Ja, had vanmorgen al zoveel van de kaaspolenta 'voorgeproefd' dat k nu pas weer trek kreeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ontbijt????
Hallo hee. Ik krijg nu mijn grote zwakte op mn bureau gedumpt; een zakje chips
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
k heb meegeholpen met de 'operatie', licht bijgehouden
Ha, mooi zo!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn 2e brood is goed gelukt!! Heel mooi luchtig en goudbruin
en lekker
Het water lauw gemaaktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, mooi zo!![]()
Wat had je nu anders gedaan dan bij de vorige?
En hee, ik wou nog vragen, hoe gaat het inmiddels met je opleiding?
Heel goed!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het water lauw gemaakten beter opgelet en niet alles er ingekiept.
![]()
Oh, daar is het wel echt perfect weer voor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:32 schreef emmyemmy het volgende:
Regen en straks een lekker stoofpotje op het vuur
Beterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
en lekker
Nicequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
en lekker
Nice, misschien toch ook eens over na gaan denken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is deze: http://www.inventum.eu/kl(...)dbakmachines/bm120b/ en er zitten 2 deeghaken in dus 2 gaatjes onderin. Moet zeggen dat de grootte daarvan me erg meevalt![]()
Dit was een maisbroodmix (Abdijmix van de Appie). Erg lekker. Had er trouwens stiekem 1 gram gist extra bij gegooid..
Ziet er heel erg tof uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:55 schreef minilot het volgende:
Over bakken gesproken... Ik vond iets, kijk nou hoe gaaf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Teochew spiral mooncakes" dus, met zoete vulling van bonen of taro... Eigenlijk Chinees, maar als ik dit ga maken (en dat ben ik zeker van plan) denk ik dat ik er een Sinterklaasdraai aan ga geven en ze vul met amandelspijs
Als je wilt mag je de broodbakmachine die hier staat wel hebben om te testen of het wat is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice, misschien toch ook eens over na gaan denken.
Thanks! Dat is lief. Ik hou het even in gedachte (was niet van plan meteen te gaan bakken).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je wilt mag je de broodbakmachine die hier staat wel hebben om te testen of het wat is.
Hollands huisje maken, met een trapgeveltje. Maakt het meteen sinterklazigerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ziet er heel erg tof uit.
Ik keek net HHB en heb besloten dat ik een koek-huisje maak voor Sinterklaas bij m'n schoonzus.
Zou eerder iets voor kerst zijn, maar met kerst wil ik het op m'n blog hebben. Dusja.
Met schoorsteen en sinterklaas op het dak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Hollands huisje maken, met een trapgeveltje. Maakt het meteen sinterklazig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |