Even een opzetje maken, ik zal het later nog wel een paar keer wijzigen/aanvullen. Mag duidelijk zijn dat de dikgedrukte naam telkens mijn nominatie is, en niet per se de eerste persoon die ik noem. Met de spelling van de username zal ik er ook wel eens een (hoofd)letter of cijfer naast zitten omdat ik daar nooit zo op let.

1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder.
Bram_van_Loon wint elke discussie omdat de tegenpartij op een gegeven moment moegestreden is en opgeeft te reageren op dat spervuur aan lange berichten.
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.
Ik overwoog 99.999, die erg goed
kan discussieren maar er meestal de voorkeur aan geeft om de ander te kleineren. Maar dat is niet genoeg om deze titel te winnen. Nee, de winnaar moet ook echt niet in staat zijn om te discussieren. Dat is het geval bij Klopkoek en Cempexo, maar vooral bij
Cempexo.
3. Gerrit Zalmtrofee - User met de meeste "dossierkennis".
Voor
freako kan je alleen maar respect hebben.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Hexagon opent geloof ik de meeste en die zijn altijd prima. Goed voorbeeld voor de rest op dit gebied.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Deze is voor
KoosVogels; schrijft rechttoe rechtaan en is altijd duidelijk. Neemt heel nu en dan de moeite om een mening te geven en dan blijkt ineens dat hij dat ook nog wel weet te verwoorden.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Hier zijn er best wel veel van. Vorig jaar koos ik nog arjan, maar die zie ik al een tijdje nooit meer. Ik kies van de vele mogelijkheden dit keer
Disana; altijd lief en gezellig aanwezig, maar dat had volgens mij net zo goed in een ander subforum actief kunnen zijn want ik heb haar nog nooit op een politieke bijdrage kunnen betrappen.
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest?
Van
Arjan1121 vind ik het wel jammer dat je hem nooit meer ziet. Sympathieke baas die nooit wat te melden had en vreselijke OP's typte, maar wel veel topics opende die toch wat werden. Bovendien had je nooit last van de man. Komt misschien terug als we wat toleranter worden voor rokers?
8. Eric Wiebestrofee - Beste nieuwkomer.
Deze reserveer ik voor
xpompomx, die vanuit het niets in de SC verscheen. Ik vroeg hem nog een keer wie hij eigenlijk is, waarop hij enkel zei "ik ben xpompomx". Tsja. Hij houdt van vreten en maakt wel eens een misplaatste grap. Prima.
9. Henk Kroltrofee - Beste vrouwelijke user.
Ik twijfelde tussen Disana, Janneke en Bob. Disana viel af, omdat Janneke wel een zeer duidelijk politiek profiel heeft en ik een vrouw met cynische humor voor de verandering wel leuk vind en Bob viel af omdat het hier de
beste vrouwelijke user betreft. Beste vrouwelijke user in POL was dit jaar
Janneke.
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Robin007bond is helemaal doorgeschoten met zijn feministische-, natuur- en allochtonen(linkse)gedoe. Gaat nergens meer over. Is wel oprecht en zowaar nog niet eens vervelend ook, dus verdient hij deze prijs.
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.
Was altijd Arolsen, maar die zie ik nooit meer.
Klopkoek is ook verschrikkelijk, misschien nog wel erger dan Arolsen ooit was.
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Ik moest even googelen hoe het ventje ook maar weer heet, maar
IPA35 heeft zichzelf als doel gesteld om conservatief te kunnen worden genoemd volgens de blaadjes en maakt zich daarbij verder niet al te druk om zijn eigen al dan niet aanwezige mening.
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob.
Dat is natuurlijk
Voorschrift, een hele lieve jongen die toevallig een hekel aan buitenlanders heeft.
14. Quinsy Gariotrofee - Beste allochtoon.
Geen beste naam voor deze trofee, zo klinkt iets positiefs bijna negatief. Guido, betyar en Mutant verdienen hem eigenlijk allemaal wel, maar ik gun de eer aan
tosti. Gezellige Limbabwaan, niets mis mee.
15. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt.
Lastige. Drugshond heeft er eigenlijk wel recht op, omdat hij nog nooit nuchter is geweest wanneer hij iets in de SC post (wellicht uberhaupt nooit nuchter), maar misschien post hij niet vaak genoeg voor de titel. Betyar gaat elke avond naar kroeg en komt dronken dan nog een paar users uitschelden, terwijl zijn vrouw het bad laat vollopen. Ook best een goede concurrent. Remlof is volgens mij ook nooit nuchter. Toch maar
KoosVogels, omdat hij zelfs nuchter een dronken idioot is.
16. Ad Melkerttrofee - De zuurste user.
Hiervoor nomineer ik
de voltallige SC. Een zure bende schorriemorrie dat geirriteerd raakt door vrolijk of positief nieuws.
17. Marianne Thiemetrofee - User die de meeste nutteloze topics opent.
Wanneer
Synthercell een topic opent, weet je dat het na een paar posts alweer gesloten wordt.
18. Liliane Heldertrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen.
Met
phpmystyle krijg je gemakkelijk ruzie, omdat hij vaak niet begrijpt wat er gezegd wordt en dan maar begint te schelden.
19. Anouchka van Miltenburgtrofee - Meest meelijwekkende user.
Tenzij hij nog een betere troll dan waht is, leidt
Cempexo een treurig FOK!-bestaan. Is hier zo volhardend in zijn act als ondernemer in Scandinavie dat hij er zelf haast in is gaan geloven en kan alleen heel obsessief en vol onjuistheden zeuren over dat ons prachtige Nederlandje zogenaamd de hel op aarde is.
20. Halbe Zijlstratrofee - Beste troll
In vergelijking met
waht bestaat de rest maar uit amateurs. Volgens mij post waht nooit iets dat geen getroll is - hoewel je het nooit zeker weet - en dat in een hoog tempo. Meent hij het nou of niet? Ik kwam er na een jaar achter dat hij geen jood is. Maar toch vermoed ik dat hij het wel is. Waht is een mysterie, mocht hij ooit zijn echte identiteit onthullen dan is dat waarschijnlijk een beetje als de slotscène van de film Saw (2004).
Bonus: Frits Huffnagel trofee: Grootste homo van POL
Stuk of tien concurrenten, maar als het op de titel aankomt is het toch wel een hevige bitchfight tussen Voorschrift en Euribob. Op het forum is VS de grootste queen met smerige en snedige opmerkingen, in het echt met een biertje op is Euribob echter verreweg de grootste queen. Wanneer ik fantaseer hoe VS en Euri om de titel strijden in een naakt modderworstelgevecht, stel ik me zo voor dat dat
Euribob aan het langste eind trekt.
Verder een heleboel mooie mensen in POL die ik graag een trofee zou gunnen, maar helaas zijn ze op. Sorry.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kaas- op 22-10-2014 16:04:50 ]