Wanneer gaan jij en Knutina fokken hequote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even fiets snelle poetsbeurt, morgenvroeg hopelijk al storm
Hopelijk nooitquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en Knutina fokken he
Je waait morgen van de weg zoals Ajax morgen wordt verpulverd door Barcelona.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even fiets snelle poetsbeurt, morgenvroeg hopelijk al storm
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:59 schreef Dven het volgende:
En ik zit hier tevreden met die kleine op m'n schoot, de zon schijnt er is geen regen.
Met rotweer en harde wind : We gaan fietsen met dat kind
Geen zin in man. Ook lastig met eem baby naar Japan, schaam me nu al met de gedachte jankend kind in de yamanote lijn te moeten stappenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen zin in man. Ook lastig met eem baby naar Japan, schaam me nu al met de gedachte jankend kind in de yamanote lijn te moeten stappen
Wind in de rug rij ik 70quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je waait morgen van de weg zoals Ajax morgen wordt verpulverd door Barcelona.
Heb er een cd box van liggenquote:
vind ook wel leuke muziek maar ken niet zo heel veel nummers van hemquote:
Kind laat je tot z'n 14e opvoeden door een Thaise au-pair. Daarna ga je bier met hem drinken. Zo lastig is het allemaal niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen zin in man. Ook lastig met eem baby naar Japan, schaam me nu al met de gedachte jankend kind in de yamanote lijn te moeten stappen
quote:
Dit filmpje met zijn muziek is helemaalquote:
is ook hij dat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit filmpje met zijn muziek is helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1e stukje mee, dan een stuk van de zijkant en dan laatste stuk schuin van achter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wind tegen, wieltjeszuiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |