quote:
Kutstad waait altijd daar en er is niks te zien wat de moeite is.quote:
Met kerst/oud&nieuw daar dus?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Normaal mag niemand vrij in december, maar mn baas heeft genoteerd en die zou kijken wat die voor me kon doen. Maar dan pas in decemberEerder wilde die niet.
Dus ik heb tegen vrienden gezegd dat ze al mogen boeken, en dan boek ik in december wel achterna (zal vast 10023092348 euro duurder zijn), 't is niet anders.
Sof snapt het wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ziet er uit als een leuk meisje, maar verder snap ik het nog steeds niet
hoe weet jij dat nouquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutstad waait altijd daar en er is niks te zien wat de moeite is.
Of je moet naar Harpostudio's willen en Al Capone museum
wat snap ik wel?quote:
6:162 BWquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef supersof het volgende:
pax en etsu
ik heb een casus en een barkeeper ging in gevecht met twee klanten waarbij flessen drank kapot zijn gegaan en die schade wil hij vergoed hebben. moet ik dan gewoon bij schadevergoeding kijken of wat
Die mensen daar zijn echt walgelijk.quote:
En naar Memphis.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes en ik willen graag naar Nashville, Tennessee om de echte country en folk te ontdekken.
Ik ga mee. Met onze baarden houden wij elkaar warm.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil nog wel eens op vakantie naar Noorwegen. Maar dan naar het noorden. Of IJsland.
Een goede auto huren, iets van een goede tent hebben, allemaal eten inkopen en ontdekken.
Wel met iemand erbij, anders ben ik bang.
Detroit ben ik geweest in 2012 is echt een toffe stad zoveel urban exploration te doen daar.quote:
ohjaquote:
Into the Wildquote:
Maar jij bent veel te jong.quote:
Sexy hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga mee. Met onze baarden houden wij elkaar warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |