Lissabon kwam gewoon veel beter uit financieel gezien. Ik was ook net 18.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahh
ja het moet natuurlijk financieel wel kunnen
Wil je mij in loondienst nemen dan voor niet met Pax eten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even paar weekjes niet met Pax sameneten, dan heb je zo 700 euro voor een vliegticket naar Japan.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je mij in loondienst nemen dan voor niet met Pax eten?
De tijd gaat zeker snel jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
Alweer 2 maanden geleden dat ik in Japan was.
Wat gaat de tijd zo snel
En nu alweer naar Amerika. Lucky Bastard.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
Wat gaat de tijd zo snel
Toen ontving ik nog heel veel selfies van jou. Gouden tijden waren dat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
Wat gaat de tijd zo snel
Kaapstadquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nu alweer naar Amerika. Lucky Bastard.
Ik kan misschien naar Kaapstad deze zomer
Is niet zeker, eerst vrij krijgenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokkie, al gezond aan het eten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat je onze etentjes zo makkelijk opzij schuiftquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je mij in loondienst nemen dan voor niet met Pax eten?
Hoi, mag ik je nieuwe beste vriend zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je onze etentjes zo makkelijk opzij schuift
ik weet voldoende
Ja, dan gaan we elke woensdag samen etenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi, mag ik je nieuwe beste vriend zijn
Ik zal straks een selfie sturen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ontving ik nog heel veel selfies van jou. Gouden tijden waren dat.
Uhu. Weet ook nog niet of we het doen. Wel een chill huis met zwembad en alles. Maar teveel plekken waar je zonder begeleiding beter niet kan komenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kaapstadlijkt me een mooie stad, maar wel beetje onveilig
Wie weet wie ik op Brand van de tap ga trakteren van die 700 euroquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je onze etentjes zo makkelijk opzij schuift
ik weet voldoende
Gezellig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we elke woensdag samen eten
Johannes( hihi) burg blijkt nog erger te zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Weet ook nog niet of we het doen. Wel een chill huis met zwembad en alles. Maar teveel plekken waar je zonder begeleiding beter niet kan komen
Uhuquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, al gezond aan het eten?
Ik ga straks een gezonde soep maken van wortel en paprika
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi, mag ik je nieuwe beste vriend zijn
Vooruit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang je maar van as. donderdag afblijft.
Jij mķet er bij zijn natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Je bent wel heel erg eager om de band tussen mij en Pax te ontwrichten.
Ik heb niks gezegdquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie weet wie ik op Brand van de tap ga trakteren van die 700 euro
Sta daar boven johannesquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Je bent wel heel erg eager om de band tussen mij en Pax te ontwrichten.
Wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UhuDoordeweeks wel in ieder geval
Dit weekend heb ik me een beetje laten gaan maar dat was de schuld van Heppie
Nee grapje hoor. Maar pizza shoarma op. En katjan pedisquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu weer gedaan?
Ik wil niet te veel onthullen maar woensdag zal ik Thais koken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, al gezond aan het eten?
Ik ga straks een gezonde soep maken van wortel en paprika
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel onthullen maar woensdag zal ik Thais koken.
Pad Thai?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De chubbyleef.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee grapje hoor. Maar pizza shoarma op. En katjan pedis
Ik kijk er naar uit!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor dit boeiende feitjequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
Ik ben vergeten boodschappen te doen dus ik ga zo een broodje eten.
Komen daar fotos van?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
huisgenoot heeft voor mij pizza gehaald, gratisquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
Boodschappen...quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
Graag gedaan, varkentje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bedankt voor dit boeiende feitje
einde bericht
Ik zou niet weten waarom je dat zou willen.quote:
Diezelfde als je bedreigt hebt te gaan vermoorden?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
huisgenoot heeft voor mij pizza gehaald, gratis
Dat is wel normaal hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De chubbyleef.
Ik moet zeggen, nu ik zoveel gezonder eet, heb ik ineens last van gasvorming. Hiervoor hoefde ik nooit te boeren of windjes te laten.
[..]
Ik kijk er naar uit!
Ga je foto's maken voor ons?
Dat is lief van d'r.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
huisgenoot heeft voor mij pizza gehaald, gratis
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boodschappen...
toen ik ze nog deed had ik niet veel meer dan dit per dag
[ afbeelding ]
Die toetjes zijn echt gruwelijk lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boodschappen...
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pad Ka-Prao heet het.
Nooit gehad verder, maar ik dacht: we experimenteren eens.
2 hamburgers een toetje een zak chips en wat brooodquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boodschappen...
[ afbeelding ]
Nee, want dat ging niet over hemquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diezelfde als je bedreigt hebt te gaan vermoorden?
Goede foto. Lekker scherp.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boodschappen...
[ afbeelding ]
Ik ging bijna elke dag wel eigenlijk. Mja, de Lidl/Pingo Doce zaten op de route vanaf het werk of in elk geval op 3-5 minuten lopen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is lief van d'r.Helaas weigert Paxcon iets voor mij te halen.
[..]
Ik haat het om iedere dag boodschappen te doen, dus ik doe liefst boodschappen voor een weekMaar vorige week had ik dus geen tijd.
En fles drinken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
2 hamburgers een toetje een zak chips en wat broood
het is een hijquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is lief van d'r.Helaas weigert Paxcon iets voor mij te halen.
[..]
Ik haat het om iedere dag boodschappen te doen, dus ik doe liefst boodschappen voor een weekMaar vorige week had ik dus geen tijd.
Zekerquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die toetjes zijn echt gruwelijk lekker
Brood toetje en drinken standaard, avondeten gelukkig wel verschillendquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
2 hamburgers een toetje een zak chips en wat broood
Ja en? De lidl is hier ook 5 minuten lopen maar heb gewoon geen zin in om iedere dag erheen te lopenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ging bijna elke dag wel eigenlijk. Mja, de Lidl/Pingo Doce zaten op de route vanaf het werk of in elk geval op 3-5 minuten lopen.
Vrienden doen alles voor elkaar denk ik dan maar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
het is een hij
paxcon woont dan ook niet bij jou
avondeten wisselde tussen hamburgers en cheeseburgersquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Brood toetje en drinken standaard, avondeten gelukkig wel verschillend! en zak chips ook alleen in 't weekend
Ik was daar verrassend actiefquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en? De lidl is hier ook 5 minuten lopen maar heb gewoon geen zin in om iedere dag erheen te lopen
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
avondeten wisselde tussen hamburgers en cheeseburgers
Nee oke ik hou al op
Ik dacht dat je paxcon haatte?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vrienden doen alles voor elkaar denk ik dan maar.
Valt reuze mee eigenlijk, ook vaak genoeg dingen met kip of soms shoarma vlees.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
Dat is lief van d'r. Helaas weigert Paxcon iets voor mij te halen.
Wat deed je op dat brood?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Brood toetje en drinken standaard, avondeten gelukkig wel verschillend! en zak chips ook alleen in 't weekend
Had je schulden of zo? Waarom geen normaal avondeten danquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Dat brood daar was niet echt te vreten, maar over 't algemeen kaas.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]wat lul je
[..]
Wat deed je op dat brood?
We waren vergeten fotos te maken van de aardappeltaart maar ik kan je wel receptje geven als je wiltquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Valt reuze mee eigenlijk, ook vaak genoeg dingen met kip of soms shoarma vlees.
Maar dit is met gehakt ja.
gequote voor het nageslachtquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor.Paxcon is een lieve, rustige jongen.
Vijf euro per dag zo'n beetje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ook veul goedkoper. Als je iedere dag gaat, geef je ook opvallend veel meer uit.
Ik zei al, avondeten verschilde. Koken deed ik max 2-3x per week, of een vriend kookte.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je schulden of zo? Waarom geen normaal avondeten dan
Die heb ik ook, en al mijn foto's van de bios in Amersfoort waren haarscherp.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Genomen met een samsung galaxy mini 2, dat krijg je dan
Ahaquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat brood daar was niet echt te vreten, maar over 't algemeen kaas.
Ik heb nu een Huaweiquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik ook, en al mijn foto's van de bios in Amersfoort waren haarscherp.
Jawel jawel.quote:
Post maar, maar ik kan me niet echt voorstellen wat daar precies inzit...quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We waren vergeten fotos te maken van de aardappeltaart maar ik kan je wel receptje geven als je wilt
Is genoeg dan tochquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vijf euro per dag zo'n beetje.
[..]
Ik zei al, avondeten verschilde. Koken deed ik max 2-3x per week, of een vriend kookte.
Hmm, valt mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vijf euro per dag zo'n beetje.
[..]
Ik zei al, avondeten verschilde. Koken deed ik max 2-3x per week, of een vriend kookte.
ja zal ik ook zeggenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel jawel.
Dat er 1x hamburgers op een foto staan toen ik daar net die dag aankwam betekent niet dat ik ze elke dag at
Ik kan alleen maar uitgaan van de fotos die ik gezien hebquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel jawel.
Dat er 1x hamburgers op een foto staan toen ik daar net die dag aankwam betekent niet dat ik ze elke dag at
Ik at daar soms 3x per dag warm etenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Is genoeg dan toch
Eet overdag ook niks hooguit croissantje of broodje bij bakker of tosti.
Paxcon woont wel bij mijquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
het is een hij
paxcon woont dan ook niet bij jou
Precies.quote:
:Squote:
Cheeseburgertjes van de Lidl, tja. Leuk voor 1x per 2 wekenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar uitgaan van de fotos die ik gezien heb
Die hamburgers zijn trouwens gruwelijk smerig
Dat is wel echt goddelijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al kip in braadzak gemaakt sofje
nee heb niet meer gekookt sinds woensdag volgens mij. had te veel gemaakt en daar eet ik nog steeds van en een keer bij mijn ouders gegetenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al kip in braadzak gemaakt sofje
Moet niet aan denken manquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik at daar soms 3x per dag warm etendan kookten die vriend en ik samen, later die avond zelf nog eens en 's middags ook al warm eten
my god wat is datquote:
Dit lijkt wel enigszins op wat johannes en ik afgelopen woensdag atenquote:
Lekker. Mag ik mee eten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu koken:
macaroni
Met zweedse gehaktballetjes want die heeft mijn moeder mij meegegeven.
Wat liefquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu koken:
macaroni
Met zweedse gehaktballetjes want die heeft mijn moeder mij meegegeven.
Als je me dat zou voorschotelen zou ik weglopen nadat ik mijn Landerbräu had geat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit lijkt wel enigszins op wat johannes en ik afgelopen woensdag aten
alleen dan zonder rare shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |