Zet er gewoon een volslagen malloot neer. Flavor Flav ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, echt spraakmakend zal het niet worden.
Hey, dat had iemand die ik ken ook zojuist.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme. Rond 4 uur besteld om rond 1900 te kunnen eten, zijn ze er nog niet.
leijers
Kazim Kazim.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zet er gewoon een volslagen malloot neer. Flavor Flav ofzo.
ja 10 min later begin ik er nu boos om te wordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, dat had iemand die ik ken ook zojuist.
Mensen hadden soms ook wat meer indiaase looks ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
Leuke show over Myanmar. Land lijkt meer op India dan op Thailand als ik het zo zie. Eten ziet er heerlijk uit. Zeker die krabbetjes enzo
Zo'n groepsverkrachtersblik bedoel je?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mensen hadden soms ook wat meer indiaase looks ja.
Deze is ook mooi over Cruijff.quote:
Verloedering van de maatschappijquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend man. Dan luister je er zelf toch niet naar?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verloedering van de maatschappij.
Ik mis context bij deze bewering.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:28 schreef napoleonfour het volgende:
De Amerikanen eten best veel chili.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mis context bij deze bewering.
Is het op feiten gestoeld?
Veel is relatief, ten opzichte van wie eten ze veel chili?
Is het op eigen waarneming gebaseerd? Zo ja, dan wil ik er graag onafhankelijke getuigenissen bij, die jouw lezing bevestigen.
Wat is jouw definitie van chili?
etc. etc.
En dan weten we niet eens wie hij met 'De Amerikanen' bedoelt....quote:
ja, gaan we weer vervelend doen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mis context bij deze bewering.
Is het op feiten gestoeld?
Veel is relatief, ten opzichte van wie eten ze veel chili?
Is het op eigen waarneming gebaseerd? Zo ja, dan wil ik er graag onafhankelijke getuigenissen bij, die jouw lezing bevestigen.
Wat is jouw definitie van chili?
etc. etc.
Ik heb nog 5 minuten tijd te doden voordat ik vertrek....quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, gaan we weer vervelend doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |