Valt mee, wij hebben t ook een poos gedaan maar is voor ons alleen nuttig als t echt voor een hele week of een feestje is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Erbij? ik heb er nog geenen dat wil ik gaarne zo houden
![]()
Leuke spulletjes Rady!
En is dat nou duur, bestellen bij Appie?
Haha ja zo dan: Hopelijk geen strepen erbij gekregen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Erbij? ik heb er nog geenen dat wil ik gaarne zo houden
![]()
Leuke spulletjes Rady!
En is dat nou duur, bestellen bij Appie?
Wat een leuk spullen zeg!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:32 schreef Radyhyn het volgende:
Gevalletje wat leuk dat je nog een neefje of nichtje krijgt
En succes met de doos-pillen
Kwak
Cleany leuk weer wat te horen van je! Lekker aftellen voor het verlof van je vriendin
Hopelijk komen de badkamer en de wc snel af!
Zoë fijn dat je nu even geen 'gevecht' in je buik hebt
LOL @ doggy Nikooos... geschikt / ongeschikt![]()
DAD fijn dat de controle goed was.
Wel een beetje vaag dat de ene VK weer wat anders vraagt dan de andere wat betreft het bevalbed![]()
Die cake!![]()
Twist! Nice een nieuwe auto!
Fijn dat je leidinggevende zo relax reageerde!
Krijgerrtje wat tof van het kaartje!
Crump leuk dat je bij het geboortehotel hebt gekeken. Hopelijk geen strepen erbij.
En boodschappen tillen
Heb deze week voor het eerst bij appie besteld.. en het bevalt echt super! Geen zware tassen meer tillen voor mij!
Shop wat leuk een eeneiige tweeling
Is het dan altijd zo dat ze de placenta delen?
Ik ben ook weer helemaal heppie! De bestelling van gras onder je voeten.nl is nu al binnen
Groen spul voor beneden (boxkleed en wikkeldoek), zowat dezelfde kleur als de muur![]()
En geel bos-wiegdekentje voor in de wieg en/of voor de kinderwagen en een super coot knuffeltje erbij![]()
[ afbeelding ]
Nou, het is super leuk een tweeling, maar ook wel schrikken. Je moet toch ineens alles dubbel hebben! Maar dat komt allemaal wel goed! Mijn ouders wilden de kinderwagen voor ons betalen. Super lief natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:53 schreef Heliotrope het volgende:
Shop vaak inderdaad controle dan! Ben je al aan het tweelingnieuws gewend?
Rady wat een leuke dingen! Leuke site ook, kende ik niet.
ik moest enorm kakken van de ijzertabletten hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef Zoë23 het volgende:
Superleuke spullen rady!
Geen strepen voor crumpette!
Helaas heeft mijn buik het opgegevenNouja.. Als m'n buik
maar weer redelijk gaat terugplooien..
Shopaholic
Spannend! Gelukkig nog genoeg tijd om voor te bereiden.
En 1eiigkindjes die op elkaar lijken.
Onze tweeling is 2-eiig en voor zover ik op de echo kan zien lijkt baby1 op S toen ze een baby was.
Baby2 is lastig te zien op de echo's. Ze is wat camera schuw denk ik
Ben wel erg nieuwsgierig.
Lig alweer op bed.
Buikpijn en kramp richting lies/benen.
Heb ondanks de staaltabletten echt geen movicolon nodig. 3-4x pd naar het toilet is normaal de laatste dagen. Is dat normaal zo op het 'eind.' ?
(gezien mijn buik 40+ wk is qua grootte zal het wel vol zijn daar binnen)
Klinkt idd voor echt grote boodschappen wel als een goed idee, als je een feestje hebt oid... of voor kerstmisquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Valt mee, wij hebben t ook een poos gedaan maar is voor ons alleen nuttig als t echt voor een hele week of een feestje is.
Je betaalt afh van de precisie en tijdvak van het bezorgtijdstip voor de bezorging, goedkoopste is 3,95.
Minimumbedrag is 70 euro, boven de 100 is bezorgen goedkoper.
Eerste keer betaal je statiegeld voor de albertkratten. Dus de eerste keer is meestal wat duurder. De volgende keren wordt dst met omruilen steeds verrekend (oide en nieuee kratten). Statiegekd kun je ook bij ze inleveren dst is wel handig.
De boodschappen zijn vaak verser dan in de winkel, langere houdbaarheidsdatum want rechtstreeks uit magazijn.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:32 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik moest enorm kakken van de ijzertabletten hoordus dat kan zomaar.
Enne, niet te vroeg juichen hoor, ik moet nog 8 weken. En het ergste groeien moet nog komen toch? Ik doe maar even een zelf-wachtmaar
.
Vervelend van de buikpijnhou je de krampen wel even in de gaten?
Ik lig ook op de bank terwijl vriendje, die net thuis is van werk, aan het koken isvoel me schuldig maar ik ben moe..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:34 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Klinkt idd voor echt grote boodschappen wel als een goed idee, als je een feestje hebt oid... of voor kerstmisklopt het dat je soms ook de bezorging gratis krijgt als je een bepaald actieproduct koopt oid?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]maar dan is de keuze in bezorgmomenten soms wat karig... Je moet sowieso wel op tijd bestellen...
Wel handig voor je grote voorraadbestellingen tena Lady!
hoe was t werken? Lekker productief?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:55 schreef AwayTL het volgende:
Ik denk dat ik ook een disclaimer ga maken dat ik mij altijd aansluit op wat rady in haar megaposts benoemd!
En toen wilde ik nog wat posten maar vergeten.
Ik heb vorige week geleerd dat je gratis bezorging krijgt als je jarig bentquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:34 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Klinkt idd voor echt grote boodschappen wel als een goed idee, als je een feestje hebt oid... of voor kerstmisklopt het dat je soms ook de bezorging gratis krijgt als je een bepaald actieproduct koopt oid?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef Zo�23 het volgende:
Onze tweeling is 2-eiig en voor zover ik op de echo kan zien lijkt baby1 op S toen ze een baby was.
Baby2 is lastig te zien op de echo's. Ze is wat camera schuw denk ik
Ben wel erg nieuwsgierig.
Als een eeneiige tweeling in een vroeg stadium deelt dan hebben hebben ze eigen zakken en eigen placenta. Dat lijkt dan een twee eiige zwangerschap maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Een twijfeltweelingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:52 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik weet niet of een eeneiige tweeling altijd de placenta deelt. Ik weet alleen dat het kan dat ze samen in een vruchtzakje zitten of apart. Bij ons hebben ze wel allebei een eigen zakje, maar delen ze dus de placenta. Volgens de gynaecoloog was het duidelijk een eeneiige tweeling.
Best wel, veel overleg!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hoe was t werken? Lekker productief?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Volgens de gyn hebben wij ook een 2 eiige tweeling
[..]
Als een eeneiige tweeling in een vroeg stadium deelt dan hebben hebben ze eigen zakken en eigen placenta. Dat lijkt dan een twee eiige zwangerschap maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Een twijfeltweeling
zul je vast wel kunnen laten testen via bloedtest, genetisch materiaal naast elkaar leggen. Weet niet of je voor dat soort dingen moet betalen oid, maar het kan welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef Zoë23 het volgende:
[..]ze lijken wel heeeel erg op elkaar.
Kun je dat ook laten testen of is dat ingewikkeld?
Tussen de baby's zit echt een heeeeel dun vliesje(?) als ik andere echo foto's zie van 2eiige tweelingen is die vaak dikker/duidelijker.
Maar ik heb er verder weinig verstand van. Ik ging er vanuit dat in onze familie alleen j/m tweelingen zouden voorkomen
Alleen een DNA test kan uitsluitsel bieden. De NVOM is nu bezig om een goedkopere test aan te kunnen bieden. Juist omdat er toch nog best wel wat twijfeltweelingen zijn (waaronder die van ons dus, je gaat uit van een twee-eiige tweeling maar dan lijken ze ineens wel heel erg op elkaar) en ook omdat de nvom nu steeds met onderzoeken komt dat het in de opvoeding, schoolkeuze etc best wel uitmaakt of het een- of twee-eiig is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef Zoë23 het volgende:
[..]ze lijken wel heeeel erg op elkaar.
Kun je dat ook laten testen of is dat ingewikkeld?
Tussen de baby's zit echt een heeeeel dun vliesje(?) als ik andere echo foto's zie van 2eiige tweelingen is die vaak dikker/duidelijker.
Maar ik heb er verder weinig verstand van. Ik ging er vanuit dat in onze familie alleen j/m tweelingen zouden voorkomen
Zeg als ik nog niet hoor te werken ben jij nog niet zo ver dat je met verlof gaatquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:45 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Best wel, veel overleg!
Morgen wordt een ander verhaal![]()
.
Nog maar 5 dagen.
Proefdruk is bezorgd! Nog wat lijnen scherper neerzetten en de kleurtoon iets meer van gelig naar wittig.. In het algemeen erg tevreden over het ontwerp! Het drukken en de manier van vouwen viel tegen, dus even met dit ontwerp op zoek naar een andere site. Al met al tevreden.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
Alleen een DNA test kan uitsluitsel bieden. De NVOM is nu bezig om een goedkopere test aan te kunnen bieden. Juist omdat er toch nog best wel wat twijfeltweelingen zijn (waaronder die van ons dus, je gaat uit van een twee-eiige tweeling maar dan lijken ze ineens wel heel erg op elkaar) en ook omdat de nvom nu steeds met onderzoeken komt dat het in de opvoeding, schoolkeuze etc best wel uitmaakt of het een- of twee-eiig is.
Zygositeitstesten (dus dna test om vast te stellen of een tweeling een- of twee-eiig is) moet je bijna altijd zelf betalen, tenzij daar een medische noodzaak toe is. Op zich ook wel logisch natuurlijk. Maar als de nvom test een beetje betaalbaar is dan laten wij het wel doen.
Ik kan me wel voorstellen dat je wel uitgaat van een twee-eiige tweeling omdat het in jouw familie ook zoveel voorkomt.
Nee! Ik kom toch ook net uit de wc gelopen met een staafje zodat vriend kan kijken of de strepen er vanaf knallen?!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:59 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Zeg als ik nog niet hoor te werken ben jij nog niet zo ver dat je met verlof gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |