abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145773013
Oops ging om 10 uur op de bank zitten met een pot thee, haakwerk en Grey's Anatomy.
En nu zijn we opeens 3,5 uur verder.......
Nouja wat moet je ook anders met dit weer :D
pi_145773104
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:38:25 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_145773259
Even gebruik gemaakt van een moment zonder regen om in een steeds meer aanwakkerende storm wat boodschappen in huis te halen.
Nu verder lekker binnen genieten van de storm, in de hoop dat de schutting het weer overleefd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_145773336
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:38 schreef golfer het volgende:
Even gebruik gemaakt van een moment zonder regen om in een steeds meer aanwakkerende storm wat boodschappen in huis te halen.
Nu verder lekker binnen genieten van de storm, in de hoop dat de schutting het weer overleefd.
Net als hier.

Lief heeft m wel laatst gestut door er een aantal paaltjes naast in de grond te zetten. Hoop dat het genoeg is.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_145773386
Ik ben helemaal enthousiast, wij zitten erover te denken om ons huidige huis te kopen (van mijn stiefvader waar we nu van huren) zodat we het ook kunnen gaan verbouwen en meer onze stijl van kunnen maken. O+ Nieuwe keuken. :D

Als het allemaal door gaat natuurlijk, we moeten even overleggen met mijn handige zwager, want het is best een flinke verbouwing.
pi_145773439
Hier is de zon inmiddels gaan schijnen :?
pi_145773497
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal enthousiast, wij zitten erover te denken om ons huidige huis te kopen (van mijn stiefvader waar we nu van huren) zodat we het ook kunnen gaan verbouwen en meer onze stijl van kunnen maken. O+ Nieuwe keuken. :D

Als het allemaal door gaat natuurlijk, we moeten even overleggen met mijn handige zwager, want het is best een flinke verbouwing.
Spannend *O* maar ook leuk.
Ik hoop zo dat wij in het nieuwe jaar ook op zoek kunnen naar een koophuisje.
pi_145773499
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:42 schreef Myraela het volgende:

Woah, dat is gaaf! Wat voor soort keuken heb je nu? En wat zijn je wensen?
pi_145773577
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog briljante ideeen?

Lief is donderdag jarig en ik ga zelf taart bakken. Dat doe ik niet zo vaak en ik maak eigenlijk altijd een hele lekkere citroentaart met lemoncurd enzo. :9
Maar ik wil wel eens wat anders. Wat is jullie toprecept voor taart?
Lurker hier.....

Heb vorige week de caramel shortcake gemaakt vlgs recept van laura s bakery,eigenlijk een soort twixtaart.
Makkelijk te maken en kreeg goede reacties.

pi_145773603
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:47 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Lurker hier.....

Heb vorige week de caramel shortcake gemaakt vlgs recept van laura s bakery,eigenlijk een soort twixtaart.
Makkelijk te maken en kreeg goede reacties.

[ afbeelding ]
Hallo lurker :W

Dit klinkt als een taart die mijn lief fan-tas-tisch gaat vinden. Thanks!
pi_145773665
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Spannend *O* maar ook leuk.
Ik hoop zo dat wij in het nieuwe jaar ook op zoek kunnen naar een koophuisje.
Het is leuk om te bedenken wat je allemaal wilt veranderen. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Woah, dat is gaaf! Wat voor soort keuken heb je nu? En wat zijn je wensen?
Ik heb nu zo'n typische smalle lange keuken. Maar we willen er dus een open keuken van maken, samen met de eetkamer. Dan kan er veel meer keuken in. Dat is ook het belangrijkste, meer werk en kast ruimte.

Badkamer willen we ook groter maken. En dan willen we van de woonkamer en de eetkamer ook één kamer maken. En de inloopkast bij de slaapkamer weghalen en daar een normale kast plaatsen.

Vooral alles dus even wat logischer indelen.
pi_145773718

[ Bericht 44% gewijzigd door minilot op 21-10-2014 13:55:50 ]
pi_145773758
Hihi. Collega in een deuk. Die kent 'citroenzuur' alleen van ingrediëntenlijsten op verpakt spul. Die had nog nooit een los doosje ervan gezien en is helemaal verbaasd dat je dat zo kunt kopen. Dikke pret *) 8)7
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:55:18 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145773853
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:52 schreef minilot het volgende:
Hihi. Collega in een deuk. Die kent 'citroenzuur' alleen van ingrediëntenlijsten op verpakt spul. Die had nog nooit een los doosje ervan gezien en is helemaal verbaasd dat je dat zo kunt kopen. Dikke pret *) 8)7
Tja zo was een collega van mij ook verbaasd over citroenzuur, precies wat jij nu verteld. Vond het nog vreemder dat ik potten vol "e-nummers" heb. (alginaat, xantaan, lecitine, glutamaat, etc etc)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_145773945
Twixdinges: niet echt een taart natuurlijk. Meer een koek, millionaire shortbread, maar dan in grote punten in plaats van in blokjes.

Hoe dan ook..

quote:
Vulling
•60 gram boter
•1 blikje gecondenseerde melk (Friesche Vlag)
•4 el donkerbruine basterdsuiker
Dat kan nooit vies zijn! :+
pi_145774006
Nou ja, lief mag uiteindelijk straks kiezen. Tis zijn verjaardag. :+
pi_145774032
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja zo was een collega van mij ook verbaasd over citroenzuur, precies wat jij nu verteld. Vond het nog vreemder dat ik potten vol "e-nummers" heb. (alginaat, xantaan, lecitine, glutamaat, etc etc)
Mononatriumglutamaat bedoel je? :9
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:00:18 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145774086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Mononatriumglutamaat bedoel je? :9
onder andere
:s)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_145774870
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar beter ook want zit nu weer ff bij de dokter. Heb het idee dat er iets tegen mn hoofd duwt (al eerder een prop gehad), hoop niet dat ik straks weer naar t ziekenhuis moet.
Hoe is het afgelopen? :*
pi_145775052
Oh millionaire shortbread... zó lekker! Heb t ook eens gemaakt met geroosterde hazelnoten door de caramellaag heen... OMNOMNOM.

Ik heb net gelateluncht met opgewarmde pannenkoeken (gewone zelfgebakken van gisteravond, maar ik vind ze koud minder lekker dan warm, vandaar). O+
Kwak
pi_145775143
Mijn ontbijt/lunch is zo dadelijk een kom rasam, die nog over is van gisteren :9
pi_145775243
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Oops ging om 10 uur op de bank zitten met een pot thee, haakwerk en Grey's Anatomy.
En nu zijn we opeens 3,5 uur verder.......
Nouja wat moet je ook anders met dit weer :D
Werken :? Koken :? Sporten :?

:+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_145775293
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe is het afgelopen? :*
Prop gevormd tussen mn neus en oor. Is er met een tangetje uitgehaald. Ik heb meegeholpen met de 'operatie', licht bijgehouden :D
Gelukkig dat ik was gegaan (voelde dat er iets in mn hoofd zat) anders had ik straks dikke ontstekingen.

1 keer eerder gehad vandaar dat ik het gevoel herkende.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_145775311
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:27 schreef minilot het volgende:
Mijn ontbijt/lunch is zo dadelijk een kom rasam, die nog over is van gisteren :9
Ontbijt????
Hallo hee. Ik krijg nu mijn grote zwakte op mn bureau gedumpt; een zakje chips }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_145775377
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Werken :? Koken :? Sporten :?

:+
Werken? Grappig van je, thanx.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')