1m68 als ik internets moet geloven. Julius Caesar was ook zoiets.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gij onwetende. Hij was 1.70 en langer de meeste Fransen in die tijd.
Hij droeg sowieso wel hakken die kleine Franse nicht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1m68 als ik internets moet geloven. Julius Caesar was ook zoiets.
Hoe voelt dat nou, dat je bijna even groot bent als de grote Keizer Julius Kaisarquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met steunzooltjes gebakken van biefstuk door Stijn zijn overgrootmoederquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij droeg sowieso wel hakken die kleine Franse nicht.
Hun lengte passen in mijn breedte, dat voelt goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat je bijna even groot bent als de grote Keizer Julius Kaisar
Wij zijn nog geen maatjes op untappd.quote:
je bent wel vierkantquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hun lengte passen in mijn breedte, dat voelt goed.
In before fat grapjes.
Wat doen wij hieraanquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij zijn nog geen maatjes op untappd.
Wie geloof je nu? Lange_Lans, historicus extraordinaire of internets?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Met steunzooltjes gebakken van biefstuk door Stijn zijn overgrootmoeder
Als ik terugkom uit het oord waar ik nu verblijf voeg ik je toe.quote:
Je kan op een verantwoorde wijze bijhouden welke verschillende bieren je in de voorbijgaande periode genuttigd heb, waardoor je als het ware een fraaie encyclopedie voor jezelf opbouwt en er een wereldwijd netwerk van deskundige oordelen over gerstenat ontstaat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah, dan is het logisch dat ik het niet ken.
Ik heb gezocht en ik heb je niet kunnen identificeren door de vriendenlijsten van Knut, Saind, JanCees, Opperkleurder en LR naast elkaar te leggen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik terugkom uit het oord waar ik nu verblijf voeg ik je toe.
Voor nu, ga ik nog even een wijntje scoren en met mijn enorme ballen in de zo'n zitten.
Het is wellicht te verklaren wanneer ik je verklap dat ik die ook nog niet op mijn vriendenlijst heb toegevoegd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb gezocht en ik heb je niet kunnen identificeren door de vriendenlijsten van Knut, Saind, JanCees, Opperkleurder en LR naast elkaar te leggen.
Apart dit.
Dit klinkt als een plausibele verklaring inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is wellicht te verklaren wanneer ik je verklap dat ik die ook nog niet op mijn vriendenlijst heb toegevoegd.
Doe eensquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is wellicht te verklaren wanneer ik je verklap dat ik die ook nog niet op mijn vriendenlijst heb toegevoegd.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en Knutina fokken hequote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even fiets snelle poetsbeurt, morgenvroeg hopelijk al storm
Hopelijk nooitquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en Knutina fokken he
Je waait morgen van de weg zoals Ajax morgen wordt verpulverd door Barcelona.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even fiets snelle poetsbeurt, morgenvroeg hopelijk al storm
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:59 schreef Dven het volgende:
En ik zit hier tevreden met die kleine op m'n schoot, de zon schijnt er is geen regen.
Met rotweer en harde wind : We gaan fietsen met dat kind
Geen zin in man. Ook lastig met eem baby naar Japan, schaam me nu al met de gedachte jankend kind in de yamanote lijn te moeten stappenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen zin in man. Ook lastig met eem baby naar Japan, schaam me nu al met de gedachte jankend kind in de yamanote lijn te moeten stappen
Wind in de rug rij ik 70quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je waait morgen van de weg zoals Ajax morgen wordt verpulverd door Barcelona.
Heb er een cd box van liggenquote:
vind ook wel leuke muziek maar ken niet zo heel veel nummers van hemquote:
Kind laat je tot z'n 14e opvoeden door een Thaise au-pair. Daarna ga je bier met hem drinken. Zo lastig is het allemaal niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen zin in man. Ook lastig met eem baby naar Japan, schaam me nu al met de gedachte jankend kind in de yamanote lijn te moeten stappen
quote:
Dit filmpje met zijn muziek is helemaalquote:
is ook hij dat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit filmpje met zijn muziek is helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1e stukje mee, dan een stuk van de zijkant en dan laatste stuk schuin van achter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wind tegen, wieltjeszuiger.
Jep.quote:
Echt zo mooi vind ik het. Het is dat ik niet helemaal dronken ben anders zou ik Guus Meeuwis en Jan Smit gaan luisterenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dven wordt er helemaal nostalgisch van.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Saind het volgende:
Knut je moet vanavond Parts Unknown Vietnam kijken. Dan kijk ik Myanmar
Fijn dat je je diepste geheimen met ons deelt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Echt zo mooi vind ik het. Het is dat ik niet helemaal dronken ben anders zou ik Guus Meeuwis en Jan Smit gaan luisteren
Dit zing ik hier als ik 's nachts dronken door de straten struinquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je je diepste geheimen met ons deelt.
een Duitser die muziek maakt voor NL elftalquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep.
Haarstijl van Nederlands elftal in de 70's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken hem nog als 8-jarig ventje dat zong : Ik zing dit lied voor jou alleenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem weet ik ook de songtekst. Niks om je voor te schamen. Wel vraag ik me af welke sociaal beperkte die teksten schrijft.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een Duitser die muziek maakt voor NL elftal
raar
quote:Mey zingt vooral in het Duits, maar ook wel in het Frans en incidenteel in het Nederlands, vooral liedjes waarbij de tekst een belangrijke rol speelt.
Vroeger, toen ik nog wel eens buiten kwam, kwam ik in contact met deze muziek. Ik kan me ook nog tijden herinneren van die Belgische hoer met die teksten die niemand begreep, Belle Perez oid.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ken hem nog als 8-jarig ventje dat zong : Ik zing dit lied voor jou alleen
Sommige nummers zijn wel guilty pleasures ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Jan Smit oprecht nog niet zo slecht.
Er is geen parts unknown vit mamquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Saind het volgende:
Knut je moet vanavond Parts Unknown Vietnam kijken. Dan kijk ik Myanmar
Als je niet verder geraakt dan No woman no cry en One love wel ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht wel erg overschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |