Na Frank Boeijen is er weinig goeds meer uit Nederland gekomen qua muziek.quote:
Kijk Nap, dit is al wat beter. Nog steeds erg veel ruimte voor interpretatie, maar er wordt in elk geval een poging to kadering gedaan door smoof.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:35 schreef Smoofie het volgende:
Texaanse vrouwen zijn lekker.
Mits ze dun zijn.
En niet voor Dallas.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chili_con_carne lees het door en je merkt op dat mensen uit de verenigde staten het overal op doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 minuten tijd te doden voordat ik vertrek....
En geen mens die Frank ooit verstaan heeft, ken je nagaan...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Na Frank Boeijen is er weinig goeds meer uit Nederland gekomen qua muziek.
ninja editquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Chili_con_carne lees het door en je merkt op dat mensen uit de verenigde staten het overal op doen.
eh nee?quote:
Ik vind de Buena Vista Social Club ook tof.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En geen mens die Frank ooit verstaan heeft, ken je nagaan...
Amerikaanse kapsalon?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Ook altijd met hun kaas, gadverdamme . Als een Texaanse chickie dat eet is het een afknapper.
blijven er dan nog vrouwen over?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:35 schreef Smoofie het volgende:
Mits ze dun zijn.
En niet voor Dallas.
Ga die wereld uit Don.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En geen mens die Frank ooit verstaan heeft, ken je nagaan...
Cowgirls hebben gister ook nog gewoon gewonnenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:35 schreef Smoofie het volgende:
Mits ze dun zijn.
En niet voor Dallas.
Het gerucht gaat dat die helemaal niet uit Nederland komen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind de Buena Vista Social Club ook tof.
Pats moeten eens een goed team opbouwen a la Broncos voor Brady gvd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Cowgirls hebben gister ook nog gewoon gewonnen. Schat ze hoog in met die ongelofelijke goede off van ze.
vind ik nou ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pats moeten eens een goed team opbouwen a la Broncos voor Brady gvd.
eensquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Brady is afgelopen man.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bucs moeten eens een geheel nieuw team halenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Teams veranderen nogal eens van woonplaatsquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
Amerikaanse sporten.
Ik las laatst dat het vrij normaal was om regelmatig fan te worden van een ander team, klopt dat?
Zag je die TD passes donderdag man, brady kan nog 2 seizoenen shinen. MAar volgend jaar moetzen ze BB eruit gooien of dwingen om gewoon betere spelers te signen en niet je topspelers weg laten gaan naar bijv de fucking Broncos.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:44 schreef napoleonfour het volgende:
Typisch, weet je nog dat ik het over mijn neefje had die voor AZ speelt? Het knaapje is nu dus geselecteerd voor oranje.
[..]
Ja, licenties zijn toch gewoon te koop/verhandelbaar? Echt heel gay.quote:Teams veranderen nogal eens van woonplaats
Ik geloof dat het in België bij het voetbal ook kan. Ze kunnen hun stamnummer verkopen oid.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]Tof man.
[..]
Ja, licenties zijn toch gewoon te koop/verhandelbaar? Echt heel gay.
Franchising van sports team. Vind het ook belachelijk. Maar het zijn vaak de pauper teams die wisselen , soms dreigen ze er zelfs mee als ze geen goed stadion krijgen oidquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]Tof man.
[..]
Ja, licenties zijn toch gewoon te koop/verhandelbaar? Echt heel gay.
Ik vind dat draft-systeem bij bepaalde sporten ook echt vrij bizar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Franchising van sports team. Vind het ook belachelijk. Maar het zijn vaak de pauper teams die wisselen , soms dreigen ze er zelfs mee als ze geen goed stadion krijgen oid/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |