ik had geen blaasontsteking (werd terplekke gecontroleerd) maar ze gingen een dipslide doen / maken. geen idee wat het precies inhoudtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Mensen met blaasontsteking. Testen jullie wel even op groep b streptokok ?![]()
Check. Bij mij in ieder geval wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Een stuitliggende tweeling draait toch vaak tijdens de bevalling nog terug, nadat nummer een is geboren? Volgens mij is het iig geen directe reden om preventief in te grijpen!
goede tip!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wb jasje, koop iets met een gladde voering. Ik ben zó hard aan het vechten steeds om dat katoenen jasje over die katoenen pakjes heen te trekken
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wb jasje, koop iets met een gladde voering. Ik ben zó hard aan het vechten steeds om dat katoenen jasje over die katoenen pakjes heen te trekken
Ze zijn positief omdat dit natuurlijk vaker voorkomt. Ik ben niet zo blij omdat ik geen gewone bevalling wil met erna een kz(stel ze gaat dwars liggen). Maargoed als het zo gaat is het niet anders natuurlijk...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:29 schreef Crumpette het volgende:
Aww ja kan me voorstellen dat je baalt Zoe. Zou je wel normaal mogen bevallen, of iig probereren, met baby 2 in stuit? En zou je dat willen? Geen vragen om meteen over te beslissen lijkt me.. Wel goed dat je vandaag rustig aan doet. Ik wens je nog wat buikpijnen dat baby 2 mooi terugdraait!
Mijn moeder ook en mijn broertje kwam 3uren laterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:35 schreef kwakz0r het volgende:
Bij mijn nicht bleef baby 2 wel in stuit liggen, maar dat ging prima. Ze was er negen minuten na haar broertje
Ja hoop het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:51 schreef klumsy het volgende:
Baby 2 kan toch altijd draaien nadat de eerste geboren is ivm ruimte? Zolang baby 1 goed ligt zal het vast goedkomen
Zelfde categorie iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:29 schreef Crumpette het volgende:
Mooie droom Kwak
Phaidra, ik droom ook wel eens dat ik beneden op de bank een film zit te kijken met baard, als vanouds, glaasje wijn ed, en dan herinner ik me ineens dat ik een baby hebsnel naar boven, checken, ligt ie te jenken in zijn bedje - maar als ik hem oppak stopt hij dan heel snel met huilen en is alles weer goed
![]()
Ik snap het! Het is ook gewoon hartstikke spannend.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja hoop het.
Was er eigenlijk wel klaar voor maar nu niet meer. Blijkbaar hakt t er toch ff in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |