Mijn schoonouders waren nog niet getrouwd toen ik geboren werdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:07 schreef Risu het volgende:
Ik zat me net te bedenken. De man (of vrouw) waar mijn dochter mee gaat trouwen, die is misschien al geboren, zit nu z'n broek vol te schijten bij mama op schoot. Of misschien is hij net als mijn man, net iets jonger dan zij en dan moet die vrouw nog even.
Gek idee is dat.
Ja daag! Arbo minimum is 70 cm, 90 vinden ze fijner maar ik zeg: pech!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of we geen stoeptegels hadden liggen, vroeg ze..
ohh kwak, jij cougarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn schoonouders waren nog niet getrouwd toen ik geboren werd
En toen ik in groep acht zat was J een kleutertje
+1. Laat je niet gek maken DaD, tis wel bestquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja daag! Arbo minimum is 70 cm, 90 vinden ze fijner maar ik zeg: pech!
Deze vk is wel vrij lang, dus wat dat betreft snap ik het wel, maar we hebben al speciaal een nieuw bed gekocht en alles dus ik ben er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja daag! Arbo minimum is 70 cm, 90 vinden ze fijner maar ik zeg: pech!
En baard kan jou volgens mij in zn eentje van de trap tillen indien nodig. T is niet alsof je 100 kilo weegt...
Bummerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef kwakz0r het volgende:
Hij heeft t niet gehaald trouwens
Iets met;
Nacontrole in de dode hoek bij de zijwaartse verplaatsing. En te weinig vaart gemaakt bij het oprijden van de snelweg.
Geen incidenten dus ofzo. Echt heel jammer...
De schoonouders zouden maar geen kinderen kunnen krijgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:07 schreef Risu het volgende:
Ik zat me net te bedenken. De man (of vrouw) waar mijn dochter mee gaat trouwen, die is misschien al geboren, zit nu z'n broek vol te schijten bij mama op schoot. Of misschien is hij net als mijn man, net iets jonger dan zij en dan moet die vrouw nog even.
Gek idee is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, dat hij zo ontspannen reed lijkt me juist een pluspunt? Even extra in spiegels kijken volgende keer is waarschijnlijk al voldoende. En snelweg oprijden vond ik altijd doodeng (nog steeds niet helemaal prettig ook), daar twijfelde ie tijdens mijn examen geloof ik ook aan, maar was kennelijk geen reden om op te zakken. Kortom, als dat het enige was slaagt ie vast volgende keer
. Maar wel even flink balen nu..
En hihi, stoute hond van Nikoos!
Au, da's wel een beetje Gerdaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb zojuist van een lege mueslidoos een bakje geknutseldmet inpakpapier en gekleurd papier
nu zitten de geschreven enveloppen voor de kaartjes erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |