Redemption song is wel goedquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je niet verder geraakt dan No woman no cry en One love wel ja.
Luister dit plaatje van een plaatquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
tegenwoordig luister ik ook veel jazz en blues
Een van de mooiere bluesnummers ooit: Clarence Carter - The few troubles I've had.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet nog wel wat dieper daarin graven, zal het wel eens onthouden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een van de mooiere bluesnummers ooit: Clarence Carter - The few troubles I've had.
Je moet Mark Knopfler gaan luisteren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond dat een beetje te hijgerig gehyped door die gebochelde flapoor van DWDD.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik luister veel Johnny Cash.
Dit is niets nieuws.
Als je niet into gitaargenialiteit bent, is dat wellicht een beetje saai.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet Mark Knopfler gaan luisteren.
Mathijs van Nieuwkerk?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond dat een beetje te hijgerig gehyped door die gebochelde flapoor van DWDD.
Ik schat Stijn hoog in.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je niet into gitaargenialiteit bent, is dat wellicht een beetje saai.
Dan weet je dat je muzieksmaak bagger is.quote:
Het zijn slechts 2 nummers.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan weet je dat je muzieksmaak bagger is.
Deze discussie slaat nergens op. Sterker nog, ik weiger het te erkennen als een discussie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Zo heeft iedereen zijn dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |