abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145728556
Ahw Kwak ik ben zo verliefd op jouw poezenbeest O+
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:02:37 #252
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145728670
*O* voor meldplichtige DAD!
Away die van mij hikt ook zo snel :D (nu op dit moment zelfs!)
NTS jammer dat de ha je niets kon/wilde mee geven... hopelijk helpen de dieettips en vermindert het hoesten van je mini snel :*
En krijgerrtje jij ook al.. gebruik je er wel wat tegen of helpt dat ook niet goed?
DJ ben jij alweer wat opgeknapt?
MevrC, hopelijk kan je wat krijgen tegen je hooikoorts :*
Shop lekker vakantie! ^O^
Crump 32 weken! En goede groeiecho met harige beeb *O*
Zoë :*
Zolena lekker aftellen tot verlof! Ze zullen toch vast wel realiseren dat je man gewoon thuis moet zijn tijdens de laatste loodjes.. en idd je weet maar nooit... hopelijk is dit de laaste keer dat ie weg hoeft voorlopig.
Helio fijn dat jullie nu een nieuw ontwerp voor het kaartje hebben en deze voor jullie beide beter bevalt :Y

Hihihi kwak.. ik heb ook een poes tussen mijn benen O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_145728778
Die poezen O+
Born to Lose, but Built to Win.
pi_145728817
Die sloffen O+
pi_145728972
Poezen 8-) en Skittles! Hoe gaat het?
pi_145729017
Away, nieuws is wel geland ja, ik moet gewoon een ks en daar heb ik me wel bij neergelegd. Het weinig vruchtwater en let op of je baby wel voelt valt nu nog mee, want hij is nog steeds gezellig actief. Dus ik heb nog niet hoeven bellen ofzo.

En volgens mij begrepen ze wel op het werk dat man hierna niet meer weg wou.

Oh en die paar dagen extra vrij is geen optie want ik wil een paar dingen af hebben :') met mijn wattenhoofd. Komt wel goed, zo lang is het ook niet meer.

Poezen O+ :D

Oh en goeie echo bij crump *O*
pi_145729388
Ahw Rady! Die van mij ligt na een rondje door t huis en buiten snuffelen nu ook kruiswaarts te slapen :')

Ik hoop maar dat t een teken is dat de baby eraan komt dat ze me zo opzoekt (ze heeft me lang genegeerd, gaat sinds een maand beter, maar zo extreem aanhankelijk als vandaag heb ik nog niet eerder gehad...)

We eten vanavond in elk geval pannenkoeken :7
Kwak
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:33:40 #258
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145729637
Ik hoop het kwak!
En ook nog pannenkoeken.. dan moet het goedkomen toch :Y :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 oktober 2014 @ 13:01:55 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145730490
Sterkte Zolena met de watten :*

Eet smakelijk Kwak; hier worden het denk ik ook pannenkoeken.

Poezenfoto's O+

Op zich gaat het hier wel aardig, met op zijn tijd pcm, en m'n huishouden gewoon heel erg doseren. bv 's morgens al aardappels schillen zodat ik 's avonds niet alles hoef te doen. Of 's avonds tijdens het douchen van de kinderen al de kleding voor morgen klaar leggen, zodat het 's ochtends allemaal wat soepeler gaat. We redden het wel :Y Kinderen vind het gelukkig ook leuk om bv te helpen met de wasmachine leeg te halen enzo :Y

-edit- 18 weken vandaag *O* Volgende week de SEO.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_145731093
Poezefoto's O+

Spannend kwak, zou leuk zijn als de kleine vandaag of morgen zelf komt :)
gingen ze jou nou inleiden als er volgende week nog niks gebeurt is?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:24:36 #261
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145731177
DJ wat fijn dat je het zo het werk een beetje kan verdelen voor jezelf en gratz met je 18 weken *O*
pi_145731217
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:21 schreef klumsy het volgende:
Poezefoto's O+

Spannend kwak, zou leuk zijn als de kleine vandaag of morgen zelf komt :)
gingen ze jou nou inleiden als er volgende week nog niks gebeurt is?
Ik heb woensdag (overmorgen dus) een controleafspraak als hij er dan nog niet is, en dan gaan we meteen al inleiding plannen voor ergens in week 41 (afh van drukte op de afdeling kan dat aanstaande donderdag al zijn, of vrijdag of toch na het weekend... Denk eigenlijk dat ik hier niet ga zeggen wanneer het wordt :@ )

Vind het jammer maar heb me er bij neergelegd. Ben ook wel toe aan baby ontmoeten.
Kwak
pi_145731257
Ik ben zo zenuwachtig, echt, dat wel....

*O* djmo 18 weken! En fijn dat t je lukt dingen te spreiden enzo...
Kwak
pi_145731833
Spannend ook wel kwakzor, zeker als het inleiden dan ook meteen al snel zou zijn. Ik duim dat de pannenkoeken helpen!

Goede echo voor Crumpette.

