quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:25 schreef DJMO het volgende:
beterschap Crump![]()
ik heb sinds vanmiddag jeuk aan m'n doos bij het plassen. ik plas ook al een paar dagen gigantisch veel, dus morgen maar even urine inleveren bij de HA om te controleren op blaasontsteking. En heeft iemand een tip tegen uitgedroogde voeten ?? vooral m'n hielen zijn enorm droog en schilferig :/
Ja, dat lijkt me ook inderdaad, dat je zelf die ervaring hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:10 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide antwoord!
Ja kan me voorstellen dat je het wel wilt weten
Opvoeding is ook wel een ding ja. Gelukkig heeft m'n moeder van ons geleerden ik weet ook hoe het is om gescheiden te worden van mijn tweelingbroer (ik moest naar een andere school) . Misschien scheelt het dat ik zelf tweeling ben.
Ik kan me voorstellen dat de band bij een 1eiige tweeling nog sterker is.
Crumpettevd buikpijn
Mijn moeder zegt altijd (is pedicure): elke dag insmeren met lanette creme en dan pas de voeten in de sokkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:25 schreef DJMO het volgende:
beterschap Crump![]()
ik heb sinds vanmiddag jeuk aan m'n doos bij het plassen. ik plas ook al een paar dagen gigantisch veel, dus morgen maar even urine inleveren bij de HA om te controleren op blaasontsteking. En heeft iemand een tip tegen uitgedroogde voeten ?? vooral m'n hielen zijn enorm droog en schilferig :/
ach, blaasontsteking kan er ook nog wel bij in het rijtjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:27 schreef Zoë23 het volgende:
[..]blaasontsteking
http://www.drogisterijaan(...)O8vsECFSgFwwodOHkABQ
Hoop dat t lukt zo op mobiel. Gehwol helpt goed.
ik heb nog wel een vergliijkbare creme staan, ook een vette. morgen maar eens smeren dan. Lanette is ook niet zo duur als gehwol volgens mij? Ik vind dat best wel duur (al geloof ik gelijk dat het prima helpt)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:30 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd (is pedicure): elke dag insmeren met lanette creme en dan pas de voeten in de sokken.
de voeten of de blaasontstekingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef Radyhyn het volgende:
Arme DJ
(en nee.. ik ga niet zeggen "kusje d'r op")
lanette is toch vaseline? Lanoline is wolvet. Correct me if I'm wrong, het is laat en ik lig al te bed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
Lanette is volgens mij weer een merknaam voor de lanoline die je laayst had gekocht DJMO. (Ipv purelan, wat ook lanoline is). Dus je hebt t volgems mij al in huis...
Lanette is een synthetische versie van lanoline volgens mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
lanette is toch vaseline? Lanoline is wolvet. Correct me if I'm wrong, het is laat en ik lig al te bed.
Ik was in t begin bang dat ik mn bocht te krap zou nemen en saar tegen de deurpost zou headbangen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:32 schreef Heliotrope het volgende:
Sterkte voor de buikpijn Crumpette!
Away fijn van het geboortekaartje.
Zoë rustig aan doen he![]()
DJMO hopelijk geen blaasontsteking!
En spannend bed op klossen krijgerrtje.
Ik legde mijn tablet net iets te hard op mijn buik neer, precies op haar hoofd, oepsik verwacht nu al allemaal klunzige babydingen straks, geloof dat ik er een keer een topic over las? Geruststellend voor een klunzig iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen van beide zeggen me wat eigenlijk.... ik weet alleen de naam van de gyn die bij Minke's bevalling was maar dat was iets anders. Ik heb nooit echt gyns gezien daaro... alleen vlossen (nou ja, en de fertiliteitslui...)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:00 schreef klumsy het volgende:
haha doe ik Lijn! heb een gyn die ik nog niet ken, een man, van Vliet, zegt jou dat wat?
Ik had het liefst bij Evers willen gaan maar die zit zo vol en vakantie dat ik dan nog 2 weken zou moeten wachten en dan was te laat,
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:11 schreef klumsy het volgende:
ow die leer je dan snel genoeg kennen als je blijkt dat je 2 beebs in je buik hebt
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heb eigenlijk niet meer kunnen bijlezen sorry daarvoor ,![]()
Goh wat verandert je leven dan zo ineens zeg!
Maar het is zo geweldig... zwaar maar hij maakt het ruimschoots waard!
Ik wilde jullie nog bedanken voor een gezellige tijd hier mee posten. En ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zwangerschap en geboorte toe!
Oh en ps: voor de dames die een rruggenprikmoeten, dat is echt niet zo eng. Je hoeft niet hartverscheurend op die tafel te zitten huilen![]()
het voelt als een prikje bij de tandarts
ik had geen blaasontsteking (werd terplekke gecontroleerd) maar ze gingen een dipslide doen / maken. geen idee wat het precies inhoudtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Mensen met blaasontsteking. Testen jullie wel even op groep b streptokok ?![]()
Check. Bij mij in ieder geval wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Een stuitliggende tweeling draait toch vaak tijdens de bevalling nog terug, nadat nummer een is geboren? Volgens mij is het iig geen directe reden om preventief in te grijpen!
goede tip!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wb jasje, koop iets met een gladde voering. Ik ben zó hard aan het vechten steeds om dat katoenen jasje over die katoenen pakjes heen te trekken
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wb jasje, koop iets met een gladde voering. Ik ben zó hard aan het vechten steeds om dat katoenen jasje over die katoenen pakjes heen te trekken
Ze zijn positief omdat dit natuurlijk vaker voorkomt. Ik ben niet zo blij omdat ik geen gewone bevalling wil met erna een kz(stel ze gaat dwars liggen). Maargoed als het zo gaat is het niet anders natuurlijk...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:29 schreef Crumpette het volgende:
Aww ja kan me voorstellen dat je baalt Zoe. Zou je wel normaal mogen bevallen, of iig probereren, met baby 2 in stuit? En zou je dat willen? Geen vragen om meteen over te beslissen lijkt me.. Wel goed dat je vandaag rustig aan doet. Ik wens je nog wat buikpijnen dat baby 2 mooi terugdraait!
Mijn moeder ook en mijn broertje kwam 3uren laterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:35 schreef kwakz0r het volgende:
Bij mijn nicht bleef baby 2 wel in stuit liggen, maar dat ging prima. Ze was er negen minuten na haar broertje
Ja hoop het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:51 schreef klumsy het volgende:
Baby 2 kan toch altijd draaien nadat de eerste geboren is ivm ruimte? Zolang baby 1 goed ligt zal het vast goedkomen
Zelfde categorie iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:29 schreef Crumpette het volgende:
Mooie droom Kwak
Phaidra, ik droom ook wel eens dat ik beneden op de bank een film zit te kijken met baard, als vanouds, glaasje wijn ed, en dan herinner ik me ineens dat ik een baby hebsnel naar boven, checken, ligt ie te jenken in zijn bedje - maar als ik hem oppak stopt hij dan heel snel met huilen en is alles weer goed
![]()
Ik snap het! Het is ook gewoon hartstikke spannend.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja hoop het.
Was er eigenlijk wel klaar voor maar nu niet meer. Blijkbaar hakt t er toch ff in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |