En fles drinken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
2 hamburgers een toetje een zak chips en wat broood
het is een hijquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is lief van d'r.Helaas weigert Paxcon iets voor mij te halen.
[..]
Ik haat het om iedere dag boodschappen te doen, dus ik doe liefst boodschappen voor een weekMaar vorige week had ik dus geen tijd.
Zekerquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die toetjes zijn echt gruwelijk lekker
Brood toetje en drinken standaard, avondeten gelukkig wel verschillendquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
2 hamburgers een toetje een zak chips en wat broood
Ja en? De lidl is hier ook 5 minuten lopen maar heb gewoon geen zin in om iedere dag erheen te lopenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ging bijna elke dag wel eigenlijk. Mja, de Lidl/Pingo Doce zaten op de route vanaf het werk of in elk geval op 3-5 minuten lopen.
Vrienden doen alles voor elkaar denk ik dan maar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
het is een hij
paxcon woont dan ook niet bij jou
avondeten wisselde tussen hamburgers en cheeseburgersquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Brood toetje en drinken standaard, avondeten gelukkig wel verschillend! en zak chips ook alleen in 't weekend
Ik was daar verrassend actiefquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en? De lidl is hier ook 5 minuten lopen maar heb gewoon geen zin in om iedere dag erheen te lopen
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
avondeten wisselde tussen hamburgers en cheeseburgers
Nee oke ik hou al op
Ik dacht dat je paxcon haatte?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vrienden doen alles voor elkaar denk ik dan maar.
Valt reuze mee eigenlijk, ook vaak genoeg dingen met kip of soms shoarma vlees.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
Dat is lief van d'r. Helaas weigert Paxcon iets voor mij te halen.
Wat deed je op dat brood?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Brood toetje en drinken standaard, avondeten gelukkig wel verschillend! en zak chips ook alleen in 't weekend
Had je schulden of zo? Waarom geen normaal avondeten danquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Dat brood daar was niet echt te vreten, maar over 't algemeen kaas.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]wat lul je
[..]
Wat deed je op dat brood?
We waren vergeten fotos te maken van de aardappeltaart maar ik kan je wel receptje geven als je wiltquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Valt reuze mee eigenlijk, ook vaak genoeg dingen met kip of soms shoarma vlees.
Maar dit is met gehakt ja.
gequote voor het nageslachtquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor.Paxcon is een lieve, rustige jongen.
Vijf euro per dag zo'n beetje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ook veul goedkoper. Als je iedere dag gaat, geef je ook opvallend veel meer uit.
Ik zei al, avondeten verschilde. Koken deed ik max 2-3x per week, of een vriend kookte.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je schulden of zo? Waarom geen normaal avondeten dan
Die heb ik ook, en al mijn foto's van de bios in Amersfoort waren haarscherp.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Genomen met een samsung galaxy mini 2, dat krijg je dan
Ahaquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat brood daar was niet echt te vreten, maar over 't algemeen kaas.
Ik heb nu een Huaweiquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik ook, en al mijn foto's van de bios in Amersfoort waren haarscherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |