SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Weet niet of hij een nieuw album heeft, anders zal hij daar wel wat vn doenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Border Reiver of Sailing to Philadelphia denk ik of anders What it is
"Tracker" komt begin 2015 uit, maar meestal begint hij met bekend spulquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet of hij een nieuw album heeft, anders zal hij daar wel wat vn doen
Had je drinken toevallig een apart smaakje?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn reet voelt alsof Heppie me fiks heeft genomen vannacht.
Uh, okequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sultans of Swing en Brothers in Arms sowieso wel , maar er komen ook een aantal andere artiesten spelen toch?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel materiaal hij daarvan gaat doen.
Maar heb je nog wat bijzonders beleefd?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet eens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had je drinken toevallig een apart smaakje?
Ik weet het niet, wat voor andere artiesten dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Sultans of Swing en Brothers in Arms sowieso wel , maar er komen ook een aantal andere artiesten spelen toch?
Walk of Lifequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Sultans of Swing en Brothers in Arms sowieso wel , maar er komen ook een aantal andere artiesten spelen toch?
Boefje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens.
Misschien te pittig gegeten de laatste dagen.
En Private Investigationsquote:
Ik heb een draak bevochten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar heb je nog wat bijzonders beleefd?
Sailing to Philadelphia is wel puur genotquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Border Reiver of Sailing to Philadelphia denk ik of anders What it is
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het ook vervelend dat Kaneel jouw naam niet noemde
Weet je al wanneer je naar het ziekenhuis gaat?quote:
Etsu is niet de knapste man in deze SC.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het ook vervelend dat Kaneel jouw naam niet noemde
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je naar het ziekenhuis gaat?
[..]
Etsu is niet de knapste man in deze SC.
Dankjewelquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je naar het ziekenhuis gaat?
[..]
Etsu is niet de knapste man in deze SC.
Bedankt Hansquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:57 schreef Amoeba het volgende:
Goede TT.
Prairie Wedding, Silvertown Blues, What It Is, Sailing to Philadelphia![]()
![]()
Vandaag nog dat album zitten luisteren.
Guy Fletcher komt ook en nog zeven anderen gitaristen weet niet precies wie, wel allemaal gitaarbazenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wat voor andere artiesten dan?
Balen man. Lijkt me kut, zo moeten afwachten.quote:
quote:
Jep, erachteraan bellen helpt ook vrij weinig. Hoop 't ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen man. Lijkt me kut, zo moeten afwachten.
Hopelijk hoor je snel wat.
[..]
Sterkte Toto!quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, erachteraan bellen helpt ook vrij weinig. Hoop 't ook.
Tuurlijk helpt erachteraan bellen welquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, erachteraan bellen helpt ook vrij weinig. Hoop 't ook.
Sowiesoquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Paxcon het volgende:
We hadden ook met heel FOK! kunnen gaan merk ik nu
Gemiste kans op een FOK! meet inderdaad. Misschien kunnen we ons bezoekje aan het ziggodome nog ergens mij combineren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Paxcon het volgende:
Ja, dat merk ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk helpt erachteraan bellen wel
Waarheen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Paxcon het volgende:
Als ik zo je topic bekijk doe je het vrij weinig hoorquote:
Ik ga niet elke dag bellen nee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik zo je topic bekijk doe je het vrij weinig hoor
Op een minder irriterende manier, probeer ik iedere keer iemand te pakken te krijgen.quote:
We gaan wel biertje doen toch in de break.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gemiste kans op een FOK! meet inderdaad. Misschien kunnen we ons bezoekje aan het ziggodome nog ergens mij combineren.
Wat een boefje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een minder irriterende manier, probeer ik iedere keer iemand te pakken te krijgen.
DIe belooft iedere keer iets te doen voor me en noemt een datum. En iedere keer doet hij het niet.
Net weer met hem gebeld. Nu is het "morgen".
Zeker, we moeten toch al vies veel OV betalen dus misschien kunnen we in de middag wel iets leuks in A'dam doenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gemiste kans op een FOK! meet inderdaad. Misschien kunnen we ons bezoekje aan het ziggodome nog ergens mij combineren.
Je oogt gewoon passief. Dat is jammer. Maar zal misschien wel zo overkomen op internet.quote:
Deadline stellen. Wie is het?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een minder irriterende manier, probeer ik iedere keer iemand te pakken te krijgen.
DIe belooft iedere keer iets te doen voor me en noemt een datum. En iedere keer doet hij het niet.
Net weer met hem gebeld. Nu is het "morgen".
Je hebt me nooit meegevraagd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mark Knopfler
Eerst kon ik niemand vinden maar gelukkig zitten hier wel echte fans
Heb je al tattoos eigenlijk?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Godver, tattoo/piercingshop is vandaag dicht.![]()
!
Wij hebben al die jaren toch vaak genoeg actie ondernomen. Maar laten zij het lekker oplossen, ik krijg niet maandelijks betaald om deze shit op te lossenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je oogt gewoon passief. Dat is jammer. Maar zal misschien wel zo overkomen op internet.
American Piequote:
Ja 3 stuks, maar ik wil mijn lippiercing er weer inquote:
O.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb alleen geen zin om het op te zoeken maar het staat ergens in GRTD
Dat doen we alquote:
Beledigende teksten op de Arena kalken namens de Groningen fanatics.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeker, we moeten toch al vies veel OV betalen dus misschien kunnen we in de middag wel iets leuks in A'dam doen
Lijkt me gezellig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
We gaan wel biertje doen toch in de break.
Lekker awkward allemaal.
Docent? Dan is het wel heel slechtquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een belangrijk persoon van de universiteit.
Ga ook dan er zijn nog volop tickets te krijgen en je bent toch een rijkeluiskindjequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef Etsu het volgende:
Ach, ga jij maar lekker naar Mark met Johannes, dan gaan wij wel op vakantie in de zomer, Paxje.
1 vakantie per vakantie is wel genoeg, zo rijk ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef Etsu het volgende:
Ach, ga jij maar lekker naar Mark met Johannes, dan gaan wij wel op vakantie in de zomer, Paxje.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Siegfried Willem Esajas. Bazennaam.
Zou de eerste Surinamer op de Olympische spelen worden. Hij zou in actie komen op de 800 meter.
Maar hij versliep zich.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beledigende teksten op de Arena kalken namens de Groningen fanatics.
[..]
Lijkt me gezellig.
En als je dan niet komt opdagen ga ik na afloop een bierpakket van je eisen.
Neem jij capuchontrui's mee?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beledigende teksten op de Arena kalken namens de Groningen fanatics.
[..]
Lijkt me gezellig.
En als je dan niet komt opdagen ga ik na afloop een bierpakket van je eisen.
Ja, docent. Ik heb hem echt al 25 keer gebeld ofzo. En hij heeft zich nog geen een keer aan zijn belofte gehouden.quote:
Dit is eigenlijk een korte vakantie in eigen land.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
1 vakantie per vakantie is wel genoeg, zo rijk ben ik nou ook weer niet
Ik dacht dat jij toch wel meerdere malen per jaar zou gaan zoals Roadtripquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Praat niet tegen me.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga ook dan er zijn nog volop tickets te krijgen en je bent toch een rijkeluiskindje
Op een camping in Drenthe kost geen drol.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar is vast al vaker een klacht over binnengekomen danquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, docent. Ik heb hem echt al 25 keer gebeld ofzo. En hij heeft zich nog geen een keer aan zijn belofte gehouden.
Soms komt het een dag later, maar het is altijd te laat.
Een hele korte vakantiequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een korte vakantie in eigen land.
Daar wil je dan ook niet dood gevonden worden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op een camping in Drenthe kost geen drol.
Ik ga in december wel, maar dat is een paar dagen en zeer low budgetquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij toch wel meerdere malen per jaar zou gaan zoals Roadtrip
Drenthe? true.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar wil je dan ook niet dood gevonden worden.
Limburg dan, allemaal een pot nat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar wil je dan ook niet dood gevonden worden.
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga in december wel, maar dat is een paar dagen en zeer low budget
Dat is niks voor Etsu, die wil luxe
Ik pas me graag aan jou aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga in december wel, maar dat is een paar dagen en zeer low budget
Dat is niks voor Etsu, die wil luxe
Ja... gezelligquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op een camping in Drenthe kost geen drol.
KKJ woont daar, alleen dat moet al een reden zijn om die gehele regio te vermijden.quote:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
KKJ woont daar, alleen dat moet al een reden zijn om die gehele regio te vermijden.
Vond dat wel een typische hunebedbewoner ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
KKJ woont daar, alleen dat moet al een reden zijn om die gehele regio te vermijden.
Gaafquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Budapest, Hongarije
[..]
Ik weet zeker dat je dat na 1 dag niet meer volhoudt
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Budapest, Hongarije
[..]
Ik ben daar ook geweest. Ik geef je te zijner tijd wel tips.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Budapest, Hongarije
[..]
Helaas de enige keer dat ik (ongevaagd) naaktfoto's toegestuurd kreeg van een FOK!sterquote:
Ja, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaaflijkt me een prachtige, culturele stad.
Gelukkig lees ik nu dat johannes mij van wat inside info kan voorzienquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben daar ook geweest. Ik geef je te zijner tijd wel tips.
Omdat dat verplicht wasquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat ik 2 weken geleden op Ameland was he?
Stuurde ze die zelf echt ongevraagd ja?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Helaas de enige keer dat ik (ongevaagd) naaktfoto's toegestuurd kreeg van een FOK!ster.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Helaas de enige keer dat ik (ongevaagd) naaktfoto's toegestuurd kreeg van een FOK!ster.
Waarheen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:09 schreef Etsu het volgende:
In de kerstvakantie niet naar Amerika gaan
Binnenkort boeken
Doe Panna de groeten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd.
[..]
Gelukkig lees ik nu dat johannes mij van wat inside info kan voorzien
[..]
Omdat dat verplicht was
KnetterKrankJorumquote:
Ja zo bam in dm.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuurde ze die zelf echt ongevraagd ja?
Curacao, Cuba of Jamaica.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zo bam in dm.
Dacht echt wtf is deze maar heb wel netjes bedankt gezegd
Baasquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Curacao, Cuba of Jamaica.
Hangt van de prijzen af. Ik weet pas begin december of ik vrij kan krijgen van m'n werk
Johannes en ik willen graag naar Nashville, Tennessee om de echte country en folk te ontdekken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:10 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil ook nog eens naar Amerika
Gek genoeg niet naar NY of zo, maar echt naar LA, San Diego etc
Hmmmquote:
Okequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zoek maar op Facebook, Panna Hikadi
Mijn broodje hamburger bij maccie net vertoonde griezelig veel overeenkomsten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt
Schadeclaim als je die lelijke muts naakt ziet
Tennesee lijkt me ook wel leuk. Zelfs Texas of zo wel. Maar met NY heb ik niksquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes en ik willen graag naar Nashville, Tennessee om de echte country en folk te ontdekken.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn broodje hamburger bij maccie net vertoonde griezelig veel overeenkomsten.
Normaal mag niemand vrij in december, maar mn baas heeft genoteerd en die zou kijken wat die voor me kon doen. Maar dan pas in decemberquote:
quote:
Kutstad waait altijd daar en er is niks te zien wat de moeite is.quote:
Met kerst/oud&nieuw daar dus?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Normaal mag niemand vrij in december, maar mn baas heeft genoteerd en die zou kijken wat die voor me kon doen. Maar dan pas in decemberEerder wilde die niet.
Dus ik heb tegen vrienden gezegd dat ze al mogen boeken, en dan boek ik in december wel achterna (zal vast 10023092348 euro duurder zijn), 't is niet anders.
Sof snapt het wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ziet er uit als een leuk meisje, maar verder snap ik het nog steeds niet
hoe weet jij dat nouquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutstad waait altijd daar en er is niks te zien wat de moeite is.
Of je moet naar Harpostudio's willen en Al Capone museum
wat snap ik wel?quote:
6:162 BWquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef supersof het volgende:
pax en etsu
ik heb een casus en een barkeeper ging in gevecht met twee klanten waarbij flessen drank kapot zijn gegaan en die schade wil hij vergoed hebben. moet ik dan gewoon bij schadevergoeding kijken of wat
Die mensen daar zijn echt walgelijk.quote:
En naar Memphis.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes en ik willen graag naar Nashville, Tennessee om de echte country en folk te ontdekken.
Ik ga mee. Met onze baarden houden wij elkaar warm.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil nog wel eens op vakantie naar Noorwegen. Maar dan naar het noorden. Of IJsland.
Een goede auto huren, iets van een goede tent hebben, allemaal eten inkopen en ontdekken.
Wel met iemand erbij, anders ben ik bang.
Detroit ben ik geweest in 2012 is echt een toffe stad zoveel urban exploration te doen daar.quote:
ohjaquote:
Into the Wildquote:
Maar jij bent veel te jong.quote:
Sexy hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga mee. Met onze baarden houden wij elkaar warm.
Er moet een grond zijn voor schadevergoeding he.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef supersof het volgende:
pax en etsu
ik heb een casus en een barkeeper ging in gevecht met twee klanten waarbij flessen drank kapot zijn gegaan en die schade wil hij vergoed hebben. moet ik dan gewoon bij schadevergoeding kijken of wat
Omdat ik er 2 dagen geweest ben, het is geen bijzondere stad maar je zal toch wel niet gelovenquote:
überhaupt nog nooit buiten europa geweestquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel jelly op mensen die naar de VS en Japan zijn geweest.
Was fa2 hoorquote:
Anchorage?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Into the Wild
Wil daar zeker nog wel heen
No manquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn echt walgelijk.
Ga met me mee dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel jelly op mensen die naar de VS en Japan zijn geweest.
Ierland ga ik mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was fa2 hoor
heb niet zoveel met de VS
Ik wil wel een keer touren door Ierland. Prachtig land en cultuur (en muziek enzo)
Ok Johan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was fa2 hoor
Ik wil wel een keer touren door Ierland. Prachtig land en cultuur (en muziek enzo)
Ja, helaas werken daar notoire domoren (snap je xD) die dit soort vragen niet kunnen bedenkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit soort vragen zou jij heel goed in zijn bij pubquizen.
Veel latina'squote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
No man
Hoezo walgelijk mooiste vrouwen zie je daar
hoe bedoel jequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er moet een grond zijn voor schadevergoeding he.
Dat is helemaal waar. Ik heb er genoten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was fa2 hoor
Ik wil wel naar de VS een keer, ook Civil War memorials enzo bezoeken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was fa2 hoor
Allemaal van die zonnebank sletjes ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
No man
Hoezo walgelijk mooiste vrouwen zie je daar
Omgquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ierland ga ik mee.
Had vorig jaar bijna in Noord-IErland gewerkt
Je zegt dat je moest kijken bij schadevergoeding ofzo, maar die krijg je niet zomaar, er moet toch een grond voor zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe bedoel je
de opdracht is om aan te tonen dat die klanten aansprakelijk zijn
Veel duurder alleen.quote:
Ik zal wel willen, maar ik ben niet zo'n rijke tata.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga met me mee dan.
Pax blijft liever ergens achter in Drenthe.
Ahhquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Veel duurder alleen.
En in Portugal had ik inwoning etc.
Dat moest ik in Belfast allemaal zelf fixen. Maar ik stond echt op het punt om in Belfast te gaan werken en toen kwam Lissabon
Even paar weekjes niet met Pax sameneten, dan heb je zo 700 euro voor een vliegticket naar Japan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal wel willen, maar ik ben niet zo'n rijke tata.
Of ik moet mijn kontje gaan verkopen achter het station.
ja daarom wist ik niet of ik daar goed mee zatquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zegt dat je moest kijken bij schadevergoeding ofzo, maar die krijg je niet zomaar, er moet toch een grond voor zijn6:162 idd.
Lissabon kwam gewoon veel beter uit financieel gezien. Ik was ook net 18.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahh
ja het moet natuurlijk financieel wel kunnen
Wil je mij in loondienst nemen dan voor niet met Pax eten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even paar weekjes niet met Pax sameneten, dan heb je zo 700 euro voor een vliegticket naar Japan.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je mij in loondienst nemen dan voor niet met Pax eten?
De tijd gaat zeker snel jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
Alweer 2 maanden geleden dat ik in Japan was.
Wat gaat de tijd zo snel
En nu alweer naar Amerika. Lucky Bastard.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
Wat gaat de tijd zo snel
Toen ontving ik nog heel veel selfies van jou. Gouden tijden waren dat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
Wat gaat de tijd zo snel
Kaapstadquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nu alweer naar Amerika. Lucky Bastard.
Ik kan misschien naar Kaapstad deze zomer
Is niet zeker, eerst vrij krijgenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokkie, al gezond aan het eten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat je onze etentjes zo makkelijk opzij schuiftquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je mij in loondienst nemen dan voor niet met Pax eten?
Hoi, mag ik je nieuwe beste vriend zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je onze etentjes zo makkelijk opzij schuift
ik weet voldoende
Ja, dan gaan we elke woensdag samen etenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi, mag ik je nieuwe beste vriend zijn
Ik zal straks een selfie sturen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ontving ik nog heel veel selfies van jou. Gouden tijden waren dat.
Uhu. Weet ook nog niet of we het doen. Wel een chill huis met zwembad en alles. Maar teveel plekken waar je zonder begeleiding beter niet kan komenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kaapstadlijkt me een mooie stad, maar wel beetje onveilig
Wie weet wie ik op Brand van de tap ga trakteren van die 700 euroquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je onze etentjes zo makkelijk opzij schuift
ik weet voldoende
Gezellig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we elke woensdag samen eten
Johannes( hihi) burg blijkt nog erger te zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Weet ook nog niet of we het doen. Wel een chill huis met zwembad en alles. Maar teveel plekken waar je zonder begeleiding beter niet kan komen
Uhuquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, al gezond aan het eten?
Ik ga straks een gezonde soep maken van wortel en paprika
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi, mag ik je nieuwe beste vriend zijn
Vooruit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang je maar van as. donderdag afblijft.
Jij mķet er bij zijn natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Je bent wel heel erg eager om de band tussen mij en Pax te ontwrichten.
Ik heb niks gezegdquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie weet wie ik op Brand van de tap ga trakteren van die 700 euro
Sta daar boven johannesquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Je bent wel heel erg eager om de band tussen mij en Pax te ontwrichten.
Wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UhuDoordeweeks wel in ieder geval
Dit weekend heb ik me een beetje laten gaan maar dat was de schuld van Heppie
Nee grapje hoor. Maar pizza shoarma op. En katjan pedisquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu weer gedaan?
Ik wil niet te veel onthullen maar woensdag zal ik Thais koken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, al gezond aan het eten?
Ik ga straks een gezonde soep maken van wortel en paprika
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel onthullen maar woensdag zal ik Thais koken.
Pad Thai?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De chubbyleef.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee grapje hoor. Maar pizza shoarma op. En katjan pedis
Ik kijk er naar uit!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor dit boeiende feitjequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
Ik ben vergeten boodschappen te doen dus ik ga zo een broodje eten.
Komen daar fotos van?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
huisgenoot heeft voor mij pizza gehaald, gratisquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
Boodschappen...quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
Graag gedaan, varkentje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bedankt voor dit boeiende feitje
einde bericht
Ik zou niet weten waarom je dat zou willen.quote:
Diezelfde als je bedreigt hebt te gaan vermoorden?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
huisgenoot heeft voor mij pizza gehaald, gratis
Dat is wel normaal hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De chubbyleef.
Ik moet zeggen, nu ik zoveel gezonder eet, heb ik ineens last van gasvorming. Hiervoor hoefde ik nooit te boeren of windjes te laten.
[..]
Ik kijk er naar uit!
Ga je foto's maken voor ons?
Dat is lief van d'r.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
huisgenoot heeft voor mij pizza gehaald, gratis
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boodschappen...
toen ik ze nog deed had ik niet veel meer dan dit per dag
[ afbeelding ]
Die toetjes zijn echt gruwelijk lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boodschappen...
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pad Ka-Prao heet het.
Nooit gehad verder, maar ik dacht: we experimenteren eens.
2 hamburgers een toetje een zak chips en wat brooodquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boodschappen...
[ afbeelding ]
Nee, want dat ging niet over hemquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diezelfde als je bedreigt hebt te gaan vermoorden?
Goede foto. Lekker scherp.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boodschappen...
[ afbeelding ]
Ik ging bijna elke dag wel eigenlijk. Mja, de Lidl/Pingo Doce zaten op de route vanaf het werk of in elk geval op 3-5 minuten lopen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is lief van d'r.Helaas weigert Paxcon iets voor mij te halen.
[..]
Ik haat het om iedere dag boodschappen te doen, dus ik doe liefst boodschappen voor een weekMaar vorige week had ik dus geen tijd.
En fles drinken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
2 hamburgers een toetje een zak chips en wat broood
het is een hijquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is lief van d'r.Helaas weigert Paxcon iets voor mij te halen.
[..]
Ik haat het om iedere dag boodschappen te doen, dus ik doe liefst boodschappen voor een weekMaar vorige week had ik dus geen tijd.
Zekerquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die toetjes zijn echt gruwelijk lekker
Brood toetje en drinken standaard, avondeten gelukkig wel verschillendquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
2 hamburgers een toetje een zak chips en wat broood
Ja en? De lidl is hier ook 5 minuten lopen maar heb gewoon geen zin in om iedere dag erheen te lopenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ging bijna elke dag wel eigenlijk. Mja, de Lidl/Pingo Doce zaten op de route vanaf het werk of in elk geval op 3-5 minuten lopen.
Vrienden doen alles voor elkaar denk ik dan maar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
het is een hij
paxcon woont dan ook niet bij jou
avondeten wisselde tussen hamburgers en cheeseburgersquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Brood toetje en drinken standaard, avondeten gelukkig wel verschillend! en zak chips ook alleen in 't weekend
Ik was daar verrassend actiefquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en? De lidl is hier ook 5 minuten lopen maar heb gewoon geen zin in om iedere dag erheen te lopen
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
avondeten wisselde tussen hamburgers en cheeseburgers
Nee oke ik hou al op
Ik dacht dat je paxcon haatte?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vrienden doen alles voor elkaar denk ik dan maar.
Valt reuze mee eigenlijk, ook vaak genoeg dingen met kip of soms shoarma vlees.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
Dat is lief van d'r. Helaas weigert Paxcon iets voor mij te halen.
Wat deed je op dat brood?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Brood toetje en drinken standaard, avondeten gelukkig wel verschillend! en zak chips ook alleen in 't weekend
Had je schulden of zo? Waarom geen normaal avondeten danquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Dat brood daar was niet echt te vreten, maar over 't algemeen kaas.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]wat lul je
[..]
Wat deed je op dat brood?
We waren vergeten fotos te maken van de aardappeltaart maar ik kan je wel receptje geven als je wiltquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Valt reuze mee eigenlijk, ook vaak genoeg dingen met kip of soms shoarma vlees.
Maar dit is met gehakt ja.
gequote voor het nageslachtquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor.Paxcon is een lieve, rustige jongen.
Vijf euro per dag zo'n beetje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ook veul goedkoper. Als je iedere dag gaat, geef je ook opvallend veel meer uit.
Ik zei al, avondeten verschilde. Koken deed ik max 2-3x per week, of een vriend kookte.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je schulden of zo? Waarom geen normaal avondeten dan
Die heb ik ook, en al mijn foto's van de bios in Amersfoort waren haarscherp.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Genomen met een samsung galaxy mini 2, dat krijg je dan
Ahaquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat brood daar was niet echt te vreten, maar over 't algemeen kaas.
Ik heb nu een Huaweiquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik ook, en al mijn foto's van de bios in Amersfoort waren haarscherp.
Jawel jawel.quote:
Post maar, maar ik kan me niet echt voorstellen wat daar precies inzit...quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We waren vergeten fotos te maken van de aardappeltaart maar ik kan je wel receptje geven als je wilt
Is genoeg dan tochquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vijf euro per dag zo'n beetje.
[..]
Ik zei al, avondeten verschilde. Koken deed ik max 2-3x per week, of een vriend kookte.
Hmm, valt mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vijf euro per dag zo'n beetje.
[..]
Ik zei al, avondeten verschilde. Koken deed ik max 2-3x per week, of een vriend kookte.
ja zal ik ook zeggenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel jawel.
Dat er 1x hamburgers op een foto staan toen ik daar net die dag aankwam betekent niet dat ik ze elke dag at
Ik kan alleen maar uitgaan van de fotos die ik gezien hebquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel jawel.
Dat er 1x hamburgers op een foto staan toen ik daar net die dag aankwam betekent niet dat ik ze elke dag at
Ik at daar soms 3x per dag warm etenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Is genoeg dan toch
Eet overdag ook niks hooguit croissantje of broodje bij bakker of tosti.
Paxcon woont wel bij mijquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
het is een hij
paxcon woont dan ook niet bij jou
Precies.quote:
:Squote:
Cheeseburgertjes van de Lidl, tja. Leuk voor 1x per 2 wekenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar uitgaan van de fotos die ik gezien heb
Die hamburgers zijn trouwens gruwelijk smerig
Dat is wel echt goddelijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al kip in braadzak gemaakt sofje
nee heb niet meer gekookt sinds woensdag volgens mij. had te veel gemaakt en daar eet ik nog steeds van en een keer bij mijn ouders gegetenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al kip in braadzak gemaakt sofje
Moet niet aan denken manquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik at daar soms 3x per dag warm etendan kookten die vriend en ik samen, later die avond zelf nog eens en 's middags ook al warm eten
my god wat is datquote:
Dit lijkt wel enigszins op wat johannes en ik afgelopen woensdag atenquote:
Lekker. Mag ik mee eten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu koken:
macaroni
Met zweedse gehaktballetjes want die heeft mijn moeder mij meegegeven.
Wat liefquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu koken:
macaroni
Als je me dat zou voorschotelen zou ik weglopen nadat ik mijn Landerbräu had geat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit lijkt wel enigszins op wat johannes en ik afgelopen woensdag aten
alleen dan zonder rare shit
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu koken:
macaroni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |