Bohh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:14 schreef minilot het volgende:
Lonaa, deze baklava cheesecake is erg lekker:
http://www.taste.com.au/recipes/26378/baklava%20cheesecake
En, ook met citroen zoals je gebruikelijke taart, maar toch wat anders (en héél lekker), met witte chocolade en limoncello:
http://inmyredkitchen.com(...)-cake-met-limoncello
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. nieuwe dunschiller gekocht, leg ik hem in de la, náást de 'verdwenen' dunschiller![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef minilot het volgende:
[..]Herkenbaar!
Nou ja, ik gebruik dunschillers zelf echt voor van alles, dus vind het op zich kust werk handig om er twee te hebben, voor het geval de ander in de afwasmachine zit
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. nieuwe dunschiller gekocht, leg ik hem in de la, náást de 'verdwenen' dunschiller![]()
Zo gaat dat eenmaal. Je vindt alle verloren voorwerpen direct nadat je een nieuwe hebt gekocht/geregeldquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:
+ alle mensen die niet meer mogen zeggen dat Mc bocht isquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorspelbaar.
Verwachtingspatroon en pleasen.
Dangmyeon! Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:49 schreef minilot het volgende:
Hoi vanuit de Markthal trouwens!Had citroenzuur nodig, en dangmyeon (zoeteaardappelnoedels).
Nog steeds erg druk!
Leuk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorspelbaar.
Verwachtingspatroon en pleasen.
Die zijn eruit geknipt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
+ alle mensen die niet meer mogen zeggen dat Mc bocht is
En sommige "foodkenners" zijn gewoon de meisjes die op zo'n beurs werken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Leuk!Ik vraag me overigens wel af hoeveel mensen niet positief gereageerd hebben, dat krijgen we niet te zien..
Poeh, daar vraag je me wat. Ik maak altijd een soort combi van verschillende recepten. En het is altijd wonderwel lekker.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef broccolitaart het volgende:
Lonaa, ik ben heel benieuwd naar het recept van de lemoncurd taart
Nou, ik kreeg net in de Markthal een partje te proeven van een vage gekweekte mix tussen peer en appel en daar had ik wel wat op aan te merken. Dat zeg ik dan wel eerlijk, al vind ik dat dan altijd wel een tikkie ongemakkelijk..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
En sommige "foodkenners" zijn gewoon de meisjes die op zo'n beurs werken.Al geloof ik best dat veel mensen positief zijn, ben ik ook altijd bij die mensen die in de AH staan te koken.
Ik ben daarin nog iets te verlegen denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg net in de Markthal een partje te proeven van een vage gekweekte mix tussen peer en appel en daar had ik wel wat op aan te merken. Dat zeg ik dan wel eerlijk, al vind ik dat dan altijd wel een tikkie ongemakkelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |