Behalve de ploftieten gaat alles goedquote:
+1. maar ook de eerste keer dat ik er van moest huilen overigens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:53 schreef kwakz0r het volgende:
Ik snapte die ene vrouw eerst niet, dst ze acht maanden geleden bevallen was. Dat was voice over bij beelden dat ze binnenkeam voor de bevalling, maar was natuurlijj eerder opgenomen bij de interviews![]()
Wel heftig, zo snel. Dat is die bevalling waar ik laatst zo bij gehuild heb toen hij op tv was, die vorige van haar.
Dat schattige is vooral uiterlijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Behalve de ploftieten gaat alles goedVeel slapeloze uurtjes die ik nu probeer op te lossen door overdags wat meer te slapen, maar voor de rest doet ze het perfect!
Balen van de stuitligging! Had je al een versie gehad? ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeet nogal veel![]()
Nikooos wat een schatje is jullie babysitter in opleiding, dat snoetje![]()
Beterschap Cactus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik ook alleen om die hoor. Ik denk dat t vooral was omdat die vrouw zo hulpeloos was en je de paniek heel duidelijk zag. En t duurde zo lang voor die baby iets ging doen... Brrrr....quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]
+1. maar ook de eerste keer dat ik er van moest huilen overigens.waar blijven die hormonen?
Klinkt goed, fijn! En hopelijk gauw weer wat uitgerust, je begon natuurlijk al moequote:Op maandag 20 oktober 2014 15:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Behalve de ploftieten gaat alles goedVeel slapeloze uurtjes die ik nu probeer op te lossen door overdags wat meer te slapen, maar voor de rest doet ze het perfect!
Balen van de stuitligging! Had je al een versie gehad? ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeet nogal veel![]()
Nikooos wat een schatje is jullie babysitter in opleiding, dat snoetje![]()
Beterschap Cactus
Ik zou als compensatie voor je zorgtaak toch af en toe gewoon controle Nemen over de afstandsbediening. Dan gaat de patient maar even slapen ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:25 schreef NotTheSame het volgende:
Succes woensdag Helio!
Dat programma wat jullie kijken krijg ik hier er dus echt niet in hè. Hier staat momenteel de hele dag Discovery/History/ID aan
. Ow en als Draak 's ochtends tv kijkt is het NPO3, nog zoiets...
Dat anti-maagzuur-dieet is trouwens niks voor een constante vreter als ik. Geen melkproducten, geen koolzuurhoudend spul, geen brood, fruit met mate maar weer geen citrusvruchten, geen vlees, weinig tot geen vet.
Ik voel me verdorie net een konijn met m'n droge sla met wortel, en het vult voor geen meter.
Netflix op m'n telefoon doet wonderen af en toequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zou als compensatie voor je zorgtaak toch af en toe gewoon controle Nemen over de afstandsbediening. Dan gaat de patient maar even slapen ofzo
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:50 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik kijk ook! Maar was tegelijk appelmoes aan t maken van een kilo oude appelen.
Brrrrr dat ze alleen moet... En idd typisch amerikaans dat ze perse een epiduraal wil. En de midwives zeggen ook eerlijk: tsja, zonder was ze nu al bevallen...
En dan die andere vrouw met onwijze weeen die geen kik geeft
It's magic!quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:35 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]![]()
ik las 'aardappelen' en zat me al een paar minuten af te vragen hoe je in godsnaam appelmoes maakt van een kilo aardappelen
Rare vraag misschien, maar heb je toevallig kamerplanten in potgrond?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nou poets ik al een week dagelijks m'n keuken en aanrecht. Geen fruit op de schaal en nog heb ik last van een colonie fruitvliegen![]()
waarom pleuren ze niet op. En wat komen ze doen.
Ja ik heb wel een behoorlijke plant ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:09 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar heb je toevallig kamerplanten in potgrond?
Zo heb ik me ook ooit helemaal de vinketering gepoetst en toch bleven die beesten bestaan. Totdat een bevriende hovenier me erop wees dat die beesten dus ook in vochtige potgrond kunnen huizen. En daar zaten ze dus ook.
Zoë, toevallig bij een merkdealer geweest? Want dat zou een hoop verklaren.
Kun je em niet tijdelijk verhuizen naar een berging oid? Of de plant uit de pot halen (wel buiten doen!), dan zie je wel of er een zwerm van die beesten uit de pot komt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een behoorlijke plant ja.
Maar wat moet ik daar dan mee doen? Als ik die plant wapper komen er overigens geen vliegjes uit.
Hier leken ze sneller eitjes te kunnen leggen dan dat ze in de val vielen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef Radyhyn het volgende:
Ja, maar als die uitkomen gaan ze ook in de val.. en uiteindelijk heb je geen beestjes meer over die eitjes kunnen leggen.
Wij hadden ze ook in 1 van de planten en hiermee zijn we er vanaf gekomen en niet eens de potgrond hoeven te vervangen
SPOILER: come out come out wherever you are!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
En ananas als toetje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb mijn pannenkoeken binnen hoor! Vanavond nog een groot glas bitter lemon
Ohhhh, dan heb ik nog een kans, gelukkigquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:28 schreef AwayTL het volgende:
De annanas moet je dan ook naar binnen schuiven, hoef je het niet voor te lusten hoor.
Gooi jij er nog even wat glitterbaarmoeders in voordat je gaat bevallen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef kwakz0r het volgende:
+1. En wordt er nog een beetje geprostaglandineerd vanavond kwak?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Gooi jij er nog even wat glitterbaarmoeders in voordat je gaat bevallen?
De laatste die hier nog geglittert heeft is Spees...
Vroegah![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef kwakz0r het volgende:
Zelfs google kent dit niet...quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef Crumpette het volgende:
[..]
+1. En wordt er nog een beetje geprostaglandineerd vanavond kwak?
En jij hoeft nog lang niet te werkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]Voor mijn gevoel moest jij nog een week of wat.
Heul niet waar, je bent al bijna op je UD!
ik dacht dat dat was dat je van batsen ook spontaan kon gaan bevallen. Prosta-glandine?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:25 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zelfs google kent dit niet...
Als het iets anders is dan poepen of uitscheuren ben ik lichtelijk teleurgesteld..
Wikipedia is hier niet duidelijk over. Er wordt wel wat over kikkers gezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik dacht dat dat was dat je van batsen ook spontaan kon gaan bevallen. Prosta-glandine?
Ach, heb je alvast een beginnetjequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef Radyhyn het volgende:
En daarvan kan je ook uitscheuren met een beetje pech
Epi-noquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:42 schreef Radyhyn het volgende:
Beter dan zo'n epi-ei of hoe heet dat whehe
Maar idd.. batsen.. hoe ging dat ook al weer?![]()
Over mijn lijstje.. er staan een paar baby-gerelateerde dingen in (baby wasjes, uitzoeken tassen met gekregen 2e hands spul, kleine puntjes op de i in kamertje en lijstje met benodigde dingen kopen). En verder veel opruim spul zoals keukenkastjes, voorraadkast uitzoeken en administratie.
Ben al een beetje aan het verlof aan het wennen ook
Lafjes ertegenaan hangenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wikipedia is hier niet duidelijk over. Er wordt wel wat over kikkers gezegd.
Batsen: hetgeen je momenteel als lafjes een walvis aanduwen kan beschouwen.
+1quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef Radyhyn het volgende:
En daarvan kan je ook uitscheuren met een beetje pech
Whaha daar moest ik heel hard door LOL-enquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:43 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Epi-no, ook van marktplaats te halen
.
Ah joh, kan hij tenminste zeggen dat hij heeft bijgebeunt als boswachterquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Lafjes ertegenaan hangengod dat heb ik lang niet gehoord hahaha.
Ik vind het allemaal maar stom, ergens wil ik nog wel namelijk. Maar ik kan mn hoeha niet meer zien en inmiddels kun je staatsbosbeheer wel bellen- en daarmee voel ik me weinig aantrekkelijk
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef Radyhyn het volgende:
Oja.. en stipt op nr 1 van het lijstje is het babykaartje.. daar lopen we een kilometer mee achter
Zelfs Anton Gleuf heeft geen interessequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ah joh, kan hij tenminste zeggen dat hij heeft bijgebeunt als boswachter.
Van de site:quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef krijgerrtje het volgende:
ben ik nog op tijd voor zo'n epi-no? Of had ik daar eerder mee moeten beginnen?
Aww... Hier nog wat om je te helpen danquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ermahgerd.
Ik heb echt zo geen zin in seks. Met t idee dat ik vorige week al anderhalve cm ontsluiting haden volgens mij werkt t ook alleen zonder condoom en daar heb ik ook geen zin in... Heb ik straks weer een schimmelinfectie ofzo
TMI sorry
De pannekoeken smaakten goedheb wel de hele avond al harde buiken maar niet pijnlijk dus verwacht er niks van
Verder reageer ii oo niemand, sorry, geen puf...
Ja, maar in twee week (meer? Minder?) wordt het wel heel erg krapquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:52 schreef Radyhyn het volgende:
Krijgerrtje, kan je niet ergens iets 'op maat' laten maken? (Kaartje dan he.. niet die epi-no)
Wil je iets heel moeilijks dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:58 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Ja, maar in twee week (meer? Minder?) wordt het wel heel erg krapik had een kaartje, maar ben van gedachten veranderd
Wat wil je? misschien kan ik je helpenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:49 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]ik heb nu NOG geen babykaartje, en wordt er nu wel echt chagrijnig om, verdorie! Waarom hebben ze nou niet EXACT wat ik wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook erg leuk nieuws, hoorde dat ik weer tante wordtnog zo'n leukerd als m'n nichtje erbij!
He, jij staat niet in de opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 05:21 schreef Zolena het volgende:
Oh ik win het met geen voorbereiding. Timmerman komt morgen om de zolder af te timmeren zodat we een extra kamer hebben, die dus nog niet af is.Naam waren we over uit maar nu toch weer twijfel. En geen geboortekaartje.
Kortom nog druk komende weken (en straks wordt ie ook nog eerder gehaald
![]()
).
Nachtploeg
Nee ik vond dat ik daarvoor niet genoeg postte. Maar misschien kan ik er het volgende topic wel in. Bijna verlof. Tijd genoeg om nog even in z en g te spammen. Ik ben 3 dec uitgerekend.quote:
Ik wil je er nu ook wel inzetten hoor!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:43 schreef Zolena het volgende:
[..]
Nee ik vond dat ik daarvoor niet genoeg postte. Maar misschien kan ik er het volgende topic wel in. Bijna verlof. Tijd genoeg om nog even in z en g te spammen. Ik ben 3 dec uitgerekend.
de dag dat ik 16 jaar geleden ook uitgerekend was, en ook op bevielquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:43 schreef Zolena het volgende:
[..]
Nee ik vond dat ik daarvoor niet genoeg postte. Maar misschien kan ik er het volgende topic wel in. Bijna verlof. Tijd genoeg om nog even in z en g te spammen. Ik ben 3 dec uitgerekend.
Succes voor J. Ik had ook zulk rotweer tijdens rijexamen (sneeuw), en mijn rijleraar zei dat dat juist een voordeel kan zijn, examinatoren houden er rekening mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:58 schreef kwakz0r het volgende:
Moggeh! Ik wilde nog even slapen maar ben te nerveus... J heeft rijles en zo om 9 uur examen. Vind t zo sneu voor hem dat t zulk rotweer is...
Tevens *meld*
voor de volgende keer: Google op "free vector" dan zit je niet met copyright. Maar dan moet je wel illustrator hebben en het kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:44 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb de kaart ook zelf gemaakt! (Met wat vakkundig google 'jatwerk')
Copyrighttechnisch niet heul netjes, maar ach voor 100 kaartjes en het feit dat er iets te klein was, dus ik alles weer scherp moest maken..
Gedaan, maar gaf niet het gewenste resultaatquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
voor de volgende keer: Google op "free vector" dan zit je niet met copyright. Maar dan moet je wel illustrator hebben en het kunnen gebruiken
Is ook zo jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:01 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Gedaan, maar gaf niet het gewenste resultaat.
Zolang ik er niet commercieel mee aan de haal ga, het puur voor eigen gebruik hou, de afbeelding zonder watermerk op google te vinden is.. Kan ik het juridisch gezien nog wel verantwoorden naar mezelf.
Klopt ja. Dat komt omdat je met vectoren werkt. En vectoren kun je zo groot of zo klein maken als je wil, en de kwaliteit blijft het zelfde. Als je dat met pixels doet dan krijg je onscherpe producten, en dat wil je niet. Heel veel mensen(hobby, zelf aanleren) doen alles in Photoshop... ik krijg daar echt wurgneigingen vanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:15 schreef Nikooos het volgende:
Kan ik ook in Photoshop een opzetje maken en dat de drukker daar iets mee doet? Weet jij dat toevallig?
Er is me altijd ingeslagen dat drukwerk MOET met Illustrator, maar met Illustrator kan ik echt niet uit de voeten
@LadyTagliatelle dus
Nee, ben zelf programmeernerd voor mobiele apps, dus ik hoef alleen soms wat designs aan te passen of stukjes uit te knippen. Alleen Photoshop dus. Ben nog niet bezig met de kaartjes op dit moment, maar misschien eens in InDesign verdiepen. Denk dat mijn vriendin en ik voor een strak kaartje gaan, dus dan moet dat wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat komt omdat je met vectoren werkt. En vectoren kun je zo groot of zo klein maken als je wil, en de kwaliteit blijft het zelfde. Als je dat met pixels doet dan krijg je onscherpe producten, en dat wil je niet. Heel veel mensen(hobby, zelf aanleren) doen alles in Photoshop... ik krijg daar echt wurgneigingen vanOf maken logo's in Word.
Foto's bewerk je in photoshop omdat pixels. Illustraties, stickers, logo's, autobelettering, en dergelijk ontwerp je in illustrator. En voor spreads, kaartjes, folders, ( tekst en wat plaatjes dus ) gebruik je InDesign.
Ik vind illustrator niet zo lastig, als ik je eens kan helpen geef je maar een gil
Edit: over je eerste vraag heengelezen... nee dat kun je dus beter in InDesign doen. Heb je dat?
Op zich kun je in photoshop ook met vectorplaatjes werken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat komt omdat je met vectoren werkt. En vectoren kun je zo groot of zo klein maken als je wil, en de kwaliteit blijft het zelfde. Als je dat met pixels doet dan krijg je onscherpe producten, en dat wil je niet. Heel veel mensen(hobby, zelf aanleren) doen alles in Photoshop... ik krijg daar echt wurgneigingen vanOf maken logo's in Word.
Foto's bewerk je in photoshop omdat pixels. Illustraties, stickers, logo's, autobelettering, en dergelijk ontwerp je in illustrator. En voor spreads, kaartjes, folders, ( tekst en wat plaatjes dus ) gebruik je InDesign.
Ik vind illustrator niet zo lastig, als ik je eens kan helpen geef je maar een gil
Edit: over je eerste vraag heengelezen... nee dat kun je dus beter in InDesign doen. Heb je dat?
+1quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Op zich kun je in photoshop ook met vectorplaatjes werken.
Ik had geen illustrator dus als ik iets moest maken dan photoshop. Als amateur zal t me worst wezen dat jij als ontwerper daar jeuk van krijgt, ik ga geen honderden euro's betalen voor een programma dat ik niet vaak gebruik
Maar goed, ik bestel ook gewoon een standaard kaartje
Hij moest om negen uur... Heb nog niks gehoord...
Ja precies, dan heb je meer niet nodig inderdaad. InDesign vind ik echt een geniaal programma. Aan het begin wat lastig kan ik me herinneren, maar je hebt het op zich redelijk snel door. Als je het in InDesign maakt kan de drukker ook in jouw document verder werken. ( Behalve als ze nog met quark werkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:54 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Nee, ben zelf programmeernerd voor mobiele apps, dus ik hoef alleen soms wat designs aan te passen of stukjes uit te knippen. Alleen Photoshop dus. Ben nog niet bezig met de kaartjes op dit moment, maar misschien eens in InDesign verdiepen. Denk dat mijn vriendin en ik voor een strak kaartje gaan, dus dan moet dat wel lukken denk ik
Dat mag je ook best. Maar mensen kijken er wel raar van op dat het niet het gewenste resultaat geeft. En als jij alleen een opzet maakt en dat naar een drukker brengt is er ook niks mis mee ( die het vervolgens wel op de juiste manier overneemt en drukt )quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Op zich kun je in photoshop ook met vectorplaatjes werken.
Ik had geen illustrator dus als ik iets moest maken dan photoshop. Als amateur zal t me worst wezen dat jij als ontwerper daar jeuk van krijgt, ik ga geen honderden euro's betalen voor een programma dat ik niet vaak gebruik
Maar goed, ik bestel ook gewoon een standaard kaartje
Hij moest om negen uur... Heb nog niks gehoord...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Nee ik was tiener en wilde fanplaatjes knutselen. Whaddayathink!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:00 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Dat mag je ook best. Maar mensen kijken er wel raar van op dat het niet het gewenste resultaat geeft. En als jij alleen een opzet maakt en dat naar een drukker brengt is er ook niks mis mee ( die het vervolgens wel op de juiste manier overneemt en drukt )
overigens koop je die programma's meestal niet los![]()
Heb jij photoshop wel gekocht dan?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
InDesign is briljant inderdaad. Maar heb wel mijn kaartjes (de randen en een paar illustraties) gemaakt met Photoshop. Is er prima uitgekomen, maar het waren brushes en die waren wel scherp. Dus het kán wel, maar het ligt er gewoon aan wat je precies doet en wilt.Ja als je klein werkt wel. ( en als je weet wanneer het wel of niet kan ) Maar het blijft wel een aanrader om het niet te doen. Leuk kaartje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Whehequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee ik was tiener en wilde fanplaatjes knutselen. Whaddayathink!
Klopt, op dit formaat kon het nog wel, maar ga je groter is het zeker geen aanrader nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ja als je klein werkt wel. ( en als je weet wanneer het wel of niet kan ) Maar het blijft wel een aanrader om het niet te doen. Leuk kaartje!
Volgens mij moet daar verplicht 2 weken tussen zittenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:15 schreef Nikooos het volgende:
Kan hij niet vrij snel opnieuw afrijden?
Precies dat! Of ze snappen het nut niet van een kleuren waaier. Ook al heb ik 4000 keer aangegeven dat je een drukkleur nooit mag vergelijken met wat je op het scherm ziet...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Klopt, op dit formaat kon het nog wel, maar ga je groter is het zeker geen aanrader nee.
Ik heb ook vaak dat klanten mij logo's uit Word of internetplaatjes sturen en dat dat dan op een 70x100 poster moetEn dan niet snappen dat dat dus niet kan.
En balen kwak!
oh bahquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef kwakz0r het volgende:
Hij heeft t niet gehaald trouwens
Iets met;
Nacontrole in de dode hoek bij de zijwaartse verplaatsing. En te weinig vaart gemaakt bij het oprijden van de snelweg.
Geen incidenten dus ofzo. Echt heel jammer...
kan dat niet met een spoedcursus gedaan worden? of zeg ik nu wat raars?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ja ik baal veel erger dan zou moetenben echt verdrietig.
Nu kan hij ons dedinitief niet naar t ziekenhuis rijden als io moet bevallen of naar huis als ik naar huis mag (en ik weet niet of ik dan al zelf kan rijden)...
En gewoon t idee dat de komende weken ik nog steeds de enige ben die auto mag rijden terwijl ik die afhanjelijkheid van mij zo zat ben... Straks met klein babietje kan ik dus niet even door hem ergens heengebracht worden, moet ik weer zelf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, dat doe ik nu ook al veel. T is meer het idee denk ik, dat ik dus niet een keer me kan laten rijden naar mijn moeder ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:43 schreef Crumpette het volgende:
Ahh kwak, balen.![]()
![]()
Maar denk maar zo: die afhankelijkheid hoeft niet he, je kunt ook gewoon even de auto laten staan de eerste weken na de bevalling. Wij hebben er geen, en redden het ook wel. Alleen met de bevalling wordt dat even interessant, naar huis kunnen we wel in een taxi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoë geniet lekker van de poets-moeder!
Wij hebben ook een standaard kaartje, om dezelfde reden als Zoë.
Nikoos!
Verder weinig te melden hier, ik leef nog![]()
Dan komt je moeder lekker bij jou, of haalt je opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jawel, dat doe ik nu ook al veel. T is meer het idee denk ik, dat ik dus niet een keer me kan laten rijden naar mijn moeder ofzo.
Hij mag over ongeveer een maand opnieuw. Wel gratis. Hij betaalt dan wel acht extra uur les tussendoor.
Ben al wat gekalmeerd. De wereld was gewoon even stom vandaag.
Hij was zo rustig/dromerig zei de examinator ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:50 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dan komt je moeder lekker bij jou, of haalt je opkomt echt wel goed. En je weet het zelf ook, écht rijden leer je pas na dat je met je rijbewijs de weg op gaat, dus het papiertje zelf betekent ook niet dat je dan meteen de meest stressvrije chauffeur ter wereld hebt. Ik zou het zelf behoorlijk spannend vinden om meteen mijn vrouw en kind te vervoeren, voor het eerst zonder toezicht
![]()
dus hij zal ook nog even moeten oefenen/wennen met jullie auto na het rijbewijs?
En die examens zijn gewoon bud soms. Heel erg subjectief. Hopelijk gaat het volgende keer beter!
bakje afwasmiddel met een scheut azijn neerzetten. Nu twijfel ik of er ook nog water bij moest dan ben je er zo vanaf.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nou poets ik al een week dagelijks m'n keuken en aanrecht. Geen fruit op de schaal en nog heb ik last van een colonie fruitvliegen![]()
waarom pleuren ze niet op. En wat komen ze doen.
ik ben ook de eerste keer gezakt, omdat ik de dag daarvoor, in de laatste les in het laatste kwartier, bijna werd aangereden door iemand die mij geen voorrang gaf waar dat wel zou moetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hij was zo rustig/dromerig zei de examinator ookik heb er een die niet kan stressen.
Maar ja, dat zou ik ook spannend vinden, naast hem gaan zitten. Maar goed, het gaat dan om korte bekende routes enzo. En hij heeft wel t geluk dat hij veel kan oefenen al snel in onze auto.
Ik ben in 1 keer geslaagd en kon toen echt nog niet rijden
ga ik ook even proberen! Want fruit in een bakje met folie en gaatjes werkt dus nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
bakje afwasmiddel met een scheut azijn neerzetten. Nu twijfel ik of er ook nog water bij moest dan ben je er zo vanaf.
Mag deze lady ook een duit in het zakje doen? Ik heb onze kaart in InDesign gemaakt en als jog naar de drukkert gestuurd. No problemoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:15 schreef Nikooos het volgende:
Kan ik ook in Photoshop een opzetje maken en dat de drukker daar iets mee doet? Weet jij dat toevallig?
Er is me altijd ingeslagen dat drukwerk MOET met Illustrator, maar met Illustrator kan ik echt niet uit de voeten
@LadyTagliatelle dus
Tuurlijk mag datquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:23 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Mag deze lady ook een duit in het zakje doen? Ik heb onze kaart in InDesign gemaakt en als jog naar de drukkert gestuurd. No problemo
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:07 schreef Risu het volgende:
Ik zat me net te bedenken. De man (of vrouw) waar mijn dochter mee gaat trouwen, die is misschien al geboren, zit nu z'n broek vol te schijten bij mama op schoot. Of misschien is hij net als mijn man, net iets jonger dan zij en dan moet die vrouw nog even.
Gek idee is dat.
Mijn schoonouders waren nog niet getrouwd toen ik geboren werdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:07 schreef Risu het volgende:
Ik zat me net te bedenken. De man (of vrouw) waar mijn dochter mee gaat trouwen, die is misschien al geboren, zit nu z'n broek vol te schijten bij mama op schoot. Of misschien is hij net als mijn man, net iets jonger dan zij en dan moet die vrouw nog even.
Gek idee is dat.
Ja daag! Arbo minimum is 70 cm, 90 vinden ze fijner maar ik zeg: pech!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of we geen stoeptegels hadden liggen, vroeg ze..
ohh kwak, jij cougarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn schoonouders waren nog niet getrouwd toen ik geboren werd
En toen ik in groep acht zat was J een kleutertje
+1. Laat je niet gek maken DaD, tis wel bestquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja daag! Arbo minimum is 70 cm, 90 vinden ze fijner maar ik zeg: pech!
Deze vk is wel vrij lang, dus wat dat betreft snap ik het wel, maar we hebben al speciaal een nieuw bed gekocht en alles dus ik ben er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja daag! Arbo minimum is 70 cm, 90 vinden ze fijner maar ik zeg: pech!
En baard kan jou volgens mij in zn eentje van de trap tillen indien nodig. T is niet alsof je 100 kilo weegt...
Bummerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef kwakz0r het volgende:
Hij heeft t niet gehaald trouwens
Iets met;
Nacontrole in de dode hoek bij de zijwaartse verplaatsing. En te weinig vaart gemaakt bij het oprijden van de snelweg.
Geen incidenten dus ofzo. Echt heel jammer...
De schoonouders zouden maar geen kinderen kunnen krijgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:07 schreef Risu het volgende:
Gek idee is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, dat hij zo ontspannen reed lijkt me juist een pluspunt? Even extra in spiegels kijken volgende keer is waarschijnlijk al voldoende. En snelweg oprijden vond ik altijd doodeng (nog steeds niet helemaal prettig ook), daar twijfelde ie tijdens mijn examen geloof ik ook aan, maar was kennelijk geen reden om op te zakken. Kortom, als dat het enige was slaagt ie vast volgende keer
. Maar wel even flink balen nu..
En hihi, stoute hond van Nikoos!
Au, da's wel een beetje Gerdaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb zojuist van een lege mueslidoos een bakje geknutseldmet inpakpapier en gekleurd papier
nu zitten de geschreven enveloppen voor de kaartjes erin
Verdomd! Dat ziet er lekker uit. Hoe moet ik die maken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, je zeurt niet! Hier, een lekker stukje appelchocoladekruimelcake voor in je coconnetje:
[ afbeelding ].
Ik heb dit recept gevolgd:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:17 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Verdomd! Dat ziet er lekker uit. Hoe moet ik die maken?
Whahahaha en iedereen maar zoeken naar de baby die daar in hoort te liggenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:40 schreef Crumpette het volgende:
OBEM gemist.. maar was in het geboortehotel aan het rondkijken! Heb er wel een goed gevoel bij
meteen even ingeschreven en stickers laten maken. Maar fietsen in de storm was geen succes, mijn buik doet nou een beetje pijn
. Als het pijn doet ben ik meteen bang dat ik strepen krijg
heb nog net niet ter plekke mijn buik ontbloot om te checken
![]()
maar t kan ook liggen aan de zware tas boodschappen van eerder vanmiddag. T wordt maar tijd dat ik een wagen heb waar ik die zooi allemaal onderin kan gooien - morgen ga ik hem ophalen!
Misschien ga ik hem gewoon al in gebruik nemen voor de bevalling
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:51 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Zit nu 19 kids and counting te kijken. Ze is nu zwanger van nr 20!!! Wow....
SPOILER: spoiler over 19 kids and countingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Dat was nog niet in deze uitzending te zien.SPOILER: spoiler over 19 kids and countingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom denk je dat ik een spoiler tag plaatsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dat was nog niet in deze uitzending te zien.
Ik volg het niet echt! Haha was alleen niet echt iets op tv, dus dit maar gaan kijken. Vandaag dat ik de spoiler gewoon heb gelezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een spoiler tag plaats
de afleveringen worden overigens door elkaar uitgezonden, vorige afl was ze 18 weken zwanger...
Nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:57 schreef Shopaholic1984 het volgende:
DaD, ziet er inderdaad erg lekker uit! Smaakt het net zo lekker als dat het er uit ziet?
Erbij? ik heb er nog geenquote:
Ik moet straks elke 2 weken naar het ziekenhuis. Aan de ene kant inderdaad fijn dat de baby's in de gaten gehouden worden, maar iedere 2 weken is wel vaak! Ik zal er alvast maar aan wennenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje Shop, fijn dat de baby's in de gaten worden gehouden, maar moet je dan nu steeds elke week naar het ziekenhuis?
Valt mee, wij hebben t ook een poos gedaan maar is voor ons alleen nuttig als t echt voor een hele week of een feestje is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Erbij? ik heb er nog geenen dat wil ik gaarne zo houden
![]()
Leuke spulletjes Rady!
En is dat nou duur, bestellen bij Appie?
Haha ja zo dan: Hopelijk geen strepen erbij gekregen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Erbij? ik heb er nog geenen dat wil ik gaarne zo houden
![]()
Leuke spulletjes Rady!
En is dat nou duur, bestellen bij Appie?
Wat een leuk spullen zeg!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:32 schreef Radyhyn het volgende:
Gevalletje wat leuk dat je nog een neefje of nichtje krijgt
En succes met de doos-pillen
Kwak
Cleany leuk weer wat te horen van je! Lekker aftellen voor het verlof van je vriendin
Hopelijk komen de badkamer en de wc snel af!
Zoë fijn dat je nu even geen 'gevecht' in je buik hebt
LOL @ doggy Nikooos... geschikt / ongeschikt![]()
DAD fijn dat de controle goed was.
Wel een beetje vaag dat de ene VK weer wat anders vraagt dan de andere wat betreft het bevalbed![]()
Die cake!![]()
Twist! Nice een nieuwe auto!
Fijn dat je leidinggevende zo relax reageerde!
Krijgerrtje wat tof van het kaartje!
Crump leuk dat je bij het geboortehotel hebt gekeken. Hopelijk geen strepen erbij.
En boodschappen tillen
Heb deze week voor het eerst bij appie besteld.. en het bevalt echt super! Geen zware tassen meer tillen voor mij!
Shop wat leuk een eeneiige tweeling
Is het dan altijd zo dat ze de placenta delen?
Ik ben ook weer helemaal heppie! De bestelling van gras onder je voeten.nl is nu al binnen
Groen spul voor beneden (boxkleed en wikkeldoek), zowat dezelfde kleur als de muur![]()
En geel bos-wiegdekentje voor in de wieg en/of voor de kinderwagen en een super coot knuffeltje erbij![]()
[ afbeelding ]
Nou, het is super leuk een tweeling, maar ook wel schrikken. Je moet toch ineens alles dubbel hebben! Maar dat komt allemaal wel goed! Mijn ouders wilden de kinderwagen voor ons betalen. Super lief natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:53 schreef Heliotrope het volgende:
Shop vaak inderdaad controle dan! Ben je al aan het tweelingnieuws gewend?
Rady wat een leuke dingen! Leuke site ook, kende ik niet.
ik moest enorm kakken van de ijzertabletten hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef Zoë23 het volgende:
Superleuke spullen rady!
Geen strepen voor crumpette!
Helaas heeft mijn buik het opgegevenNouja.. Als m'n buik
maar weer redelijk gaat terugplooien..
Shopaholic
Spannend! Gelukkig nog genoeg tijd om voor te bereiden.
En 1eiigkindjes die op elkaar lijken.
Onze tweeling is 2-eiig en voor zover ik op de echo kan zien lijkt baby1 op S toen ze een baby was.
Baby2 is lastig te zien op de echo's. Ze is wat camera schuw denk ik
Ben wel erg nieuwsgierig.
Lig alweer op bed.
Buikpijn en kramp richting lies/benen.
Heb ondanks de staaltabletten echt geen movicolon nodig. 3-4x pd naar het toilet is normaal de laatste dagen. Is dat normaal zo op het 'eind.' ?
(gezien mijn buik 40+ wk is qua grootte zal het wel vol zijn daar binnen)
Klinkt idd voor echt grote boodschappen wel als een goed idee, als je een feestje hebt oid... of voor kerstmisquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Valt mee, wij hebben t ook een poos gedaan maar is voor ons alleen nuttig als t echt voor een hele week of een feestje is.
Je betaalt afh van de precisie en tijdvak van het bezorgtijdstip voor de bezorging, goedkoopste is 3,95.
Minimumbedrag is 70 euro, boven de 100 is bezorgen goedkoper.
Eerste keer betaal je statiegeld voor de albertkratten. Dus de eerste keer is meestal wat duurder. De volgende keren wordt dst met omruilen steeds verrekend (oide en nieuee kratten). Statiegekd kun je ook bij ze inleveren dst is wel handig.
De boodschappen zijn vaak verser dan in de winkel, langere houdbaarheidsdatum want rechtstreeks uit magazijn.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:32 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik moest enorm kakken van de ijzertabletten hoordus dat kan zomaar.
Enne, niet te vroeg juichen hoor, ik moet nog 8 weken. En het ergste groeien moet nog komen toch? Ik doe maar even een zelf-wachtmaar
.
Vervelend van de buikpijnhou je de krampen wel even in de gaten?
Ik lig ook op de bank terwijl vriendje, die net thuis is van werk, aan het koken isvoel me schuldig maar ik ben moe..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:34 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Klinkt idd voor echt grote boodschappen wel als een goed idee, als je een feestje hebt oid... of voor kerstmisklopt het dat je soms ook de bezorging gratis krijgt als je een bepaald actieproduct koopt oid?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]maar dan is de keuze in bezorgmomenten soms wat karig... Je moet sowieso wel op tijd bestellen...
Wel handig voor je grote voorraadbestellingen tena Lady!
hoe was t werken? Lekker productief?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:55 schreef AwayTL het volgende:
Ik denk dat ik ook een disclaimer ga maken dat ik mij altijd aansluit op wat rady in haar megaposts benoemd!
En toen wilde ik nog wat posten maar vergeten.
Ik heb vorige week geleerd dat je gratis bezorging krijgt als je jarig bentquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:34 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Klinkt idd voor echt grote boodschappen wel als een goed idee, als je een feestje hebt oid... of voor kerstmisklopt het dat je soms ook de bezorging gratis krijgt als je een bepaald actieproduct koopt oid?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef Zo�23 het volgende:
Onze tweeling is 2-eiig en voor zover ik op de echo kan zien lijkt baby1 op S toen ze een baby was.
Baby2 is lastig te zien op de echo's. Ze is wat camera schuw denk ik
Ben wel erg nieuwsgierig.
Als een eeneiige tweeling in een vroeg stadium deelt dan hebben hebben ze eigen zakken en eigen placenta. Dat lijkt dan een twee eiige zwangerschap maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Een twijfeltweelingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:52 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik weet niet of een eeneiige tweeling altijd de placenta deelt. Ik weet alleen dat het kan dat ze samen in een vruchtzakje zitten of apart. Bij ons hebben ze wel allebei een eigen zakje, maar delen ze dus de placenta. Volgens de gynaecoloog was het duidelijk een eeneiige tweeling.
Best wel, veel overleg!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hoe was t werken? Lekker productief?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Volgens de gyn hebben wij ook een 2 eiige tweeling
[..]
Als een eeneiige tweeling in een vroeg stadium deelt dan hebben hebben ze eigen zakken en eigen placenta. Dat lijkt dan een twee eiige zwangerschap maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Een twijfeltweeling
zul je vast wel kunnen laten testen via bloedtest, genetisch materiaal naast elkaar leggen. Weet niet of je voor dat soort dingen moet betalen oid, maar het kan welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef Zoë23 het volgende:
[..]ze lijken wel heeeel erg op elkaar.
Kun je dat ook laten testen of is dat ingewikkeld?
Tussen de baby's zit echt een heeeeel dun vliesje(?) als ik andere echo foto's zie van 2eiige tweelingen is die vaak dikker/duidelijker.
Maar ik heb er verder weinig verstand van. Ik ging er vanuit dat in onze familie alleen j/m tweelingen zouden voorkomen
Alleen een DNA test kan uitsluitsel bieden. De NVOM is nu bezig om een goedkopere test aan te kunnen bieden. Juist omdat er toch nog best wel wat twijfeltweelingen zijn (waaronder die van ons dus, je gaat uit van een twee-eiige tweeling maar dan lijken ze ineens wel heel erg op elkaar) en ook omdat de nvom nu steeds met onderzoeken komt dat het in de opvoeding, schoolkeuze etc best wel uitmaakt of het een- of twee-eiig is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef Zoë23 het volgende:
[..]ze lijken wel heeeel erg op elkaar.
Kun je dat ook laten testen of is dat ingewikkeld?
Tussen de baby's zit echt een heeeeel dun vliesje(?) als ik andere echo foto's zie van 2eiige tweelingen is die vaak dikker/duidelijker.
Maar ik heb er verder weinig verstand van. Ik ging er vanuit dat in onze familie alleen j/m tweelingen zouden voorkomen
Zeg als ik nog niet hoor te werken ben jij nog niet zo ver dat je met verlof gaatquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:45 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Best wel, veel overleg!
Morgen wordt een ander verhaal![]()
.
Nog maar 5 dagen.
Proefdruk is bezorgd! Nog wat lijnen scherper neerzetten en de kleurtoon iets meer van gelig naar wittig.. In het algemeen erg tevreden over het ontwerp! Het drukken en de manier van vouwen viel tegen, dus even met dit ontwerp op zoek naar een andere site. Al met al tevreden.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
Alleen een DNA test kan uitsluitsel bieden. De NVOM is nu bezig om een goedkopere test aan te kunnen bieden. Juist omdat er toch nog best wel wat twijfeltweelingen zijn (waaronder die van ons dus, je gaat uit van een twee-eiige tweeling maar dan lijken ze ineens wel heel erg op elkaar) en ook omdat de nvom nu steeds met onderzoeken komt dat het in de opvoeding, schoolkeuze etc best wel uitmaakt of het een- of twee-eiig is.
Zygositeitstesten (dus dna test om vast te stellen of een tweeling een- of twee-eiig is) moet je bijna altijd zelf betalen, tenzij daar een medische noodzaak toe is. Op zich ook wel logisch natuurlijk. Maar als de nvom test een beetje betaalbaar is dan laten wij het wel doen.
Ik kan me wel voorstellen dat je wel uitgaat van een twee-eiige tweeling omdat het in jouw familie ook zoveel voorkomt.
Nee! Ik kom toch ook net uit de wc gelopen met een staafje zodat vriend kan kijken of de strepen er vanaf knallen?!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:59 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Zeg als ik nog niet hoor te werken ben jij nog niet zo ver dat je met verlof gaat
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:25 schreef DJMO het volgende:
beterschap Crump![]()
ik heb sinds vanmiddag jeuk aan m'n doos bij het plassen. ik plas ook al een paar dagen gigantisch veel, dus morgen maar even urine inleveren bij de HA om te controleren op blaasontsteking. En heeft iemand een tip tegen uitgedroogde voeten ?? vooral m'n hielen zijn enorm droog en schilferig :/
Ja, dat lijkt me ook inderdaad, dat je zelf die ervaring hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:10 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide antwoord!
Ja kan me voorstellen dat je het wel wilt weten
Opvoeding is ook wel een ding ja. Gelukkig heeft m'n moeder van ons geleerden ik weet ook hoe het is om gescheiden te worden van mijn tweelingbroer (ik moest naar een andere school) . Misschien scheelt het dat ik zelf tweeling ben.
Ik kan me voorstellen dat de band bij een 1eiige tweeling nog sterker is.
Crumpettevd buikpijn
Mijn moeder zegt altijd (is pedicure): elke dag insmeren met lanette creme en dan pas de voeten in de sokkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:25 schreef DJMO het volgende:
beterschap Crump![]()
ik heb sinds vanmiddag jeuk aan m'n doos bij het plassen. ik plas ook al een paar dagen gigantisch veel, dus morgen maar even urine inleveren bij de HA om te controleren op blaasontsteking. En heeft iemand een tip tegen uitgedroogde voeten ?? vooral m'n hielen zijn enorm droog en schilferig :/
ach, blaasontsteking kan er ook nog wel bij in het rijtjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:27 schreef Zoë23 het volgende:
[..]blaasontsteking
http://www.drogisterijaan(...)O8vsECFSgFwwodOHkABQ
Hoop dat t lukt zo op mobiel. Gehwol helpt goed.
ik heb nog wel een vergliijkbare creme staan, ook een vette. morgen maar eens smeren dan. Lanette is ook niet zo duur als gehwol volgens mij? Ik vind dat best wel duur (al geloof ik gelijk dat het prima helpt)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:30 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd (is pedicure): elke dag insmeren met lanette creme en dan pas de voeten in de sokken.
de voeten of de blaasontstekingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef Radyhyn het volgende:
Arme DJ
(en nee.. ik ga niet zeggen "kusje d'r op")
lanette is toch vaseline? Lanoline is wolvet. Correct me if I'm wrong, het is laat en ik lig al te bed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
Lanette is volgens mij weer een merknaam voor de lanoline die je laayst had gekocht DJMO. (Ipv purelan, wat ook lanoline is). Dus je hebt t volgems mij al in huis...
Lanette is een synthetische versie van lanoline volgens mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
lanette is toch vaseline? Lanoline is wolvet. Correct me if I'm wrong, het is laat en ik lig al te bed.
Ik was in t begin bang dat ik mn bocht te krap zou nemen en saar tegen de deurpost zou headbangen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:32 schreef Heliotrope het volgende:
Sterkte voor de buikpijn Crumpette!
Away fijn van het geboortekaartje.
Zoë rustig aan doen he![]()
DJMO hopelijk geen blaasontsteking!
En spannend bed op klossen krijgerrtje.
Ik legde mijn tablet net iets te hard op mijn buik neer, precies op haar hoofd, oepsik verwacht nu al allemaal klunzige babydingen straks, geloof dat ik er een keer een topic over las? Geruststellend voor een klunzig iemand
Geen van beide zeggen me wat eigenlijk.... ik weet alleen de naam van de gyn die bij Minke's bevalling was maar dat was iets anders. Ik heb nooit echt gyns gezien daaro... alleen vlossen (nou ja, en de fertiliteitslui...)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:00 schreef klumsy het volgende:
haha doe ik Lijn! heb een gyn die ik nog niet ken, een man, van Vliet, zegt jou dat wat?
Ik had het liefst bij Evers willen gaan maar die zit zo vol en vakantie dat ik dan nog 2 weken zou moeten wachten en dan was te laat,
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:11 schreef klumsy het volgende:
ow die leer je dan snel genoeg kennen als je blijkt dat je 2 beebs in je buik hebt
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heb eigenlijk niet meer kunnen bijlezen sorry daarvoor ,![]()
Goh wat verandert je leven dan zo ineens zeg!
Maar het is zo geweldig... zwaar maar hij maakt het ruimschoots waard!
Ik wilde jullie nog bedanken voor een gezellige tijd hier mee posten. En ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zwangerschap en geboorte toe!
Oh en ps: voor de dames die een rruggenprikmoeten, dat is echt niet zo eng. Je hoeft niet hartverscheurend op die tafel te zitten huilen![]()
het voelt als een prikje bij de tandarts
ik had geen blaasontsteking (werd terplekke gecontroleerd) maar ze gingen een dipslide doen / maken. geen idee wat het precies inhoudtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Mensen met blaasontsteking. Testen jullie wel even op groep b streptokok ?![]()
Check. Bij mij in ieder geval wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Een stuitliggende tweeling draait toch vaak tijdens de bevalling nog terug, nadat nummer een is geboren? Volgens mij is het iig geen directe reden om preventief in te grijpen!
goede tip!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wb jasje, koop iets met een gladde voering. Ik ben zó hard aan het vechten steeds om dat katoenen jasje over die katoenen pakjes heen te trekken
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wb jasje, koop iets met een gladde voering. Ik ben zó hard aan het vechten steeds om dat katoenen jasje over die katoenen pakjes heen te trekken
Ze zijn positief omdat dit natuurlijk vaker voorkomt. Ik ben niet zo blij omdat ik geen gewone bevalling wil met erna een kz(stel ze gaat dwars liggen). Maargoed als het zo gaat is het niet anders natuurlijk...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:29 schreef Crumpette het volgende:
Aww ja kan me voorstellen dat je baalt Zoe. Zou je wel normaal mogen bevallen, of iig probereren, met baby 2 in stuit? En zou je dat willen? Geen vragen om meteen over te beslissen lijkt me.. Wel goed dat je vandaag rustig aan doet. Ik wens je nog wat buikpijnen dat baby 2 mooi terugdraait!
Mijn moeder ook en mijn broertje kwam 3uren laterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:35 schreef kwakz0r het volgende:
Bij mijn nicht bleef baby 2 wel in stuit liggen, maar dat ging prima. Ze was er negen minuten na haar broertje
Ja hoop het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:51 schreef klumsy het volgende:
Baby 2 kan toch altijd draaien nadat de eerste geboren is ivm ruimte? Zolang baby 1 goed ligt zal het vast goedkomen
Zelfde categorie iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:29 schreef Crumpette het volgende:
Mooie droom Kwak
Phaidra, ik droom ook wel eens dat ik beneden op de bank een film zit te kijken met baard, als vanouds, glaasje wijn ed, en dan herinner ik me ineens dat ik een baby hebsnel naar boven, checken, ligt ie te jenken in zijn bedje - maar als ik hem oppak stopt hij dan heel snel met huilen en is alles weer goed
![]()
Ik snap het! Het is ook gewoon hartstikke spannend.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja hoop het.
Was er eigenlijk wel klaar voor maar nu niet meer. Blijkbaar hakt t er toch ff in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |