SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen van beide zeggen me wat eigenlijk.... ik weet alleen de naam van de gyn die bij Minke's bevalling was maar dat was iets anders. Ik heb nooit echt gyns gezien daaro... alleen vlossen (nou ja, en de fertiliteitslui...)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:00 schreef klumsy het volgende:
haha doe ik Lijn! heb een gyn die ik nog niet ken, een man, van Vliet, zegt jou dat wat?
Ik had het liefst bij Evers willen gaan maar die zit zo vol en vakantie dat ik dan nog 2 weken zou moeten wachten en dan was te laat,
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:11 schreef klumsy het volgende:
ow die leer je dan snel genoeg kennen als je blijkt dat je 2 beebs in je buik hebt
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heb eigenlijk niet meer kunnen bijlezen sorry daarvoor ,![]()
Goh wat verandert je leven dan zo ineens zeg!
Maar het is zo geweldig... zwaar maar hij maakt het ruimschoots waard!
Ik wilde jullie nog bedanken voor een gezellige tijd hier mee posten. En ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zwangerschap en geboorte toe!
Oh en ps: voor de dames die een rruggenprikmoeten, dat is echt niet zo eng. Je hoeft niet hartverscheurend op die tafel te zitten huilen![]()
het voelt als een prikje bij de tandarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |