Verdomd! Dat ziet er lekker uit. Hoe moet ik die maken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, je zeurt niet! Hier, een lekker stukje appelchocoladekruimelcake voor in je coconnetje:
[ afbeelding ].
Ik heb dit recept gevolgd:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:17 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Verdomd! Dat ziet er lekker uit. Hoe moet ik die maken?
Whahahaha en iedereen maar zoeken naar de baby die daar in hoort te liggenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:40 schreef Crumpette het volgende:
OBEM gemist.. maar was in het geboortehotel aan het rondkijken! Heb er wel een goed gevoel bij
meteen even ingeschreven en stickers laten maken. Maar fietsen in de storm was geen succes, mijn buik doet nou een beetje pijn
. Als het pijn doet ben ik meteen bang dat ik strepen krijg
heb nog net niet ter plekke mijn buik ontbloot om te checken
![]()
maar t kan ook liggen aan de zware tas boodschappen van eerder vanmiddag. T wordt maar tijd dat ik een wagen heb waar ik die zooi allemaal onderin kan gooien - morgen ga ik hem ophalen!
Misschien ga ik hem gewoon al in gebruik nemen voor de bevalling
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:51 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Zit nu 19 kids and counting te kijken. Ze is nu zwanger van nr 20!!! Wow....
SPOILER: spoiler over 19 kids and countingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Dat was nog niet in deze uitzending te zien.SPOILER: spoiler over 19 kids and countingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom denk je dat ik een spoiler tag plaatsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dat was nog niet in deze uitzending te zien.
Ik volg het niet echt! Haha was alleen niet echt iets op tv, dus dit maar gaan kijken. Vandaag dat ik de spoiler gewoon heb gelezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een spoiler tag plaats
de afleveringen worden overigens door elkaar uitgezonden, vorige afl was ze 18 weken zwanger...
Nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:57 schreef Shopaholic1984 het volgende:
DaD, ziet er inderdaad erg lekker uit! Smaakt het net zo lekker als dat het er uit ziet?
Erbij? ik heb er nog geenquote:
Ik moet straks elke 2 weken naar het ziekenhuis. Aan de ene kant inderdaad fijn dat de baby's in de gaten gehouden worden, maar iedere 2 weken is wel vaak! Ik zal er alvast maar aan wennenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje Shop, fijn dat de baby's in de gaten worden gehouden, maar moet je dan nu steeds elke week naar het ziekenhuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |