SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadat ik vandaag echt een beroerde dag had is dit wel ff fijn
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jazeker!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
Kennen jullie dat gevoel van triomf nadat je een best heftig technisch probleem hebt opgelost waar je echt uren zoekwerk in hebt gestopt?![]()
Succes!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:25 schreef Lonaa het volgende:
De postbode kwam een pakketje brengen voor mijn bovenbuurvrouw die niet thuis was. Das mooi, kan ik d'r gelijk aanspreken en over de overlast praten.
Pastinaakfrietjes!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:25 schreef Selestha het volgende:
Ik maak voor vanavond pastinaak-kerrie frietjes. Ik ben benieuwd of dat lekker is, experimentje
Oh dat lijkt me ook een goede combi ja! Ga ik ook eens doen. Ik wist al dat pastinaakfrietjes lekker waren, en besloot er nu wat kerrie op te doen. Is vast ook lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Pastinaakfrietjes!Erg lekker met pittige pindasaus!
Koude pannenkoekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:25 schreef kwakz0r het volgende:
Oh millionaire shortbread... zó lekker! Heb t ook eens gemaakt met geroosterde hazelnoten door de caramellaag heen... OMNOMNOM.
Ik heb net gelateluncht met opgewarmde pannenkoeken (gewone zelfgebakken van gisteravond, maar ik vind ze koud minder lekker dan warm, vandaar).
Ja. Zeker na de afgelopen dagen met wat gezeikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Boks.
Dat maakt altijd fijne werkdagen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koude pannenkoeken![]()
Zo enorm lekker! Met stroop
Ja niks vervelend aan hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koude pannenkoeken![]()
Zo enorm lekker! Met stroop
Ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vanmiddag linzensoep gemaakt voor mijn ouders; hadden ze nog nooit gehad! En ze vonden het heerlijk. Ik vind linzensoep zo lekker herfsterig
Bartje bidt niet voor brune bonen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:53 schreef Isabeau het volgende:
De Drentse keuken doet meer aan bonen- en erwtensoep
Voor chocolade kruidnoten maak ik een uitzonderingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:31 schreef minilot het volgende:
Ik eet pas kruidnoten vanaf het moment dat de Intocht weer gelukt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |