quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. nieuwe dunschiller gekocht, leg ik hem in de la, nįįst de 'verdwenen' dunschiller![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef minilot het volgende:
[..]Herkenbaar!
Nou ja, ik gebruik dunschillers zelf echt voor van alles, dus vind het op zich kust werk handig om er twee te hebben, voor het geval de ander in de afwasmachine zit
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. nieuwe dunschiller gekocht, leg ik hem in de la, nįįst de 'verdwenen' dunschiller![]()
Zo gaat dat eenmaal. Je vindt alle verloren voorwerpen direct nadat je een nieuwe hebt gekocht/geregeldquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:
+ alle mensen die niet meer mogen zeggen dat Mc bocht isquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorspelbaar.
Verwachtingspatroon en pleasen.
Dangmyeon! Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:49 schreef minilot het volgende:
Hoi vanuit de Markthal trouwens!Had citroenzuur nodig, en dangmyeon (zoeteaardappelnoedels).
Nog steeds erg druk!
Leuk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorspelbaar.
Verwachtingspatroon en pleasen.
Die zijn eruit geknipt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
+ alle mensen die niet meer mogen zeggen dat Mc bocht is
En sommige "foodkenners" zijn gewoon de meisjes die op zo'n beurs werken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Leuk!Ik vraag me overigens wel af hoeveel mensen niet positief gereageerd hebben, dat krijgen we niet te zien..
Poeh, daar vraag je me wat. Ik maak altijd een soort combi van verschillende recepten. En het is altijd wonderwel lekker.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef broccolitaart het volgende:
Lonaa, ik ben heel benieuwd naar het recept van de lemoncurd taart
Nou, ik kreeg net in de Markthal een partje te proeven van een vage gekweekte mix tussen peer en appel en daar had ik wel wat op aan te merken. Dat zeg ik dan wel eerlijk, al vind ik dat dan altijd wel een tikkie ongemakkelijk..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
En sommige "foodkenners" zijn gewoon de meisjes die op zo'n beurs werken.Al geloof ik best dat veel mensen positief zijn, ben ik ook altijd bij die mensen die in de AH staan te koken.
Ik ben daarin nog iets te verlegen denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg net in de Markthal een partje te proeven van een vage gekweekte mix tussen peer en appel en daar had ik wel wat op aan te merken. Dat zeg ik dan wel eerlijk, al vind ik dat dan altijd wel een tikkie ongemakkelijk..
quote:
Net als hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:38 schreef golfer het volgende:
Even gebruik gemaakt van een moment zonder regen om in een steeds meer aanwakkerende storm wat boodschappen in huis te halen.
Nu verder lekker binnen genieten van de storm, in de hoop dat de schutting het weer overleefd.
Spannendquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal enthousiast, wij zitten erover te denken om ons huidige huis te kopen (van mijn stiefvader waar we nu van huren) zodat we het ook kunnen gaan verbouwen en meer onze stijl van kunnen maken.Nieuwe keuken.
Als het allemaal door gaat natuurlijk, we moeten even overleggen met mijn handige zwager, want het is best een flinke verbouwing.
Woah, dat is gaaf! Wat voor soort keuken heb je nu? En wat zijn je wensen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal enthousiast, wij zitten erover te denken om ons huidige huis te kopen (van mijn stiefvader waar we nu van huren) zodat we het ook kunnen gaan verbouwen en meer onze stijl van kunnen maken.Nieuwe keuken.
Als het allemaal door gaat natuurlijk, we moeten even overleggen met mijn handige zwager, want het is best een flinke verbouwing.
Lurker hier.....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog briljante ideeen?
Lief is donderdag jarig en ik ga zelf taart bakken. Dat doe ik niet zo vaak en ik maak eigenlijk altijd een hele lekkere citroentaart met lemoncurd enzo.![]()
Maar ik wil wel eens wat anders. Wat is jullie toprecept voor taart?
Hallo lurkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:47 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Lurker hier.....
Heb vorige week de caramel shortcake gemaakt vlgs recept van laura s bakery,eigenlijk een soort twixtaart.
Makkelijk te maken en kreeg goede reacties.
[ afbeelding ]
Het is leuk om te bedenken wat je allemaal wilt veranderen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spannendmaar ook leuk.
Ik hoop zo dat wij in het nieuwe jaar ook op zoek kunnen naar een koophuisje.
Ik heb nu zo'n typische smalle lange keuken. Maar we willen er dus een open keuken van maken, samen met de eetkamer. Dan kan er veel meer keuken in. Dat is ook het belangrijkste, meer werk en kast ruimte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah, dat is gaaf! Wat voor soort keuken heb je nu? En wat zijn je wensen?
Tja zo was een collega van mij ook verbaasd over citroenzuur, precies wat jij nu verteld. Vond het nog vreemder dat ik potten vol "e-nummers" heb. (alginaat, xantaan, lecitine, glutamaat, etc etc)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:52 schreef minilot het volgende:
Hihi. Collega in een deuk. Die kent 'citroenzuur' alleen van ingrediėntenlijsten op verpakt spul. Die had nog nooit een los doosje ervan gezien en is helemaal verbaasd dat je dat zo kunt kopen. Dikke pret![]()
Dat kan nooit vies zijn!quote:Vulling
•60 gram boter
•1 blikje gecondenseerde melk (Friesche Vlag)
•4 el donkerbruine basterdsuiker
Mononatriumglutamaat bedoel je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja zo was een collega van mij ook verbaasd over citroenzuur, precies wat jij nu verteld. Vond het nog vreemder dat ik potten vol "e-nummers" heb. (alginaat, xantaan, lecitine, glutamaat, etc etc)
Hoe is het afgelopen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar beter ook want zit nu weer ff bij de dokter. Heb het idee dat er iets tegen mn hoofd duwt (al eerder een prop gehad), hoop niet dat ik straks weer naar t ziekenhuis moet.
Werkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Oops ging om 10 uur op de bank zitten met een pot thee, haakwerk en Grey's Anatomy.
En nu zijn we opeens 3,5 uur verder.......
Nouja wat moet je ook anders met dit weer
Prop gevormd tussen mn neus en oor. Is er met een tangetje uitgehaald. Ik heb meegeholpen met de 'operatie', licht bijgehoudenquote:
Ontbijt????quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:27 schreef minilot het volgende:
Mijn ontbijt/lunch is zo dadelijk een kom rasam, die nog over is van gisteren
Ja, had vanmorgen al zoveel van de kaaspolenta 'voorgeproefd' dat k nu pas weer trek kreeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ontbijt????
Hallo hee. Ik krijg nu mijn grote zwakte op mn bureau gedumpt; een zakje chips
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
k heb meegeholpen met de 'operatie', licht bijgehouden
Ha, mooi zo!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn 2e brood is goed gelukt!! Heel mooi luchtig en goudbruin
en lekker
Het water lauw gemaaktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, mooi zo!![]()
Wat had je nu anders gedaan dan bij de vorige?
En hee, ik wou nog vragen, hoe gaat het inmiddels met je opleiding?
Heel goed!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het water lauw gemaakten beter opgelet en niet alles er ingekiept.
![]()
Oh, daar is het wel echt perfect weer voor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:32 schreef emmyemmy het volgende:
Regen en straks een lekker stoofpotje op het vuur
Beterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
en lekker
Nicequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
en lekker
Nice, misschien toch ook eens over na gaan denken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is deze: http://www.inventum.eu/kl(...)dbakmachines/bm120b/ en er zitten 2 deeghaken in dus 2 gaatjes onderin. Moet zeggen dat de grootte daarvan me erg meevalt![]()
Dit was een maisbroodmix (Abdijmix van de Appie). Erg lekker. Had er trouwens stiekem 1 gram gist extra bij gegooid..
Ziet er heel erg tof uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:55 schreef minilot het volgende:
Over bakken gesproken... Ik vond iets, kijk nou hoe gaaf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Teochew spiral mooncakes" dus, met zoete vulling van bonen of taro... Eigenlijk Chinees, maar als ik dit ga maken (en dat ben ik zeker van plan) denk ik dat ik er een Sinterklaasdraai aan ga geven en ze vul met amandelspijs
Als je wilt mag je de broodbakmachine die hier staat wel hebben om te testen of het wat is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice, misschien toch ook eens over na gaan denken.
Thanks! Dat is lief. Ik hou het even in gedachte (was niet van plan meteen te gaan bakken).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je wilt mag je de broodbakmachine die hier staat wel hebben om te testen of het wat is.
Hollands huisje maken, met een trapgeveltje. Maakt het meteen sinterklazigerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ziet er heel erg tof uit.
Ik keek net HHB en heb besloten dat ik een koek-huisje maak voor Sinterklaas bij m'n schoonzus.
Zou eerder iets voor kerst zijn, maar met kerst wil ik het op m'n blog hebben. Dusja.
Met schoorsteen en sinterklaas op het dak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Hollands huisje maken, met een trapgeveltje. Maakt het meteen sinterklazig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadat ik vandaag echt een beroerde dag had is dit wel ff fijn
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jazeker!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
Kennen jullie dat gevoel van triomf nadat je een best heftig technisch probleem hebt opgelost waar je echt uren zoekwerk in hebt gestopt?![]()
Succes!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:25 schreef Lonaa het volgende:
De postbode kwam een pakketje brengen voor mijn bovenbuurvrouw die niet thuis was. Das mooi, kan ik d'r gelijk aanspreken en over de overlast praten.
Pastinaakfrietjes!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:25 schreef Selestha het volgende:
Ik maak voor vanavond pastinaak-kerrie frietjes. Ik ben benieuwd of dat lekker is, experimentje
Oh dat lijkt me ook een goede combi ja! Ga ik ook eens doen. Ik wist al dat pastinaakfrietjes lekker waren, en besloot er nu wat kerrie op te doen. Is vast ook lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Pastinaakfrietjes!Erg lekker met pittige pindasaus!
Koude pannenkoekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:25 schreef kwakz0r het volgende:
Oh millionaire shortbread... zó lekker! Heb t ook eens gemaakt met geroosterde hazelnoten door de caramellaag heen... OMNOMNOM.
Ik heb net gelateluncht met opgewarmde pannenkoeken (gewone zelfgebakken van gisteravond, maar ik vind ze koud minder lekker dan warm, vandaar).
Ja. Zeker na de afgelopen dagen met wat gezeikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Boks.
Dat maakt altijd fijne werkdagen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koude pannenkoeken![]()
Zo enorm lekker! Met stroop
Ja niks vervelend aan hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koude pannenkoeken![]()
Zo enorm lekker! Met stroop
Ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vanmiddag linzensoep gemaakt voor mijn ouders; hadden ze nog nooit gehad! En ze vonden het heerlijk. Ik vind linzensoep zo lekker herfsterig
Bartje bidt niet voor brune bonen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:53 schreef Isabeau het volgende:
De Drentse keuken doet meer aan bonen- en erwtensoep
Voor chocolade kruidnoten maak ik een uitzonderingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:31 schreef minilot het volgende:
Ik eet pas kruidnoten vanaf het moment dat de Intocht weer gelukt is.
Geth.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:17 schreef borisz het volgende:
Game Seth en Match... Seth Gaaikema overleden.![]()
http://www.omroepbrabant.(...)ikema+overleden.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |