abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:15:06 #126
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145767323
Kan hij niet vrij snel opnieuw afrijden? Als het toch van deze kleine puntjes zijn.
pi_145767338
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:15 schreef Nikooos het volgende:
Kan hij niet vrij snel opnieuw afrijden?
Volgens mij moet daar verplicht 2 weken tussen zitten :@
pi_145767363
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:09 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Klopt, op dit formaat kon het nog wel, maar ga je groter is het zeker geen aanrader nee.
Ik heb ook vaak dat klanten mij logo's uit Word of internetplaatjes sturen en dat dat dan op een 70x100 poster moet :') En dan niet snappen dat dat dus niet kan.

En balen kwak!
Precies dat! Of ze snappen het nut niet van een kleuren waaier. Ook al heb ik 4000 keer aangegeven dat je een drukkleur nooit mag vergelijken met wat je op het scherm ziet... ;( dat komt ook niet over.

Ik moest eens een spandoek maken, en dan moet je denken aan de doeken die bijv bij de jaarbeurs in utrecht hangen, voor musicals ed. Daar moest een logo op die uit pixels was gemaakt. Ik vertelde dat ik dat dus moest overtrekken en omzetten in vectoren.. en dat dit dus meer uur kost dus geld. Nou ik kreeg ze het niet aan hun verstand gepraat, want op hun visitekaartje was het toch ook prima? :D

Maar goed, ieder z'n vak denk ik dan maar :)
Born to Lose, but Built to Win.
pi_145767402
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef kwakz0r het volgende:
Hij heeft t niet gehaald trouwens ;(
Iets met;
Nacontrole in de dode hoek bij de zijwaartse verplaatsing. En te weinig vaart gemaakt bij het oprijden van de snelweg.

Geen incidenten dus ofzo. Echt heel jammer...
oh bah :( wat jammer zeg!!
Maar wel 2 duidelijke punten, dus ik hoop dat hij het de volgende keer wel heeft!
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ja ik baal veel erger dan zou moeten :@ ben echt verdrietig.

Nu kan hij ons dedinitief niet naar t ziekenhuis rijden als io moet bevallen of naar huis als ik naar huis mag (en ik weet niet of ik dan al zelf kan rijden)...

En gewoon t idee dat de komende weken ik nog steeds de enige ben die auto mag rijden terwijl ik die afhanjelijkheid van mij zo zat ben... Straks met klein babietje kan ik dus niet even door hem ergens heengebracht worden, moet ik weer zelf...

:@
kan dat niet met een spoedcursus gedaan worden? of zeg ik nu wat raars?
pi_145767498
Zo...kleine update :P
Het gaat goed. Badkamer boven en wc beneden bijna af. Vrouw in de laatste werkweek. Ze begint er wat zenuwachtig van te worden dat het nog niet af is.

Het is uitbesteed aan mijn zwager (man van haar zus), maar die mag niet te vaak meer komen ondanks dat de afspraak was dat het voordat ze met verlof ging af was.

Ik dacht tijd niets meer gepost, laat ik het maar even doen :)

Mmm...ik zie kaartjes...we hebben een proefexemplaar. Verder niet meer aan gedacht.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:24:51 #131
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145767535
Ahh balen kwak! Het is wat met de cbr maffia! Ik ben ook al een paar keer gezakt om echt domme redenen. Je moet gewoon echt geluk hebben met de examinator!
pi_145767582
Hè wat kut Kwak. Niks aan dit. Snap heel goed dat je nu verdrietig bent :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_145767651
Leuk om een update te lezen cleany!

-O- KwakzOr das balen.

Vlindur :* vervelend die vermoeidheid

Geboortekaartjes..
Hebben wel 1 'standaard' van internet maar voor die paar kaartjes (50-75) maakt me dat echt niet zoveel uit.

Sm is weer aan de poets trouwens :9
En S speelt met nichtje O+
En mijn buik voelt weer oké. De hele nacht veel buikpijn gehad. Ze deden een wedstrijdje 'wie mag er eerst naar buiten' baby1 wint want die ligt al ingedaald maar blijkbaar 'vechten' ze nog om een eerste plek.
pi_145767999
Ahh kwak, balen. -O- :*

Maar denk maar zo: die afhankelijkheid hoeft niet he, je kunt ook gewoon even de auto laten staan de eerste weken na de bevalling. Wij hebben er geen, en redden het ook wel. Alleen met de bevalling wordt dat even interessant, naar huis kunnen we wel in een taxi :).
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:45:34 #135
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145768069
Weten jullie nog dat ontzettende lieve hondje dat in training is voor babysitter?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145768087
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:43 schreef Crumpette het volgende:
Ahh kwak, balen. -O- :*

Maar denk maar zo: die afhankelijkheid hoeft niet he, je kunt ook gewoon even de auto laten staan de eerste weken na de bevalling. Wij hebben er geen, en redden het ook wel. Alleen met de bevalling wordt dat even interessant, naar huis kunnen we wel in een taxi :).
Jawel, dat doe ik nu ook al veel. T is meer het idee denk ik, dat ik dus niet een keer me kan laten rijden naar mijn moeder ofzo.

Hij mag over ongeveer een maand opnieuw. Wel gratis. Hij betaalt dan wel acht extra uur les tussendoor.

Ben al wat gekalmeerd. De wereld was gewoon even stom vandaag.
Kwak
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:46:49 #137
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_145768102
Jeetje kwak, wat zuur zeg!
Ik zal even een klein geheimpje vertellen in de spoiler...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoë geniet lekker van de poets-moeder!

Wij hebben ook een standaard kaartje, om dezelfde reden als Zoë.

Nikoos _O- !

Verder weinig te melden hier, ik leef nog ;)
pi_145768179
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Jawel, dat doe ik nu ook al veel. T is meer het idee denk ik, dat ik dus niet een keer me kan laten rijden naar mijn moeder ofzo.

Hij mag over ongeveer een maand opnieuw. Wel gratis. Hij betaalt dan wel acht extra uur les tussendoor.

Ben al wat gekalmeerd. De wereld was gewoon even stom vandaag.
Dan komt je moeder lekker bij jou, of haalt je op :* komt echt wel goed. En je weet het zelf ook, écht rijden leer je pas na dat je met je rijbewijs de weg op gaat, dus het papiertje zelf betekent ook niet dat je dan meteen de meest stressvrije chauffeur ter wereld hebt. Ik zou het zelf behoorlijk spannend vinden om meteen mijn vrouw en kind te vervoeren, voor het eerst zonder toezicht :o :P dus hij zal ook nog even moeten oefenen/wennen met jullie auto na het rijbewijs?

En die examens zijn gewoon bud soms. Heel erg subjectief. Hopelijk gaat het volgende keer beter!
pi_145768313
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:50 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Dan komt je moeder lekker bij jou, of haalt je op :* komt echt wel goed. En je weet het zelf ook, écht rijden leer je pas na dat je met je rijbewijs de weg op gaat, dus het papiertje zelf betekent ook niet dat je dan meteen de meest stressvrije chauffeur ter wereld hebt. Ik zou het zelf behoorlijk spannend vinden om meteen mijn vrouw en kind te vervoeren, voor het eerst zonder toezicht :o :P dus hij zal ook nog even moeten oefenen/wennen met jullie auto na het rijbewijs?

En die examens zijn gewoon bud soms. Heel erg subjectief. Hopelijk gaat het volgende keer beter!
Hij was zo rustig/dromerig zei de examinator ook :P ik heb er een die niet kan stressen.

Maar ja, dat zou ik ook spannend vinden, naast hem gaan zitten. Maar goed, het gaat dan om korte bekende routes enzo. En hij heeft wel t geluk dat hij veel kan oefenen al snel in onze auto.

Ik ben in 1 keer geslaagd en kon toen echt nog niet rijden :')
Kwak
pi_145768433
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nou poets ik al een week dagelijks m'n keuken en aanrecht. Geen fruit op de schaal en nog heb ik last van een colonie fruitvliegen :r :( waarom pleuren ze niet op. En wat komen ze doen.
bakje afwasmiddel met een scheut azijn neerzetten. Nu twijfel ik of er ook nog water bij moest dan ben je er zo vanaf.
pi_145768448
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hij was zo rustig/dromerig zei de examinator ook :P ik heb er een die niet kan stressen.

Maar ja, dat zou ik ook spannend vinden, naast hem gaan zitten. Maar goed, het gaat dan om korte bekende routes enzo. En hij heeft wel t geluk dat hij veel kan oefenen al snel in onze auto.

Ik ben in 1 keer geslaagd en kon toen echt nog niet rijden :')
ik ben ook de eerste keer gezakt, omdat ik de dag daarvoor, in de laatste les in het laatste kwartier, bijna werd aangereden door iemand die mij geen voorrang gaf waar dat wel zou moeten }:| stomme duitsers. Dus ik reed te voorzichtig de volgende dag bij het examen. Die examinator liet me veel te lang doorrijden, omdat ze er niet uitkwam of ze me nou wel of niet moest laten slagen, en uiteindelijk maak je dan vanzelf een foutje ergens. Toen kon ze wat opschrijven en was ik gezakt. -O-

Gelukkig had ik zo'n deal van rijbewijsgarantie, dus als je zakt krijg je alle lessen daarna gratis en de examens ook, en toen kreeg ik een heel gezellige examinator met wie ik een uur heb lopen ouwehoeren over wat ik zou gaan studeren, en toen was het klaar. :) Wel echt al duizend jaar geleden :')
pi_145768514
Balen, kwak! :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_145768591
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:58 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

bakje afwasmiddel met een scheut azijn neerzetten. Nu twijfel ik of er ook nog water bij moest dan ben je er zo vanaf.
ga ik ook even proberen! Want fruit in een bakje met folie en gaatjes werkt dus niet :')
pi_145768647
Ik was in een keer geslaagd, mevrouw was net oma geworden en zat hele verhalen te vertellen over haar baby. En ik maar leuk meekletsen. Tijd was zo om, en ze zei: je bent natuurlijk geslaagd!

Uh ok :D
pi_145768847
Kwak wat ontzettend balen!

Vlindur vervelend die vermoeidheid :* wel erg herkenbaar en in combinatie met misselijkheid kom ik ook nergens aan toe... Wij hebben nu een schoonmaakster die vandaag voor het eerst begonnen is, hopelijk is het huis niet leeg als we thuis komen :P

Morgen echo! Ben zo benieuwd O+

En verder selectief gelezen want ben eigenlijk aan het werk :@
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_145768989
Schoonmaken,
Mijn moeder is voor t eerst wezen schoonmaken hier gister. Tot 35 weken alles zelf gedaan maar nu kost het toch echt te veel energie. Vooral trap stofzuigen en de badkamer. Doe wel zelf m'n keuken, vegen en de was.

Maar vond het toch wel érg fijn dat ze kwam helpen :)
pi_145769081
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:15 schreef Nikooos het volgende:
Kan ik ook in Photoshop een opzetje maken en dat de drukker daar iets mee doet? Weet jij dat toevallig?

Er is me altijd ingeslagen dat drukwerk MOET met Illustrator, maar met Illustrator kan ik echt niet uit de voeten :')

@LadyTagliatelle dus :P
Mag deze lady ook een duit in het zakje doen? Ik heb onze kaart in InDesign gemaakt en als jog naar de drukkert gestuurd. No problemo
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:29:13 #148
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145769242
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:23 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Mag deze lady ook een duit in het zakje doen? Ik heb onze kaart in InDesign gemaakt en als jog naar de drukkert gestuurd. No problemo
Tuurlijk mag dat :P
Ik ga binnenkort maar eens aan de slag met InDesign :Y
pi_145770472
Ik zat me net te bedenken. De man (of vrouw) waar mijn dochter mee gaat trouwen, die is misschien al geboren, zit nu z'n broek vol te schijten bij mama op schoot. Of misschien is hij net als mijn man, net iets jonger dan zij en dan moet die vrouw nog even.
Gek idee is dat.
pi_145770541
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:07 schreef Risu het volgende:
Ik zat me net te bedenken. De man (of vrouw) waar mijn dochter mee gaat trouwen, die is misschien al geboren, zit nu z'n broek vol te schijten bij mama op schoot. Of misschien is hij net als mijn man, net iets jonger dan zij en dan moet die vrouw nog even.
Gek idee is dat.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')