DJMO goed bezig met werk verdelen, en alweer 18 weken!

Net liggingsecho en ze lag nog in stuit. Ik ben er wel van overtuigd dat ze dit weekend iig probeerde nog zelf te draaien, dat vind ik iig lievig :P nu dus woensdag naar de gyn voor een draaipoging. Naar idee dat gesjor aan buikbaby en vooral omdat ik weet dat het ook heel goed niet kan lukken :@ maar het proberen waard.
pi_145731873
Djmo 18 weken, dan ik 21 een *O*voor jou en een *O* voor mij.
Over de helft woop. En gelukkig heeft de kilo extra per week zich niet doorgezet. Zou wel erg overdreven worden dan op het eind.
Eens kijken of ik me kan herinneren vanavond even met man een foto te maken.
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:59:38 #266
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145732349
We hebben het nu ook op Facebook gedeeld. Na alle mensen die we het persoonlijk wilden vertellen, ben ik even aan het knutselen gegaan. Even achter en spoiler :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145732393
Spannend helio, ik zal duimen dat de draaipoging lukt! :D
Ik lees overigens dat een stuiterbaby maar heel weinig voor kwam, maar ik kom het, ook in mijn eigen omgeving, wel heel vaak tegen! Gek!

Pff, ik ben net naar de winkel gefietst, van alles gehaald maar de antagel, waar ik voor kwam, vergeten }:| gelukkig wel een pak melk meegenomen, dat nu alweer bijna op is :') maar hopelijk houdt dat de maagzuur eventjes tegen!
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:07:28 #268
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145732632
Spannend kwak! Ik zou de datum van de inleiding ook geheim houden denk ik.. blijft het lekker nog een verrassing zo :) Maar ik hoop dat inleiden niet nodig gaat zijn.

Helio jammer dat ze nog in stuit ligt ondanks haar eigen draaipogingen van 't weekend. Ik duim dat ze nog zelf draait of dat ze woensdag nog goed mee werkt :Y

Risu 21 weken! *O*

Nikoos wat een leuke manier van melden op fb. C000t doggy ook O+
Al leuke reacties gehad op fb?

Krijgerrtje... daar hebben ze en naam voor hè... zwangerschapsdementie :P
pi_145732856
Hoop dat je beeb braaf gaat draaien Helio, snap dat t spannend is.

Hoe gaat t met jou nu Rady?
Kwak
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:14:19 #270
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145732883
Reacties gaan al hard inderdaad Rady.
Doggy is inderdaad best lief, maar hij niet voor niets nog in training :+
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:23:51 #271
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145733215
Haha ja, als ik onze katten op moet gaan leiden voor 'babysitter' denk ik dat ze het prima goed gaan doen... als in letterlijk op de baby gaan zitten dan hé :')

Kwak eigenlijk gaat het hier super. Ik voel me prima.. ben een beetje aan het rommelen en hangen in huis en heb een to-do lijst gemaakt die eigenlijk heel erg blijkt mee te vallen :D

En net belde een vriendin of ze ff een bakkie kon komen doen.. gezellig! :Y
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:30:01 #272
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145733467
Haha, wat betreft doet een hond het wat beter dan een eigenwijze kat ;)

veel plezier met het bakkie zometeen!
pi_145733756
Wat een ontzettende leuke aankondiging Nikoos! Ik heb helemaal niets op facebook gezet over de zwangerschap geloof ik. Is dat raar?

Spannend zo'n draaipoging Helio. Je blijft nog steeds zo rustig klinken in je posts!

En jij ook Kwak! Na je lijstje lijkt het alsof de rust weer in je hoofd is teruggekeerd!

Ik werd net gebeld door ouders van nu. Of ik interesse had in hun geweldige aanbod om vier nummers voor ¤15 te nemen? Waar telemarketeers normaal doorzeuren dat het echt, echt, écht heel leuk is, hield deze mevrouw heel snel haar mond toen ik mijn twijfels uitte over hun wetenschappelijke onderbouwing mbt hun artikelen. :X
pi_145733991
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:28 schreef klumsy het volgende:
Door de verhalen over vriendschappen die vaak veranderen tijdens/na een zwangerschap heb ik gedroomd dat ik knallende ruzie had met skoap :')

Ik was 29 bij m'n eerste zwangerschap bij de 2e was ik 30 (31 bij bevallen ) en nu ben ik 33 :)
Ik was de eerste in onze omgeving, maar weinig vrienden :P en eigenlijk ook weinig veranderd :)
o|O ~O>
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:45:45 #275
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145734106
@Cholula Is helemaal niet raar natuurlijk. Blijft een persoonlijke keuze. Meeste mensen op Facebook ken is vrij goed en de meeste mensen wisten het ook wel van ons persoonlijk, maar we vonden het allebei wel leuk om zo te doen. Weet meteen iedereen het en kan je er gewoon openlijk over praten, zonder op verschillende plekken je verhaal te doen of felicitaties te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')