1m68 als ik internets moet geloven. Julius Caesar was ook zoiets.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gij onwetende. Hij was 1.70 en langer de meeste Fransen in die tijd.
Hij droeg sowieso wel hakken die kleine Franse nicht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1m68 als ik internets moet geloven. Julius Caesar was ook zoiets.
Hoe voelt dat nou, dat je bijna even groot bent als de grote Keizer Julius Kaisarquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met steunzooltjes gebakken van biefstuk door Stijn zijn overgrootmoederquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij droeg sowieso wel hakken die kleine Franse nicht.
Hun lengte passen in mijn breedte, dat voelt goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat je bijna even groot bent als de grote Keizer Julius Kaisar
Wij zijn nog geen maatjes op untappd.quote:
je bent wel vierkantquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hun lengte passen in mijn breedte, dat voelt goed.
In before fat grapjes.
Wat doen wij hieraanquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij zijn nog geen maatjes op untappd.
Wie geloof je nu? Lange_Lans, historicus extraordinaire of internets?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Met steunzooltjes gebakken van biefstuk door Stijn zijn overgrootmoeder
Als ik terugkom uit het oord waar ik nu verblijf voeg ik je toe.quote:
Je kan op een verantwoorde wijze bijhouden welke verschillende bieren je in de voorbijgaande periode genuttigd heb, waardoor je als het ware een fraaie encyclopedie voor jezelf opbouwt en er een wereldwijd netwerk van deskundige oordelen over gerstenat ontstaat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah, dan is het logisch dat ik het niet ken.
Ik heb gezocht en ik heb je niet kunnen identificeren door de vriendenlijsten van Knut, Saind, JanCees, Opperkleurder en LR naast elkaar te leggen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik terugkom uit het oord waar ik nu verblijf voeg ik je toe.
Voor nu, ga ik nog even een wijntje scoren en met mijn enorme ballen in de zo'n zitten.
Het is wellicht te verklaren wanneer ik je verklap dat ik die ook nog niet op mijn vriendenlijst heb toegevoegd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb gezocht en ik heb je niet kunnen identificeren door de vriendenlijsten van Knut, Saind, JanCees, Opperkleurder en LR naast elkaar te leggen.
Apart dit.
Dit klinkt als een plausibele verklaring inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is wellicht te verklaren wanneer ik je verklap dat ik die ook nog niet op mijn vriendenlijst heb toegevoegd.
Doe eensquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is wellicht te verklaren wanneer ik je verklap dat ik die ook nog niet op mijn vriendenlijst heb toegevoegd.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en Knutina fokken hequote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even fiets snelle poetsbeurt, morgenvroeg hopelijk al storm
Hopelijk nooitquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en Knutina fokken he
Je waait morgen van de weg zoals Ajax morgen wordt verpulverd door Barcelona.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even fiets snelle poetsbeurt, morgenvroeg hopelijk al storm
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:59 schreef Dven het volgende:
En ik zit hier tevreden met die kleine op m'n schoot, de zon schijnt er is geen regen.
Met rotweer en harde wind : We gaan fietsen met dat kind
Geen zin in man. Ook lastig met eem baby naar Japan, schaam me nu al met de gedachte jankend kind in de yamanote lijn te moeten stappenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen zin in man. Ook lastig met eem baby naar Japan, schaam me nu al met de gedachte jankend kind in de yamanote lijn te moeten stappen
Wind in de rug rij ik 70quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je waait morgen van de weg zoals Ajax morgen wordt verpulverd door Barcelona.
Heb er een cd box van liggenquote:
vind ook wel leuke muziek maar ken niet zo heel veel nummers van hemquote:
Kind laat je tot z'n 14e opvoeden door een Thaise au-pair. Daarna ga je bier met hem drinken. Zo lastig is het allemaal niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen zin in man. Ook lastig met eem baby naar Japan, schaam me nu al met de gedachte jankend kind in de yamanote lijn te moeten stappen
quote:
Dit filmpje met zijn muziek is helemaalquote:
is ook hij dat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit filmpje met zijn muziek is helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1e stukje mee, dan een stuk van de zijkant en dan laatste stuk schuin van achter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wind tegen, wieltjeszuiger.
Jep.quote:
Echt zo mooi vind ik het. Het is dat ik niet helemaal dronken ben anders zou ik Guus Meeuwis en Jan Smit gaan luisterenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dven wordt er helemaal nostalgisch van.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Saind het volgende:
Knut je moet vanavond Parts Unknown Vietnam kijken. Dan kijk ik Myanmar
Fijn dat je je diepste geheimen met ons deelt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Echt zo mooi vind ik het. Het is dat ik niet helemaal dronken ben anders zou ik Guus Meeuwis en Jan Smit gaan luisteren
Dit zing ik hier als ik 's nachts dronken door de straten struinquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je je diepste geheimen met ons deelt.
een Duitser die muziek maakt voor NL elftalquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep.
Haarstijl van Nederlands elftal in de 70's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken hem nog als 8-jarig ventje dat zong : Ik zing dit lied voor jou alleenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem weet ik ook de songtekst. Niks om je voor te schamen. Wel vraag ik me af welke sociaal beperkte die teksten schrijft.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een Duitser die muziek maakt voor NL elftal
raar
quote:Mey zingt vooral in het Duits, maar ook wel in het Frans en incidenteel in het Nederlands, vooral liedjes waarbij de tekst een belangrijke rol speelt.
Vroeger, toen ik nog wel eens buiten kwam, kwam ik in contact met deze muziek. Ik kan me ook nog tijden herinneren van die Belgische hoer met die teksten die niemand begreep, Belle Perez oid.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ken hem nog als 8-jarig ventje dat zong : Ik zing dit lied voor jou alleen
Sommige nummers zijn wel guilty pleasures ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Jan Smit oprecht nog niet zo slecht.
Er is geen parts unknown vit mamquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Saind het volgende:
Knut je moet vanavond Parts Unknown Vietnam kijken. Dan kijk ik Myanmar
Als je niet verder geraakt dan No woman no cry en One love wel ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht wel erg overschat.
Redemption song is wel goedquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je niet verder geraakt dan No woman no cry en One love wel ja.
Luister dit plaatje van een plaatquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
tegenwoordig luister ik ook veel jazz en blues
Een van de mooiere bluesnummers ooit: Clarence Carter - The few troubles I've had.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet nog wel wat dieper daarin graven, zal het wel eens onthouden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een van de mooiere bluesnummers ooit: Clarence Carter - The few troubles I've had.
Je moet Mark Knopfler gaan luisteren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond dat een beetje te hijgerig gehyped door die gebochelde flapoor van DWDD.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik luister veel Johnny Cash.
Dit is niets nieuws.
Als je niet into gitaargenialiteit bent, is dat wellicht een beetje saai.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet Mark Knopfler gaan luisteren.
Mathijs van Nieuwkerk?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond dat een beetje te hijgerig gehyped door die gebochelde flapoor van DWDD.
Ik schat Stijn hoog in.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je niet into gitaargenialiteit bent, is dat wellicht een beetje saai.
Dan weet je dat je muzieksmaak bagger is.quote:
Het zijn slechts 2 nummers.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan weet je dat je muzieksmaak bagger is.
Deze discussie slaat nergens op. Sterker nog, ik weiger het te erkennen als een discussie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Zo heeft iedereen zijn dingen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn slechts 2 nummers.
Drukwerk en Spinvis staan als artiest bovenaan.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan weet je dat je muzieksmaak bagger is.
Ik hou al op. Laten we reageren op Typisch om het onderwerp te verleggen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deze discussie slaat nergens op. Sterker nog, ik weiger het te erkennen als een discussie.
Wow.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
Shiiiittt, paar neo-nazi's die een gamepje gemaakt hebben.
Wow.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
Dit is een game voor mij, eindelijk. WErd al een beetje gek van 0ad en civilisation.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
De Nederlandse Netflix heeft het nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ga m bij het avondeten opzetten.
Holaquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Nederlandse Netflix heeft het niet
Download Hola Better Internet als je op chrome zit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Per Seconde Wijzer is weer terug, mooi man.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:
Zo slim was ik zelf gelukkig ook, maar het werkt wel stukken minder, zeker in combinatie met chromecast.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Download Hola Better Internet als je op chrome zit.
Netflix in de browser is sowieso echt pure bagger. Die nieuwe OS Maverick ook trouwens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
Zo slim was ik zelf gelukkig ook, maar het werkt wel stukken minder, zeker in combinatie met chromecast.
Etta of Beyonce.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:35 schreef DonRaja het volgende:
"When the reflection in the glass that I held to my lips now baby,
Revealed the tears that was on my face"
Krijgt feyenoord weer een huldiging als het deze week wint?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:35 schreef DonRaja het volgende:
"When the reflection in the glass that I held to my lips now baby,
Revealed the tears that was on my face"
Godsamme die shit is diep...
ik zit er weer klaar voor, broekje open en zometeen VI met Hans Kraay topshowquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
weer toppers deze weeek he rolando
Oud. En zo erg is het ook niet, in GTA kun je dat ook doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
My genocide crusadequote:Op maandag 20 oktober 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
Heb je het filmpje wel gekeken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oud. En zo erg is het ook niet, in GTA kun je dat ook doen.
S04E04quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is geen parts unknown vit mam
Ja, vorige week al.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
My genocide crusade
[..]
Heb je het filmpje wel gekeken?
Uhm, neequote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oud. En zo erg is het ook niet, in GTA kun je dat ook doen.
Naja, het principe van onschuldige vermoorden heb ik het over.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit kan en lijkt totaal niet wat je in GTA kan doen en ik ben moderator dus ik heb gelijk.
Zo lijkt elk spel wel op elkaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, het principe van onschuldige vermoorden heb ik het over.
Het is wachten op het eerste spel waar je mensen ritueel kunt onthoofden en daardoor je dorpje kan uitbouwen tot een Kalifaat. GTA Kobane.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
My genocide crusade
[..]
Heb je het filmpje wel gekeken?
Deze plaatquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwa, laatste GTA sowieso al niet meer gespeeld. Het kan mij ook weinig bekoren allemaal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is wachten op het eerste spel waar je mensen ritueel kunt onthoofden en daardoor je dorpje kan uitbouwen tot een Kalifaat. GTA Kobane.
Maar dit wordt beter, cameljacking enzo...quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, laatste GTA sowieso al niet meer gespeeld. Het kan mij ook weinig bekoren allemaal.
Dat klinkt dan wel weer goed. Met als bonuslevel 72 maagden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dit wordt beter, cameljacking enzo...
Die je dan als goed moslim eerst onthooft en daarna pas ontmaagt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer goed. Met als bonuslevel 72 maagden.
Leuk spelquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
goed numbrequote:
Krijgt feyenoord deze week weer een huldiging als ze winnen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die je dan als goed moslim eerst onthooft en daarna pas ontmaagt.
Een glaasje ranja van fred.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Krijgt feyenoord deze week weer een huldiging als ze winnen?
okquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef Smoofie het volgende:
Zoveel mooie muziek vroegah, en wat is nu populair? Justin bieberNicki "aidslet lelijke tyfushour" Minaj en wat negergeneuzel wat ghetto rap is.
Krijg je een uitzending lang geleuter als:quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
Ome Bill Gates binnenkort bij Collegetour.Baas.
kkracistquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef Smoofie het volgende:
Zoveel mooie muziek vroegah, en wat is nu populair? Justin bieberNicki "aidsslet lelijke tyfushoer" Minaj en wat negergeneuzel wat ghetto rap is.
Ja, echt spraakmakend zal het niet worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijg je een uitzending lang geleuter als:
- believe in yourself
- if you help others, you will help yourself
- ....
Zet er gewoon een volslagen malloot neer. Flavor Flav ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, echt spraakmakend zal het niet worden.
Hey, dat had iemand die ik ken ook zojuist.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme. Rond 4 uur besteld om rond 1900 te kunnen eten, zijn ze er nog niet.
leijers
Kazim Kazim.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zet er gewoon een volslagen malloot neer. Flavor Flav ofzo.
ja 10 min later begin ik er nu boos om te wordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, dat had iemand die ik ken ook zojuist.
Mensen hadden soms ook wat meer indiaase looks ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
Leuke show over Myanmar. Land lijkt meer op India dan op Thailand als ik het zo zie. Eten ziet er heerlijk uit. Zeker die krabbetjes enzo
Zo'n groepsverkrachtersblik bedoel je?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mensen hadden soms ook wat meer indiaase looks ja.
Deze is ook mooi over Cruijff.quote:
Verloedering van de maatschappijquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend man. Dan luister je er zelf toch niet naar?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verloedering van de maatschappij.
Ik mis context bij deze bewering.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:28 schreef napoleonfour het volgende:
De Amerikanen eten best veel chili.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mis context bij deze bewering.
Is het op feiten gestoeld?
Veel is relatief, ten opzichte van wie eten ze veel chili?
Is het op eigen waarneming gebaseerd? Zo ja, dan wil ik er graag onafhankelijke getuigenissen bij, die jouw lezing bevestigen.
Wat is jouw definitie van chili?
etc. etc.
En dan weten we niet eens wie hij met 'De Amerikanen' bedoelt....quote:
ja, gaan we weer vervelend doen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mis context bij deze bewering.
Is het op feiten gestoeld?
Veel is relatief, ten opzichte van wie eten ze veel chili?
Is het op eigen waarneming gebaseerd? Zo ja, dan wil ik er graag onafhankelijke getuigenissen bij, die jouw lezing bevestigen.
Wat is jouw definitie van chili?
etc. etc.
Ik heb nog 5 minuten tijd te doden voordat ik vertrek....quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, gaan we weer vervelend doen?
Na Frank Boeijen is er weinig goeds meer uit Nederland gekomen qua muziek.quote:
Kijk Nap, dit is al wat beter. Nog steeds erg veel ruimte voor interpretatie, maar er wordt in elk geval een poging to kadering gedaan door smoof.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:35 schreef Smoofie het volgende:
Texaanse vrouwen zijn lekker.
Mits ze dun zijn.
En niet voor Dallas.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chili_con_carne lees het door en je merkt op dat mensen uit de verenigde staten het overal op doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 minuten tijd te doden voordat ik vertrek....
En geen mens die Frank ooit verstaan heeft, ken je nagaan...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Na Frank Boeijen is er weinig goeds meer uit Nederland gekomen qua muziek.
ninja editquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Chili_con_carne lees het door en je merkt op dat mensen uit de verenigde staten het overal op doen.
eh nee?quote:
Ik vind de Buena Vista Social Club ook tof.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En geen mens die Frank ooit verstaan heeft, ken je nagaan...
Amerikaanse kapsalon?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Ook altijd met hun kaas, gadverdamme . Als een Texaanse chickie dat eet is het een afknapper.
blijven er dan nog vrouwen over?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:35 schreef Smoofie het volgende:
Mits ze dun zijn.
En niet voor Dallas.
Ga die wereld uit Don.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En geen mens die Frank ooit verstaan heeft, ken je nagaan...
Cowgirls hebben gister ook nog gewoon gewonnenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:35 schreef Smoofie het volgende:
Mits ze dun zijn.
En niet voor Dallas.
Het gerucht gaat dat die helemaal niet uit Nederland komen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind de Buena Vista Social Club ook tof.
Pats moeten eens een goed team opbouwen a la Broncos voor Brady gvd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Cowgirls hebben gister ook nog gewoon gewonnen. Schat ze hoog in met die ongelofelijke goede off van ze.
vind ik nou ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pats moeten eens een goed team opbouwen a la Broncos voor Brady gvd.
eensquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Brady is afgelopen man.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bucs moeten eens een geheel nieuw team halenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Teams veranderen nogal eens van woonplaatsquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
Amerikaanse sporten.
Ik las laatst dat het vrij normaal was om regelmatig fan te worden van een ander team, klopt dat?
Zag je die TD passes donderdag man, brady kan nog 2 seizoenen shinen. MAar volgend jaar moetzen ze BB eruit gooien of dwingen om gewoon betere spelers te signen en niet je topspelers weg laten gaan naar bijv de fucking Broncos.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:44 schreef napoleonfour het volgende:
Typisch, weet je nog dat ik het over mijn neefje had die voor AZ speelt? Het knaapje is nu dus geselecteerd voor oranje.
[..]
Ja, licenties zijn toch gewoon te koop/verhandelbaar? Echt heel gay.quote:Teams veranderen nogal eens van woonplaats
Ik geloof dat het in België bij het voetbal ook kan. Ze kunnen hun stamnummer verkopen oid.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]Tof man.
[..]
Ja, licenties zijn toch gewoon te koop/verhandelbaar? Echt heel gay.
Franchising van sports team. Vind het ook belachelijk. Maar het zijn vaak de pauper teams die wisselen , soms dreigen ze er zelfs mee als ze geen goed stadion krijgen oidquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]Tof man.
[..]
Ik vind dat draft-systeem bij bepaalde sporten ook echt vrij bizar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Franchising van sports team. Vind het ook belachelijk. Maar het zijn vaak de pauper teams die wisselen , soms dreigen ze er zelfs mee als ze geen goed stadion krijgen oid/
Ik heb wel interesse in het nummer van Antwerp.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geloof dat het in België bij het voetbal ook kan. Ze kunnen hun stamnummer verkopen oid.
Gebeurt in Engeland ook soms met voetballie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
Dan voorkom je wel het ontstaan van de verhoudingen zoals bij het voetbal in Europa. Met een paar megaclubs en de rest dient als opvulling.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat draft-systeem bij bepaalde sporten ook echt vrij bizar.
Het is vrij logisch, die clubs gaan toch niet een hele jugendopleiding neerpoten als ze binnen 4 jaar weg kunnen zijn uit dat gebied?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die hebben toch 1?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in het nummer van Antwerp.
Hoezo. Dat zorgt juist voor goede balans.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, zo had ik er nog niet over nagedacht. Ik dacht aan een scenario waar zo'n Vilhena of Klaassen uit de jeugdopleiding komt en dan ineens bij Willem II aan de bak moesten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is vrij logisch, die clubs gaan toch niet een hele jugendopleiding neerpoten als ze binnen 4 jaar weg kunnen zijn uit dat gebied?
Klopt, ze hadden zelfs uiteindelijk alleen die mongolen van Beerschot over.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja. Zo'n stad als Antwerpen zou een betere club verdienen.
Salary cap in de NHL ging niet zo geweldigquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef Smoofie het volgende:
USA systeem vind ik juist goed. Vooral dat je niet zomaar spelers kunt kopen enz en een salary cap heb.
Maar daar heb je geen jeugdopleidingen. Alleen bij MLB een beetje .quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, zo had ik er nog niet over nagedacht. Ik dacht aan een scenario waar zo'n Vilhena of Klaassen uit de jeugdopleiding komt en dan ineens bij Willem II aan de bak moesten.
Ze komen van de colleges toch? Die grote teams hebben sowieso geen jeugdteams dacht ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, zo had ik er nog niet over nagedacht. Ik dacht aan een scenario waar zo'n Vilhena of Klaassen uit de jeugdopleiding komt en dan ineens bij Willem II aan de bak moesten.
Die zijn failliet met hun debiele logo met ijsberen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden zelfs uiteindelijk alleen die mongolen van Beerschot over.
Ja, daarom is het daar wel een aardig systeem ja. Maar ik stelde het mij voor voor voetbalclubs in Nederland.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze komen van de colleges toch? Die grote teams hebben sowieso geen jeugdteams dacht ik.
Lijkt me nog steeds raar overigens: je kan dan als die hard Feyenoord fan ineens door Ajax gedraft worden?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, daarom is het daar wel een aardig systeem ja. Maar ik stelde het mij voor voor voetbalclubs in Nederland.
Dan teken je gewoon niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds raar overigens: je kan dan als die hard Feyenoord fan ineens door Ajax gedraft worden?
Moet je niet doen. Het systeem is best goed om de eenwicht te bewaren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, daarom is het daar wel een aardig systeem ja. Maar ik stelde het mij voor voor voetbalclubs in Nederland.
Lex Immers gaat nog liever dood.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds raar overigens: je kan dan als die hard Feyenoord fan ineens door Ajax gedraft worden?
Volgens mij is het ook zo dat de kutste clubs de grootste kans hebben op de beste talenten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oeh, haten op ijsberen is in deze contreien levensgevaarlijk...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zijn failliet met hun debiele logo met ijsberen.
Dat is gebeurd bij een die hard niner fan ( SF 49'ers). Hij wilde de nieuwe Joe montana worden, maar hij werd de beste no.12 ooit, maar niet bij zijn jeugdliefde.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aan de andere kant, welke blinde zou ooit Lex draften...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lex Immers gaat nog liever dood.
Het logo was debiel. IJsberen daarentegenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oeh, haten op ijsberen is in deze contreien levensgevaarlijk...
Volgens mij is hij weer weg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef napoleonfour het volgende:
Is die Hasselbaink geen coach in antwerpen opperkleurder?
Aah ok, ik dacht dat het verplicht was. Mag je dan wel gewoon bij een ander team tekenen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan teken je gewoon niet.
Gebeurt wel eens.
Yep, is alweer weg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij is hij weer weg.
Als free agent ja. JE kan zelfs je draft positie wisselen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik dacht dat het verplicht was. Mag je dan wel gewoon bij een ander team tekenen?
Ik ben juist herkenbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
opperkleurder wanneer neem je een UI nu herken ik je niet
Nee, dat niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik dacht dat het verplicht was. Mag je dan wel gewoon bij een ander team tekenen?
tegen wie speelt juve in de cl deze weekquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:55 schreef hafcfan het volgende:
Toto gezet op onder andere Roda. Speelt dat Jong Twente met veel 1e elftal spelers.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:55 schreef hafcfan het volgende:
Toto gezet op onder andere Roda. Speelt dat Jong Twente met veel 1e elftal spelers.
Lijkt me toch raar. Maar van de andere kant: een amerikaanse collega vertelde me dat bizar genoeg de onderlinge haat groter is bij College teams, dan bij de profs.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is gebeurd bij een die hard niner fan ( SF 49'ers). Hij wilde de nieuwe Joe montana worden, maar hij werd de beste no.12 ooit, maar niet bij zijn jeugdliefde.
Manning kon ook voor SD spelen, heeft toen geweigerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is gebeurd bij een die hard niner fan ( SF 49'ers). Hij wilde de nieuwe Joe montana worden, maar hij werd de beste no.12 ooit, maar niet bij zijn jeugdliefde.
Klopt. Veel groter. Mensen zijn echt veel gekker van hun college teams.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me toch raar. Maar van de andere kant: een amerikaanse collega vertelde me dat bizar genoeg de onderlinge haat groter is bij College teams, dan bij de profs.
Olympiacos uitquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tegen wie speelt juve in de cl deze week
Ik ken dat systeem alleen maar een beetje van die wijvenfilm met Tom Cruise...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Kost je wel een bak geld trouwens Don
Zon college team heeft ook een ongelofelijk groot stadion.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me toch raar. Maar van de andere kant: een amerikaanse collega vertelde me dat bizar genoeg de onderlinge haat groter is bij College teams, dan bij de profs.
quote:
Heb al genoeg gedronken maar dat zijn biertjes die ik al gedronken heb. En als ik alles wat ik drink upload naar untappd dan krijg ik hier straks een goede naam. En dat is ook niet de bedoeling.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef Dven het volgende:
Even op het terras gaan zitten. Zal uploaden naar untappd
Manning, ik mag hem niet, maar heb wel respect voor hem. Met zijn omaha.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Manning kon ook voor SD spelen, heeft toen geweigerd.
Bijna allemaal hebben ze 100k+ toeschouwersquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zon college team heeft ook een ongelofelijk groot stadion.
Hopelijk wint Jong Twentequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:55 schreef hafcfan het volgende:
dit is de kleedkamer hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zat een neger kip te koken in de douches
http://en.wikipedia.org/w(...)stadiums_by_capacityquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bijna allemaal hebben ze 100k+ toeschouwers
maar wat is er nou leuk aan "american football"?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Al is het onvergelijkbaar met een voetbal stadion, zo'n stadion zou zwaar onveilig worden bevonden door de UEFA.
Denk het ook welquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oei dat wordt pittig voor de juvenaren
Ik check alles aan, behalve als ik een paar keer achter elkaar hetzelfde pils drink. Voor steeds hetzelfde drinken krijgen je ook badges.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Heb al genoeg gedronken maar dat zijn biertjes die ik al gedronken heb. En als ik alles wat ik drink upload naar untappd dan krijg ik hier straks een goede naam. En dat is ook niet de bedoeling.
Niks mis meequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef Dven het volgende:
Ik denk dat ik voor een Oosterrijks Kaiserbiertje ga.
vieze racist die langharigequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zat een neger kip te koken in de douches
Oke. Dan ga ik morgen veel badges scoren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik check alles aan, behalve als ik een paar keer achter elkaar hetzelfde pils drink. Voor steeds hetzelfde drinken krijgen je ook badges.
Amerikaanse collega en haar vriend hebben op verschillende colleges gezeten. Nu was er laatst een groot college football event in Ierland waar ze apart van elkaar naar toe zijn gegaan, omdat ze per sé in hun eigen collegekleuren wilden lopen, maar dat niet pikten van elkaar...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bijna allemaal hebben ze 100k+ toeschouwers
Ik ben een keer naar de Admirals geweest, dat was me saai zeg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar wat is er nou leuk aan "american football"?
Niet bekend mee. Goedkoopste bier dat ik hier zag staan. Halve euro voor een half litertjequote:
Dit boeit echt niemandquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef hafcfan het volgende:
Haha ze draaien bij jong Twente ook ynwa voor 300 man
Dat is wel heel sneuquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef hafcfan het volgende:
Haha ze draaien bij jong Twente ook ynwa voor 300 man
Je moet even naar de specifieke condities kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Dan ga ik morgen veel badges scoren.
Oke Roda JanCeesquote:
lijkt me idd pure poep, typisch zo'n iets waarbij Amerika wilt afwijken van de rest van de wereld om cool te doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar de Admirals geweest, dat was me saai zeg.
Ik was voornamelijk bezig met zo veel mogelijk verschillende dingen te drinken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet even naar de specifieke condities kijken.
Jezus, doe eens normaal manquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
American Football is beste sport ter wereld zo'n beetje
Ijshockeyquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Darts en korfbalquote:
Er is net wat meer actie dan bij Baseball. Maar het ligt toch ook wel heel vaak stil.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben het hier mee eens. IJshockey en Basketbal vind ik ook niet zo tof. Honkbal vind ik nog wel leuk, maar volg alleen wat Nederland doet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lijkt me idd pure poep, typisch zo'n iets waarbij Amerika wilt afwijken van de rest van de wereld om cool te doen
Ga ik wel eens meekijken in Ornskoldsvik. Zelfs nog een keertje mee mogen trainen met de boys. Probeerde een bodycheck uit te delen. Die dude bleef staan alsof er een vlieg tegen hem vloog.quote:
Ja. Maar dat maakt het niet minder leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is net wat meer actie dan bij Baseball. Maar het ligt toch ook wel heel vaak stil.
En nu heb je een litteken op je kop.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga ik wel eens meekijken in Ornskoldsvik. Zelfs nog een keertje mee mogen trainen met de boys. Probeerde een bodycheck uit te delen. Die dude bleef staan alsof er een vlieg tegen hem vloog.
Daarna pakte hij me terug.
dat leef jij in een andere wereld als ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Amerikaanse collega en haar vriend hebben op verschillende colleges gezeten. Nu was er laatst een groot college football event in Ierland waar ze apart van elkaar naar toe zijn gegaan, omdat ze per sé in hun eigen collegekleuren wilden lopen, maar dat niet pikten van elkaar...
ijshockey = poepquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens. IJshockey en Basketbal vind ik ook niet zo tof. Honkbal vind ik nog wel leuk, maar volg alleen wat Nederland doet.
Korfbalquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Darts en korfbal
Zou nooit iemand zeggen
Kansas city moet winnenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
baseball
niet kansas city bandwagonen
eensquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ijshockey = poep
basketbal = poep
honkbal = poep
american football = poep2
voetbal = poepquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ijshockey = poep
basketbal = poep
honkbal = poep
american football = poep2
Ik heb er het geduld niet voor. Of niet de juiste genen, want voetbal is vaak ook dodelijk saai en dat blijf ik toch kijken... Ik betrapte me erop dat ik zelfs integrale herhalingen van wedstrijden uit de eredivisie uit het seizoen 2003/2004 zat te kijken... terwijl ik wist dat het 0-0 zou blijven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja. Maar dat maakt het niet minder leuk.
wielrennen is dan nog wel de diarree der sporten zegmaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voetbal = poep
tennis = spetterpoep
wielrennen = godenpoep
Ik zal ze eens vragen van welke colleges zij komen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Schijnt idd erg te zijn bij die colleges. Stadium van Dallas is wel ziek btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |