Wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UhuDoordeweeks wel in ieder geval
Dit weekend heb ik me een beetje laten gaan maar dat was de schuld van Heppie
Nee grapje hoor. Maar pizza shoarma op. En katjan pedisquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu weer gedaan?
Ik wil niet te veel onthullen maar woensdag zal ik Thais koken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, al gezond aan het eten?
Ik ga straks een gezonde soep maken van wortel en paprika
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel onthullen maar woensdag zal ik Thais koken.
Pad Thai?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De chubbyleef.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee grapje hoor. Maar pizza shoarma op. En katjan pedis
Ik kijk er naar uit!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor dit boeiende feitjequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
Ik ben vergeten boodschappen te doen dus ik ga zo een broodje eten.
Komen daar fotos van?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
huisgenoot heeft voor mij pizza gehaald, gratisquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
Boodschappen...quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
Graag gedaan, varkentje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bedankt voor dit boeiende feitje
einde bericht
Ik zou niet weten waarom je dat zou willen.quote:
Diezelfde als je bedreigt hebt te gaan vermoorden?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
huisgenoot heeft voor mij pizza gehaald, gratis
Dat is wel normaal hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De chubbyleef.
Ik moet zeggen, nu ik zoveel gezonder eet, heb ik ineens last van gasvorming. Hiervoor hoefde ik nooit te boeren of windjes te laten.
[..]
Ik kijk er naar uit!
Ga je foto's maken voor ons?
Dat is lief van d'r.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
huisgenoot heeft voor mij pizza gehaald, gratis
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boodschappen...
toen ik ze nog deed had ik niet veel meer dan dit per dag
[ afbeelding ]
Die toetjes zijn echt gruwelijk lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boodschappen...
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pad Ka-Prao heet het.
Nooit gehad verder, maar ik dacht: we experimenteren eens.
2 hamburgers een toetje een zak chips en wat brooodquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boodschappen...
[ afbeelding ]
Nee, want dat ging niet over hemquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diezelfde als je bedreigt hebt te gaan vermoorden?
Goede foto. Lekker scherp.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boodschappen...
[ afbeelding ]
Ik ging bijna elke dag wel eigenlijk. Mja, de Lidl/Pingo Doce zaten op de route vanaf het werk of in elk geval op 3-5 minuten lopen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is lief van d'r.Helaas weigert Paxcon iets voor mij te halen.
[..]
Ik haat het om iedere dag boodschappen te doen, dus ik doe liefst boodschappen voor een weekMaar vorige week had ik dus geen tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |