abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145808196
Kwak mijlpaal *O*

Zoë :* wat een draaikontje heb je in je!

Mensen met blaasontsteking. Testen jullie wel even op groep b streptokok ? :@
Born to Lose, but Built to Win.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 oktober 2014 @ 10:03:44 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145808228
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Mensen met blaasontsteking. Testen jullie wel even op groep b streptokok ? :@
ik had geen blaasontsteking (werd terplekke gecontroleerd) maar ze gingen een dipslide doen / maken. geen idee wat het precies inhoudt :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_145808704
Wazige droom crumpette!

AwayTL o|O denk om jezelf

Mijn broer kwam me vanmorgen helpen. Zou S eerst naar de GO brengen maar dan had ik dr wakker moeten maken, wassen, aankleden etc etc en mezelf natuurlijk en dan om 8u wegbrengen en dan snel naar t ziekenhuis.
Leek me niet zon goed idee. Gelukkig heeft broer vakantie en heeft S vermaakt.
Om 11 gaat ze wel naar de GO en ga ik even op bed.

-O- Baal echt heel erg van de stuitligging.
Ik keek niet (meer) op tegen de bevalling maar dit vind ik niet zo gezellig.
Goed nieuws; ze gaan niet perse inleiden met 38weken (ivm zw.schaps diabetes)
ik mag zelf aangeven wat ik wil (tenzij medische noodzaak voor inleiding natuurlijk)
:@ aan de ene kant denk ik.. Ik wacht wel tot baby2 terug gedraaid is.
Maar die zekerheid heb ik natuurlijk niet

DJMO
Ja ze kan weer terug. Blijkbaar hebben m'n spekjes nog ruimte :{

Klumsy
Succes vanmiddag!!
pi_145808872
Mooie droom Kwak :D

Phaidra, ik droom ook wel eens dat ik beneden op de bank een film zit te kijken met baard, als vanouds, glaasje wijn ed, en dan herinner ik me ineens dat ik een baby heb :o snel naar boven, checken, ligt ie te jenken in zijn bedje - maar als ik hem oppak stopt hij dan heel snel met huilen en is alles weer goed O+

Aww ja kan me voorstellen dat je baalt Zoe. Zou je wel normaal mogen bevallen, of iig probereren, met baby 2 in stuit? En zou je dat willen? Geen vragen om meteen over te beslissen lijkt me.. Wel goed dat je vandaag rustig aan doet. Ik wens je nog wat buikpijn :* en dat baby 2 mooi terugdraait!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 10:29:20 #280
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145808873
Zoë, als ze nog kan draaien naar stuit kan ze vast ook weer terugdraaien. Hopelijk doet ze dat ook :*

Kwak 40 weken *O*

DND wat een heerlijkheid O+

Away ik hoop dat de paracetamol snel gaat werken :*

Crump vage droom joh! :P

Zo.. ik ga naar het winkelcentrum... mijn to-get-before-baby-lijstje ff wat korter maken :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_145808880
kan me voorstellen dat je baalt Zoë, beeb 2 is zeker degene die als eerste geboren zal worden?
hopelijk draait ze zelf nog even bij :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_145809899
Balen Zoë! :*
pi_145810201
Kwak 40 weken!! *O*

Balen dat baby 2 is gedraaid Zoë! Hopelijk draait ze zelf weer terug. Heel gaaf dat je al bijna 36 weken zwanger bent!

Wat betreft rare dromen: ik droom soms van een gin-tonic. En op het moment dat ik dan een slok neem bedenk ik me dat ik zwanger ben. En ik drink normaal gesproken amper alcohol, maar blijkbaar is de gin-tonic heel belangrijk in mijn onderbewustzijn. :?

Rady veel plezier in het winkelcentrum. Zijn het leuke boodschappen of de typische luiers-zijn-ook-wel-handig- boodschappen?
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:20:23 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_145810279
Een stuitliggende tweeling draait toch vaak tijdens de bevalling nog terug, nadat nummer een is geboren? Volgens mij is het iig geen directe reden om preventief in te grijpen!
disclaimer
pi_145810304
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Een stuitliggende tweeling draait toch vaak tijdens de bevalling nog terug, nadat nummer een is geboren? Volgens mij is het iig geen directe reden om preventief in te grijpen!
Check. Bij mij in ieder geval wel.
Met een meidenkwartet
pi_145810327
Balen Zoë! :* hopen dat de baby nog wel terugdraait, maar wel fijn dat ze niet perse willen inleiden! *O*

Veel plezier rady! Ik twijfel of ik ook nog even ga! Moet nog een jasje/vestje voor de baby, want dat arme kind kan toch niet zonder jas naar buiten in november :+

Hier weer de halve dag geslapen hoor! Eerst wakker van 4 tot 7, als m'n vriend weggaat dan neem ik een hele warme hele lange douche, en vervolgens slaap ik weer tot 11/12. Zo gaan die dagen wel hard :P
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:24:08 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_145810394
Wb jasje, koop iets met een gladde voering. Ik ben zó hard aan het vechten steeds om dat katoenen jasje over die katoenen pakjes heen te trekken :')
disclaimer
pi_145810610
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wb jasje, koop iets met een gladde voering. Ik ben zó hard aan het vechten steeds om dat katoenen jasje over die katoenen pakjes heen te trekken :')
goede tip!
Born to Lose, but Built to Win.
pi_145810649
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
:D
^O^
pi_145810770
Bij mijn nicht bleef baby 2 wel in stuit liggen, maar dat ging prima. Ze was er negen minuten na haar broertje ;)
Kwak
pi_145810939
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:29 schreef Crumpette het volgende:

Aww ja kan me voorstellen dat je baalt Zoe. Zou je wel normaal mogen bevallen, of iig probereren, met baby 2 in stuit? En zou je dat willen? Geen vragen om meteen over te beslissen lijkt me.. Wel goed dat je vandaag rustig aan doet. Ik wens je nog wat buikpijn :* en dat baby 2 mooi terugdraait!
Ze zijn positief omdat dit natuurlijk vaker voorkomt. Ik ben niet zo blij omdat ik geen gewone bevalling wil met erna een kz(stel ze gaat dwars liggen). Maargoed als het zo gaat is het niet anders natuurlijk...
Dankjewel :*

Klumsy
Baby1 ligt goed en is ingedaald. Baby2 komt als 2e

Klopt SQ!
Maar als ze goed ligt met dr beentjes/kont gaan ze haar niet draaien (ivm risico dat ze dwars gaat liggen) maar komt ze gewoon met beentjes/kont eerst. Ze ligt erg hoog. Stel ik zou vandaag gaan bevallen dan liggen dr voetjes iig goed bij de uitgang :9

Lekker shoppen rady!

:Z klinkt goed krijgerrtje

^O^ goede tip Sq
pi_145810976
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:35 schreef kwakz0r het volgende:
Bij mijn nicht bleef baby 2 wel in stuit liggen, maar dat ging prima. Ze was er negen minuten na haar broertje ;)
Mijn moeder ook en mijn broertje kwam 3uren later :9 we waren beide ook meer dan 3kg.
Als de baby's zo doorgroeien zijn ze ook wel 3kg met 38wk
pi_145811223
Baby 2 kan toch altijd draaien nadat de eerste geboren is ivm ruimte? Zolang baby 1 goed ligt zal het vast goedkomen :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_145811614
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:51 schreef klumsy het volgende:
Baby 2 kan toch altijd draaien nadat de eerste geboren is ivm ruimte? Zolang baby 1 goed ligt zal het vast goedkomen :*
Ja hoop het.
Was er eigenlijk wel klaar voor maar nu niet meer. Blijkbaar hakt t er toch ff in.
pi_145811864
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:29 schreef Crumpette het volgende:
Mooie droom Kwak :D

Phaidra, ik droom ook wel eens dat ik beneden op de bank een film zit te kijken met baard, als vanouds, glaasje wijn ed, en dan herinner ik me ineens dat ik een baby heb :o snel naar boven, checken, ligt ie te jenken in zijn bedje - maar als ik hem oppak stopt hij dan heel snel met huilen en is alles weer goed O+
Zelfde categorie idd :D. Volgens mij gewoon een variant op een andere terugkerende droom, dat ik nog/weer op de middelbare school zit, maar al weken vergeten ben om huiswerk te maken en naar de les te gaan. Rooster weg, paniek, tentamen in aantocht (maar wanneer???).. Blijkbaar zit het diep :P.

Die gin-tonic is ook wel geniaal! :D
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145812063
:* Zoë

Ik vergeet mijn dromen meestal in de ochtend. Halverwege de dag komt dan de gedachte aan die droom en heb ik dus zin in gin-tonic. waar ik uiteraard niet aan toe geef!
pi_145813140
Toch maar even naar de stad.. Kijken voor een jasje, maar stiekem omdat ik gruwelijk zin heb in een hamburger van de Mac :9~
pi_145813714
Zoë :*

Hier net versiepoging gehad, niet gelukt. Ze lag al met haar stuit ingedaald en die kregen ze er niet uitgewipt. Ze lag vandaag sowieso niet handig, en dat maakte dat we het wel vrijdag nog een keer kunnen proberen (met nog wat minder kans). Het viel me erg mee en de baby had er geen last van, dus wil nog een poging wel doen. Nu een beetje trillerig van de injectie om de baarmoeder slap te houden, maar verder wel oke.
pi_145813785
Helio, balen! Hopelijk ligt ze er vrijdag iets beter voor! Wel fijn dat jij en de baby er verder geen last van hebben! :)
pi_145814204
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ja hoop het.
Was er eigenlijk wel klaar voor maar nu niet meer. Blijkbaar hakt t er toch ff in.
Ik snap het! Het is ook gewoon hartstikke spannend.
Mijn nachtmerrie was ook 1 normale bevalling en daarna met gierende banden naar de OK voor de tweede bevalling.
Drie keer raden wat er gebeurde.

En ik kijk me toch met een enorm goed gevoel terug op beide bevellingen.

Mijn tweede meisje lag ik stuit maar is tijdens de bevalling van haar zus gedraaid. Geen idee hoe dat is gebeurd want daar heb ik niks van gemerkt.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')