Ja, had vanmorgen al zoveel van de kaaspolenta 'voorgeproefd' dat k nu pas weer trek kreeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ontbijt????
Hallo hee. Ik krijg nu mijn grote zwakte op mn bureau gedumpt; een zakje chips
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
k heb meegeholpen met de 'operatie', licht bijgehouden
Ha, mooi zo!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn 2e brood is goed gelukt!! Heel mooi luchtig en goudbruin
en lekker
Het water lauw gemaaktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, mooi zo!![]()
Wat had je nu anders gedaan dan bij de vorige?
En hee, ik wou nog vragen, hoe gaat het inmiddels met je opleiding?
Heel goed!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het water lauw gemaakten beter opgelet en niet alles er ingekiept.
![]()
Oh, daar is het wel echt perfect weer voor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:32 schreef emmyemmy het volgende:
Regen en straks een lekker stoofpotje op het vuur
Beterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
en lekker
Nicequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
en lekker
Nice, misschien toch ook eens over na gaan denken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is deze: http://www.inventum.eu/kl(...)dbakmachines/bm120b/ en er zitten 2 deeghaken in dus 2 gaatjes onderin. Moet zeggen dat de grootte daarvan me erg meevalt![]()
Dit was een maisbroodmix (Abdijmix van de Appie). Erg lekker. Had er trouwens stiekem 1 gram gist extra bij gegooid..
Ziet er heel erg tof uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:55 schreef minilot het volgende:
Over bakken gesproken... Ik vond iets, kijk nou hoe gaaf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Teochew spiral mooncakes" dus, met zoete vulling van bonen of taro... Eigenlijk Chinees, maar als ik dit ga maken (en dat ben ik zeker van plan) denk ik dat ik er een Sinterklaasdraai aan ga geven en ze vul met amandelspijs
Als je wilt mag je de broodbakmachine die hier staat wel hebben om te testen of het wat is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice, misschien toch ook eens over na gaan denken.
Thanks! Dat is lief. Ik hou het even in gedachte (was niet van plan meteen te gaan bakken).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je wilt mag je de broodbakmachine die hier staat wel hebben om te testen of het wat is.
Hollands huisje maken, met een trapgeveltje. Maakt het meteen sinterklazigerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ziet er heel erg tof uit.
Ik keek net HHB en heb besloten dat ik een koek-huisje maak voor Sinterklaas bij m'n schoonzus.
Zou eerder iets voor kerst zijn, maar met kerst wil ik het op m'n blog hebben. Dusja.
Met schoorsteen en sinterklaas op het dak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Hollands huisje maken, met een trapgeveltje. Maakt het meteen sinterklazig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadat ik vandaag echt een beroerde dag had is dit wel ff fijn
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jazeker!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
Kennen jullie dat gevoel van triomf nadat je een best heftig technisch probleem hebt opgelost waar je echt uren zoekwerk in hebt gestopt?![]()
Succes!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:25 schreef Lonaa het volgende:
De postbode kwam een pakketje brengen voor mijn bovenbuurvrouw die niet thuis was. Das mooi, kan ik d'r gelijk aanspreken en over de overlast praten.
Pastinaakfrietjes!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:25 schreef Selestha het volgende:
Ik maak voor vanavond pastinaak-kerrie frietjes. Ik ben benieuwd of dat lekker is, experimentje
Oh dat lijkt me ook een goede combi ja! Ga ik ook eens doen. Ik wist al dat pastinaakfrietjes lekker waren, en besloot er nu wat kerrie op te doen. Is vast ook lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Pastinaakfrietjes!Erg lekker met pittige pindasaus!
Koude pannenkoekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:25 schreef kwakz0r het volgende:
Oh millionaire shortbread... zó lekker! Heb t ook eens gemaakt met geroosterde hazelnoten door de caramellaag heen... OMNOMNOM.
Ik heb net gelateluncht met opgewarmde pannenkoeken (gewone zelfgebakken van gisteravond, maar ik vind ze koud minder lekker dan warm, vandaar).
Ja. Zeker na de afgelopen dagen met wat gezeikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Boks.
Dat maakt altijd fijne werkdagen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koude pannenkoeken![]()
Zo enorm lekker! Met stroop
Ja niks vervelend aan hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koude pannenkoeken![]()
Zo enorm lekker! Met stroop
Ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vanmiddag linzensoep gemaakt voor mijn ouders; hadden ze nog nooit gehad! En ze vonden het heerlijk. Ik vind linzensoep zo lekker herfsterig
Bartje bidt niet voor brune bonen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:53 schreef Isabeau het volgende:
De Drentse keuken doet meer aan bonen- en erwtensoep
Voor chocolade kruidnoten maak ik een uitzonderingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:31 schreef minilot het volgende:
Ik eet pas kruidnoten vanaf het moment dat de Intocht weer gelukt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |