geen 20 november beste mensen.
Monolith. Deze man lijkt het geen enkele moeite te kosten om een waterdicht betoog in elkaar te timmeren, zelfs niet in de POL-SC. Volgens mij zou ik nog niets op zijn argumenten aan kunnen merken als hij katjelam drie woorden probeert uit te spreken.
cempexo. Het is zoals gebruikelijk om deze trofee, maar cempexo wint de fotofinish met een teenlengte. Denemarken is van lego gebouwd, maar de argumenten van cempexo duidelijk niet.
Ons freako mag deze prijs wat mij betreft wel mee naar huis nemen.
Hexagon. Opent er hier iemand anders ook topics?
Hahahaha.
KoosVogels. Droeg deze lompe eikel maar eens wat inhoudelijks bij, dan werden er (in een dronken bui) tenminste weer wat ware woorden gezegd.
De_Guidance. wordt hier erg gemist sinds hij is uitgehuwelijkt aan een of andere Turkse sultan.
Pokkelmans, ookal is het een vrijheidshater.
Disana is mijn vrouw natuurlijk. Niets dan lof voor de enige SC'er met genoeg liefde om ieders verjaardag te onthouden.
robin007bond. Al gaat ie nog wel eens te vaak tegen het gezag in.
Remlof, dogmatisch en toevallig nog links ook.
Paper_Tiger. Ik zou af en toe hopen dat hij een grapje maakte, maar dat is helaas niet het geval als hij de zwakkeren weer de goot in praat.
Voorschrift. als er een plan gemaakt zou moeten worden voor een apartheidsregime in Nederland weten we deze meneer echt wel te vinden.
Meh.
betyar, door zijn woedeaanvallen ten gevolge van dit dronkenschap zijn er op fok zelfs al meerdere slachtoffers gevallen.
Kan ik zo niet bedenken.
Synthercell. Uitleg overbodig, lijkt mij.
heiden6. Ja, je mag er wezen hoor ventje. Nu snel weer schuilen voor de roverheid en diens statisten.
Paper_Tiger, een van de aardigere oudjes die ik ken. Maar zal zijn dromen helaas nooit verwezenlijkt zien worden.
waht. Joden in vermomming dienen ten alle tijden gesteund te worden.Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
In ieder geval wel:
Betyar
Waht
Hexagon
Monolith
De_Guidance
Pokkelmans
Phpmystyle
Eriksd
Janneke141
El_matador
Halcon
Keste010
Kaas
Remlof
Voorschrift
OeJ
Tem
Robin007bond
Igen
Drugshond
KoosVogels
Reya
EuribobOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ik laat er al de hele dag rekenmodellen op los welke invulling van mijn stem het meest strategisch is. Hopelijk kom ik er op tijd uit.![]()
Oh top, krijgen we ook strategische kiezers bij FOK-verkiezingen?"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death![]()
Het is net echt.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:32 schreef keste010 het volgende:
Oh top, krijgen we ook strategische kiezers bij FOK-verkiezingen?En dan later hyper-teleurgesteld zijn over de uitslag.
![]()
Vergeet de Uri Rosenthaltrofee niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:24 schreef 99.999 het volgende:
Jaja, ben de bonusprijsjes aan het invullen.![]()
Dan moet ik mijn mening er toch ook maar even over geven.
Heb het gevoel dat hij dit jaar weer wat meer op de voorgrond treedt. Blijkt over een brede kennis te beschikken of anders goede bronnen op te zoeken. Wat mij betreft wint monolith deze trofee.
Er zijn zat mensen met beroerde argumenten of die alleen maar op de man gaan spelen. Maar ditmaal wil ik voor deze prijs twee figuren nomineren die weigeren nog langer de discussie aan te gaan met bepaalde personen, als een jengelend kind wat zijn zin niet krijgt. Ik zie dat maar als teken van zwakte en hoewel PietV er ook goed in is gaat deze prijs toch naar onze El_matador. De arme knul lijkt de tropenkolder opgelopen te hebben.
Freako, eigenlijk geen discussie over mogelijk. Lepelt zo het verschil tussen OPA en OPA op en meldt terloops nog even waarom een vergeten zinnetje in Egmond zorgde voor vervroegde nieuwe verkiezingen. Wat je exact aan deze kennis hebt weet ik nog niet maar het is een waardige winnaar.
Wellicht een wat onverwachte nominatie maar deze gaat naar onze huisdeen cempexo. Hij opent topics over een groot aantal verschillende onderwerpen die leuke discussies opleveren. Alleen jammer dat hij zelf probeert er deel aan te nemen...
KoosjeV gaat met deze lopen. Je snapt altijd direct waar het om gaat. Heeft ook geen lange betogen nodig om zijn punt te maken.
Wie anders dan Disana mag er vandoor gaan met deze prijs? Erg gezellig maar inhoudelijk voeg je helaas niet zo veel toe over het algemeen.
Monidique Leek heel even terug onlangs maar is weer uit beeld verdwenen. Hoe hij de zaken even uiteen zette en daarbij een aantal figuren het schaamrood op de lippen bracht maakt me gelijk weer duidelijk dat we hem missen.
Altijd lastig om te bedenken wie nu nieuw is of niet. Ik twijfel tussen tosti en kaas. En hoewel kaas al langer rondloopt op FOK! is hij in POL relatief nieuw. Daarom mag Kaas er vandoor met onze Leisure Suit Larry.
Omdat ze er zo blij mee is. En omdat ze niets met het schoolhoofd doet is deze voor Janneke141
Een feministische jongen, wie anders dan Robin007bond mag deze winnen?
Klopkoek En hij is er trots op.
Kandijfijn lijkt ook rechts om het rechts te zijn.
Zo nu en dan komt CynicusRomanticusRob binnenvallen. Lijkt doodsbang voor alles met een kleurtje.
Als hij nog even doorgaat kan hij er ook wel allochtoon bij worden. Deze is dus ook voor Robin007bond
Blauw geverfd haar, plots biseksueel en midden in de nacht aan de halve liters weizen. Deze mag kowloon niet ontgaan.
PietVerdriet prolongeert deze prijs. Zelfs Melkert lijkt een lachebekje vergeleken met onze Piet.
Hoewel er niets mis is met een strijd op de flanken gaat het allemaal nergens over met onze Synthercell.
Hoewel DiegoArmadoMaradona volgens mij ook nog nooit een fatsoenlijk topic heeft geopend...
Dan nomineer ik hier maar DiegoArmadoMaradona , stuivertje wisselen met Synthercell, daar klopt ook iets niet in de bovenkamer.
php, het is gewoon sneu.
Hoewel Friek erg graag wil heeft hij het gewoon echt niet mee als Brabantse filosoof heeft zelfs trollen weinig nut meer. Dus gaat waht er met deze trofee vandoor.
Bonuscategorie:
21. Seth Gaaikemagebbetje - User met de slechtste (woord)grappen
Monolith heeft deze nominatie zojuist binnengesleept met deze opmerkingUiteraard zijn er nog meer voorname bonusprijzen. Helaas weigert onze reya die op te nemen in het algemene overzicht. Dat maakt ze echter niet minder waardevol.quote:Het klinkt ook wel een beetje als 'ja, neuken' in ieder geval.
Het gouden Herman van Rompuybeugeltje voor de beste Brusselse belangenbehartiger gaat naar Reya
Het Derk Jan Eppinkvaantje, voor degene die vanuit het buitenland lekker over Nederland loopt te zeiken.
Voor vele emigranten is het leven in Nederland zo naar en vervelend dat ze dat dagelijks moeten melden. Dit jaar spande cempexo de kroon.
Het Kabouter Buttplugafgietsel, voor bijdragen uit Rotterdam
Het aantal Rotterdammers hier blijft stijgen maar ze vallen maar matig in de prijzen deze ronde, dat zou zonde zijn. Daarom deze prijs voor degene die het beste zijn liefde voor Rotterdam onder woorden weet te brengen. Kaas doet een dappere poging net als kowloon maar met de kleine baas gaan fietsen om bootjes te kijken zorgt ervoor dat Tem deze prachtige sculptuur op zijn jaren-dertig-schouw mag plaatsen.
De Tofik Dibi spreekbeurt het podium voor de jonge allochtone homoseksuele links-liberale bezoeker.
Deze is uiteraard voor onze Guido
De Siewert van Liendenrammelaar, voor de puber die denkt een toegevoegde mening over de politiek te hebben.
Waar Robin en bobje het hier onderhand al even volhouden lijken tosti en pokkelmans actief als nieuwe kandidaten voor deze rammelaar voor de jeugdigen van geest. Omdat ik van de week pokkelmans heb uitgelegd hoe hij gebruik moet maken voor google voor zijn schoolopdrachten lijkt hij me de terechte winnaar.
Het Statler and Waldorfbalkon voor een kibbelend stelletje wat elkaar stiekem niet kan missen.
Over vrijwel geen onderwerp zijn ze het eens maar toch zijn Voorschrift en Remlof onafscheidelijk.
Het bronzen Onno Hoeslaken Voor wie het snelst met een ander het bed in zal duiken.
Die kan onze eigen Anneke Gronloh eigenlijk niet ontgaan. Van harte Euribobje!
De loden Bavariakater voor de beste Brabantse drinkebroeder
Hoewel hij nog altijd soep kookt van borrelnootjes lijkt drugshond tegenwoordig iets helderder dan voorheen. Dus wint onze Brabantse Hongaar betyar deze kater.
Het onbetaalbare halfje bruin, voor de libertarier die tegen beter weten in door blijft zetten.
Was ik onze papieren tijger bijna vergeten. Hij weet best dat zijn geloof weinig nut heeft in de echte wereld maar blijft het fanatiek belijden. Paper_tiger, van harte!
De scharlaken Kees-documentaire voor degene die eigenlijk wel wil maar toch niks van zijn leven weet te maken.
Het was een nek aan nek race tussen Friek en webschip maar de situatie van de laatste lijkt helaas het meest uitzichtloos.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2014 20:51:07 ]![]()
Ach ja, zo heb ik er het meeste plezier aanquote:Op donderdag 20 november 2014 20:54 schreef Tem het volgende:
Top, leuk als men er wat energie in stopt.. Kan ik straks weer met een zure bek de prijs voor de slechtste discussievoerder in ontvangst nemen.
![]()
Dat is in ieder geval nog een kwaliteit die je in de hand hebtquote:Op donderdag 20 november 2014 20:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach ja, zo heb ik er het meeste plezier aan. Kan ik straks weer met een zure bek de prijs voor de slechtste discussievoerder in ontvangst nemen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ai, dus nominaties voor de niet feministische bokaal worden niet gewaardeerd? Mijn oprechte excusesquote:Op donderdag 20 november 2014 20:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval nog een kwaliteit die je in de hand hebt
Overigens heb je juist op een forum de 'kwaliteit' van het wel of niet vrouwelijk zijn ook compleet in de hand."We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death![]()
Als protest misschien leuk om allemaal ons geslacht op "ongespecificeerd" te zetten.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:44 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ai, dus nominaties voor de niet feministische bokaal worden niet gewaardeerd? Mijn oprechte excuses
Overigens heb je juist op een forum de 'kwaliteit' van het wel of niet vrouwelijk zijn ook compleet in de hand.![]()
![]()
Misschien moet iemand jouw ballen er eens afdraaien.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als protest misschien leuk om allemaal ons geslacht op "ongespecificeerd" te zetten.![]()
Welke ballen?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moet iemand jouw ballen er eens afdraaien.![]()
![]()
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder: Met name GSbrdr is mij dit jaar opgevallen vanwege zijn inhoudelijke, beheerste en scherpe posts. Daar hoort een nominatie voor deze trofee bij. Anderen die hoog scoren zijn Ryon, Igen, Euribob, Monolith en waht.
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder: Ging ik de afgelopen jaren stelselmatig voor 99.999, dit jaar gaat remlof er met de buit vandoor. Mutant01 vist ook achter het net.
3. Gerrit Zalmtrofee - User met de meeste dossierkennis: Posts van Ryon en GSbrdr gooien bij mij hoge ogen wat betreft deze trofee. Mijn nominatie gaat echter naar onze eigen Ferry Mingele, freako.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener: Ben het niet vaak met posts van Hexagon eens, maar topics openen kan hij als de beste. Altijd een goed verzorgde openingspost en de topics hebben een echt politiek karakter.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl: Pokkelmans scoort bij mij hoog met zijn schrijfstijl en taalvaardigheid. Creatieve woordspelingen, lachwekkende samenvoegingen als 'oehoeeietui' en een enigszins bloemrijk taalgebruik, dat leest erg aangenaam vind ik. Reya scoort ook hoog, maar gebruikt te vaak 'u'. Bram_van_Loon's ellenlange verhalen worden gelukkig altijd voorzien van alinea's, maar dat alleen is niet voldoende voor een trofee.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt: Voorschrift werkt hard aan zijn toekomst, helaas gaat dat wel ten koste van zijn inhoudelijke bijdrages in POL. Disana mag niet onvermeld blijven in deze categorie. Altijd vrolijk aanwezig, ook belangrijk, maar ik zou wel eens een inhoudelijk post willen lezen. De_Guidance post misschien veel in NWS, maar in POL zit hij vooral in het café heb ik het idee.
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest?: sneakypete heb ik helaas al een hele tijd niet meer zien posten. Illiberal was wel op de meet, maar heb ik nu al weer een tijdje niet zien posten, hopelijk is hij snel weer van de partij.
8. Eric Wiebestrofee - Beste nieuwkomer: tofastTG en Pokkelmans zijn volgens mij echte nieuwkomers, maar ze posten zoveel in POL dat ze in mijn ogen al bij de stamgasten horen. Kaas- krijgt daarom mijn nominatie in deze categorie. Na zich succesvol los gemaakt te hebben uit AEX ontpopt hij zich in POL als een waardevolle deelnemer.
9. Henk Kroltrofee - Beste vrouwelijke user: Janneke141 staat eenzaam aan de top in deze categorie. Haar politieke opvattingen waardeer ik zeer en ze is ook nog eens wiskundige, die hebben bij mij een streepje voor.
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. robin007bond kan deze nominatie nauwelijks ontgaan. Hoewel ik soms het idee heb dat hij zit te trollen, zo absurd als zijn standpunten soms op mij over komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14. Quinsy Gariotrofee - Beste allochtoon: Nu internet ook beschikbaar in de uithoeken van ons mooie land, komen er steeds meer allochtone users bij. De ondernemende en immer goedgemutste tofastTG springt bij mij het meest in het oog. Zijn betoog voor een vrijer drugsbeleid snijdt hout.
15. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt: Zowel Drugshond als Synthercell zijn uiterst merkwaardig gasten, derhalve vermoed ik dat ze permanent dronken zijn.
16. Ad Melkerttrofee - De zuurste user: Webschip is nog zuurder dan koningswater.
17. Marianne Thiemetrofee - User die de meeste nutteloze topics opent: De meest vervelende user van het hele FOK!-forum krijgt deze nominatie van mij, DiegoArmandoMaradona. Geef die jongen nou eens een echte ban.
18. Liliane Heldertrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen: phpmystyle kwam niet bijster slim op mij over.
19. Anouchka van Miltenburgtrofee - Meest meelijwekkende user: Friek_ kan in deze economische ijstijd nog steeds gaan baan vinden en woont ook nog eens in Tilburg. Och arme.TitusPullo was ook werkloos, maar heeft gelukkig net een baan weten te bemachtigen.
20. Halbe Zijlstratrofee - Beste troll: Een ware tweestrijd in deze categorie. Friek_ heeft zijn uiterste best gedaan om deze trofee te bemachtigen, maar ik ga toch voor waht.
De Bonusawards staan iets verder naar beneden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kowloon op 21-11-2014 01:18:49 ]![]()
Zonde.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:49 schreef Kowloon het volgende:
Voor bonustrofeeën mis ik momenteel inspiratie.![]()
Ik wil je nog wel voordragen voor de smurftrofee.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:49 schreef Kowloon het volgende:
Voor bonustrofeeën mis ik momenteel inspiratie.![]()
Ik wist wel dat het zou werken:quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb een biertje open getrokken, er is nog hoop.
A - Lance Armstrong Lintje - Voor de user die niet alleen aan zijn bierconditie denkt: Euribob claimt iedere zaterdagochtend in de sportschool te staan, maar Kaas- zou hem in de ring eenvoudig knock-out slaan. KoosVogels wint de rode lantaarn in deze categorie.
B - Albert Heijn Aanmoedigingsprijs - Voor de meest ondernemende user: FOK! zou meer geld kunnen verdienen met de tips van tofastTG, maar Danny heeft hij daar nog niet van weten te overtuigen. Paper_Tiger en betyar staan allebei voor dag en dauw op om voor hun klanten aan de slag te gaan. Lange dagen maken is hen niet vreemd, maar er kan er maar één de winnaar zijn, betyar.
C - Jan Slagter Joker - Voor de user die zich in de meest absurde bochten wringt om de NPO te verdedigen: Veel gegadigden voor deze joker; Ryon, Euribob, Hexagon en 99.999, kwamen allemaal in de buurt, maar remlof gaat er met de buit vandoor. Opvallend genoeg is hij wel lovend over het commerciële platform Blendle, het kan dus wel.
D - Michelin Meepakkertje - Voor de user voor wie eten niet alleen voeding is: Paper_Tiger moet genoemd worden in deze categorie gezien zijn dagelijkse ijver om de regio Amsterdam van een goede lunch te voorzien. waht laat geen mogelijkheid onbenut om robin007bond van zijn quinoia verslaving af te helpen. De strategie van het aanprijzen van grote stukken vlees lijkt echter niet te werken. Reya doe je geen plezier met een heerlijke moules-frites, en daarom gaat deze prijs naar Tem. Zien we hem nog eens bij de MasterChef?![]()
Meest meelijwekkende user?!
Dat worden klappen op de volgende POLmeet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2014 05:52:40 ]![]()
Deze mag blijven.quote:Het Statler and Waldorfbalkon voor een kibbelend stelletje wat elkaar stiekem niet kan missen.The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
Applaus hoeft niet hoor, ik was er vrij snel uit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 05:52 schreef Friek_ het volgende:
Meest meelijwekkende user?!
Dat worden klappen op de volgende POLmeet.![]()
Waar is die dan voor?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:40 schreef Friek_ het volgende:
Zolang ik maar niet de Prof. dr. ir. Akkermanstrofee win.![]()
En jij gaat er met de Hans van Mierlotrofee vandoor gok ik zo.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:45 schreef Hexagon het volgende:
Het Frans Josef Strauss stemmenkanon zal ook dit jaar bij Webschip blijven![]()
![]()
En die staat voor?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:45 schreef Hexagon het volgende:
Het Frans Josef Strauss stemmenkanon zal ook dit jaar bij Webschip blijvenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oja, dat was het. Het kwam mij al bekend voor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Meest genoemd, geen enkele trofee gewonnen![]()
![]()
Ik heb nog nooit een trofee gewonnen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:40 schreef Friek_ het volgende:
Zolang ik maar niet de Prof. dr. ir. Akkermanstrofee win.![]()
Nooit geweten eigenlijkquote:De grote populariteit van prof. dr. ir. Akkermans heeft één man altijd dwarsgezeten, en dat is prof. dr. P.W.C. Akkermans, rector magnificus van de Erasmus Universiteit. Al in 1994 zei hij tegen Elsevier: ‘In het begin vond ik dat typetje van Kees van Kooten wel aardig. Maar het werd heel vervelend, er ontstond hilariteit als je ergens binnenkwam. Vreselijk. Ik werd geassocieerd met iemand die geilt op allerlei functies.’Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee, meer een soort super Jos van Rey uit Beierenquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Franz_Josef_Strau%C3%9F
Forum Opties Forumhop: Hop naar: