quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar ik weet wat er thuis op me wacht
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:56 schreef kwakz0r het volgende:
Wintertijdof, zoals ik het altijd noem, de gewone echte originele tijd
Is de tent nog heel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk trouwens, leen je de partytent uit, krijg je hem weer terug met een doosje witte wijn er bij![]()
En als ze dan thuiskomt schelden dat ze geen bier heeft meegenomen zekerquote:
Nou.. ik geloof van wel. En hij zit ook nog eens in een keurige hoesquote:
Dat zijn niet echt diepte investeringen toch? 10 Euro bij de blokker voldoet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. ik geloof van wel. En hij zit ook nog eens in een keurige hoes![]()
![]()
En toen was mijn keukenweegschaal overledenik vond al dat Sams eten zo veel leek..
Ja, moet ook een nieuwe dunschiller, hij is kwijtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn niet echt diepte investeringen toch? 10 Euro bij de blokker voldoet.
ik heb m'n dunschiller vermoord eergister. Eens kijken waar ik een nieuwe kan vinden hier, anders moeten m'n ouders er eentje meenemen uit NL.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, moet ook een nieuwe dunschiller, hij is kwijten een molenmes.. die is ook kwijt
Er verdwijnt hier wel eens iets in de vuilnisbak vermoed ik. Ben al lang blij dat mijn dure messen er nog allemaal zijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb m'n dunschiller vermoord eergister. Eens kijken waar ik een nieuwe kan vinden hier, anders moeten m'n ouders er eentje meenemen uit NL.
Wat wij vaak kwijtraken is pizzasnijders. Als we pizza bestellen gaan die in de doos van de pizza terwijl we eten, ofzo en daarna bij het oud papier. Is ons al een keer of 4 overkomen..
In Zweden geen dunschillers te koop? Peelers noemen ze die toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb m'n dunschiller vermoord eergister. Eens kijken waar ik een nieuwe kan vinden hier, anders moeten m'n ouders er eentje meenemen uit NL.
Wat wij vaak kwijtraken is pizzasnijders. Als we pizza bestellen gaan die in de doos van de pizza terwijl we eten, ofzo en daarna bij het oud papier. Is ons al een keer of 4 overkomen..
het is deze week weer foodbeurs. Was ik vorig jaar in Keulen, is het nu in Parijs. 5 collega's zijn erheen en ik heb alles voor hen geregeld (stand, aankleding/inrichting, appartement, restaurants, afspraken, thalys) maar helaas zelf niet mee.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ook dat, dubbel blind testen is daarom zo van belang. Erg leuk als je mensen verschillende bubbels voorzet, cava, sekt, champagne, dan vinden verreweg de meesten de loeidure champagne heel vies en de cava en sekt veel lekkerder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:50 schreef morgane het volgende:
En ook hoe je mening beīnvloed wordt door je verwachtingspatroon
vast wel, nog geen tijd gehad om te kijken. Ik was zo gehecht aan m'n oude dunschiller..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Zweden geen dunschillers te koop? Peelers noemen ze die toch?
Hele leuke zelfs
[ afbeelding ]
http://www.miniinthebox.c(...)-peeler_p900469.html
Maar ook normale
http://www.miniinthebox.c(...)-peeler_p917776.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |