Jawel jawel.quote:
Post maar, maar ik kan me niet echt voorstellen wat daar precies inzit...quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We waren vergeten fotos te maken van de aardappeltaart maar ik kan je wel receptje geven als je wilt
Is genoeg dan tochquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vijf euro per dag zo'n beetje.
[..]
Ik zei al, avondeten verschilde. Koken deed ik max 2-3x per week, of een vriend kookte.
Hmm, valt mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vijf euro per dag zo'n beetje.
[..]
Ik zei al, avondeten verschilde. Koken deed ik max 2-3x per week, of een vriend kookte.
ja zal ik ook zeggenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel jawel.
Dat er 1x hamburgers op een foto staan toen ik daar net die dag aankwam betekent niet dat ik ze elke dag at
Ik kan alleen maar uitgaan van de fotos die ik gezien hebquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel jawel.
Dat er 1x hamburgers op een foto staan toen ik daar net die dag aankwam betekent niet dat ik ze elke dag at
Ik at daar soms 3x per dag warm etenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Is genoeg dan toch
Eet overdag ook niks hooguit croissantje of broodje bij bakker of tosti.
Paxcon woont wel bij mijquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
het is een hij
paxcon woont dan ook niet bij jou
Precies.quote:
:Squote:
Cheeseburgertjes van de Lidl, tja. Leuk voor 1x per 2 wekenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar uitgaan van de fotos die ik gezien heb
Die hamburgers zijn trouwens gruwelijk smerig
Dat is wel echt goddelijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al kip in braadzak gemaakt sofje
nee heb niet meer gekookt sinds woensdag volgens mij. had te veel gemaakt en daar eet ik nog steeds van en een keer bij mijn ouders gegetenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al kip in braadzak gemaakt sofje
Moet niet aan denken manquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik at daar soms 3x per dag warm etendan kookten die vriend en ik samen, later die avond zelf nog eens en 's middags ook al warm eten
my god wat is datquote:
Dit lijkt wel enigszins op wat johannes en ik afgelopen woensdag atenquote:
Lekker. Mag ik mee eten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu koken:
macaroni
Met zweedse gehaktballetjes want die heeft mijn moeder mij meegegeven.
Wat liefquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu koken:
macaroni
Met zweedse gehaktballetjes want die heeft mijn moeder mij meegegeven.
Als je me dat zou voorschotelen zou ik weglopen nadat ik mijn Landerbräu had geat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit lijkt wel enigszins op wat johannes en ik afgelopen woensdag aten
alleen dan zonder rare shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |